جاباما
۲۵۳۱۸۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

گوگل کل حروف الفبای انگلیسی را خرید

گوگل رسما آلفابت شد و حالا طبیعتا به URL‌های بیشتری احتیاج خواهد داشت. این شرکت در شهریور ماه دامین ABC.xyz را به ثبت رسانده بود، اما ظاهرا گوگل کل حروف الفبای انگلیسی را خریداری‌ کرده است.

وب‌سایت مجله دیجی کالا: گوگل رسما آلفابت شد و حالا طبیعتا به URL‌های بیشتری احتیاج خواهد داشت. این شرکت در شهریور ماه دامین ABC.xyz را به ثبت رسانده بود، اما ظاهرا گوگل کل حروف الفبای انگلیسی را خریداری‌ کرده است.

گوگل کل حروف الفبای انگلیسی را خرید

از حالا گوگل صاحب دامین abcdefghijklmnopqrstuvwxyz.com است. آدرس ۲۶ حرفی گوگل توسط DomainInvesting.com در اسناد Whois کشف شده است. ظاهرا این URL در سال ۱۹۹۹ میلادی ایجاد شده و حالا گوگل آن را از صاحبش خریداری کرده، اما مشخص نیست که این شرکت دقیقا چه مبلغی برای URL مورد نظرش پرداخت کرده است.

یکی از سخنگویان گوگل در ایمیلی به Business Insider گفته است: "ما متوجه شدیم که چند حرف را در abc.xyz جا انداخته‌ایم، بنابراین تصمیم گرفتیم که جامع باشیم."

برخی گمان می‌کنند که احتمالا این شرکت با خرید این URL می‌خواهد مانع از این شود که شرکت‌هایی مثل اپل یا فیس‌بوک آن را تصاحب کنند. کلیک کردن بر این URL یک سایت غیرفعال را باز می‌کند و بعید به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک این وب‌سایت فعال شود. گرچه به خاطر سپردن این آدرس آسان است، اما شاید اکثر مردم حوصله‌ی تایپ کردن آن را نداشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج