۲۵۳۱۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمله عضو پایداری به لاریجانی و قالیباف

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد ائتلاف برخی از گروه‌های اصولگرایی و عدم پیوستن قالیباف و لاریجانی به این ائتلاف گفت:وقتی ما از وحدت اصولگرایان صحبت می کنیم گروه‌های عمده را مدنظر داریم که این گروه‌ها نیز به ائتلاف رسیده اند ولی در هیچ کدام از این آقایانی که نپیوسته اند عمده و تاثیر گذار در جریان وحدت اصولگرایی نیستند.

نامه نیوز: بیژن نوباوه ،عضو جبهه پایداری در مجلس در مورد روند وحدت اصولگرایان گفت: در چند وقت اخیر با توجه به برجام و سایر مسائل لذا بحثهای جدی در مورد وحدت نشده است ولی وحدت و ضرورت پذیرش آن استراتژی کلی ومورد پذیرش همه است و در مورد راهکارها و نحوه این وحدت نیز بحث های صورت گرفته است که امیدواریم به بهترین شکل انجام شود.

وی اظهار کرد:همه اصولگرایان در هر جبهه ای که باشند به این نتیجه رسیده اند که برای نتیجه بهتر و پرکردن شکاف‌های که طرف مقابل بتواند از آن استفاده کند باید به وحدت برسند ولی در مورد اینکه هنوز به نقشه راه مشخصی برسند هنوزاین اتفاق نیفتاده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد ائتلاف برخی از گروه‌های اصولگرایی همانند موتلفه ایثارگران و پایداری و عدم پیوستن قالیباف و لاریجانی به این ائتلاف گفت:وقتی ما از وحدت اصولگرایان صحبت می کنیم گروه‌های عمده را مدنظر داریم که این گروه‌ها نیز به ائتلاف رسیده اند ولی در هیچ کدام از این آقایانی که نپیوسته اند عمده و تاثیر گذار در جریان وحدت اصولگرایی نیستند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در واقع اینها جز گروه‌های عمده اصولگرایی که در جریان انتخابات تاثیرگذار هستند نیستند و در جریان بزرگ اصول‌گرایی عددی به حساب نمی‌آیند. ،گرچه منافع این افراد نیز ایجاب می کند که با گروه‌های اصولگرا همراهی کنند.

نوباوه گفت: من قالیباف را جدا می دانم و قبلا هم اصولگرا کار کرده است و جدا عمل نکرده است فقط آقای لاریجانی ممکن است جدا عمل کند که آن هم طیف جدایی نیست.

وی در مورد پیوستن لاریجانی به روند وحدت اصول گرایی نیز گفت:وی قدرت جدایی ندارند که بخواهند جداگانه عمل کنند ،فقط در مجلس است که این فراکسیون رهروان رادارد و در بیرون تعیین کننده نیست .

نمایده تهران با بیان اینکه در حال حاضر اصولگرایان به خوبی حرکت می کنند گفت:ما امیدواریم همین گروههای عمده یعنی موتلفه ایثارگران و پایداری ها همین حرکت را به خوبی ادامه دهند تا به وحدت برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج