۲۵۳۰۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاسخ مسی به جنجال‌آفرینی جدید رسانه‌ها

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به جنجال جدیدی که رسانه‌ها و منتقدان وی برایش شکل داده‌اند، واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: روز گذشته (پنجشنبه) لیونل مسی در صفحه اینستاگرامش تصویری شادمان و بانشاط از خود منتشر کرد تا نشان دهد که در دوره ریکاوری‌اش همه چیز بر وفق مراد او پیش می‌رود. این حرکت مسی اما برای این بازیکن دردسرساز شد، چون منتقدانش از آن به عنوان نوعی دهان‌کجی به باخت خانگی تیم ملی آرژانتین برابر اکوادور در نخستین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی یاد کرده‌اند.

به اعتقاد برخی از رسانه‌های منتقد مسی، برترین بازیکن اروپا با ژستی که در عکس جدیدش گرفته خواسته است نشان دهد که نبود او در ترکیب آلبی‌سلسته چقدر تأثیرگذار است و از اینکه کشورش بدون او باخته، خوشحال است.

مسی که در یکی دو سال اخیر، از شکست آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ و پس از آن باخت به شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکای سال ۲۰۱۵ به شدت از سوی رسانه‌های کشورش مورد حمله واقع و به بی‌تعصبی نسبت به آلبی‌سلسته متهم شده است، با انتشار بیانیه‌ای به جنجال‌آفرینی جدید آنها پاسخ داد.

مسی در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: مایلم تأکید کنم که آخرین پیام من هیچ ربطی به باخت آرژانتین نداشته است. مسلماً من ۱۰۰ درصد حامی هم‌تیمی‌هایم و تیم ملی آرژانتین هستم. امیدوارم که بتوانیم از بازی بعدی خود برابر پاراگوئه که بازی بسیار مهمی است، سه امتیاز بگیریم، چرا که ما مرحله انتخابی جام جهانی را ضعیف آغاز کرده‌ایم.

مسی به خاطر مصدومیت در بازی بارسلونا - لاس‌پالماس در هفته ششم لالیگا تا دو ماه قادر به همراهی کاتالان‌ها نخواهد بود و بازی بعدی آلبی‌سلسته برابر پاراگوئه را هم از دست می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج