جاباما
۲۵۵۲۶
۷۲۵ نظر
۷۸۸۱
۷۲۵ نظر
۷۸۸۱
پ

همسر شهاب حسینی: در ۱۵ سالگی با شهاب ازدواج کردم!

« شهاب حسینی» از آن گروه بازیگران كم حاشیه سینماست كه به رغم ستاره یا سوپر استار بودن، جنبه‌های منفی سوپراستارها را ندارد.

مجله سیب سبز: «شهرزاد» این روزها روی بورس است، به‌خصوص آقای شهاب حسینی با نقش «قباد» که داستان ترحم‌برانگیزی دارد. همیشه احساسات مردم جایی جلب می‌شود که روابط انسانی در میان است؛ نفرت، غم شادی و عشق همه در زندگی ما جاری اند و هر جا آینه‌ای از آن باشد ما را ناخودآگاه به سوی خود می‌کشد.

شاید هم همه ما شهرزادی داریم که در اتمسفر او تمام این احساسات را تجربه می‌کنیم. شهاب حسینی هم با همه سوپراستار شدن و شهرت و محبوبیتی که دارد باز هم یکی از ماست. او هم مثل ما شهرزادی دارد که پریچهر است. شهاب حسینی از دسته ستاره‌هایی است که باوجود رسیدن به مواهب بازیگری از عشق به خانواده و همسر غافل نشده است. او همیشه همراهی داشته که در کنار او نقاط عطف زندگی‌اش را صعودی کرده و چیزی نتوانسته او را پایین بکشد. زندگی چنین آدمی دیدنی است و شنیدنی و البته که خواندنی!

این مطلب روایت زندگی شهاب حسینی با همه بالا و پایین‌هاست. این پرونده چکیده ایست از گفت‌و‌گوهای او و همسرش با مجله زندگی ایده آل و رادیو هفت.

از صفر شروع كردیم

شهاب: «من آن زمان سیدشهاب‌الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینكه ما از صفر و دركنار هم شروع كردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند كه دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم كه روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین‌طور هم شد. هرچند، باید اعتراف كنم كه در طول مسیر هرگز از كمك‌های بی‌دریغ آنها بی‌نصیب نماندیم. خلاصه اینكه من سیدشهاب‌الدین ۲۲ساله و پریچهر ۱۵ ساله زندگی مشتركمان را با تمام كم‌و كاستی‌هایش شروع كردیم و تا امروز باوجود همه سختی‌ها و فراز و نشیب‌ها در تمام مدت در كنار هم بودیم. اما باید تاكید كنم من پایداری این زندگی دوستانه را مدیون همه بزرگواری‌های پریچهر هستم. ما هم گاهی به آخر خط رسیدیم اما باز ادامه دادیم! من و پریچهر، لحظات و روزهایی داشتیم كه به نقطه صفر رسیدیم.

پریچهر: ما با هم بزرگ شده‌ایم با گذشت زمان با همه كم و كیف روحیات هم آشنا شدیم. در طول تمام ای سال‌ها زیروبم صدای یكدیگر را به خوبی احساس می‌كنیم. بنابراین حتی در نقطه‌هایی از زندگی كه احساس می‌كردیم اینجا و این‌بار دیگر آخر خط است، همان حس آشنایی كه در وجود هر دوی ما بود، مارا به صبر و مدارا دعوت می‌كرد.

همسر شهاب حسینی: در 15 سالگی با شهاب ازدواج کردم!

نوزاد نیمه‌شب زمستان

متولد زمستان هستم. درست بعد از ۹ ماه متولد شدم، حین تولد ۳ كیلو و ۷۰۰ گرم وزن داشتم. ساعت به دنیا آمدنم هم ۳ و ۳۰ دقیقه نیمه‌شب بود. پدر و مادرم در جوانی ازدواج كردند، آنها وقتی مرا به دنیا آوردند كه سرگرم جمع‌و‌جور كردن زندگی‌شان بودند.

سرشكستگی‌های كودكی

دوران كودكی من به شیطنت‌های مختلف با پسربچه‌ها گذشت. مادرم می‌گفت تو پسر شری بودی. روزی كه به خاطر سر‌بازی سرم را با نمره ۴ اصلاح كردم، دیدم سرم از ۹ ناحیه شكسته است. با توجه به اینكه زمان وقوع ۵-۴ مورد از این شكستگی‌ها را به خاطر نمی‌آورم، باید آنها را به دوران كودكی‌ام نسبت داد. جز سر از نواحی دیگری همچون صورت و دست و پا هم بارها دچار جراحت‌های مختلف شدم.

توپ چرمی عید

در خانواده پدری نوه اول بودم. ا‌رتباط ما با فامیل مادرم بیشتر بود تا با اقوام پدر. دوست ندارم از نقطه‌نظر مهر و محبت كسی را برتر از دیگری بدانم. هر دو خانواده به اندازه وسع خودشان محبت می‌كردند. یادم می‌آید كه مادر پدرم بهترین عیدی‌ها را می‌داد. یك بار از او یك توپ چرمی فوتبال عیدی گرفتم. آن موقع این هدیه بسیار گرانبها بود و هر كسی توپ چرمی نداشت.

دوستان بزرگ‌تر از من

دوستی بخش مهمی از روند شكل‌گیری نگاه و بزرگ‌شدن همه ماست. دانش عمومی من تا حدودی خیابانی است و محصول رفاقت با هم‌محلی‌ها. كودكی من در حد فاصل میان دو خیابان هاشمی و سپه‌ غربی گذشت. دوستی داشتم به نام رضا كه هم خیلی صمیمی بودیم و هم به صورت متوالی با هم كتك‌كاری می‌كردیم. ضمن آنكه اهل دوستی با بزرگ‌تر از خودم بودم، ولی مایلم از رفقا به‌خصوص در مسائل مختلف درس بگیرم؛ براساس این رویه حالا اكثر دوستانم بالای ۴۰ سال سن دارند.

از دست دادن رفیق قدیمی

دوست نداشتم قلدر محل باشم. با این حال همیشه در جمع بچه‌محل‌ها به حساب می‌آمدم. نوجوانی من حول و حوش خیابان فاطمی گذشت. هرقدر بزرگ‌تر می‌شدم، دایره ارتباطاتم گسترش می‌یافت. درنتیجه به تمایل برخی بچه‌ها برای انجام كارهای خلاف پی بردم. در آن دوره یكی از بهترین دوستانم را به خاطر اعتیاد به مواد مخدر از دست دادم.

كلكسیون ماشین‌های من

در مرور خاطرات هر پسربچه‌ای انگار وجود اسباب‌بازی اتومبیل، امری ناگزیر است. مادر من هم برایم از این ماشین‌های كوچك اسباب‌بازی می‌خرید. مجموعه‌ای جمع كرده بودم كه در آن ۱۵۰ ماشین كوچك به چشم می‌خورد. هنگام اسباب‌كشی، اسباب‌بازی‌ها را جا گذاشتم. ۲ هفته بعد كه فهمیدم كیسه حاوی ماشین‌ها نیست، از این موضوع بسیار ناراحت شدم.

همسر شهاب حسینی: در 15 سالگی با شهاب ازدواج کردم!
دور ایران با مادر امدادگر

اول دبستان را در مدرسه بامداد نو گذراندم. سال بعد به خاطر كار مادرم به خرم‌آباد نقل مكان ‌كردیم؛ او امدادگر سیار بود. سال‌های دوم، سوم و چهارم را در خرم‌آباد خواندم. دوران بسیار بدی بود. از جنگ تحمیلی خاطرات ناراحت‌كننده‌ای در ذهنم باقی مانده است. آن موقع این‌طور احساس می‌كردم كه عراقی‌ها با كشتن مردم بی‌سلاح تفریح می‌كنند.

شاگرد گوشه‌گیر كلاس

حضور در یك محیط جنگی، دوری از تهران و اكثریت فامیل به انضمام نگرانی‌هایی كه به‌خاطر شغل مادرم در آنجا متوجه ما بود، باعث شد تا در بازگشت به تهران احساس غریبی كنم و در كلاس پنجم شاگردی آرام و گوشه‌گیر باشم. معلمی كه بیشتر از بقیه معلم‌های دوره ابتدایی دوستش داشتم، معلم كلاس پنجم من بود. در ابتدایی دانش‌آموز متوسطی بودم و هیچ‌گاه مبصری را تجربه نكردم.

تجدید شدن مبصر كلاس

دوران راهنمایی بود، از كودكی درآمده بودیم و می‌خواستیم شبیه بزرگ ترها رفتار كنیم. همین تغییر وضعیت به‌شدت روی درس خواندنم تاثیر گذاشت و باعث شد افت كنم. سال دوم راهنمایی بودم كه در درس‌های ریاضی، علوم و عربی كارم به شهریورماه كشید. در راهنمایی نیز ورزشم فوتبال بود و این بار طعم مبصری را چشیدم. سال سوم مرا مبصر كلاس‌مان كردند.

دیپلم با اعمال شاقه

نزدیك امتحانات ثلث سوم سال سوم دبیرستان بود كه به‌شدت دچار بیماری یرقان شدم. حالم به قدری خراب بود كه نمی‌توانستم از خانه خارج شوم. معده‌ام حتی
آب خوردن را هم پس‌ می‌زد. به خاطر بیماری نتوانستم در امتحانات شركت كنم. به همین خاطر سال سوم را دوبار خواندم و سرانجام دیپلم را با معدل تقریبا خوبی گرفتم.

یك روانشناس در راه كانادا

آنقدر به خودم اطمینان داشتم كه فقط در كنكور سراسری شركت كردم. مطمئن بودم كه قبول می‌شوم، اما نشدم. سال بعد در دانشگاه آزاد جواز ورود به رشته بازیگری را
به دست آوردم. اما آن موقع چون این حرفه برایم مطرح نبود، صبر كردم تا نتایج سراسری هم مشخص شود. با قبولی در رشته روانشناسی به دانشگاه سراسری نقل مكان كردم. دو سال درس خواندم و بعد انصراف دادم. عمویم مقیم كانادا بود. قصد داشتم هرچه سریع‌تر به او برسم و در كانادا ادامه تحصیل بدهم. همین تصمیم باعث شد تا درس را نیمه‌كاره رها كنم. حالا كه به گذشته‌ها فكر می‌كنم، می‌بینم درس شیرینی را رها كردم.

راننده پرمسوولیت ارتش

برای سفر به خارج یك سال تلاش كردم. وقتی نشد، رفتم سربازی؛ به این امید كه بعد از پایان خدمت بروم. افتادم ارتش. در تیپ 65 نیروهای ویژه خدمت، كردم و راننده بودم. رانندگی در خدمت، كار سخت و پرمسوولیتی است.

معافیت به‌خاطر بیماری

بعد از 18 ماه خدمت دچار خونریزی معده شدم. مرا به بیمارستان 502 منتقل كردند. آنجا به من گفتند تو نباید به خدمت می‌آمدی. تو به خاطر وضع معده‌ات می‌توانستی از معافیت پزشكی استفاده كنی. باتوجه به اضافه‌هایی كه خورده بودم ترجیح دادم معاف شوم. این گونه بود كه سر 18 ماه با خدمت خداحافظی كردم.

همسر شهاب حسینی: در 15 سالگی با شهاب ازدواج کردم!

در سربازی عاشق پریچهر شدم

راستش در دوران سربازی بود كه عاشق شدم. عاشق همسرم. همین موضوع تحمل سربازی را برایم سخت می‌كرد. افسری كه نمی‌خواهم اسمش را ببرم متوجه این ماجرا شد و تا می‌توانست به پر‌و‌پایم ‌پیچید تا آزارم دهد. راننده‌ها در زمان استراحت‌شان نباید نگهبانی بدهند، با این حال او مرا می‌فرستاد سر پست تا نتوانم مرخصی بگیرم و از پادگان خارج شوم. همسرم (پریچهر) را در دانشگاه دیدم. یك روز از سربازی مرخصی گرفتم تا سری به رفقای دانشجو بزنم. دیدم دختر خانم زیبا، ساده و محجوبی سرگرم مطالعه كتاب‌هایش است. هرچه خواستم با او ارتباط برقرار كنم، نشد كه نشد. با این حال در نگاهش چیزی دیدم كه تشویقم كرد به ادامه راهی كه منجر به ازدواج شد.

خانواده یا بازیگری

كار ما به قدری سخت است و دوری از خانواده در آن به چشم می‌خورد كه گاهی می‌بینم چقدر بابت این موضوع شرمنده زن و بچه‌هایم شده‌ام. یك بار وقتی پسرم را دیدم غرق حیرت شدم. لحظه‌ای فكر كردم او چقدر بزرگ شده و من این را ندیده‌ام. خانواده من در این سال‌ها از این مسائل بسیار آسیب دیده‌اند و خوب كه فكر می‌كنم از خودم می‌پرسم واقعا این كارها ارزش این آزار ناخواسته خانواده را داشت یا نه؟!

روشن شدن تكلیف تجرد

شماری از جوان‌ها می‌گویند تا جوانی باید جوانی كنی، بنابراین باید با تاخیر تن به ازدواج داد. هرگز این اعتقاد را قبول نداشته و ندارم. همیشه مایل بودم تكلیفم خیلی زود مشخص شود، به همین دلیل من هم مثل پدر و مادرم در ابتدای دوران جوانی ازدواج كردم.

ازدواج بدون سنگ‌اندازی

خانواده من و همسرم از نظر تقسیم‌بندی‌های اجتماعی هم گروه بودند؛ به همین خاطر به سرعت با هم صمیمی شدند طوری كه پدرخانمم می‌گفت ما دخترمان را با پسر شما عوض كردیم. هیچ‌كدام سنگی جلوی پای ما نگذاشتند. مهریه هم به میزانی تعیین شد كه من و همسرم روی آن توافق داشتیم. من و همسرم در همه زمینه‌ها با هم توافق داریم. او مشكلات كاری مرا خیلی خوب درك می‌كند. همسرم مدتی در فرهنگسراهای بانو و شفق گریم درس می‌داد. در ضمن نقاش خوبی هم هست.

اتودهای باستان‌شناس اسبق

زمانی دوست داشتم باستان‌شناس شوم. این حس به مرور از بین رفت و جایش را به بازیگری داد. بین سال‌های ۷۱ تا ۷۲ بود كه در كلاس‌های استاد سمندریان شركت كردم. ضمن دستیابی به فنون بازیگری، این كلاس‌ها محاسن دیگری هم برای ما داشت. به خاطر شركت در كلاس‌های بازیگری استاد بود كه جرات کردم كارهای مختلف را اتود بزنم. ترسم از بازی در حضور جمعیت ریخت و صاحب اعتمادبه‌نفس شدم.

ستاره‌ها در دانشگاه

در دانشگاه با بچه‌های دانشكده هنر، تئاتر كار می‌كردم. از آن جمع پارسا پیروزفر و یوسف تیموری به بازیگرانی مطرح تبدیل شدند. اولین كار تصویری من برنامه زنده اكسیژن بود كه در آن مجری بودم. این برنامه زمان خودش مخاطبان زیادی را جذب كرد. برای اجرا در شبكه‌های ۲ و ۳ و حتی جام‌جم صاحب برنامه شدم. البته در آن دوره و در اجراهایم بیشتر یك مجری‌بازیگر بودم كه برایم جذابیت زیادی داشت. وقتی تماشاگر از كارم راضی است لذت می‌برم، اما هیچ وقت كاری كه انجام داده‌ام به نظرم آرمانی و ایده‌آل نیست. به نظرم همیشه می‌توان بهتر بود.

پریچهر قنبری، همسر شهاب حسینی از او می‌گوید

همسر شهاب بودن، چه حسی دارد؟

اگر نگاهی به گفت‌وگوها، مصاحبه‌های چاپ‌شده و نقل قول‌های شهاب حسینی داشته باشید خواهید دید که او همواره از پریچهر قنبری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین حامیان و همراهانش یاد می کند. نیم نگاهی کوتاه به زندگی این زوج به سادگی نشان می‌دهد که پریچهر قنبری تنها همسر سوپراستار دوست‌داشتنی ما نیست و بیشتر دوست، همدم و نزدیک‌ترین فرد در دنیا به اوست.

همسر شهاب حسینی: در 15 سالگی با شهاب ازدواج کردم!

شهاب همیشه به صورت علنی قدردان زحمات همسرش بوده و هر موقع توانسته در مجامع عمومی از او تشکر کرده است. او حتی یکی از کلیدی‌ترین نقش‌های فیلمش را به او داد تا برای همیشه این تشکر در تاریخ ثبت شود. اما اگر می‌خواهید بدانید پریچهر قنبری چه ناگفته‌هایی از زندگی مشترک‌شان دارد، گزیده حرف‌هایش در سال‌های اخیر در گفت و گو با مجله زندگی ایده آل و نشست خبری و رونمایی از فیلم ساکن طبقه وسط، ساخته شهاب حسینی را برای‌تان جمع کرده‌ایم.

شهاب واقعا چه‌کاره است؟

شهاب هیچ‌وقت کافه‌دار نبوده است. بعد از تولد محمدامین مدتی در خانه بودم و همان موقع دوست داشت فضای دوستانه و صمیمانه‌ای را برای گپ‌وگفتمان ایجاد کند؛ فضایی سالم و خانوادگی و بیشتر به خاطر ما کافه را راه انداخت. در مورد مجری‌گری هم باید بگویم او بیان خیلی شیوایی داشته و بانک کلمات زیادی در ذهنش دارد. من هم به عنوان همسرش همیشه از این توانایی او لذت می‌برم و گاهی اوقات هم غبطه می‌خورم که چطور نمی‌توانم مانند او حرف بزنم. در مورد بازیگری هم دیگر حرفی نزنم بهتر است؛ استاد است دیگر. (خنده) در مورد کارگردانی هم باید بگویم به عنوان تجربه اول خیلی خوب بود؛ تجربه‌ای که خودش هم در بازی و کارگردانی شریک بود.

بهترین پدر دنیاست

به جرات می‌توانم بگویم او بهترین پدر دنیاست. خیلی به بچه‌هایش علاقه دارد و گاهی اوقات حس می‌کنم بیشتر از من، آنها را دوست دارد. خیلی عجیب است. من هم آنها را دوست دارم اما حس می‌کنم که شهاب بیشتر از من و عجیب‌تر به آنها علاقه‌مند است. با تمام سختی‌های شغلی شهاب همیشه کنار ما بوده است. خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که برای تمرکز کردن احتیاج به سکوت دارد. حس و حال بازیگری شبیه کارهای دیگر نیست که درست مانند بقیه از خواب بلند شوید، به مغازه یا اداره بروید و ... . باید روح را بسازید که بتوانید نقشی را ایفا کنید. شاید جاهایی از هم دور افتادیم اما همیشه با هم بودیم و عشقی که نسبت به هم داشتیم، رابطه‌مان را محکم‌تر می‌کرد.

دیگر برخورد مردم اذیتم نمی‌کند

برخوردهای مردم خیلی عجیب است. این عجیبی آنقدر زیاد است که هیچ خاطره واضحی از آنها را به خاطر نمی‌آورم اما خیلی زیاد است. قبل از این خیلی بیشتر اذیت می‌شدم اما همیشه می‌گویند هر قدر سن بالاتر می‌رود، تجربه‌ها بیشتر می‌شود و در برخورد با اتفاقات جامعه برخورد پخته‌تری را می‌توانیم از خودمان نشان دهیم.

پسران هنرمند ما

پسر کوچکم، امیرعلی چهار ساله است و البته خیلی هم بازیگر است. در یک لحظه می‌تواند عصبانی باشد و با عصبانیت حرف بزند و در همان لحظه می‌خندد و جواب می‌دهد. درواقع یک صحنه را به‌راحتی با دو زاویه و دو شخصیت تحویل ما می‌دهد. (خنده) از طرفی دیگر محمدامین استعداد زیادی در زمینه نقاشی دارد و بیشتر دوست دارد نقاشی بکشد. به نظرم یک استعداد هنری ذاتی در زندگی آنها وجود دارد و ما نمی‌توانیم منکر آن شویم.

همسر شهاب حسینی: در 15 سالگی با شهاب ازدواج کردم!

با اوج گرفتن شهاب خودم را می‌بینم

اینکه شاهد باشی همسرت با سرعت و شتاب، همه سرازیری‌ها را طی می‌کند و تو در حاشیه‌ای ـ یعنی با وجود اینکه همسرش بودی و هستی و شاید نزدیک‌ترین فرد زندگی او درست مثل دیگران که از بیرون شاهد رشد او هستند باید از پشت صحنه تماشاگر صعودش باشی ـ در ظاهر سخت به نظر می‌رسد اما این تنها یک بخش از ماجراست؛ یعنی چیزی که شاید از بیرون قابل دیدن و تصور و قضاوت است. اما یک بخش دیگر ماجرا تصویری است که من و شهاب خودمان از زندگی مشترک‌مان داریم. خیلی‌ها حتی با نگاه‌شان بارها از من پرسیدند که تو چطور نشستی تا شهاب روزبه‌روز محکم‌تر بایستد اما حقیقت برای من چیز دیگری است. با اوج گرفتن شهاب من خودم را می‌بینم که رشد می‌کنم.

در مراحلی از زندگی احساس کردیم اینجا آخر خط است

ما با هم بزرگ شده‌ و با گذشت زمان با همه كم و كیف روحیات هم آشنا شده ایم. در طول تمام این سال‌ها زیروبم صدای یكدیگر را به خوبی احساس می‌كنیم؛ بنابراین حتی در مراحلی از زندگی كه احساس می‌كردیم اینجا و این‌بار دیگر آخر خط است، همان حس آشنایی كه در وجود هر دوی‌مان بود، ما را به صبر و مدارا دعوت می‌كرد. من خودم را از شهاب جدا نمی‌دانم. در این ۱۸ سال زندگی مشترک ما با هم بزرگ شدیم. هر اتفاقی که برای او می‌افتاد من در کنارش بودم و از همراهی با او لذت می‌بردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپیده

      جدی میگی؟

      پاسخ ها

      • تربچه نقلی

        پ ن پ

      • شمیم

        باور نمیکنم

      • سیناسلیمی

        نه بابا شوخی میکنم

      • ناهيد

        به نظرمن15سالگي براي ازدواج زوده ولي اگه ادم زندگيشو باعشق شروع كنه توهرسني كه باشه خوشبخت ميشه.

      • فرشته منصوري

        من بازي شهاب حسني رادوست دارم ولي نميدانم در 15 سالگي با ازدواج کرده وتفاوت سني بسياري دارنيد اميد وارم با هم خوشبخت بشن

    • MOHSEN

      تبریک

      پاسخ ها

      • ديار

        چون ديگه بهتر هيچ وقت گيرتون نمي اومد

    • حسام

      سپیده جان مثل اینکه تا حالا این چیزارو نشنیدی !!!!؟؟؟؟؟درود بر شهاب خودم...

      پاسخ ها

      • منفی

        یکی از منفی هاتو من دادم...خوب نشنیده بود. انقدر تعجب نداشت.

      • ديار

        خوب

    • nana

      e?bache nadaran?

      پاسخ ها

      • رها

        بچه ی اولش که پسره به نظرم 7 سالشه اسمش یادم نیست
        چند ماه پیش هم شنیدم بچه ی دومشون هم به دنیا اومد دیگه نمیدونم راست بود یا دروغ؟؟؟

      • نازگل

        یه پسر دارن ولی شبیه شهاب نیست

    • mohsen

      اگه اونا به ته خط رسیدن دوباره تونستن ادامه بدن پس اگه ما هم سعی کنیم میتونیم ادامه بدیم
      ولی یه مشکل اینجاست پریچهر شهاب رو به دادگاه برد یا نه

    • شکیبا

      پانزده سالگی؟
      وا خیلی خیلی زوده بیچاره کی بچگی کرد؟

      پاسخ ها

      • کیمیا

        +

    • سپیده

      حسام جان خب جای تعجب داره 15سال خیلی بچه است -بااین حال خیلی دوسشون دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول چطوری باهم آشنا شدید؟؟؟

      • بدون نام

        منم 15 سالگی ازدواج کردم. 20 سال از ازدواجمون میگذره و پسر بزرگم امسال دیپلم میگیره. از زندگیم فووووووووووووووووق العاده راضیم. من و شوهرم عاااااشق همیم. پس زود نیست. خونه شوهر ادامه تحصیل دادم و دانشگاه رفتم

    • شراره

      وا چه زود؟

    • SANSIZ

      واقعا کسی که زود ازدواج میکنه ادم موفقی تو زندگی میشه

      پاسخ ها

      • بیتا

        یک کم فکر کن چی گفتی ؟
        کسی موفق میشه که واسه هدفش تلاش کنه عزیزم چه زود ازدواج کنه چه دیر ...

      • بدون نام

        چرا نشه من شانزده سالگی ازدواج کردم الان بیست و دو سالم خیلی خیلی از زندگیم راضیم هرچه زودتر ازدواج کنی به خواسته هات زودتر میرسی

    • مهنا

      به نظر من شهاب خودش خیلی انسان بزرگواریه پس خدا یه همسر خوب هم نصیبش کرده خدا میدونسته لیاقت شهاب بالاست امیدوارم خوشبخت بشن.

      پاسخ ها

      • نازگل

        امیدوارم

    • نتا

      واااای جدی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!خییلی زووووده

    • ساینا

      خوب چراااا 15 سالگی؟مادر پدرت چجوری راضی شدن
      متن رو نخوندم شایدم توضیح داده باشی

    • علیرضا افشار

      دمشون گرم واقعا هر دوتاشون قابل احترام هستن

      پاسخ ها

      • rozhan

        manam ba alireza jan kamelan movafegham

    • سعید

      درستش همینه
      اگه دیرتر ازدواج می کردن کا رشون به رفیق بازی می کشید(نمونه هاش تو جامعه ما زیاده
      واقعا جای تبریک داره

    • بدون نام

      age ta akhar davum biyaram afarin dare...! hala ke avale karan

    • آرسو

      ایشون باعث افتخار هنر کشور هستند.
      اما اسمشون در سالهای اخیر مختصر شده؟!
      به حساب معروف شدن و سهولت بیان کوتاه شذه؟؟

    • مرتضی نکوئی

      سید جان هر جا باشی سربلند باشی.
      تو هنرت یه سادگی خاصه دمت گرم ایشالله موفق باشی
      .

    • رویا

      من عاشق شهاب حسینی و نقش هاشم.ولی اصلا بهش نمیاد زود ازدواج کنه.من که غافلگیر شدم!!

      پاسخ ها

      • صورتی

        منم همینطور

    • سيمين

      زندگيتون با دوام پر از عشق و شادي ،

    • داود

      به نظر من شهاب خودش خیلی انسان بزرگواریه پس خدا یه همسر خوب هم نصیبش کرده خدا میدونسته لیاقت شهاب بالاست امیدوارم خوشبخت بشن. یه شعر معروفه که میگه : آقا شهاب نمونه ای ، یه دونه ای
      آرزوی سعادت و خوشبختی برای خودت و خانواده ات دارم

    • پری

      خدا حفظش کنه یه انسان .............بقیه بایدخیلی چیزا رو از شهاب یاد بگیرن

    • بیتا

      امیدوارم همه کسانی که به اوج می رسند قدر تلاش همسرانشون رو که پا به پاشون و با همه سختی ها موندند و حمایت کردند بدونن...

    • مصطفی

      شما چیکار به سنش دارید اونا هم دیگه رو میخواستن و فضولیشم به شما نیومده دختر های پر مدعا

    • مریم

      به نظر من هر دوشون ارزش بهترین ها رو دارن و ازدواجشون هم خیلی معصومانه و دوست داشتنیه.

    • hiva

      aaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaab!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAR HAR SOORAT KHODA HEFZESHOON KONE

    • zahra

      مسخره س نه....

      پاسخ ها

      • دریا

        نه...

      • بهنوش

        نه اصلا

    • والیه

      به نظرمن شهاب آدم خوبی هست وزنش هم همین طور تبریک میگم .

    • پریسا

      از خدا خوشبختی و سلامتی برای شهاب عزیز و خانواده اش را خواهانم.

    • فاطمه

      امیدوارم زندگی سرشار از امید و محبتی داشته باشند ضمناً آقای حسینی از محبوبترین های من هستند.

    • مهرشاد

      بهترين بهترين بهترين تو همه چي بهترينه آقاي شهاب حسيني اميدوارم هميشه موفق باشه واقعا حرف نداره

    • Fatima

      دوسشون دارم.زوج خوبین.انشاالله همیشه این تفاهم بینشون پایداربمونه. براشون از خدا سلامتی میخوام. بایدقدر اینجوربازیگرا توی کشورمابیشتر دونسته بشه.درضمن به نظرم بهترین کار آقای حسینی نقش شهید بابایی بود که واقعا مجموعه تاثیرگذارو قشنگی بود دستشون دردنکنه واقعا.

      پاسخ ها

      • دریا

        موافقم. واقعا عالی بود.

    • هانیکو

      بچه ها بچه اولیشون عقب افتاده هست.
      دوستم که شوهرش با شهاب دوسته گفته!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسودی ممنوع!!!

      • بدون نام

        همه ما در زندگی مشکلات خاص خودمون رو داریم خوب نیست مشکلات دیگران را به راحتی به زبون بیاریم! خدا همه بیماران رو شفا بده. هنرپیشه خوب و بی حاشیه ایه دوستش دارم امیدوارم در کارهاو زندگیش موفق باشه.

      • سپیدار

        حسودی چیه ناشناس !
        عکس خانوادگیشون رو روی مجله هم انداخته بود توی مصاحبه هم گفته !!
        چیزی که نمی دونی در مورد کسی قضاوت نکن !

      • غزل

        هیچم این طور نیست...چرا بیخودی واسه بقیه شایعه درست میکنین؟!!!یه کم خجالت بکشین
        مگه با چشمای خودت دیدی که باور میکنی؟!!!

      • مریم

        واقعا ادم نباید دهنشو وا کنه و هر چی میخاد بگه

      • تینا

        مثل خودت ها ها ها...

      • زهرا

        واقعا که هم فضولی هم بی تربیت

      • طیبه

        حالا بیچاره یه چیزی گفت . حالا درست یا غلط. چرا میزنیدش.

      • دریا

        اشتباه کرد گفت

      • بهنوش

        چه باشه چه نباشه به ما چه مربوطه.مگه بچه اش سالم نباشه چیه؟؟؟؟؟مگه گناه کردن.بعدشم به منو تو چه؟

    • لیلی

      سلام مدتی است با این وب سایت آشنا شدم فالهاش تقریبا به شخصیت خودم نزدیکه و تقریبا هر روز نگاه می کنم امروز چه فالی دارم
      بقیه مطالب هم نشان از این داره بلاخره یه سایتی پیدا کردم که سالم تر از سایتهای تبلیغاتی که امروزه برای بالا بردن آمارشون دست به هر کاری می زنن
      از زحماتتون ممنونم

    • maryam

      man asheghe kesai hastam ke az hamsareshoon dar har halat tarif mikonan. az jomle hamsare khodam. doset darammmmmmmmmmmmmm

    • bahar

      اميدوارم هميشه موفق باشه واقعا حرف نداره

    • محمدرضا

      با آرزوی موفقیت برای شهاب جان و همسر گرامیشون

    • حافظ

      امیدوارم همیشه مؤفق و سر بلند باشن و شهاب جان به مؤفقیتای بیشتری دست پیدا کنه و روز به روز به همدیگه علاقه بیشتری پیدا کنن.
      واقعا شهاب جان زندگی ستودنی ای داره.

    • ترانه

      خواهشاً شایعه پراکنی نکنین.محمد امین پسر اول شهاب حسینی چند سال سرطان خون داشته که با شیمی درمانی خوب شده و شفا گرفته.عقلشم خیلی خوب کار میکنه و امسال میره کلاس سوم دبستان.اینو زن شهاب گفته

    • اوا

      من طرفدار پرو پاقرص شهاب بودم و هستم.حالا ک فهمیدم قدر زنشو میدونه و برعکس خیلی بازیگرای دیگه بهش وفاداره یه دست مریضاد هم بهش میگم. واقعا دمش گرم....!!!!

      پاسخ ها

      • تینا

        آوا جان یه چیزی توی حرف هایت غلط بود...بر عکس خیلی از بازیگرهای دیگر به همسرش وفاداره یعنی چی؟کدوم بازیگری به همسرش وفادار نیست؟؟همین آقای برزو ارجمند که توی سریال قهوه تلخ بازی می کنه همسرش پارمیس زند است و همدیگر را خیلی دوست دارند و قدر همو می دونند.خیییییییییلی وقته که ازدواج کردند و مشکلی نداشتند.پس زود قضاوت نکن عزیزم.

    • احمد

      شهاب حسینی واقعا هنرمند بی نظیریه
      کسی که در کارش اینقدر موفق و محبوب هست در زندگیش هم مسلما موفق و محبوبه
      من خیلی دوستش دارم

    • نوا

      من عاشقه شهاب هستم
      دوسش دارم

    • رضا

      شهاب جان خيلى عزيزين برامون

    • شیرین

      من نمیدونم از اینا ادم حسابیتر در ایران نیست؟؟یک زندگیه معمولی که نباید همه جا جار زده باشه...زنش نه تحصیلات داره نه تیپ و ...شهاب هم هم نسبت به حسام نواب صفوی و رادان و گلزار نه تیپش به پای اونا میرسه نه تحصیلاتش..فروتن و عربنیا و حیایی هم بازیشون نسبت به شهاب حسینی بهتره فقط اونا مثل اینا خودنما نیستند

      پاسخ ها

      • تینا

        شیرین خانم...لطفا درست صحبت کنید...من خیلیییییی رو هنرپیشه های مورد علاقم و خانواده ی عزیزشان حساسم!!هنرپیشه ای هم که خودنمایی کنه اصلا هنرپیشه نیست!!این دو زن و شوهر هم خیلی خوبن و عشقه که این دوتا رو به هم رسونده نه چیزای دیگه.

      • ریحانه

        ببین خانم همه چیز قیافه و تیپ نمیشه

      • تینا

        کاملا با شما موافقم ریحانه خانم.باتن و اخلاق مهم تر از زیبایی است

      • مریم

        وافعا که جا تاسف داره خوبه که مثل گلزار و حیایی باشه که هر روز از یه جا جمعشون کنن اتفاقا بازییشون مخصوصا گلزار خیلی کلیشه ای و تکراری

      • دریا

        کاملا موافقم مریم جان

      • شیدا

        سلام شیرین خانم ... لطفا نظر من رو که آخرین نظر هست رو بخون بعدشم اینایی که نام بردی همشون جزو طلاقی ها ، ممنوع التصویر شده ها و تو پارتی گرفته شده ها هستند ولی شهاب حسینی....؟؟؟؟؟

      • شقایق

        واقعا جای تاسف داره که شماکه خودتو تحصیل کرده میدونی اینجوری حرف میزنی....

        همینه دگ یه عده میشینن پشت کامپیوتراشون هرچی دلشون میخواد میگن اونوقت شخصیت همه ی ایرانیارو میارن چایین....

      • بدون نام

        تینا جان باطن نه باتن

    • تینا

      من که عاشششششقتونم آقای شهاب حسینی عزیز.خودم طرفدار پروپا قرص شمام.ولی چه خانم زیبایی داریااااا!!!!ای کلک!!:)))))))))
      دوستت دارم شهاب جان :*****
      نمی دونی وقتی مطمئن شدم پسرتون سرطان خون داره چه حالی بهم دست داد...نفسم بالا نمیومد!!!ولی خدا رو هزار مرتبه شکر بهبود یافته و من خییییلی خوش حالم :)))))
      حالا منو باش که فکر می کردم شهاب جان زنی بالای 25 سال گرفته!!!!ولی خداییش خوب به هم میان.اصلا منم 2 سال دیگه که 15 سالم می شه می رم ازدواج می کنم!!:))))))چه عیبی داره آدم زود ازدواج کنه؟؟اگه مرد خوب و قابل اعتماد باشه چرا که نه؟؟مامان منم 17 یا 18سالش بود ازدواج کرد!!!ایرادی داره؟؟!!خب ولی به هر حال خوشبخت باشین و پسر ناز و ماهتونو از طرف من بوس کنین.عاششششق شهاب عزیز و خانواده ی محترمشم...با تشکر...

    • سهیل

      واقا کار جالبی کردن. افرین

    • اميد

      منم با شيرين خانم موافقم هر كسي خب نظري داره...شهاب حسيني واقعا خود نماست..لزومي نداره اينقدر مساحبه كنه...اين همه زوج موفق داريم اصلا از كجا معلوم اينا خوشبخت باشند كه اگر هم باشند براي هر كسي مهم نيست..تينا خانم محبوبيت زوري نيست فقط شايد از فاميلاي شهاب حسيني باشي كهبايد بدوني شهاب حسيني بهپاي اون بازيگرايي كه شيرين خانم نامبرده نميرسه..حقيقتتلخه نه؟؟

      پاسخ ها

      • تینا

        اولا مساحبه درست نیست و مصاحبه درسته!!دوما من فامیل ایشون نیستم و من از بازیگر های خوب طرفداری می کنم.آقای شهاب حسینی بازیگر مورد علاقم نیست ولی دوستش دارم و بازیش عالیه.شهاب خودنما نیست و به پای اونا چه برسه چه نرسه بازم بی نظیره.کم آوردن سخته نه؟؟!!

      • دریا

        تینا جان ایول

    • بيتا

      همه چيز تيپو قيافه نيست ولي به قول شيرين خانم كسي كه اينقدر خود نمايي مي كنه بايد بدونه كه هنر پيشه هاي خيلي از اون بهتر هم هستند تازه از هر لحاظ به خاطر همين مصاحبه هاي افراطي در نظر مردم به خصوص قشر تحصيل كرده مسخر ه ست...يكي تينا خانم رو از برق بكشه خب زن شهاب خيلي زشته چرا به تو بر مي خوره؟؟؟

      پاسخ ها

      • تینا

        بله درسته.پرویز پرستویی/فروتن/گلزار/حیایی و...عالین ولی شهاب جان بد نیست.همون طور که خدمت امید جان عرض کردم بازیگر مورد علاقم دو نفر دیگه هستند و شهاب حسینی بازیگر مورد علاقم نیست.ولی دوسش دارم و طرفداری کردن از کسایی که دوسشون دارم کار بدیه؟؟بعدش هم من که جاروبرقی نیستم!!آدم هستم و از زشتی باید زیبایی رو پیدا کرد و گفت.زن شهای جان اگر زشت باشه که نیست ولی زیباست.برای مثال همین رنگ چشاش.اگه شوهر خودتون رو مسخره کنن به شما بر نمی خوره؟؟به هر حال از ما گفتن بود.انتقاد خوبه ولی توهین کردن به دیگران بده.

    • پونه

      من هم با شیرین خانم موافقم. چه عجب یک نفر حرف حق زد...هر چند که حقیقت تلخه...شهاب و همسرش در حدی نیستند که ماجرای زندگی خیلی معمولیشون بخواد واسه کسی الگو باشه...زیاد دیده شدن مهم نیست..مهم خوب دیده شدنه....فریبرز عربنیا اینقدر حرفاش ارزشمند و پر محتوا بود که سه برنامه پشت سر هم اومد برنامه هفت یا تا حالا کسی همسر استاد اصغر فرهادی رو ندیده..امیر حسین آرمان که از لحاظ چهره و بازی خیلی عالیه بعد از 10 سال بازیگری تازه عکسشو گذاشته اینترنت...اخه این زن شهاب حسینی که نه تیپ داره نه تحصیلات چه حرفی واسه گفتن داره که میاد مصاحبه می کنه؟؟؟یا خود شهاب حیسنی واسه سینمای ایران مثلا چه کار کرده...اون هنرپیشه هایی که شیرین خانم نام برد از شهاب بهترند یک دلیلش اینه که خود نما نیستند

      پاسخ ها

      • مهسا

        تو واقعا حسود و کوتاه بینی

      • دریا

        واقعا حسودین، واقعا

      • ش مثه شهاب

        شما که انقد دارین اینجا حرف مفت میزنین چی از بازیگری سرتون میشه اخه؟!!! میدونین چقد نقشای باور پذیر و عالی بازی کرده این شهاب خان...نمونش درجدایی نادر از سیمین...درباره الی....سریال مدارصفر درجه که من عاشق نقشش بودم...سوپر استار و کلی نقش درجه یک دیگه...شماها نمیخاد دربارش نشظر بدین همتون بچه این بچه خخخخ

    • رها

      درخت هر چ پربارتر سربزیرتر....بذارید شهاب و زنش هم دلشون اینطوری خوش باشه.گلاب آدینه و مهدی هاشمی و لیلا حاتمی و علی مصفی اینقدر فروتن و متاضع هستند ...همینه اینقدر محبوبند...اگه افتخار یک زندگی و رسانه ای کردنش به اینه که زود ازدواج کردند الان خیلی از دخترای شهرستانی الان دارند زیر 18 سال ازدواج می کنند.من فکر کردم زن شهاب دکتری مهندسی پرستاری چیزیه...خیلی از زوجای سینمایی زندگیشون با دوامه

    • رضا

      اتفاقا در عرصه هنر و سينما تيپ و قيافه خيلي مهمه...من تاحالا خيلي از شهاب و زنش مصاحبه هاي تكراري خوندم اما چيز جذابي نديدم...شهاب چندين ساله هنرپيشه ست اما هزار بار اومده و ماجراي زندگيه ناچيزشو رسانه اي كرده..واقعا واسه قشر تحصيل كرده ديدن و خوندن اينطور زندگيا به درد نخوره...خب پانزده سالگي ازدواج كرده باشه خب اين خيلي الان افتخار بزرگيه؟؟؟؟زنش فقط انگار هيكل گنده كرده نه حرفه اي داره نه تحصيلاتي...يكي از استاداي دانشگاه ما هم پانزده سالگي ازدواج كرده اما الان دكتره و به امثال من داره درس ميده..بريد بنشينيد پاي حرفاي اون نه شهاب و زنش...جمع كنيد تورو خدا اين همه شهاب مصاحبه ميكنه كه چي بگه آخه؟؟؟؟حسام نواب صفوي هم دفتر وكالت زده بياد هزار بار مصاحبه كنه كه من دفتر زدم؟؟در صورتيكه خيلي از بچه هاي حقوق به حرفاي اون نياز دارن يا خيليا مثل حسام...من والله فكر كردم زن شهاب تحصيلات عاليه داره...همه افتخارشون به اينه كه زود ازدواج كردند؟؟؟؟واقعا كه....

      پاسخ ها

      • روزان

        reza joooon vaghean barat moteasefam ba in tarze fekret masalan daneshjoy???????to chikar dari ke zane shahab tahsilatesh cheghade?????etefaghan be nazare man adamayi ke be tip ziad ahamiat midan kheili khodnaman

      • زهرا

        نظرشمامحترم اما ببینین این طرزفکری که شماداری اصلاصحیح نیست.حالاهرکی تحصیلات داشته باشه خیلی کارش درسته.نه والا...خیلیییاهستن که درس خوندن ولی فقط مدرک دارن وازانسانیت هیچی حالیشون نیس.ازنظرمن خیلیم کاردرستی میکنن که هی اززندگیشون میگن شایدساده باشه ولی خیلی شیرینه برات پیش نیومده متوجه نیستی.شهاب اتفاقاهیچ احتیاجی به مصاحبه های پی درپی نداره به قدرکافی محبوب وعزیزبرای طرفداراش هست اتفاقاهمین چندوقت پیش خاستن که باایشون مصاحبه داشته باشن ولی شهاب جان قبول نکرده!!!بعله!!

    • مرجان

      خود شهاب جوانياش بدك نبود ....من هم موافقم اين زندگيشون ارزش رسانه اي كردن نداره چون الان خيلي از زوجاي موفقتر و بهتر و تحصيل كرده تر داريم كه به جامعه واقعا خدمت كردند مثل جامعه پزشكان يا همين اصغر فرهادي و پريسا بخت اور...شهاب جان اعتماد به نفست كاذبه زنت كه ديگه اخر اعتماد به نفس كاذبه..من خودم هفده سالگي ازدواج الان با يك بچه سال اخر پرستاريم به نظر من هم زندگيشون فاقد ارزشه واسه رسانه اي شدن....شهاب حسيني مثلا داره به اين افتخار ميكنه كه زنشو تا حالا نگه داشته؟؟؟خب داوود رشيدي و خانم برومند كه زندگيشون بادوام تر بوده كه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخاستی بگی پرستاری میخونی

    • عسل

      راست میگید شهاب حسینی فکر کرده آسمون سوراخ شده فقط این یکی توی سینما هنرپیشه هست یا انگار فقط این یکی توی سینما ازدواج با دوام داشته که اونم تازه اولشه که خب اصلا اینجوری نیست و فقط اسمش خود نماییه...اما اون خانمی که گفت محمد امین پسر شهاب عقب افتاده ست نه من محمد امین رو از نزدیک دیدم ماشالله بچه سالم و خوبیه چون حتی باهاش حرف هم زدم و اون یکی پسرشون امیر علی که ماشالله بزرگ بشه فکر کنم باباشو بذاره توی جیبش چون واقعا نازه خدارو شکر به شهاب رفته چون شهاب چهره اش اوایل خوب بود اما زنش چنگی به دل نمیزنه نه قیافه داره نه تیپ ه

    • ارغوان

      تینا خانم بچه ای نباید باهات کل کل کرد چون به باطن میگی باتن...ولی خوب هر بازیگری هم طرفدار داره هم مخالف...بشین سر درس و مشقت ان شالله پات برسه به دانشگاه و توی اجتماع بگردی نظرت عوض میشه و از کسایی دفاع میکنی که باید دفاع کنی..من زن شهاب و از نزدیک دیدم تازه عکساش از خودش بهتره...بعد کسی که از خودش و زندگیش اطمینان داشته باشه نمیاد به قول شیرین عزیز همه جا جارش بزنه..وقتی از یک نفر این همه انتقاد میشه خواهر خوبم بدون حقیقت تلخه و خود شهاب حتما خیلی انتقاد پذیره که این حرفارو داره در سایتش چاپ میکنه..پس برنامه هفت واسه انتقاد ساختن دیگه...

      پاسخ ها

      • تینا

        بعضی ها نمی دونند ادب یعنی جی!!خب من به باطن گفتم باتن اشتباه کردم و انتقاد خوبه ولی شما ها توهین می کنید.شهاب گفته از من انتقاد کنین نه از زن و بچه هام.شما انتقاد نکردین بلکه توهین هم کردین.اگه می خواهید از شهاب جان انتقاد کنین با ادب انتقاد کنین.در ضمن این دفعه ی آخرتون باشه به من می گین بچه و این طوری با من حرف می زنید لطفا!!

    • شیرین

      محمد امین قشنگ و دوست داشتنی خودم من از طرف اون خانم از تو پسر ناز و مهربونم معذرت میخوام....چرا عیب می گذارید روی بچه مردم آخه؟؟؟؟نمیگید یه موقع خودش بیاد این نظرات و بخونه با دیدن کلمه عقب افتاده چقدر توی روحیه حساسش که تازه 9 سالشه تاثیر میگذاره؟؟؟؟؟من کافی شاپ شهاب حسینی رفتم از خودش و مخصوصا همسرش خوشم نمیاد اما دو بچه دارند اینقدر ماشالله خوشگل و سالم و نازن...خدا حفظشون کنه

      پاسخ ها

      • تینا

        به به!!!چه نظر قشنگی.شما که همون شیرین خانم بد دهن نیستین که؟؟!!

    • حسنا سادات

      من تاحالا مصاحبه ای از شهاب حسینی نخوندم ولی خیلی عکس خودش و خانوادش رو در مجلات و سایت دیدم و متاسفانه من هم اسمش رو خود نمایی می گذارم چون خیلی از بازیکران جوان هستند که باید دیده بشوند ولی فرصت دیده شدن ندارند یا هستند بازیگران پیشکسوت که مدتهاست ازشون خبری نیست که این بی رحمیه و باید خبری هم از اونا باشه..و فقط میدونم هیچکس دیگه در سینمای ما مثل خسرو شکیبایی و اصغر فرهادی و پرویز پرستویی و جوان اول سینمای ایران امیرحسین آرمان نمیشه...چون امیرحسین دنبال شهرت علیرغم چهره جذاب و بازیه خوبش نبوده...حالا یک عده میان مدام مصاحبه میکنند و عکس میندازند..یکروز میگن از بازیگری خداحافظی کردیم اما دوباره فرداش میان فیلم بازی می کنند..نه اینا واسه مردم قشنگ نیست...من از شیرین خانم به خاطر متن زیبایی که برای محمد امین نوشته ممنونم.. چون تحت تاثیر قرارگرفتم که به فکر فرزندان شهاب حسینی بوده...و خوشحالم که شهاب حسینی انتقادپذیره چون همه می دونند که گل بی عیب فقط خداست..وسلام

      پاسخ ها

      • تینا

        وااااااااااااای!!!!عالی بود خیلی خوشم اومد.متن دلچسبتون حرف نداشت.خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم
        .

    • صنم

      آقای شهاب حسینی لطفا به این چرندیات که درباره ی شماوخانمتون میزنن توجه نکنید وهیچ گاه از زندگیتان ناامیدنشوید.

      پاسخ ها

      • تینا

        به به!!!چه حرف قشنگی...چه عجب که یکی حرف راست زد!!منم کاملااااا موافقم

    • فریبا

      این مصاحبه های افراطی مردم رو دلزده کرده...خب یا چهره باید جذاب باشه یا شرح حال زندگی....مصاحبه خوبه اما یک بار دو بار...اما زن شهاب حسینی هم اگه مثل دخترای دیگه یک خلوار آرایش کنه و صد تا عمل زیبایی کنه فکر کنم خوشگل بشه اما با یک قیافه کاملا مصنوعی...خیلی ساده ست خب

      پاسخ ها

      • تینا

        تو خودت خیلی خوشگلی مثلا؟

      • فريبا

        منظورم اين بود همسر شهاب حسيني ساده و بدون ارايش هست...از تو خوشگلترم دختر بي ادب و بيكار

    • محمد

      نظرات و از بالا به پایین خوندم....یکی دختر خانمی اینقدر فهمیده و با شعوره که از یک آقا پسر نه ساله که فرزند شهاب حسینیه به خاطر اشتباه یکی دیگه معذرت خواهی میکنه اونم با یک بیان قشنگ همنام خودشون شیرین..و کسای دیگه که مثلا اومدند انتقاد کنند به یک آقای چهل ساله که خود شهاب حسینیه توهین میکنند نه انتقاد....بهتره اول طرز حرف زدن خودمون و درست کنیم بعد از یک دیگه انتقاد کنیم ....

      پاسخ ها

      • تینا

        به به!!!!کیف کردم.دقییییییقا درسته این حرفتون

      • شيرين

        ممنون از لطف شما و سايرين..

      • مریم

        مرسی از شما...واقعا بعضی ها چطور به خودشون اجازه می دن به این راحتی دیگران رو قضاوت کنند!

    • ناشناس

      تینا خانم زیادی خودت رو جدی گرفتی به نظر همه هم کار داری...شهاب حسینی بیدی نیست که به این باد ها بلرزه خب شاید باید ازش انتقاد میشد...ولی اون خانمی که گفت برنامه هفت و برای انتقاد ساختند خانم محترم اونجا نظرات و انتقادات کارشناسی است...در ضمن چهره زشت یا زیبا.. همه مارو خدا آفریده

      پاسخ ها

      • تینا

        خب من نمی ذارم پشت چنین بتزیگری مخصوصا پشت سر خانوادش بد بگن.درسته.همه ی ما رو خدا آفریده و بین زشتی ها حتما یه خوبی ای هست خانم یا آقای ناشناس!!!

    • مرسده

      اينجا براي آقاي شهاب حسيني فقط داره انتقاد يا نظري ارسال ميشه..دليلي نميبينم يك دختر بي ادب و كستاخ به اسم تينا به نظرات همه كار دشته باشه و اراجيف بنويسه...چون خود جناب حسيني سكوت كردند...اينجوري اون وقار و متانت آقاي شهاب حسيني زير سؤال ميره..در ضمن من هميشه بازي شهاب حسيني رو در جدايي نادر از سيمين تحسين كردم ايشون چهره جذاب و خوبي دارند حالا اگه همسرشون فاقد يك چهره و تيپ جذاب هستند هر چي هسند انتخاب شهاب حسيني هستند و بايد به انتخاب ايشون احترام گذاشت و انتقادات از ايشون بيراه هم نبود با تشكر...

      پاسخ ها

      • تینا

        اولا چیزایی که گفتی به خودتون بر می گرده.دوما شما که دیگه پاتونو از گلیمتون درازتر کردین.به خدا آدم به این...که به من بگه گستاخ و بی ادب ندیدم.چون من با همه مهربونم و حق مردمو نمی خورم و از بی گناه ها دفاع می کنم.اولین بارمه که دعوا می کنم.اونم با جنابعالی که توهین به من کردین.باز این ارغوان خانم بهتر بود.
        من مدام به این سایت سر میزنم تا نظر بقیه رو بشنوم.راستی!!!بهتون تبریک میگم!چون اولین کسی هستین که ازش متنففففففففر شدم! :(((

    • فرامرز

      نه تنها خود نماست بلکه خیلی هم در مصاحبه هاش شعار الکی میده..

    • ایلیا

      واااااااااااااااا

    • لیلی

      من هم از نظر شیرین خانم بیشتر خوشم اومد.. چون خودم چند سال معلمم..تینا جان مگه فقط یک شیرین توی دنیاست؟فکر کنم تشابه اسمی بوده وگرنه این نظر کجا اون نظر کجا....کاش یاد می گرفتیم کمی مودبانه تر انتقادکنیم و کمتر پیاز داق هر چیزی رو زیاد کنیم و گاهی الکی هندونه زیر بغل کسی نگذاریم

      پاسخ ها

      • تینا

        شما معلمی و داغ رو داق می نویسید؟؟؟؟

      • کیومرث

        ایول تینا جان

    • بهار

      چرا تا از یک بازیگر انتقاد میشه همه می خوان دهن طرف رو ببندن.؟؟؟..توی برنامه هفت راجب به فیلم حرف زده میشه نه رفتار بازیگر...این و باید مردم بگن من هم میگه شهاب حسینی هم خود نماست هم ادعای الکی داره و خیلیا ازش بهترند راجب به همسرش هم نظر ندم بهتره چون دوستان می گن توهین کردی اصلا طرفدارها به خصوص تینا خانم به نظرات بقیه چی کار دارند؟؟؟؟حتما از شهاب حسینی حقوق میگیرید!!!!شما که مبادی آداب هستید نمیدونید نظرات شخصیه و این کارتون بی کلاسی و فضولیه؟؟؟؟دفعه اول و آخری بود اومدم توی این سایت واقعا چه سایت بی کلاسی

    • علي

      خودنمايي براي نيم ساعتشه...واقعا چه سايت بي كلاسي بريم توي سايت گلزار و نواب صفوي و اصغر فر هادي و بهرام رادان

    • تینا

      باشه.من دیگه تسلیم شدم...ببخشید

      پاسخ ها

      • پارمیدا

        واقعا خجالت داره که همه به تینا خانم فحش می دن!بچس و تو روحیش تاثیر می ذاره.آخرس هم خودش عذر خواهی کرد.آخه یه ذره مهربون تر باشین شما ها من خودم 30 سال توی این دنیا زندگی کردم و می فهمم تینا جون چی می گه.وکیلم و ازدواج کردم و خیلی بدم میاد بگن شوهرم زشته!!بابا یه ذره خوش برخوردتر.بغضی ها مثل بهار خانم و...دیگه شورشو در آوردن!من نظر کسانی که با تینا بد صحبت کردنو خوندم و گریم گرفت چه برسه به یه بچه!تینا جون یکی از مثبت هات من بودم عزیزم.به حرف دوستان گوش نده آدمای بد تو دنیا زیادن عزیزم

      • تینا

        مرسی که درکم کردین. :) :(

    • نسرين

      بازيتون عااااااليه

    • بهبود

      خودنمایی که جنبه یک سیمرغ هم نداشت..زنده باد اصغر فرهادی که با اسکار هم هنوز متواضع و فروتن است

      پاسخ ها

      • مهسا

        وااااااااااااااااااااااااااااااااااااچه خود نمایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خجالت داره به خدا خجالت بکش البته اگه بلدی؟

    • سارا

      آخی عزیزم 15سالگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • عاطی

        خب زورت میاد ترشیدی؟

    • پریسا

      قابل توجه بعضی دوستان شهاب حسینی جزو چند بازیگر محبوب هست زنش هم خیلی خانوم مهربون و خوبیه بچه هاش هم که حرف ندارن در ضمن بچه اش هم عقب مونده نیست خیلی هم سالمه دلم واسه شهاب میسوزه همیشه همه تلاششو میکنه که کسی این حرف ها رو نزنه ولی باز هم یه عده افراد فقط دنبال توهین کردن به بقیه هستند جزو تفریحاتشون محسوب میشه ! باعث تاسفه !!!!!!!

    • عالمه

      دوستان عزیز هر بازیگری جای خودشو داره معلومه که اقای نواب صفوی یااقای گلزار یااقای حیایی بااقاشهاب فرق دارن.ولی این عبارت که فلانی از فلانی بهتره واقعادرست نیست واینم که زندگی شخصی یه بازیگرخیلی مطرح شده شاید دلیلش کن خودنمایی اون بازیگرنباشه شاید دلیلش کنجکاوی خود مردم وطرفداراست!

    • ترانه

      بنده های خدا این مصاحبه مال سال 88 مجله ایده آله که متاسفانه قطعه قطعه شده تو اینترنت گذاشتن ،خودنمایی دیگه چیه؟؟؟
      اصلاً شهاب روحشم خبر نداره که مصاحبه های چندسال پیششو تو اینترنت میذارن،تازه همسرشون خیلی محجوب و خانومه،در کل خانواده دوست داشتنی هستند که متاسفانه خیلی ها براشون حاشیه سازی می کنن.به خدا زشته.متاسفم که بعضی ها فکر نکرده حرف میزنن.

    • نازنین

      من بازی شهاب حسینی رو خیلی دوست دارم.زنش هم بدک نیست ولی بعضی ها که می گن پسرش عقب موندست خودشون عقب موندن نمونش همین هانیکو!!پسرش واقعا نازه و در مورد تینا خانم.بعضی ها که با تینا خانم بد رفتار می کنن واقعا از عقل کمی برخوردارند.مثلا می گن که تینا خانم گستاخ و بی ادبه و یا همین بهار خانم و مرسده و خیلی های دیگه.تینا خانم نصف شماهست ولی ببینین چقددددر باشعور و باکمالاته.ولی این بهار خیلی حرفای زشتی زد.می گه حقوق می گیرید و...من کاملا حق رو به تینای بی گناه میدم.چون شما ها توهین می کنین و پشت سر شهاب وخانوادش و خود تینا بد می گین.واقعا که!

    • كيميا

      همه نظر هارو خوندم اولا كه شهاب خود نمايي نكرده اگر كسايي كه راخع بهش نظر منفي ميدن يكم مصاحبه هاش رو ببينن يا تحقيق بكنن ميفهمن كه خيلي هم متواضع و فروتنه من خودم تاترش رو رفتم باهاش هم حرف زدم اعتقادش خيلي عميقه بعدشم هركس جاي خودشو داره تازه به نظر من شهاب خيلي از ببخشيد ببخشيد اگه به كسي توهين ميشه گلزار بهتره كه فكر ميكنه كيه به نظر من خيلي هم جواده
      حالا گذشته از اينها زنش خيلي هم زيباست اصلا هم زشت نيست اينكه تحصيلاتش در چه حده به خودش مربوطه اعتماد به نفسش هم خيلي خوبه به خاطر اينكه شهاب از بهترين هاست اگر فيلم سوپر استار يا پرسه در مهش رو ميديديد اين حرف ها رو نميزديد در ظمن بچش خيلي هم باهوشه براي شيرين خانم هم متاسفم كه اين دعوارو شروع كرد

    • صبحان

      دفاع الکی خواهشا نکنید...این همه بازیگر سیمرغ گرفته کدومشون مثل شهاب حسینی اینقدر زندگی خصوصیش رو رسانه ای کرد ودم از موفقیت زد؟؟؟؟..تینا خانم هم که توهین نکرده ... نمیشه نظر دروغ یا بر خلاف میلمون بدیم که...عجیبه هااااااااااااا...همین نذاشتید مردم انتقاد کنند که اوضاع سینما و مطبوعات اینه دیگه... زنش زشتنیست اما هیکل و تیپش توی ذوق میزنه خوب..شهاب حسینی بهش میاد اعتیاد داشته باشه...اومده بود شبکه 4...داغون شده بود اصلا..خب همه نظرات که نباید مثبت باشه که ...شهاب حسینی که توی فیلم سوپر استار نقش خودش رو بازی کرده اینو همه عالم می دونن...22 سالش بوده ازدواج کرده اما انگار نه انگار که نسبت به زنش تعهد داشته...

    • نیلو

      این هنر پیشه ها همشون با هم دوست هستند بی خود نگید این خوبه اون خوبه..من هم مصاحبه شهاب حسینی رو خوندم فقط از خودش تعریف کرده..خود نمایی دیگه به چی می گن؟؟؟؟

    • مليكا

      بعدشم ادم به اين با شخصيتي مگه مي شه اعتياد داشته باشه تازه شهاب اونجا خسته بود نه داغون اصلا شماها به زنش چيكار داريد شهاب با ادماي ......... مثل گلزار هيچ نسبتي نداره اون گلزار پارتي رو كه فيلمش پخش شد و ضاااااااااااااااااااايع شد اون كه نه قيافه داره نه بازي تازه شم شهاب براي كارش زحمت كشيده اگه هم از خودش تعريف كنه كه نمي كنه حق داره

    • زیبا

      همه بازیگرا برای کارشون زحمت می کشند...نه تورو خدا شهاب با زن و بچه پارتی هم بره..من هم شنیدم هم اعتیاد داره هم توی فیلم سوپر استار خودش بوده...خستگی که اونجوری نیست....بیچاره گلزار چقدر حسود داره...اون شیرین خانم که راجع به محمد امین متن نوشته بود متنش خیلی زیبا و مادرانه بود...اما اون شیرین خانم اولی که همه دارید کاسه کوزه هارو سرش میشکنید بیچاره فقط انتقاد کرده حالا خوبه از چند تا بازیگر دیگه تعریف کرده...چرا اینجا حقیقت تلخه؟؟؟حالا اگه بر خلاف میلش از شهاب حسینی تعریف می کرد میشد یک دختر با ادب نه بد دهن!!!!!!!اصلا اگه توهین بده چرا دارید به گلزار توهین می کنید چون فیلماش پر فروشه و اعتبار سینماست بازی گلزار هم بد نیست با کارگردانهای معروف کار کرده اگه بد بود هرگز تا این حد معروف و ماندگار نمی شد...خب زن شهاب تیپ و قیافش خوب نیست این که دیگه نقصیر ما نیست...البته از خود شهاب حسینی بهتره چون شهاب خیلی داغون شده..

    • ملي

      واقعا متاسفم براي كسايي كه هيچي نمي دونن و فقط بلدن اظهار نظر كنن اگه شهاب معتاد بود حداقل تو يه رسانه ي معتبر مينوشت زيبا خانم شماهم كه فقط بلدين از روي نظراي ديگه تقليد كنيد ميشه بگين منبعتون كجاست؟؟؟!!! بيخودم از گلزار طرفداري نكنين اون ممكنه قبلا قيافش خوب بوده باشه اما الان خيلي داغونه تازه ساعت يك نصفه شب چه انتظاري داري فكر نميكنم كه ديگه لازم باشه بهت ياداوري كنم كه اون از ساعت پنج صبح تا نصفه شب ميره سر صحنه! والا اونم ادمه مثه ما نميدونم چرا بعضي ها انتظار بيخودي دارن

    • مليكا

      واقعا متاسم براي كسايي كه هيچي نميدونن و فقط بلدن اظهار نظر كنن اگه شهاب معتاد بود حداقل تو يه رسانه ي معتبر مينوشت شما هم زيبا خانم كه همش بلدين از روي نظراي ديگه تقليد كنين ميشه بگين منبعتون كجا بوده؟؟؟!!! شما كه ميگين شهاب داغونه كه نيس گلزارم الان زيباي خفته نيس ممكنه قبلا قيافش خوب بوده باشه ولي الان خيلي داغونه بعدشم ساعت يك نصفه شب چه انتظاري دارين فك كنم لازم به ياداوري نباشه كه اون از ساعت پنج صبح تا نصفه شب ميره سر صحنه تازه الانم كه كاراي زيادي برداشته والا اونم ادمه مثه ما نميدونم چرا بعضيا انتظار بيخودي دارن

    • مهدیه

      میشه خواهشا بس کنید من همیشه راجع به شهاب حسینی خنثی فکر میکنم و دوست هم ندارم که ازش خوشم بیاد نه به خاطر این که میگن خودنما یا معتاده که همه هم میدونن دروغه فقط به خاط این که رقیب بازیگر مورد علاقه من هست خواهش میکنم آداب درست حرف زدن را یاد بگیرید زشته به خدا بعدشم شما ساعت دوازده شب بعد از اجرای یه تئاتر بیش از دو ساعته قیافتون بهتر از شهاب نمیشه !
      توهین هاتون واقعا بعده یه بار میگین زنش خوشگل نیست ( با ادبانه اش هست البته ) یه بار میگین بچه اش عقب مونده است یه بار هم که میگین خودش معتاده وای به حال بعدی کنه جد و آباد و هفت نسلشو که آوردین جلو چشمش . در ضمن یه پیشنهادی دارم کسانی که فکر میکنن شهاب حسینی خودنما است یا به هر دلیلی ازش بدشون میاد نیان تو این سایت یا اگر هم پاشون رو گذاشتن لطفا نظر ندن چون این مطلب رو واسه افرادی گذاشتن که راجع به شهاب حسینی یا خنثی فکر میکنن یا طرفدارش هستند . خواهشا !

    • مليكا

      خيلي ممنونم از مهديه جون به حاطر نظر خوبشون ادم ميتونه طرفدار كسي نباشه اما نبايد بهش توهين كنه يا تهمت بزنه بازيگر مورد علاقه تون كيه مهديه جون؟

    • مونا

      شهاب حسینی رو من از نزدیک دیدم بهش میاد اعتیاد داشته باشه...فیلم سوپر استار هم تا حدی به خودش نزدیک بوده واسه گلزار بیچاره حرف در نیارید اون هنوز مدل تبلیغاتی و سوپر استار سینماست...همسر شهاب هم نه قشنگه نه تیپ داره...خود شهاب هم اومد شبکه 4 اول بسم الله از خودش تعریف کرد و گفت واسه پول کار نمی کنم و جالبه به چند تا سوال ساده مجری هم علمی نتونست پاسخ بده من خودم شهاب و از نزدیک دیدم شما ها بس کنید وقتی همه دارند می گن پس حقیقت تلخه در ضمن اینم قبول دارم همه نباید مثل هم رفتار کنند ما یاد نگرفتیم الکی هندونه زیر بغل کسی بذاریم

    • نگار

      lاین سایت اینقدر بی کلاسه معلومه که هر کسی اینجا نمیاد اگر هم اومده فقط انتقاد کرده....بازیش بد نیست اما دوست داره خودشو مثبت و محبوب جلوه بده که خوشبختانه به بیراهه رفته...بای

    • ترانه

      من سپردم به خدا کسایی رو که به سیدشهاب تهمت زدن.اون موفقه بایدم حسود زیاد داشته باشه.راستی لحن حرف زدن چندتای آخری که گفتن شهاب معتاده چقدر شبیه همه،یه نفرن که با چندین اسم از روی بیکاری و حقارت کامنت مسخره میذاره کسی که تمام حرفاش رو با استناد به آیات قرآن و نهج البلاغه میزنه و نقش شهید بابایی رو جوری بازی کرد که اشک دختر اون شهید دراومد و تحسین شد و همیشه خدا رو در همه لحظه ها در نظر داره همیشه پیروزه چون خدا کمکش کرده و میکنه.عاشق صحبت های زیبای پر مغز و پر معنی و مفهموش هستم.این سید شهاب عزیز این روزها در صحنه تئاتر و کارگردانی آن چنان میدرخشه که مثال زدنیه و هنرش رو داره به رخ همگان میکشونه نیازی به تعریف ما نیست.شما هم می تونید از بازیگر فیلم سخیف من و تو حمایت کنید.جالبه که دیگه فروش هم نمی کنه.

    • پریناز

      ببخشید نگار خانوم مثل این که نظرهای اول رو مشاهده نکردید ؟؟؟که میگید همه انتقاد کردن !!

    • مليكا

      نگار خانم كسي شما رو دعوت نكرده بياي اين سايت اگر هم مياي درست حرف بزن اگر ميگي شهاب اعتياد داره ميشه بگي منبعت كجا بوده والا ما كه هر جا زديم همچين چيزي پيدا نكرديم بعدشم مگه نشنيدي بچش سرطان داره تو خودت بچت سرطان داشته باشه ناراحت نمي شي؟غصه نمي خوري؟
      تازه با اين حال وقتي كه بعد از تاتر ديدمش اينقدر خوش اخلاق بود كه اصلا موندم . با همه خوش برخورد بود باهمه هم عكس ميگرفت نگار خانم زيبا خانم و مونا خانم كه ميدونم همتون يه نفريد اگه خود شهاب بياد اين نظرارو بخونه راجع به شما چي فكر ميكنه فكر ميكنه كه شماها كه مياينو راجع بهش نظر منفي ميديد حتي اندازه يه نخود درموردش نمي دونيد حتي فرق بين ناراحت بودن با معتاد بودن رو نمي فهميد
      حتي يدونه فيلم ازش نديديد حتي اگه يه نظر منفي راجع بهش بديد نميتونيد ثابتش كنيد ازتون خواهش ميكنم تو اين سايتا نياين برين تو همون سايتاي به قول خودتون باكلاس گلزار و حامد بهداد نمي خواد تو اين سايتا بياين و بيخود شايعه درست كنيد.اگه جرعتشو داريد بريد كافش جلو روش اين حرفا رو بزنيدشما نميتونيد فرق بين گلزار و شهاب و بفهمين گلزار با اون ريت قيافه ي خزش حتي به گرد پاي شهابم نمي رسه بريد بريد هر وقت اين چيزا رو فهميديد بيايد نظر بديد

      پاسخ ها

      • تینا

        هر کی بگه شهاب معتاده حتما خودش مشکل داره

    • مليكا

      بعدشم مونا خانم ما حرف درنمياريم اگه يكم تحقيق بفرماييد ميفهميد كه كاملا درسته اصلا احتياج به تحقيق هم نيست فيلم پارتيش بلوتوس شده ميتوني بگيري ببيني حالا اينجا حقيقت تلخه نه؟؟؟؟!!!!!

    • نادي

      حالا اعتياد داره يا نداره خود نما هست يا نيست ازش همه جا انتقاد شده...اما گلزار از شهاب حسيني خيلي بهتره...من اولين بار توي اين سايت اومدم چقدر طرفداراي شهاب دارند به گلزار توهين مي كنند به نظر من خز و جواد همسر شهاب حسيني و خود شهاب حسينيه...ديگه چشم داريم ميبينيم...انتقادات لحن بدي نداره اين دفاعات الكي لحن بسيار بدي داره كا ملا مشخصه يك ادم بيكار مياد ميشينه اينجا و از شهاب دفاع ميكنه...چون من خودم از شهاب خوشم نمياد به خاطر همهون چيزايي كه منتقدين دارند ميگن...به خاطر عيب و ايراداش كه هنوز توي شبكه ملي اومده اول بسم ا... از خوذش تعريف مي كنه و ميگه به خاطر پول كار نميكنم همه اون برنا مه رو ديدند و چهره شهاب هم ديدند و پي به اعتيادش بردند ..اگه از شهاب اطمينان داريد چرا با هر انتقاد جوش مياريد..اومدم ببينم هنر پشه اي كه اينهمه از خودش تعريف ميكنه به چيش اينقدر مينازه؟؟به همسر ش؟؟؟به تحصيلاتش؟؟؟يا اعتماد به نفس كاذبش؟؟؟؟من و امثال من نميتونيم خيلي چيزا رو كه طرف داره انكار مي كنه ببينيم و دم نزنيم...سوپر استار خود واقعيش بود چه پدر نمونه اي...در ضمن موافقم گلزار هر كاري ميكنه هنوز مجرده ..تحمل انتقاد نداريد به اين سايت نياين

    • پری

      بابا دیگه خیلی دارید تند میرید...منم موافقم به گلزار دارند توهین می کنند اما انتقاد به شهاب حسینی رو دارند طرفدارا با بدترین لحن می توپند به منتقدین....خب راست می گه دیگه اومد شبکه 4 از خودش تعریف کرد منم واقعا از حرفای شهاب حسینی اونشب اصلا خوشم نیومد..توی برنامه هفت جیرانی به حامد بهداد گفت توی مصاحبه هات دیوونه بازی در میاری اما خدا وکیلی بهداد خیلی محترمانه پاسخ داد...راجع به اعتیاد ایشون هم خب خیلیا اهل دود در وادی سینما هستد و این هم چون همه دارند انتقاد می کنند راجع یک چیز و ایرادات شهاب حسینی دارند می گن اون خانم داره میگه نگار و زیبا یک نفر هستند من تما م نظرات و خوندم به نظر من ترانه و ملیکا یک نفر هستند و حسنا راست میگه گل بی عیب خداست اگه شهاب حسینی واسه پول کار نمیکنه چرا زمان خداحافظیش از سینماش اینقدر کم بود؟راست می گن خوب گلزار هر کا می کنه مجرده...اگه طرفداری ها مثل همه پس انتقادات هم مثل همه..شهاب خصلتهای خوی هم داره اما منم می گم اگه توهین بده چرا همه جا اولین توهین ها و انتقادات سمت گلزار بیچاره ست اون بالاترین دستمزد و می گیره حتما لیاقت داره که می گیره...همسر شهاب هم چهره و تیپ جالبی نداره خب نمی تونیم به کسی که جذابیت نداره بگیم زیبا و حتما از نظر اخلاقی خانم نمونه ای هستند که این همه سال با شهاب دوام اوردند...راجع به اینکه فیلم سوپر استار به خود اخلاق شهاب بر می گرده خب دختر خانمها چرا می رن طرف یک مرد متآهل؟؟؟ به نظر من فقط تقصیر هنر پیشه ها نیست...محمد امین و امیر علی گلم دوستتون دارم با پدر بچه مشکل دارید از بچه انتقاد نکنید

      پاسخ ها

      • مليكا

        پري خانوم چرا توهين الكي ميكني؟نظر زيبا و مونا و نگار و نادي شبيه هم نيست اونوقت نظر منو ترانه شبيه همه؟؟؟؟؟!!!!!!!بعدشم كسي كه با اسماي مختلف تايپ ميكنه نمياد يه نظر و با يه اسم تايپ كنه بعد بقيه ي نظرارو با يه اسم ديگه تايپ كنه يكي در ميون از اسماي مختلف استفاده ميكنه

    • مليكا

      همون گلزار خز نيست و شهاب خزه!!!!!! تحصيلات و تيپ و قيافه همسرش به كسي جز خودش مربوط نيست خانم نادي خانم كه براي اولين بار اومدي تو اين سايت بهتره جمله هاتو جمع و جور كني كه لو نره تو همون زيبا و مونا و نگاري اگه ما بيكاريم كه ميايم اينجا نظر ميديم پس تو چيي كه ميايي جواب ميدي!!!اگه از شهاب حسيني خوشت نمياد نظرتو واسه خودت نگه دار در ظمن به جز تو و اون سه تا بدلت كي گفته شهاب معتاده؟؟اينكه ادم مجرد باشه به اين معنا نيست كه هر......دلش خواس انجام بده بعدشم شهاب به چيش ننازه ظمنا حرف و يه بار ميزنن شهاب از خودش تعريف نميكنه بقيه تعريف ميكنن نادي خانم كه همينجوري داري توهين ميكني مگه تو تو زندگي خصوصي شون بودي كه راجع به پدر نمونه بودن يا نبودنش قضاوت ميكني اتفاقا در اين رابطه بايد بگم كه خيلي هم پدر نمونه اي هست كه به خاطر بچش كه شيمي درماني ميكنه اونم موهاش و كوتاه ميكنه. حالا بذار ببينيم اين گلزار به قول خودتون فرشته اگه ازدواج كنه ميتونه خودشو جمع و جور كنه؟ميتونه به قول خودتون اعتبار سينما باقي بمونه؟بعدشم معني انتقاد يعني هم خوب گفتن هم بد گفتن در ظمن ما دفاع الكي نميكنيم داريم جلوي تهمت ها و توهين هاي بيجا رو ميگيريم

    • غزل

      وای خدای من اینجا چه خبره!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی مونا و زیبا و نادی و نگار یک نفرند ملیکا خانم؟؟؟؟؟؟؟؟حالا چون در یک انتقاد با هم موافقند؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی بین 70 میلیون جمعیت این چند نفر نمی تونند با هم موافق باشند...به نظر من که حرفت خنده داره چون من هم اونشب توی شبکه 4 شهاب و دیدم و همینطور به کافی شاپش رفتم گلزار هم از نزدیک دیدم اون شایسته اینهمه توهین نیست...بهتره شما یک دکتر اعصاب بری من اسمم غزله اگه منو جای زیبا و نگار و.... جا نمی زنی اونا اگه بخوان جواب شما روبدند با اسم خودشون هم می تونند بیان البته به نظر من اما مثل تو بیکار و اهل دعوا نیستند...گلزار بازیگر مورد علاقه من و خیلی از دخترای دیگه ست حرف دهنت و بفهم...روزانه خیلیا به این سایت امکان داره بیاین ...لحن طرفداری ها مثل همه نه لحن انتقادات و انتقادات منطقی و به جا بود شما تشخیصت غلطه بچه جون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوابتو نمي دم چون صلاحيت اينو نداري كه باهات دهن به دهن بشم

    • کامی

      منم با انتقادات کم و بیش موافقم اما این ملیکا و تینا و امثال اون فقط با بچه بازیاشون دارند به قول مرسده وقار و متانت شهاب و زیر سؤال میبرند....خب طرف میاد اینجا توی سایت نظرات دیگه رو می خونه و میبینه با اونا موافقه اون هم انتقاد می کنه...شهاب خودش از گلزار طرفداری کرده بابا من خودم مصا حبه شهاب خوندم و شاید هم با هم دوست هستند...چه دل پری از گلزار دارید آخه....اینجا سایت شهاب حسینیه نه گلزار....غزل راست میگه توی ایران یعنی همه باید طرفدار شهاب حسینی باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی می خواین بگید شهاب فقط یک مخالف داره با اسامی جعلی و سایر سینما دوستان طرفدار شهاب هستند اونم هنر پیشه ای به این شهرت نبایدمخالف داشته باشه؟؟؟؟چطور همه به گلزار توهین میکنند به غزل که طرفدارشه نباید بر بخوره؟؟؟؟؟؟آقای شهاب حسینی من دوستت دارم گلزار و هم دوست دارم موفق باشید....خب آدم وفت داشته باشه در روز شاید به چند تا سایت سر بزنه و بیکار اونیه که به نظرات همه کار داره بس کنید بابا با بچه بازیتون کجا رو گرفتید خود شهاب هم می تونه جلو توهین ها رو بگیره اما نشون داده انتقاد پذیره...لحن انتقادات بی ادبانه نیست خیلیا دارند شهاب و به اسم کوچک صدا میزنند شاید می خوان شهاب وکاملتر ببینند و البته موفقتر...متاسفم برای آدمای فضول و بیکار که مثلا دارند دفاع می کنند البته من تمام اونایی که دفاع کردند نمیگم بعضیا محترمانه دفاع می کنند بدون این که به بازیگرای دیگه توهین کنند من به ملیکا و این تینا میگم چون همه نظرات و خوندم در ضمن من هم بار اول میام اینجا...اینقدر حرفای خنده دار نزنید

      پاسخ ها

      • تینا

        باشه بابا!!! :)

    • مهرنوش

      من با حرف های جناب کامی کمابیش موافقم اما بعضی منتقدان هم با لحن بدی صحبت کردند تازه خود اونها بودند که گلزار رو با شهاب مقایسه کردند ولی من یه سوالی از شما و همه دوستان میپرسم . درسته که آدم از چیزی که خبر نداره و به چشمش ندیده بیان کنه اون دروغ به این بزرگی ؟ شهاب حسینی معتاده ؟؟؟؟ یه آدم معتاد قیافه اش از ۱۰۰ کیلومتری داد میزنه که معتاده آیا قیافه شهاب حسینی به این حرف ها میخوره ! اگر بعضی از منتقدان بد صحبت نکنند و تهمت های ناروا نزنند تینا و ملیکا و خیلیای دیگه مجبور نمیشن اینجوری از شهاب دفاع کنن چون خونشون به جوش اومده میدونی اگر خود شهاب در این سایت بخونه که بهش گفتن معتاد یا به بچش گفتن عقب مونده یا ... چه حالی بهش دست میده ! شما چهره کاری شهاب رو دیدید چه میدونید تو دلش چی میگذره ؟ چه مشکلاتی داره که به روی هیچ کس هم نمیاره ؟ حالا بیاد غصه حرف های شما رو هم بخوره آخه درسته ؟؟؟؟ از همه دوستان خواهش میکنم نقدهایی کنن که اگر شهاب اون ها رو بشنوه و اصلاحش کنه نفعش به شما هم برسه ! مگه شکستن یه دل چه قدر قدرت میخواد که فکر میکنید خیلی قدرتمندید ؟ در هر صورت امیدوارم که هممون همدیگر را دوست داشته باشیم و به نظرات هم احترام بذاریم !!!!!
      درپناه حق !!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • تینا

        من و ملیکا که نگفتیم شهاب معتاده.هرکی گفته خودش یه مرضی داشته!

    • احسان

      بابا منم الان تمام نظرات و خوندم شهاب حسيني براي همه عزيزه...همه دوستش دارند حتي اوني هم كه داره انتقاد مي كنه نمي گه از شهاب متنفرم يا شهاب خيلي بده فقط داره انتقاد ميكنه....فقط يك چيز و بگم شهاب حسيني هرگز نمياد گلزار و كه حالا دوستش نيست همكار كه هستند ول كنه به دفاعيات مسخره چند تا بچه گوش بده... من شهاب رو از نزديك ديدم خيلي اجتماعيه ولي خوب بدون انتقاد كسي خوب مطلق نميشه....در ضمن شهاب حسيني متآهله همسرش با تمام خانوميش شايد از انتقادات دلگير بشه .انتقادات تا حدي به جا بود اما بعضيا كمي توهين هم كردند نه اون حد كه داره به گلزار داره توهين ميشه....در ضمن اين تينا و مليكا طوري حرف ميزنند كه انگار دارند با شهاب حسيني زندگي ميكنند...عجب!!!!!

      پاسخ ها

      • تینا

        خیلی ممنونم :*

    • مریم

      باور کردنی هست اما اقرار امیز!انقدر عاشقانه! واقعا که زن با عرضه ای داره وگرنه زندگی با یه سوپر استار رویایی نیست همش جنجال با زنایی که.............................

    • بنفشه

      چه راحت مريم خانم و ساير طرفدارا دارند به گلزار و امين حيايي تهمت ميزنند....حالا خوبه اين دوتا نامبر وان هستند....بيچاره شهاب حسيني چه طرفدارايي داره...متاسفم... بايد به حال شما تاسف خورد كه هنوز دفاع كردن بلد نيستيد اونوقت ادعا و اعتماد به نفس كاذب داريد...دلشون خواسته برند پارتي تو مواظب رفتار خودت باش كه لو نره چند تا اسم مستعار داري ....چرا برخي از نظرات تاييد ميشه؟؟؟؟من عاشق بازي شهاب توي فيلم جدايي هستم مخصوصا جاهايي كه با پيمان معادي درگير ميشد..خيلي طبيعي بود بازيشون...]چشم حسوداي گلزار و شهاب و امين كور...اينا با هم دوست و همكارند الكي نظر چرت نديد كه اگه نديد كسي نميگه چرا اينا نظر ندادند....

      پاسخ ها

      • مریم

        توام اگه حرف نزنی کسی نمیگه لال بود در ضمن کافر همه را به کیش خود پندارد منم به حال تو تاسف میخورم چون از اون دختر هایی هستی که چشمشون فقط تیپ وظاهر پسرا رو میبینه جواب حرف اولتم اینه چیزی که عیان چه حاجت به بیان است

      • بنفشه

        بی ادبی و بی نزاکتیت مریم و ملیکا توی این سایت زبانزد خاص و عام شده....دهنت و ببند چند بار باید گفت؟؟؟؟!!!!!!!!!!

      • مليكا

        بنفشه جان شما كه دم از ادب و نزاكت ميزني خودت خيلي باادبي ما هر چي باشيم داريم با منطق ميريم جلو مثل شماها هم نيستيم كه ندونسته حرف بزنيم شما اگه ميتونستيد كه همين معتاد بودن شهاب و ثابت ميكرديد بيشتر از اين هم باهات بحث نميكنم چون صلاحيت اينو نداري كه باهات دهن به دهن بشم در ظمن اينم بگم كه شهاب نفر دوم شد از بين تمام بازيگر هاي مرد ايران بعدشم دلشون خواسته برن پارتي كه ميبيني نتيجه اش چي شد ضايع شد كه ديگه از اين كارا اينجا نكنه ديدي كه فيلماش هم نميذارن اكران بشه

    • ویدا

      من یکی ازطرفدارای پروپاقرص شهابم خیلی خیلی دوسش دارم مخصوصا توفیلم سوپراستارش واقعابازیش خوشگل بود بزن دست قشنگه روبه افتخار شهاب جونوهمسرش

    • ونوس

      همه اينجا خوشگل و خوشتيپ و پاك و مطهر و ورزشكار هستند..و فقط شهاب حسيني و همسرش و گلزار و امين حيايي پر از عيب و ايراد دارند!!!!!!!!يعني شماها تا حالا پارتي نرفتيد ؟؟؟اونايي كه شبكه 4 شهاب حسيني رو ديدند چرا به اين توجه نكردند كه اونجا شهاب حسيني رو سوپر استار صدا ميزدند؟؟شهاب اگه اعتياد داشت كه اين همه موفق نميشد...اعتياد بلاست.. البته قبول دارم چهرش اونشب به خاطر خستگي غلط انداز شده بود...اگه به مجري برگشت گفت من به خاطر پول كار نميكنم به خاطر اينكه مطبوعات هر روز دارند يك تيتر كاذب براي هنرپيشه ها ميزنند..براي بيشترشون تا حالا تيتر كاذب زدند كه فروش مجلات درپيتشون بالا بره..خب شهاب و امثال شهاب براي كارشون زحمت مي كشند چرا بايد با يك تيتر غلط ارزش كار بازيگرها و زير سؤال ببرند؟؟؟؟انتقاد بايد به جا باشه...البته من با همه انتقدات راجع به شهاب مخالف نيستم...اما توي برنامه هفت اگه از بازيگر يا فيلم بازيگر انتقاد ميشه طرف رفته درس اين كارو خونده البته به جز قراستي كه انگار افسردگي داره و همه چيز به نظرش جالب نمياد...شما ها اينجا داريد از روي ظاهر انتقاد ميكنيد..البته باز صد رحمت به منتقدين...اين مليكا خانم ومريم خانم... كه اصلا ادب رو رعايت نميكنند راجع به گلزار و امين حيايي...شهاب حسيني اگه در فيلم سوپر استار خودش بود كه ازدواج با دوام نداشت...اگه ياد ميگرفتيم به كار هم كار نداشته باشيم دنيا گلستان ميشد.

      پاسخ ها

      • مریم

        منم الکی نیومدم ج بدم جواب اونایی رو دادم که تهمت و طرفداری بیجا کردنو دادم تو هم حداقل خودت به حرفت عمل کن میگی به کسی کار نداشته باشیم از فراستی ایراد میگیری؟؟؟؟؟

      • مليكا

        نادان را به از خموشي نيست و اگر اين مصلحت را بدانستي نادان نبودي

    • zahra

      عالییییییییییییییییییییییی بود.

    • مليكا

      همتون كم اوردين

      پاسخ ها

      • تینا

        ای ول ملی!!!!!1
        بزن قدش!!!!

    • شمیم

      به نظرمن شهاب بهترین بازیگره.براش ارزوی موفقیت می کنم

    • شمیم

      اخه من نمیدونم شماهاچراتوزندگی شخصیشون دخالت می کنین؟

    • مليكا

      دقيقا راست ميگي شميم جون

    • مهسا

      من تقریبا تمام نظرات و خوندم به نظر من خیلی مسخره است که چند تا بچه جع میشن وسرکسایی بحث میکنن که شایداصلا ارزشش ونداشته باشن

    • تینا

      سلام من همون تیناهه هستم.می خواستم سوالی بپرسم.ملیکا خانم شما چند سال دارید؟

    • مليكا

      15 سالمه تينا جان

      پاسخ ها

      • تینا

        چه جالب!2 سال ازم بزرگترین

      • خاطره

        ملیکا منم تو رو میشناسم

    • farnaz

      behtarin karo kardan

    • تینا

      یه روز زنی 3 پیرمرد را دم در خانه اش می بیند.دلش می سوزد و می گوید : لطفا بیایید و شام را با ما میل کنید.یکی از پیرمردها می گوید:من ثروت هستم.اون پیرمرد عشق است و آن یکی هم موفقیت است.حالا می خواهید کدام یک به خانه ی شما بیاییم؟
      زن به داخل خانه می رود و موضوع را برای شوهرش تعریف می کند.شوهرش می گوید:بگو ثروت بیاید تا خانمان پر از پول شود.
      زن می گوید:نه نه!بگذار موفقیت بیاید تا در انجام کارهامون موفق و پیروز شویم.
      بچه گفت و گوی آنان را می شنود و می گوید:بگویید که عشق بیاید تا خانمان پر از عشق و محبت شود.
      زن و شوهر به هم نگریستند و لبخندی زدند.زن به دم در رفت و عشق را صدا زد.وقتی که عشق بلند شد تا به خانه بیاید موفقیت و ثروت هم دنبالش آمدند.زن با تعجب پرسید:چرا شما دو نفر هم می آیید؟
      عشق گفت:اگر شما موفقیت و یا ثروت را صدا می زدید کسی جز همون یک نفر نمی آمد.ولی وقتی عشق را انتخاب می کنید با عشق همه چیز از جمله موفقیت و ثروت را بدست می آورید...
      این داستان برای کسانی بود که عشق رو باور ندارند.حالا برای شوخی این خانواده خانواده ی شهاب جان اند!

      پاسخ ها

      • مليكا

        دقيقا باهات موافقم تينا جون در ظمن اينم كه ميگن شهاب معتاده همش كشكه بعدشم بگم كه همه ي منفيا بدونن شهاب نفر دوم شد از بين تمام بازيگراي مرد ايران اون گلزار اصلا مال اين حرفا نيست كه بخواد با شهاب مقايسه بشه

    • نسترن

      مهم اینه که شهاب حسینی نفر اول نشده....گلزار فعلا یک با زیگر تاپه....یک فیلم میذاره کلی فروش میکمه....این شهابه که هزارتا مصاحبه میکنه که مردم دو دقیقه برن یکی از فیاماشو ببینند...چه حرفاااااااااااااااااااا گلزار مهندسه در ضمن با ایمان هم هست اما خود نما نیست مثل شهاب...از دستمزد بازیگر باید شایستگیه اونارو فهمید...گلزار حداقل حرف زدن بلده..شهاب اومد شبکه 4 اگه حرف نمیزد سنگینتر بود....ملیکا خانم چی کاره شهابی؟؟؟؟؟خوش به حالت که فکر میکنی حرفات درسته اگه سنت رو هم نمیگفتی معلوم بود کوته فکری و بچه..بدو بدو بیا جواب من رو هم بده....چقدر خوبه که گلزار و امثال گلزار فقط همون یک ایراد و دارند ....اما ببین از شهاب چقدر انتقاد شده!!!!!! چفدر هم تابلوست برخی از دفاعها ....

      پاسخ ها

      • مليكا

        اصلا حالا گيريم گلزار خيلي تاپه نسترن فكر كنم لازمه بهت گوشزد كنم نظرسنجي مردمي بوده اگه گلزار انقدر خوبه ميشه لطفا بگيد چرا نفر دهمم نشد!!!!!!!بعدشم پرويز پرستويي نفر اول شد چون سن وتجربش بيشتره شهاب فقط 38 سالشه تونسته دوم شه وگرنه انهمه بازيگر!!!!!شهاب نميگه با من مصاحبه كنيد باهاش مصاحبه ميكنن يه چيز جديد بگو نسترن خانوم هنوز موندي تو مصاحبه ي شبكه 4 نمي دونم واسه ي اين من چند دفعه بايد جوابتو بدم!!!!نظرتونو براي خودتون نگه داريد اگه اين چيزايي كه در مورد شهاب ميگفتيد درست بود نمايش ملاقات جز بهترين و پر فروش ترين وپرطرفدارترين نمايش هاي نياوران نمي شد من فكر نمكنم حرفام درسته دارم واقعيتو ميگم اصلا ما تين ايجريم شما ها كه بزرگيد بيشتر داريد توهين ميكنيدما بيكار نيستيم نسترن خانوم سوتفاهم نشه ما بازيگر مورد علاقه مون برامون اهميت داره پس براش وقت ميسازيم
        از اين جور ادما خيلي بدم مياد كه وقتي راجع به چيزي اطلاعات ندارن سطحي نظر مي دن

      • تینا

        واقعا که نسترن خانم!من عاشششششق گلزارم و طرفدار پر و پا قرصشم.ولی این دلیل نمی شه به شهاب بد بگم.
        نسترن جون برو به کار و کاسبیت برس وقت این سایت رو نگیر.

    • گیتی

      شهاب حسینی فقط خیلی سیگار میکشه...این که معتاده مشخص نیست....خب راست میگن همسرش در زندگیش انگار هیچ کار مثبتی انجام نداده فقط همسر شهابه که چی میاد مصاحبه میکنه...تینا و ملیکا کاش منم مثل شماها بیکار بودم..با نظر رضا هم کاملا موافقم اتفاقا طرز فکرش خوبه...

      پاسخ ها

      • تینا

        بیکار؟؟؟؟بیکار؟؟؟؟؟
        اولا من موقع سرگرمی و آزادیم سراغ لب تاپم می آیم.
        دوما من دارم مراحل نوجوانیم رو می گذرانم و کارهایی می کنم که شماها نمی تونین.
        سوما شاگرد زررررررنگم و اول
        خب فقط می خواستم ببینم فضولش کیه که معلوم شد

        راستش من دختر مهربون و خوش برخوردیم ولی مثل این که بعضی ها دارند آتیشیم می کنن و روی سگ من بالا میاد و دیگه دست خودم نیست.

