جاباما
۲۵۴۴۲۷
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

ماجرای اشک ریختن زارعی در صحن علنی

برخلاف تفاهم صورت گرفته در جلسه شب گذشته، امروز رئیس مجلس اجازه طرح پیشنهادات توافق شده و سایر نظرات را نمی دهد و عملا طرح اولیه به تصویب می رسد.

خبرگزاری مهر: برخلاف تفاهم صورت گرفته در جلسه شب گذشته، امروز رئیس مجلس اجازه طرح پیشنهادات توافق شده و سایر نظرات را نمی دهد و عملا طرح اولیه به تصویب می رسد.

امروز جزئیات طرح «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» در حالی در کمتر از ۱۵ دقیقه به تصویب رسید که حواشی زیادی داشت و نمایندگان متعددی به نحوه مدیریت جلسه انتقاد داشتند.

پیش از این حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی از وصول ۲۰۰ پیشنهاد در این کمیسیون خبر داده بود اما علی لاریجانی در جلسه امروز اجازه بیان پیشنهادات نمایندگان درخصوص ماده واحدها و بندهای این طرح را نداد تا در کوتاهترین زمان ممکن و بدون تغییری خاص، طرح پیشنهادی فراکسیون رهروان به رای گذاشته شود.

پس از تصویب جزئیات طرح اجرای برجام علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان درحالیکه نسبت به روند تصویب جزئیات طرح برجام انتقاد داشت شروع به اشک ریختن کرد و جمعی از نمایندگان اطراف وی حضور یافتند.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و زارعی که اوضاع مساعدی نداشت به اورژانس مستقر در مجلس منتقل شد تا تحت نظارت پزشکان قرار بگیرد. جمعی از نمایندگان هم به عیادت وی رفتند.

گفته می شود دلیل اصلی ناراحتی زارعی به جلسه شب گذشته و به بی توجهی به توافقات آن باز می گردد.

براساس این گزارش دیشب جلسه ای با حضور علیرضا زاکانی و علی اصغر زارعی اعضای فراکسیون اصولگرایان، کاظم جلالی و علاءالدین بروجردی اعضای فراکسیون رهروان و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار می شود تا جزئیات طرح اجرای برجام مورد بررسی قرار گرفته و با تعامل اعضای جلسه پیشنهادات برای تغییر درجزییات مورد بررسی و تفاهم قرار گیرد تا در جلسه امروز به تصویب برسد.

اما برخلاف تفاهم صورت گرفته، امروز رئیس مجلس اجازه طرح پیشنهادات توافق شده و سایر نظرات را نمی دهد و عملا طرح اولیه به تصویب می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از آقای لاریجانی تشکر میکنیم

    • بدون نام

      از عصبانیت بترکید

    • بدون نام

      دکان تحریم بسته میشه واشکها ریخته میشه

    • حسيني

      دمت كرم لاريجاني,,,!

    • Amir

      اشک تمساح،میریزن

    • عباس

      عجله نکنید از خداوند عمری طلب کنیم تا نتیجه کاری که آقایون امروز تصویب کردن رو ببینیم. تاریخ ثابت کرده هر جایی که با دشمن دست دادیم ضربه محکمی خوردیم.

    • طیب

      دوست من گریه تو نگهدار ،اون وقت که مردم تصمیم گرفتند تغییر دهندگان نظام بین الملل رو به مرخصی بفرستن گریه کن.یادم میاد ایشان در یک مصاحبه تلویزیونی اصرار داشت ،که کاری انجام بده برای سفره مردم نفع داشته باشه ،حالا در ناباوری وقتی قدمهایی برا اصلاح سفره مردم برداشته میشه ،ناله وضجه چرا ؟قاعدتا باید خوشحال باشه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج