۲۵۴۸۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

لبخند بورس تهران به سخنان روحانی

سخنان امیدوار کننده رئیس جمهور و اعلام مواردی چون آماده‌باش جهش اقتصاد در کنار تصویب جزییات برجام در مجلس با واکنش سریع بورس و رشد ۳۰۰ واحدی شاخص در نیم ساعت اول همراه شد.

اقتصاد نیوز: سخنان امیدوار کننده رئیس جمهور و اعلام مواردی چون آماده‌باش جهش اقتصاد در کنار تصویب جزییات برجام در مجلس با واکنش سریع بورس و رشد ۳۰۰ واحدی شاخص در نیم ساعت اول همراه شد.

پس از تصویب برجام در مجلس و سخنرانی شب گذشته رئیس جمهور در تلویزیون درباره بسته ضدرکودی که قرار است دولت عرضه کند، امروز صبح در ساعات اولیه فعالیت بورس، این بازار واکنش مثبی را از خود نشان داد.

پس از تصویب برجام در مجلس و سخنرانی شب گذشته رئیس جمهور در تلویزیون درباره بسته ضدرکودی که قرار است دولت عرضه کند، امروز صبح در ساعات اولیه فعالیت بورس، این بازار واکنش مثبی را از خود نشان داد.

به نظر می‌رسد سخنان امیدوار کننده رئیس جمهور و اعلام مواردی چون آماده‌باش جهش اقتصاد در کنار تصویب جزییات برجام در مجلس عامل واکنش سریع بورس و رشد ۳۰۰ واحدی شاخص در نیم ساعت اول بود.

آن طور که خبرگزاری‌ها هم گزارش داده‌اند، در همان نیم ساعت اول معاملات امروز سهام سه گروه مهم بانکی، خودوریی و پالایشی با افزایش قیمت داد و ستد شدند و حدود ۱۵ میلیارد تومان دست به دست شد که نشانه مثبتی از بهبود نسبی شرایط به‌شمار می‌رود.

در این میان بانکی‌های ملت، تجارت، صادرات،پاسارگاد و سینا به همراه پالایشگاه بندرعباس و ایران خودرو بیشترین اثر را در برگشت اولیه بازار داشتند.

این رشد با افزایش ۳۰۰ واحدی شاخص در ۳۰ دقیقه اول معاملات بورس همراه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج