۲۵۳۸۷۱
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

گزارش مغرضانه ۲۰:۳۰ علیه مرد هسته ای

برنامه خبری ۲۰:۳۰ در گزارش شب گذشته خود از جلسه برجامی مجلس، باز هم سخنان مخالفان برجام را بیش از موافقان بازتاب داد.

خبرآنلاین: برنامه خبری ۲۰:۳۰ در گزارش شب گذشته خود از جلسه برجامی مجلس، باز هم سخنان مخالفان برجام را بیش از موافقان بازتاب داد.

گزارش اين بخش خبري از جلسه علني مجلس که به بررسي طرح «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» اختصاص داشت، با مواضع مخالفان برجام و تاکيد بر «کوتاهي دولت در ارائه لايحه» و «ناديده گرفتن کميسيون برجام که بيش از ۴۰ روز روي اين طرح کار کرده بودند» آغاز شد و از ضعف هاي توافق هسته اي ژنو آغاز شد.

البته در اين گزارش به «پرهيز از نگاه جناحي به برجام» و «رفع شوک اقتصادي بعد از توافق هسته اي» در کنار نزديکي به پايان زمان موعود براي اجراي برجام به عنوان موضع موافقان اين طرح مجلس نيز اشاره شد.

در ادامه گزارش، گوينده خبر گفت: «حرارت صحبت هاي صالحي، تب جلسه را تا مرز تشنج بالا برد!». پس از آن بخش هايي از سخنان رئيس سازمان انرژي اتمي در مجلس پخش شد که به تهديد وي در مجلس و آرزوي مرگ براي او در صداوسيما اشاره داشت.

در پايان گزارش مذکور گفته شد: با همه حساسيت مجلسي ها، علاوه بر ۱۲ نفري که به جمع بندي نرسيده بودند، اين طرح براي دو سه نماينده هم اصلا مهم نبود که دکمه راي گيري را فشار دهند!

بلافاصله پس از اين گزارشف تصاويري از عباس عراقچي عضو تيم مذاکره کننده هسته اي پخش شد که او مي گفت: جلسه مجلس بسيار پرچالش و خيلي زنده بود که نشان مي داد نمايندگان ريز و دقيق همه ابعاد برجام را برررسي کرده اند. البته فراز و نشيب هايي هم اين طرح داشت و نهايتا اکثريت نمايندگان به کليات طرحي که به دولت اجازه اجراي برجام را مي دهد راي دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      مهم اينه كه اينهمه هاي و هوي ! شان ، ثمره اي نداشت و تصويب شد ! حالا بذار تا آخر دنيا ! هي تهديد كنند و بر طبل مخالفت بكوبند !!!!!!

    • Malek

      بابا صدا و يما كه موضعش مشخصه اينكه تازگى نداره كه تعجب كنيد و تيتر بزنيد
      جگرم كبابه براى ظريف و صالحى ،براى اين دو مرد واقعى

    • ملی

      رسانه غیر ملی

    • بدون نام

      کلا صدا و سیما نسبت به این دولت بسیار حساس شده و.....

    • بدون نام

      رسانه میلی

    • بدون نام

      شما کلیدگراها!! و آن رئیس جمهورتان چرا به جای جواب دادن به سؤالات هوچی گری و داد و بیداد راه می اندازید تا از معرکه در بروید؟! تلویزیون کاملاً اصولی و منطقی و حقوقی می گوید آنوقت روحانی که از اول جوابی برای سوالات مهم نداشته و با اینکه حقوق خوانده!!!! هنوز نمی داند که معاهدات و موافقت نامه های بین المللی ایران باید به تصویب مجلس برسد فقط میگه: بعداً جواب مخالفان را می دهم! آخه این بعداً کی میخواد فرابرسه؟ منتظر اون روزی ام که در مناظرات ریاست جمهوری یه حال درست و حسابی مستند و مستدل از روحانی گرفته شه و مطمئن باشید گرفته میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این بنده خدا تو مناظره فقط باید یه لیست از افتضاحات دولت قبل رو ارائه بده که چجوری افتضاحات هشت ساله رو تونستن تو 4 سال اصلاح کنن و فساد دولت قبلی رو ریشه کن کنن.

    • آشنا

      صداوسیما همیشه برخلاف مردم حرکت می کند کدام کارش درسته که این یکی درست باشه

    • لوک خوش شانس

      و گزارش مغرضانه شما از این گزارش...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج