۲۵۳۱۹۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش پورحیدری به درگیری رحمتی و حنیف

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در مورد پرونده ریوالدو باید بگویم که اشتباه اصلی را خود باشگاه انجام داده که پول را به مدیربرنامه‌های او داده است.

خبرگزاری فارس: در خصوص دیدار تدارکاتی استقلال و راه‌آهن که حواشی خاص خود را به همراه داشت و همچنین شرایط روز استقلال و البته دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان گفت و گویی را با منصور پورحیدری انجام دادیم که متن آن را در زیر می‌خوانید:

*شرایط استقلال در آستانه دیدار با پدیده چطور است؟

این موضوع شامل دو بخش می‌شود. اول بازیکنانی که در اختیار کادرفنی تیم بودند و به صورت منظم روزانه در دو نوبت تمرین کردند و با آنها با اینکه تیم ناقص بود، کار شد. بخش دوم بازیکنانی که در اختیار تیم‌های ملی بودند که نمی‌دانیم با چه وضعیتی قرار است به جمع ما اضافه شوند. باید صبر کنیم و امیدواریم که سرحال به اردوی استقلال اضافه شوند تا بتوانیم با تیم کامل به مشهد برویم که این موضوع بستگی دارد ملی‌پوشانمان با چه وضعیتی به اردوی تیم برگردند.

*البته خسرو حیدری هم گویا مصدوم است و شاید به بازی با پدیده هم نرسد.

در مورد حیدری اعلام کردند که مریض یا مصدوم است، ضمن اینکه فرشید اسماعیلی نیز در دیدارهای غرب آسیا دچار شکستگی بینی شد.

*یعنی در این بین استقلال متضرر شد؟

به هر حال این موضوع طبیعی است چون بازیکن مصدوم شده است. اما در هر صورت این بازیکنان در اختیار تیم ‌های ملی بودند و این اتفاقات هم در فوتبال گریزناپذیر است.

*از این موضوع ناراحت هستید؟

ناراحتی که وجود دارد. چطور می‌توان با این وضعیت ناراحتی نباشد؟ یک بازی می‌خواهند انجام دهند، دو هفته حدود ۳۰ بازیکن را در اختیار می‌گیرند و لیگ را تعطیل می‌کنند. این موضوع به روند لیگ و همه باشگاه‌ها لطمه می‌زند واقعا این وضعیت موجود است.

*فکر می‌کنید هماهنگی لازم برای دیدار با پدیده بین بازیکنان انجام شود؟

اصلا فرصتی نیست. چون دو روز مانده به مسابقه باید به سمت مشهد پرواز کنیم و نمی‌دانم چه زمانی برای هماهنگی باید تمرین کرد.

*بازی تدارکاتی با راه‌آهن چطور بود؟

یک بازی تدارکاتی بود و نتیجه آن مهم نبود و دو تیم فقط می‌خواستند نتیجه تمرینات ۲ هفته‌ای خود را ببینند. در مجموع بازی خوبی بود.

*قضیه جرو بحث پیش آمده بین حنیف و رحمتی چه بود؟

بحث بازیکن همیشه در زمین است. رحمتی کاپیتان تیم است و یک بحثی با حنیف کرده است، البته رحمتی کاپیتان تیم است و وظیفه‌اش است که با بازیکنان در زمین مسابقه صحبت کند. این صحبت با حنیف هم انجام شده، حالا یک مقدار کش پیدا کرده است. در کل چیز مهمی نبود و تمام شد و رفت.

*این دو بازیکن رفیق صمیمی هستند و این موضوع یک مقدار عجیب بود که این دو با هم دعوا کنند.

درست است اما موضوع حادی نبود و فکر نمی‌کنم دیگر ادامه‌دار باشد. در جریان بازی کاپیتان وظیفه دارد با سایر بازیکنان صحبت کند.

*کرار چه زمانی برمی‌گردد؟

نمی‌دانم و از وضعیت او اطلاعی ندارم.

*بسیاری از پیشکسوتان از تمدید قرارداد او ناراحت هستند، به ویژه اینکه این بازیکن امسال به آن صورت خروجی فنی خاصی هم نداشته است.

نمی‌دانم! خیلی از وضعیت این بازیکن اطلاعی ندارم. باشگاه باید وضعیت او را بررسی کند چون گویا او یکسری خواسته‌ها دارد که باید دید می‌توان آنها را عملی کرد یا خیر.

*آخرین بار که کرار با مسئولان استقلال به توافق رسیده بود.

نمی‌دانم. اگر کرار بیاید سر تمرین یعنی مشکلاتش حل شده است.

*از پرونده ریوالدو چه خبر؟

پرونده این بازیکن برزیلی به حراست فدراسیون و وزارت ورزش برمی‌گردد و آنها دنبال کارها هستند.

*گویا خیلی پرویز مظلومی در این پرونده مقصر نیست.

خیر، یک اشتباهی را باشگاه کرد که پول را در اختیار مدیربرنامه های او قرار داد که در هتل به بازیکن بدهند که این بزرگ ترین اشتباه بود که این حرف و حدیث ایجاد کرده است. باشگاه باید یک بازیکن را دعوت کرده و پس از دادن پول به او، رسید بگیرد و دیگر دلیلی ندارد پول به مدیربرنامه ها داده شود تا او در هتل بخواهد آن را به بازیکن بپردازد. در این خصوص اشتباه اصلی را باشگاه انجام داده است.

*بازی تیم ملی مقابل عمان را دیدید؟

به نظرم کسب یک امتیاز در خانه حریف خوب است و باید راضی باشیم.

*تیم ملی بد بازی نکرد؟ البته کی‌روش هم به این موضوع اذعان داشت.

مگر تیم ملی تا حالا خوب بازی کرده است که مقابل عمان بد باشد. تا حالا بازی خوب از تیم ملی ندیده‌ام. فکر فکر می‌کنم اردوهای تیم ملی را باید بیشتر کنند تا کی‌روش با بازیکنان بیشتر کار کند. دو هفته تیم در اردوی امارات تمرین کرده است، مسلماً زمان کمی بوده که نتیجه لازم به دست نیامده است. لیگ را بیشتر تعطیل کنند و وقت بیشتری را برای اردوها به کی‌روش بدهند تا کار درست شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      آقای پورحیدری وقتی شما نگران عدم هماهنگی بازیکنان برای بازی با پدیده هستی و اعلام میکنی برای هماهنگی بازیکنانی که ماه هاست در کنار هم بازی میکنند وقت ندارید چگونه به خودت اجازه میدهی از تیم ملی انتقاد کنی که چرا بازیکنانی که هر کدامشان از یک گوشه کشور جمع شده اند و قرار است بازی ملی انجام دهند دو هفته در اختیار تیم ملی بوده اند؟
      کاش حرمت مو و ریش سفیدت را خودت نگه میداشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج