۲۵۵۱۷۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

صاحب ۱ دقیقه‌ای Google پاداشش را بخشید

چندی پیش خواندیم که فردی توانسته دامنه گوگل را به قیمت ۱۲ دلار برای یک دقیقه به‌نام خود ثبت کند، حال خبری منتشر شده است که این فرد پاداشی که از گوگل برای بازگرداندن دوباره دامنه گرفته‌ را به خیریه‌ای در هند اهدا کرده است.

وب‌سایت آی تی رسان: چندی پیش خواندیم که فردی توانسته دامنه گوگل را به قیمت ۱۲ دلار برای یک دقیقه به‌نام خود ثبت کند، حال خبری منتشر شده است که این فرد پاداشی که از گوگل برای بازگرداندن دوباره دامنه گرفته‌ را به خیریه‌ای در هند اهدا کرده است.

صاحب 1 دقیقه‌ای Google پاداشش را بخشید

در اوایل ماه فردی به‌ نام Sanmay Ved توانست به‌طور اتفاقی مالیکت دامنه Google.com را از آن خود کند، او که از کارمندان سابق گوگل است هنگامی که مشاهده کرد دامنه وب‌سایت Google.com برای فروش به قیمت ۱۲دلار گذاشته شده‌ است آن‌را خرید و به‌این ترتیب توانست محبوب‌ترین دامنه دنیا را بخرد و حتی ایمیل‌هایی مبنی بر تغییر مالکیت دریافت‌ کرد، یک‌ هفته پس از بازگرداندن دامنه به گوگل، کمپانی محبوب گوگل تصمیم گرفت وی را جز افرادی قرار دهد که ایرادات امنیتی گوگل را کشف می‌کنند و به همین دلیل پاداشی به این مرد داد. اما وی بر پیشنهاد گوگل دست‌رد زد و این پاداش را به یک موسسه خیریه بخشید، او در مصاحبه‌ای که با Bostonian داشت بیان‌کرد که پول اصلا برایش مهم نیست.

"پول هرگز مدنظر من نبوده‌است، قصد من این بود که مثالی از افرادی باشم که فقط می‌خواهند مشکلات را پیدا کنند و پول برایشان اهمیتی ندارد."

این پول به موسسه خیریه هنر زیستن هندوستان (The Art of Living India) اهدا می‌شود که در زمینه تامین امکانات آموزشی برای مناطق فقیر نشین فعالیت می‌کند. هرچند تاکنون مبلغ این پاداش مشخص نشده‌ است اما گفته می‌شود این پاداش بیش از ۱۰ هزار دلار است. با این مقدار پاداش می‌توان امکانات آموزشی، حمل و نقل، بهداشتی و تغذیه حداقل ۶۴ دانش‌آموز را برای یک‌سال تامین کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیروس

      اینو میگن جوانمرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج