۲۵۳۵۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کنایه‌ای که از فحش برای مورینیو بدتر بود

سرمربی هلندی تیم فوتبال ساوتهمپتون به آقای خاص توصیه کرد نحوه ارائه فوتبال زیبا و چشم‌نواز را از همتای فرانسوی‌اش بیاموزد.

خبرگزاری تسنیم: رونالدو کومان که تیمش هفته پیش در خانه چلسی با نتیجه ۳ بر ۱ از سد این تیم گذشت به آقای خاص توصیه‌ای کرد که شاید برای او از دشنام هم بدتر باشد. سرمربی هلندی ساوتهمپتون با انتقاد از سبک بازی تدافعی چلسی که الزامی هم برای ارائه چنین سبکی وجود ندارد و اینکه سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن شاید بهتر باشد تاکتیک‌های ارائه فوتبال زیبا را از دشمن قدیمی و فرانسوی‌اش آرسن ونگر بیاموزد.

کومان در گفت‌و‌گو با نشریه میرر اظهار داشت: چلسی ترجیح می‌دهد دفاعی بازی کند در حالی که حمله هم یک گزینه است. مورینیو همیشه بازی دفاعی را ترجیح می‌دهد. حتی زمانی که چلسی با یک گل جلو باشد، مورینیو ترجیح می‌دهد که تیمش به جای افزایش اختلاف و زدن گل‌های بیشتر، دفاع کند.

وی ادامه داد: آرسنال اما با سبک بازی‌اش می‌تواند حریف را بُکشد. به همین دلیل است که پیروزی این تیم برابر منچستریونایتد آنقدر تحسین‌برانگیز بود. از نظر هجومی، آرسنال توانست منچستریونایتد را کاملاً نابود کند. برای ۲۰ دقیقه، آرسنال فوق‌العاده‌ترین فوتبال را ارائه کرد در حالی که چلسی کاملاً برعکس بازی می‌کند. چلسی با دفاع کردن، به حریف خود این فرصت را می‌دهد که به بازی برگردد. بعد از بازی که ما چلسی را شکست دادیم، باعث تأسف بود که مورینیو به جای توجه به سبک بازی تیم خودش روی عملکرد داور تمرکز داشت.

سرمربی هلندی ساوتهمپتون در پایان تأکید کرد: مورینیو در نیمه اول از داور یک پنالتی می‌خواست، اما در نیمه اول همان بازی باید دو پنالتی به سود ساوتهمپتون اعلام می‌شد.

چلسی در این فصل در هشت هفته سپری شده از لیگ برتر تنها دو پیروزی کسب کرده است که یکی از آنها در خانه برابر آرسنال بوده است. با این حال، آبی‌های لندن اکنون در جدول در رده شانزدهم قرار دارند، در حالی که آرسنال با هشت امتیاز فاصله در رده دوم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج