۲۵۴۵۵۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

حسینیان نه کارگر سیمان است نه بتون ریز!

سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری از سخنان حسینیان علیه ظریف و صالحی انتقاد کرد.

پایگاه خبری انتخاب: سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری از سخنان حسینیان علیه ظریف و صالحی انتقاد کرد.

حجه الاسلام والمسلمین اکرمی اظهار داشت: رفتار پرخاشگرانه اقای حسینیان تصور شوخی بودن تهدید را بسیار دور از ذهن کرده است. بنده ایشان را می شناسم، ایشان نه کارگر سیمان است، نه به بتون ریزی اشتغال دارد که این گونه تهدیدات و تعبیرات بسیار ناپسند را به کار می برد.

نماینده اسبق مجلس افزود: چون خودم نماینده مجلس بودم، به این نتیجه رسیده ام که نمایندگان به دلیل عدم گفتگوی بدون رودربایستی در مورد برجام دچار سوء تفاهم شده اند. بسیاری از برادران نمی دانند و غافلند از این که ما بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردیم.

وی اضافه کرد: ملت ایران در ۸ سال اخیر تحت تحریم، تهدید و تبلیغات خطرناک دشمن بود. این مسائل به حدی به کشور ضربه وارد کرد که به گفته برخی کارشناسان تاثیر بسیاری در گرانی کالاها داشت.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به پرونده هسته ای گفت: دکتر روحانی با تدبیر پرونده هسته ای را از شورای عالی امنیت ملی خارج کرده و به وزارت خارجه و آقای ظریف سپرد.

وی تصریح کرد: آقای ظریف کاملا مسلط به مسائل بین المللی هستند و سابقه ی درخشانی در مدت ۲۲ ماه مذاکره از خود بر جای گذاشتند. در واقع، در شرایطی که آقای اوباما اظهار می کرد که اگر توانش را داشت حتی به پیچ ومهره های نیروگاه های هسته ای ما هم رحم نمی کرند، تیم مذاکره کننده ایران توانست با قدرت منطق بر غرب پیروز شود که دستآورد آن، برجام است که بوسیله آن سایه این همه تهدید و تحریم از سر ملت ایران کوتاه می شود.

اکرمی گفت: برادران ما به جای آن که به سخنان تیم مذاکره کننده گوش دهند، اقدام به توهین و تهدید این عزیزان کردند که این اصلا زیبنده مجلس شورای اسلامی که جای منطق و استدلال و قانون است، نیست .

وی در پایان تاکید کرد: به نظر من روز یکشنبه روز تلخی بود ولی در نهایت، رأی بالایی که امروز به برجام داده شد توانست این تلخی را به شیرینی مبدل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بد و بدتر را کاملا موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج