جاباما
۲۵۴۳۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پاسخ دونگا به انتقادهای رونالدو و روماریو

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل پاسخ انتقادات اخیر رونالدو و روماریو را داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، کارلوس دونگا به انتقادهای رونالدو و روماریو پاسخ داد و از آنان خواست خودشان را جای تیم ملی برزیلی بگذارند که در چهارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف ونزوئلا خواهد رفت.

سرمربی سلسائو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: هر کسی عقاید خودش را دارد و باید به آن احترام گذاشت. ستاره‌های پیشین برزیل هم اگر در اینجا حضور داشتند، شرایط مشابهی را تجربه می‌کردند.

دونگا افزود: بازیکنان کنونی تیم، با توجه به شرایط الان تیم ملی، عملکرد خوبی دارند. البته آنها باید به انتقادات پاسخگو باشند. کسانی که بیرون از تیم ملی هستند، باید خودشان را جای ما بگذارند. در تیم ملی برزیل تا وقتی پیروز نشوی، همه به تیم بی‌اعتماد هستند و زمانی هم که پیروز شویم، به شکل دیگری انتقاد می‌کنند. از کافو (کاپیتان پیشین برزیل) بپرسید که آیا انتقادات تا آخرین روز وجود نداشت؟

برزیل در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برابر آلمان با نتیجه هفت بر یک شکست خورد و دریک چهارم نهایی در کوپا آمه‌ریکا امسال نیز دو بر یک مغلوب اروگوئه شد تا از این رقابت‌ها حذف شود. دونگا در این‌باره گفت: نباید پاسخگوی نتایج سرمربی پیشین باشیم اما در حال حاضر، اینجا هستیم و باید آن نتیجه‌ها را جبران کنیم. باید به دنبال یافتن راه حل مناسبی باشیم. با سطحی که بازیکنان ما دارند، کار آسانی نیست. زمانی که نتایج غیر عادی کسب می‌کنید، این واکنش‌ها نشان داده می‌شود.

پس از شکست دو بر صفر برزیل برابر شیلی، رونالدو در مصاحبه خود با اسپورت تی وی گفته بود که برزیل برای تیم‌های حریف مشکل ساز نیست نیست و مشکل‌ از خود تیم است. آن‌ها هواداران را ناامید کردند. روماریو هم چندی پیش از نحوه بازی و عملکرد سلسائو انتقاد کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج