۲۵۴۵۴۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پیام تشکر صالحی از لاریجانی و نمایندگان

رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی از تلاش و پیگیری دکتر لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در پیشبرد پرونده هسته‌ای و مدیریت بررسی برجام در مجلس و همچنین از همدلی و همراهی نمایندگان خانه ملت به‌ویژه اعضای کمیسیون برجام در به تصویب رسیدن آن قدردانی کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی از تلاش و پیگیری دکتر لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در پیشبرد پرونده هسته‌ای و مدیریت بررسی برجام در مجلس و همچنین از همدلی و همراهی نمایندگان خانه ملت به‌ویژه اعضای کمیسیون برجام در به تصویب رسیدن آن قدردانی کرد.

متن کامل پیام علی اکبر صالحی بدین شرح است:

جناب آقای دکتر لاریجانی

رییس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیّت،

با احترام، اکنون که در پرتو الطاف الهی، ارشادات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تدابیر ریاست محترم جمهوری و نیز به یمن همّت و حمیّت سایر خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی به ویژه حضرت‌عالی، زمینه مناسب برای پایان بخشیدن به بحرانِ ساختگی هسته­‌ای فراهم آمده است، به حکم وظیفه اسلامی و انسانی، بر خود فرض می­‌دانم تا از تلاش‌های صادقانه دست­ اندرکاران این اقدام مبارک قدردانی نمایم.

کسانی که با ابعاد و زوایای پرونده هسته­‌ای کشورمان و سیر تحوّلات آن آشنایی دارند، نیک می دانند که جنابعالی طیّ پانزده سال گذشته در مقام مدیری توانمند و مشاوری بصیر، تمام توش و توان خود را در مسیر عبور پیروزمندانه ایران اسلامی از این گذرگاه تاریخی به کار گرفته و نقشی ماندگار از خود به یادگار نهاده­‌اید. بدون تردید در صفحات تاریخ معاصر ایران درج خواهد شد که جنابعالی در کلّ فرآیند مذاکرات هسته­‌ای و به سرانجام رساندن آن نقش مؤثری بر عهده داشته‌اید.

تدابیر خردمندانه جنابعالی در مقام دبیر شورایعالی امنیت ملّی و حلّ و فصل بسیاری از موضوعات مورد اختلاف در قالب بحث "مدالیته" و همچنین ارائه دیدگاه‌های راهگشا از سوی آن برادر گرانقدر در فرآیند مذاکرات محرمانه با ایالات متحده آمریکا در دولت‌های دهم و یازدهم و نیز در جریان مذاکرات چالش‌برانگیز و نفس‌گیر جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عضو گروه ۱+۵ از حافظه تاریخی ملّت ایران زدوده نخواهد شد.

اینجانب همچنین مراتب سپاس و قدردانی خود را نسبت به مدیریت شایسته جنابعالی در جریان بررسی برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)در مجلس شورای اسلامی و تصویب آن به حضورتان اعلام می نمایم.

افزون براین، برخود واجب می­‌دانم تا به نمایندگی از خانواده بزرگ و افتخار آفرین صنعت هسته­‌ای از همراهی و همگامی همدلانه نمایندگان خانه ملّت به ویژه اعضای محترم کمیسیون برجام سپاسگزاری نمایم.

امید است در سایه اتّحاد و انسجام اسلامی و همدلی و همزبانی ملّی، بیش از پیش بر مسیر تحقّق اهداف بلند نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران توفیق یابیم.

دوام سلامتی و مزید توفیقات جنابعالی و همکاران گرامی را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.

علی اکبر صالحی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج