۲۵۳۱۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیم ملی آلمان نیاز به کلوزه‌ای دیگر دارد

بر اساس تحلیل یک نشریه معتبر آلمانی، تیم تحت‌هدایت یواخیم لو نبود مهاجم گلزنی همچون میروسلاو کلوزه را حس می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: شکست یک بر صفر تیم ملی آلمان مقابل ایرلند در چارچوب مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶، که در آن ضعف گلزنی مهاجمان تیم ملی آلمان به خصوص در زدن ضربات سر مشهود بود، بهانه نوشتن گزارشی با عنوان «آیا آلمان نیاز به کلوزه‌ای دیگر دارد؟» را به نشریه «بیلد» آلمان داد.

میروسلاو کلوزه ۳۷ ساله که پس از قهرمانی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و با زدن چند رکورد از جمله تبدیل شدن به بهترین گلزن تمامی ادوار تاریخ مسابقات جام جهانی با ۱۶ گل و گذشتن از رکورد ۱۵ گل رونالدوی برزیلی و نخستین بازیکنی که چهار بار در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند، از بازی‌های رده ملی خداحافظی کرد. کلوزه که در ۱۳۷ بازی ملی ۷۱ گل برای ژرمن‌ها به ثمر رساند، همچنین بهترین گلزن تمانی ادوار تاریخ تیم ملی آلمان است.

نشریه «بیلد» در این باره نوشت: آلمان در بازی مقابل ایرلند ۱۷ شوت به سمت دروازه حریف زد، ولی هیچ‌کدام از آنها تبدیل به گل نشد. بنابراین تیم ملی برای صعود مستقیم به مرحله پایانی جام ملت‌های اروپا، در آخرین بازی خود از مرحله گروهی این رقابت‌ها فردا شب (دوشنبه) با احساس ترس پذیرای گرجستان است. این در حالی است که ژرمن‌ها در تلاش هستند تا باستین شواین‌اشتایگر، کاپیتان خود را به این بازی برسانند، اما قطعاً ماریو گوتسه، زننده گل قهرمانی آلمان برابر آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده است: بیشتر از ۱۱ میلیون بیننده تلویزیونی دوست دارند، یواخیم لو بتواند جانشین مناسبی برای میروسلاو کلوزه که سرزنی قهار در محوطه جریمه حریفان بود، در خط حمله خود قرار دهد، اما کلوزه پس از قهرمانی با آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد و ما مهاجمی با خصوصیات میروسلاو را در ترکیب کنونی خود نداریم.

آلمان در حال حاضر با ۱۹ امتیاز صدرنشین گروه D است و ۲۲ گل زده و ۸ گل خورده هم در کارنامه‌اش دارد. در صورتی که آلمان در بازی فردا مقابل گرجستان تن به شکست بدهد و دو تیم لهستان و ایرلند به تساوی دست یابند، شرایط برای شاگردان یواخیم لو جهت صعود به مرحله پایانی دشوار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج