۲۵۳۱۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نوروزی و باباجان‌زاده سوم المپیک شدند

فرنگی‌کاران کشورمان در دومین روز از رقابت‌های کشتی المپیک نظامیان جهان موفق به کسب ۲ مدال برنز شدند تا کار تیم ایران در این مسابقات با یک طلا و ۴ برنز به پایان برسد.

خبرگزاری فارس: در روز دوم و پایانی ر‌قا‌بت‌های کشتی فرنگی المپیک نظامیان جهان که در کره جنوبی در حال برگزاری است، امید نوروزی و بشیر باباجان‌زاده با پیروزی در دیدار رده‌بندی صاحب مدال برنز شدند، اما بهروز هدایت با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال برنز بازماند.

امید نوروزی، نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم ایران در نخستین دیدارش با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب کیم جی هیون از کره‌جنوبی شد، اما با توجه به حضور حریفش در دیدار پایانی به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر صفر باگیلان ژاکاشنا از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار رده‌بندی شد. نوروزی برای کسب مدال برنز نیز با نتیجه ۱۰ بر ۲ کریستوپاس اسلیوا از لتونی را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۷۵ کیلوگرم بهروز هدایت، در دیدار اول با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب کیم جین هیوک کره‌جنوبی شد، اما با توجه به حضور حریفش در دیدار پایانی به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۸ حریف یونانی را شکست داد و به دیدار رده‌بندی رفت. هدایت در دیدار رده بندی با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب دیمیتری پیشکوف، دارنده مدال برنز بازی‌های اروپایی از اوکراین شد و از کسب مدال برنز بازماند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم داود اخباری در همان دیدار نخست با نتیجه ۹ بر یک مغلوب اسماعیلوف از آذربایجان شد و از دور ر‌قا‌بت‌ها کنار رفت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، بشیر باباجان‌زاده ابتدا هریش چاناک از بلاروس را ۳ بر ۲ شکست داد، اما در دور دوم با ضربه فنی مغلوب آلکساندر چرنیتسکی، دارنده مدال برنز ۲۰۱۵ جهان از اوکراین شد که با توجه به حضور حریفش در فینال، به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر حسن همیه از لبنان را شکست داد و راهی دیدار رده‌بندی شد. باباجان‌زاده در این مرحله ویتالی ایلنیتسکی از روسیه را سه بر صفر شکست داد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

فرنگی‌کاران کشورمان در ۴ وزن اول این مسابقات صاحب یک مدال طلا توسط محمدعلی گرایی در ۷۱ و ۲ برنز توسط محسن حاجی‌پور و سیدمصطفی صالحی‌زاده در اوزان ۵۹ و ۹۸ کیلوگرم شده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج