کد خبر: ۲۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷
تعداد بازدید: ۱۰۲۳۸
تعداد نظرات: ۵۸ نظر
بخشنامه اخیر سینما مبنی بر جدایی مجری زن و مرد در برنامه ها و الزام گفت و گوی مهمانان و مجریان هم جنس با هم، کار دست این برنامه گفت و گو محور داده است.

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: به نظر می رسد امسال نباید منتظر «ماه عسل» علیخانی در ماه رمضان باشیم. بخشنامه اخیر سینما مبنی بر جدایی مجری زن و مرد در برنامه ها و الزام گفت و گوی مهمانان و مجریان هم جنس با هم، کار دست این برنامه گفت و گو محور داده است.

چون با وجود چنین بخشنامه ای، عملا وجود برنامه ای چون «ماه عسل» نقض می شود. شنیده شده امسال شاهد پخش برنامه ویژه افطار شبکه سوم با حضور احسان علیخانی نخواهیم بود البته شنیده های دیگری، خلاف این موضوع را اعلام کرده اند.



طبق این شنیده ها، «ماه عسل» وجود دارد اما احسان علیخانی وجود ندارد و گویا با سیدعلی ضیا صحبت هایی برای اجرای این برنامه شده است. البته تجربه نشان داده که «ماه عسل» تنها با علیخانی معنا پیدا می کند.

 همانطور که 90 را با عادل فردوسی پورش می شناسند. برنامه پرمخاطب «ماه عسل» چند سال است که پای ثابت برنامه های ماه مبارک رمضان شبکه سوم سیماست و افرادی چون فرزاد حسنی، محسن افشانی و حسن جوهرچی اجرای آن را برعهده داشته اند.

پس از پا گرفتن با حضور حسنی، دومین بار زمان اجرای احسان علیخانی بود که گل کرد و اسم آن روی زبان ها افتاد. پس از آن، سال 89 اجرای این برنامه به گروه تازه ای با اجرای حسن جوهرچی واگذار شد؛ اتفاقی که افت بسیار و ریزش اکثریت مخاطبان برنامه را به همراه داشت اما در سال 90 علیخانی مجددا اجرا و همزمان تهیه کنندگی برنامه را برعهده گرفت و ماه عسلی روانه آنتن کرد که پختگی در طراحی برنامه و اجرا، آن را جزو موفق ترین آثار رمضانی تلویزیون در سال گذشته قرار داد.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۸
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
پاسخ
3
29
سلام من بعد از یک ماه دام نظر میدم
این حرف ها را قبول ندارم یه ماه عسل اریم اونم فقط با اجرای احسان علیخانی
سید علی ضیا هم خوبه ولی به احسان نمیرسه
پاسخ ها
نظر الی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
باهات موافقم ولی مگه میشه ماه رمضون باشه و احسان نباشه؟
نظر یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
اه.. تو باز پیدات شد؟
نظر پریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
راست می گی الی ماه رمضون بدون احسان علیخانی معنی نمی ده
نظر یلدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
درسته علی ضیا واسه نیم روز مجرییه نه ماه عسل. ماه عسل با احسان ماه عسله
UNITED STATES
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
پاسخ
2
34
mahe asal faghat ba alikhanii ghashange age nabashe in barname mani nadare
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
پاسخ
2
25
یعنی چی اخه؟؟؟؟؟؟؟
ماه عسل بدون احسان علیخانی اصلا نمیشه
یه برنامه ی خوب تو ماه رمضان دارید.
ببینم می تونید این یکی رو هم خراب کنید یا نه
نظر سميرا و محمد امين
| درباره «ماه عسل» احسان علیخانی تمام شد؟!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
پاسخ
2
20
ما فقط به عشق احسان علي خاني منتظر ماه رمضون هستيم ....
واي بر اين تنگ نظريتون ...
پاسخ ها
نظر amir mf
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
اصلا اتحادتون منو کشته دو نفر یه کامنت چه جالب
نظر Mahya
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
ماه رمضون خودش یه صفای خاصی داره آخه همه مهمون خدان.....
با ماه عسل قشنگ تر میشه.
فکر کنم منظورتون همین بود نه...؟؟!!
نظر مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
بانظرت کاملاموافقم بدون احسان که ماه عسل معناندارد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
پاسخ
2
18
ماه عسل به خاطر اجرای احسان علیخانی ماه عسله.بین همه برنامه های ماه رمضان فقط ماه عسل حرفه ای و خاصه که اونم اگه خراب کنن باید تلویزیون هامونو خاموش کنیم!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
پاسخ
0
1
bartarinha: dobare k ghalate emlaee dari!!!!.... baad az axe agha Ehsaan, khate 2,ejraye na erjaye!!!
مدیر پایگاه با تشکر
اصلاح شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
پاسخ
1
16
چند ساله که ماه رمضونا با ماه عسل حال و هوای خاصی داره. هرکسی رو بهر کاری ساخته اند .پیرارسال که مجری عوض شد تا اونجا که من میدونم هیچکدوم از ماه عسلیها حتی یک قسمتشم نگاه نکردن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
پاسخ
2
18
با همه موافقم . ماه عسل یعنی احسان علیخانی و بس.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
پاسخ
7
14
انقدر بدم میاد از این علی ضیا ... مسئولین محترم رسانه ی ملی! در طول سال فقط یه ماه عسلتون درست و حسابیه خواهشا گند نزنین توش!
پاسخ ها
نظر saeed
| NETHERLANDS |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
واه واه چه از خود راضی
نظر همون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
به علی ضیا حسودیت میشه؟؟
نظر نیکو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
ببخشید علی ضیا چی داره که آدم حسودیش بشه؟احسان از ایشون سر تره خودتونم خوب میدونین من نمیدونم چرا بعضیا نمیذارن دوروز بیان جلو دوربین بعد توهم شهرت و محبوبیت بزنن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
پاسخ
3
15
مجری فقط علیخانی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
پاسخ
2
14
بخدا ماه رمضون با برنامه احسان علیخانی معنا پیدا می کنه من همش منتظرم کی ماه رمضون بشه اگه اینجوری بشه مطمئن باشیم ماه رمضون خیلی از بیننده ها دیگه پای تلوزیون نمیشینن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
پاسخ
2
64
بابا 1ساله منتظره احسان علیخانی هستیم نکنین این کار رو نکنین! فقط و فقط به ضرر خودتون تموم میشه هاااااا، اگه قراره احسانی نباشه پس بهتره هیچ برنامه ای نباشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
2
7
آقای ضیا خودتو با این کارا خراب نکن.شما تجربه در حد همون نیمروزه!!!!!توی حال معنوی مردم گند نزن خواهشا.حسن جوهرچی که مثلا تو این تلویزیون سابقش از تو بیشتره و سنش از تو بالاتر نتونس این برنامه رو جمع کنه.ولی اگه قراره تو بیای من همون حسن آقارو ترجیح میدم.
پاسخ ها
نظر الهه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
کاملا موافقم آخه مگه میشه ماه رمضون باشه احسان نباشه صداسیمااگه میخواد کسی تلوزیونوروشن نکنه احسانوتوبیخ کنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
پاسخ
1
15
ماه عسل بی احسان نمیشههههههههههههههههههههههه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
پاسخ
0
9
من همه ی امتحانات را دادم که ماه رمضون بشه و احسان علیخانی بیاد فقط به این امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
پاسخ
0
8
حیف اگه ماه عسل نباشه بدتر این که احسان هم نباشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
پاسخ
11
2
عليخاني مجري خوبيه.علي ضيا هم مجريه خوبيه.دليل نميشه چون عليخانيو دوست داريد به علي ضيا توهين كنيد و بگيد فقط به درد نيمروز مي خوره!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
پاسخ
12
2
آقای ضیابسیارمناسب هستند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
پاسخ
2
5
واقعایه ذره فکر کردن به نبودن احسان وحشتناکه حقیقتش که دیگه هیچی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
پاسخ
2
7
تورو خدا فقط اقای علیخانی رو بیارید التماستون میکنم واقعا اقای ضیا مناسب احرای این برنامه نیستن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
پاسخ
1
8
علی ضیا خوبه اما همون به درد اجراهای نیمروز ازینا خوب بود به درد کار معنوی مثل ماه عسل نمیخوره مردم ماه عسلو فقط با احسان علیخانی میخوان و هر کس دیگه جای ایشون بیاد فقط خودشو و سابقشو خراب میکنه چون مردم این برنامه رو بدون ایشون نگاه نمیکنند!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
پاسخ
1
4
اااا سلام حسن71 اینجایییی؟؟؟؟؟
من باهات مخالفم.....
میدونی چرا...؟؟؟!!!!
چون علی ضیا اصلا هم خوب نیست.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
پاسخ
1
5
واقعا فکر کردید کسی برنامه ی ماه عسل رو بدون احسان علیخانی نگاه می کنه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
پاسخ
1
4
یه برنامه پر بیننده با یه مجری باحال داشتین که اونم دارید کنسلش میکنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
پاسخ
1
4
اولش که فرزاد حسنی رو بیروبن کردن جاش احسان علیخانی رو آوردن حالا احسان رو بیرون کردن به جاش علی ضیاء رو تحویل ما دادند مطمئنم یک مدت دیگه هم سرنوشتش مثل احسان و فرزاد میشه.ایشون بهتره یک نگاه به خودشون بکنن بعد بیان سر یک همچین برنامه ای.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
پاسخ
0
3
دیگه ماه عسل نگاه نمی کنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
پاسخ
1
5
سیدعلی ضیا چه طور تونست همچین جسارتی کنه اون باماه عسل کلی فاصله داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
پاسخ
6
2
علی ضیا اخر اخر مجری گری هستش من تا احسان بود نگاش نمی کردم ولی امسال عاشق این برنامه ام به خاطر مجریش
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
پس سعی کن بجای حدود 20 میلیونی که ماه عسل سالای قبلو تماشا میکردن و الان نه...چشم قرض کنی و ببینی برنامه محبوبتو!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
1
6
امسال برنامه ماه عسل پختگی زیادی نداره وعلی نمی تونه خوب برنامه رو جمع کنه البته هیچکس از شوخی وخنده بدش نمیاد ولی علی زیاد جالب نمیتونه برنامه رو اجرا کنه.به قول مامانم خیلی برا این برنامه جوونه احسان بود بهتر میشد.
پاسخ ها
نظر Mahya
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
آره عزیزم برنامه بیشتر حال و هوای نیمروزو داره تا ماه عسل...
یاد ماه عسل پارسال بخیر.
SWITZERLAND
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
1
4
سلام دوستان نمازو روزتون قبول........نمیدونم چی بگم واقعا نمیدونم چون پر از حرفم ولی الان خالی از گفتن....فقط ای کاش احسان علیخانی برگرده به ماه عسل چون هیچکس نمیتونه جاشو پر کن.....ای کاش برگرده......ای کاااااااااااااااااااش
پاسخ ها
نظر Mahya
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
عزیزم ای کاش نگو بگو ایشالله.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
پاسخ
1
4
اه اه اه ........ واقعا مزخرف شده
آقای ضیا با قبول کردن این موضوع خودشو بد خراب کرد ...... اصلا بلد نیست حرف بزنه ....واقعا برای مدیریت شبکه سه متاسفمممممممممممممم!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
0
3
تورو خدا زنگ بزنین روابط عمومی شبکه سه این قدر از علیخانی بگین تا حداقل برا سال دیگه بیارنش دوباره با نوشتن این چیزا تو وبسایت این بنده خدا که مشکلی حل نمیشه . یااین که اینهارو به خودش بگین تو وبلاگ رسمیش البته اگه داشته باشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
پاسخ
3
1
به به حسودازیاد شدن دیگه چشم دیدن آقا ضیا روندارن ضیا همیشه بهترین بوده واست غلط میکنه اونی که بخواد بدبهش بگه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
آره همه عالم و عالم لابد دشمن ضیا هستن!!!! که میگن به درد این برنامه نمیخوره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
پاسخ
0
4
این چه برنامییه؟
علیخانی رو چرا محروم کردین؟
چرا علی ضیا رو آوردین؟
برنامه قشنگمونو درب و داغون کردین!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
پاسخ
8
0
هه هه هه بترکه چشم حسود فعلا که مابردیم دیگه احسان حتی کیلو یه ریالم نمیخرنش.علی جون همیشه پشتتیم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
خلایق هرچه لایق!
نظر بچه سال قبل
| درباره «ماه عسل» احسان علیخانی تمام شد؟!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
0
4
اولین ماه رمضونی بود که ماه عسل نگاه نکردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
پاسخ
1
4
ریحانه درست صحبت کن....مهم برد و باخت نیست مهم چگونه اجرا کردنه.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
پاسخ
0
4
من کاری به نظر هیچکس ندارم ولی همه ایران میدونن برنامه اگه بخواد قشنگ باشه باید اقااحسان مجریش باشه.حقیقت به این زیبایی...
نظر یه بنده گنهکار
| درباره «ماه عسل» احسان علیخانی تمام شد؟!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
پاسخ
0
0
سلام 92 شد و برنامه ماه عسل هم پخش شد اما با اجراییییی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
خیلی دوست داری بدونی کیه که برنامه ماه عسل رو اجرا میکنه؟پس بیا پایین.
.
.
.
.
.
.
.
احسان علیخانی!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
پاسخ
0
0
من فقط ماه رمضون ماه عسل را نگاه می کنم اگه احسان نباشه که می میرم....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
پاسخ
0
0
بابا توروخدا اگه یکم فقط یکم عقلشون رو بکار بندازن علیخانی رو برای اجرا انتخاب میکنن... موافقین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
پاسخ