    • یاسین

      با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه شهاب جان..فرهاد اصلانی هم سیمرغ گرفت کی این ادا اصولهارو داشت؟؟؟؟؟؟؟طرفدارهای شهاب حسینی دارند با کوچک کردن گلزار شهاب و بزرگ جلوه میدهند چقدر خنده داره انتقاداتشون از گلزار.. رفتند گشتند ببینند چه عیبی میتونند رو گلزار بذارند......گلزار اگه از سینما خداحافظی کنه سینما دچار بحران میشه..اما دیدید شهاب یک مدت نبود هیچ اتفاقی نیفتاد..زنش هم تحصیلات که نداره شغلی هم که نداره...اونم تیپ و قیافشه....ولی فکر نکنم شهاب معتاد باشه....

    • مهتاب

      بازیگر شهاب حسینی احسنت به تو انشا الله که همیشه موفق باشی هم خودت و هم زنت خوشکلین ارزویموفقیت برای شهاب عزیز دوست داریم عاشق فیلم سوپر استارم

    • امید

      از هر ده سناریویی که نوشته میشه :نه تاشو برای امین حیایی می نویسند...جایگاه گلزار هم که مشخصه دیگه توی سینمای ما الان اون تاپه...این شهاب حسینی هر روز یک چیز میاد میگه. که تیتر مجلات بشه واسه خودنمایی..یکروز میگه از بازیگری خداحافظی کردم...یکروز میگه نه خواستم وقفه داشته باشم فرداش دوباره فیلم بازی میکنه...دوباره میاد میگه در سینما احساس غربت میکنم میره تاتر....یکروز مجریه...یکروز خواننده ست...شهاب جان سینما تورو بازیگر کرد..ایراد الکی از سینما نگیر...ملاقات هم ما دیدیم اونقدرها جالب نبود....اینقدر میگید گلزار و امین حیایی رفتند پارتی....کافی شاپ شهاب حسینی چرا یک مدت بسته بود؟؟؟؟ما قشنگی در چهره همسر شهاب حسینی ندیدیم...بذارید اونایی که باید دیده بشوند..دیده شن...با شهاب میان مصاحبه میکنند!!!!!!مگه ما فقط همین یک بازیگر و داریم؟؟؟یعنی خودش واسه تبلیغ کافی شاپش نمیومد مصاحبه کنه؟؟؟بچه گول میزنید.؟؟؟؟؟برای حرفای ملیکا خانم و امثال اونا پشیزی ارزش قایل نشید..راحت دوستان بیابین انتقاد کنید...

      پاسخ ها

      • تینا

        یه سوال..........خودت فهمیدی چی گفتی اصلا؟؟!! :)))))

    • امید

      از هر ده سناریویی که نوشته میشه :نه تاشو برای امین حیایی می نویسند...جایگاه گلزار هم که مشخصه دیگه توی سینمای ما الان اون تاپه...این شهاب حسینی هر روز یک چیز میاد میگه. که تیتر مجلات بشه واسه خودنمایی..یکروز میگه از بازیگری خداحافظی کردم...یکروز میگه نه خواستم وقفه داشته باشم فرداش دوباره فیلم بازی میکنه...دوباره میاد میگه در سینما احساس غربت میکنم میره تاتر....یکروز مجریه...یکروز خواننده ست...شهاب جان سینما تورو بازیگر کرد..ایراد الکی از سینما نگیر...ملاقات هم ما دیدیم اونقدرها جالب نبود....اینقدر میگید گلزار و امین حیایی رفتند پارتی....کافی شاپ شهاب حسینی چرا یک مدت بسته بود؟؟؟؟ما قشنگی در چهره همسر شهاب حسینی ندیدیم...بذارید اونایی که باید دیده بشوند..دیده شن...با شهاب میان مصاحبه میکنند!!!!!!مگه ما فقط همین یک بازیگر و داریم؟؟؟یعنی خودش واسه تبلیغ کافی شاپش نمیومد مصاحبه کنه؟؟؟بچه گول میزنید.؟؟؟؟؟برای حرفای ملیکا خانم و امثال اونا پشیزی ارزش قایل نشید..راحت دوستان بیابین انتقاد کنید...

      پاسخ ها

      • تینا

        چند بار میگی؟؟؟؟سوزنت گیر کرده؟!
        فکر میکنی حرف تو دل برو و قشنگی زدی؟!کور خوندی!!!

    • ملیکا قیصری

      سلام.من تازه با این سایت آشنا شدم.تمامی نظرات را مشاهده کردم.خودم هم 12 سال دارم.ولی هرچه فکر می کنم می بینم که بعضی ها مثل ملیکا زیادی خودشونو گرفتند.بعضی ها هم مثل(حالا نمی خواهم اسم ببرم)توهیتن میکنن.
      ولی یه سوال از تینا خانم داشتم:
      شما تو کدوم مدرسه درس می خونید؟؟

      پاسخ ها

      • تینا

        چطور؟

      • مليكا

        نه خير من خودمو نگرفتم مليكا خانوم كه هم اسم هم هستيم من اصلا خوشم نمياد حرفي به ناحق زده بشه يا به كسي توهين بشه من با منطق ميرم جلو پاي حرفام هم هستم و خواهم موند اجازه هم نميدم كسي كه هيچي راجع به اقاي حسيني نميدونه بياد و نظر بده

      • خاطره

        ملیکا جان منم تو کلاس تو هستم

    • مهناز

      توی جشنواره تورنتو کانادا از گلزار تقدیر شد و چرخه اقتصاد سینما رو هم گلزار میچرخونه....این شهاب حسینی یک سیمرغ گرفت بعدش اینقدر ندید بدید بازی از خودش در اوورد که چی آخه؟؟؟؟فعلا که بازیگران تاپ سینما کسای دیگری هستند....اتفاقا امید حرفاش خوب و البته بالاتر از لیسانس بود معلومه هر کسی متوجه نمیشه ایشون چی گفتند...شهاب در جشنواره زوج خوشبخت که دیگه واسه خود نمایی سنگ تموم گذاشت...آخه واسه کی مهمه که یکی مثل شهاب حسینی زندگی شخصیش چه جور میگذره...حقشه اینقدر انتقاد بشنوه

      پاسخ ها

      • مليكا

        اگه به اينه كه از شهاب هم براي فيلم جدايي نادر از سيمين كلي تو كشور هاي ديگه تقدير شد بعدشم اگه اينقدر گلزار طرفدار داره پس چرا شهاب تو نظر سنجي مردمي بهترين بازيگر مرد نفر دوم شد اگه گلزار اينقدر خوبه اگه اينقدر تاپه اگه اينقدر نابغه و اعتبار سينماست پس چرا حتي اسمشم تو نظر سنجي نبود اگه ميتونيد جواب اينو بديد؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      تینا و ملیکا .دوتا بچه که واسه جلب تو توجه هر چی میخوان میگن...احساس باحالی میکنند...چقدر کمبود محبت دارند!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • تینا

        مثل خودت

    • زهره

      گلزار اصلا با شهاب حسینی قابل مقایسه نیست...اسمش توی نظر سنجی بود اما حتما گذاشته اسمای دیگه انتخاب بشن که دلشون نشکنه...ما ندیدیم استاد اصغر فرهادی شهاب حسینی رو با خودش واسه فیلم جدایی جایی ببره...آقای معادی همیشه همراه ایشون بودند و تقدیر شدند...یک دلیلش این بود که هنرپیشه اصلی اون فیلم پیمان معادی بود...فعلا که گلزار یک تنه داره فروش فیلمهارو تضمین میکنه....گاهی هم حاضر نشده واسه بهرام بیضایی و مسعود کیمیایی فیلم بازی کنه ....کارگردانهایی که شهاب آرزوی بازی در فیلم اونارو داره....شهاب حسینی فقط بلده با زنش همه جا عکس بندازه که خودش رو محبوب جلوه بده... واقعا که ..کافی شاپش هم که یک مدت بسته بودند که !!!!!!!!!!!پارتی گلزار واسه ده سال پیش بود که تموم شد چقدر حسودید که هنوز دارید راجع به اون حرف میزنید...بیچاره گلزار این همه واسه سینما زحمت میکشه...هرچند نظراتتون اهمییتی نداره...

      پاسخ ها

      • مليكا

        ببين.....يعني برو بابا اصلا نظر تو جواب نداره حداقل برو يه چيزي بخون بعد بيا نظر بده ممكنه قيافه گلزار از شهاب بهتر باشه كه نيست اما گلزار خدا وكيلي بازي نداره شهاب تو هر فيلمش يه شخصيت جديد داره بازيگر اونيه كه بتونه شخصيت خودشو تو بازيش پنهان كنه ما كه هر چي فيلم از گلزار ديديم همش نه بازي داشته نه فيلم نتيجه ي خاصي داشته منم الان از بيشتر كسايي كه ميپرسم علاقه ي خاصي به گلزار ندارن بعدشم دنيا دنياي رقابت الان ديگه كي مياد نذاره كه مردم بهش راي بدن كه مثلا دل بقيه ي بازيگرا نشكنه پس لطفا حرفي بزنيد كه با عقل جور دربياد بعدشم بازي شهاب تو فيلم جدايي نادر از سيمين واقعا ستودني بود من تا حالا يه فيلم از گلزار نديدم كه اينجوري بازي كرده باشه حالا اينجا بايد گفت حقيقت تلخه نه؟؟؟!!!

    • مليكا

      واقعا متاسفم براي كسايي كه مثل كبك سرشونو كردن زير برف و فقط يه چيزو ميبينن گير دادن به چيزايي كه هيچ صحتي نداره و واسه خودشون گنده اش ميكنن ما كمبود محبت نداريم قصد جلب توجه هم نداريم ما بازيگر مورد علا قمونو دوست داريم پس اگه ازش طرفداري ميكنيم درست طرفداري ميكنيم دو كلمه خونديم كه ميگيم نه مثل شماها كه بازيگر مورد علاقتون گلزاره اما به خودتون زحمت نميدين يه ذره راجع بهش تحقيق كنين اگه شماها طرفداراي گلزارين اگه اينقدر زيادين چرا به گلزار راي ندادين كه نفر اول شه والا نفر اولم اينقدر طرفدار نداره شما كه به ما ميگيد بچه منظورتون از بچه چيه شما كه اينقدر بزرگيد كه به اندازه ي بچه هم نميفهميد دارين خودتونو ميكشين از توهين مثلا همين خانم/اقاي كاربر اولش كه اومدم تو اين سايت فكر كردم منتقداش درست و حسابين اما بعد پشيمون شدم شما فقط واسه خودتون حرف ميزنين فكر ميكنين درست هم ميگين اومدن تو اين سايت فقط وقت طلف كردنه چون زمان باارزش ادم صرف توضيح واضحات ميشه در ضمن وقتي هر كي بياد راجع به هر چي كه ميدونه و نميدونه نظر بده همين ميشه ديگه فقط متاسفم براي اين افراد
      همين......

      پاسخ ها

      • تینا

        آفففففرین
        عزبزم تو جامعه ی ما آدم های بد زیادند

    • rozhan

      be nazare man shahab va hamsaresh kheiliam alian faghat bazia cheshm nadaran inaro bebinanbetereke cheshme hasud

    • ملیکا قیصری

      تینا من تو رو می شناسم.

    • مونا

      طرفداراي گلزار از شهاب حسيني خيلي خيلي بيشتر هستند چون همونايي هستند كه ميان فيلماي گلزار و ميبينند و فروش فيلماشو به ميليارد ميليارد ميرسونند...توي جشنواره تورنتو كانادا از گلزار تقدير شد به خاطر اين كه 10 سال ستاره ثابت سينماي ايران بود و گيشه رو تضمين ميكرد مثل الان...فقط چون ايشون خودنما نيستند مثل شهاب نگذاشت زياد در مطبوعات سر و صدا كنه...اگه اين تقدير از شهاب حسيني شده بود كه ايشون مطبوعات رو منفجر ميكرد...اگه نظر سنجي روزنامه هفت صبح و ميگيد كه اين روزنامه زياد مخاطب نداره...موقع يكي از فيلماي گلزار برو دم سينما معناي واقعي طرفدارو ميفهميد....گلزار هنوز به خاطر چهره خيلي جذابش مدل تبليغاتيه مثل شهاب هنوز از ريخت و قيافه نيفتاده...به چيه زن شهاب بايد حسادت كرد بخشيد؟؟؟؟؟؟؟؟شهاب كجا تاحالا فيلم پر فروش داشته؟؟؟؟؟؟؟

    • شیدا

      بچه ها یکی ی بازیگرو دوس داره یکی یکی دیگرو لزومی نداره به هم بپریم.مگه چیزی عوض میشه همه میدونن اون کسی ک خوبه خوبه.اون کسیم ک پشت یکی حرف میزنه باید بره خودشو درس کنه خودش ی چیزی کم داره و با بدو بیراه گفتن ب یکی هم خودشو ضایع میکنه همم چیزی بهش نمیرسه.

    • رها

      به گلزار بد و بیراه میگن حسود و کوته بین نیستید نه؟؟؟؟شهاب حسینی معتاد نیست چون من از نزدیک دیدمش چند وقت پیش...بازیگرای دیگه هم خوبند شهاب هم خوبه زنش هم بد نیست...اماخود نماییه شهاب و قبول دارم چون خیلی روزنامه و مجله می خونم مدام ایشون به قول امید اومده یک چیزی گفته و انگار مطبوعات متله شهاب حسینیه...در ضمن در فیلم جدایی یمان معادی نقش اول بود اما بازی شهاب جذابتر بود در اون فیلم که البته نقشش ایجاب میکرد اما اونقدر ها هم باز شهاب در حد عالی نیست با این همه سابقه بازیگری فقط زیادی خودش رو گم کرده

    • تینا

      ملیکا قیصری؟؟!!
      خودتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • صنم

      هه هه هه چه باحال همه آشنا در اومدیم من و تینا و ملیکا قیصری.

    • مینا

      بازی شهاب تحسین بر انگیز نیست اونقدر ها که خودش فکر میکنه...اما گلزار فقط داره نونه چهرشو میخوره وگرنه بازیش زیاد جالب نیست...به نظر من بازی حسین یاری و شریفی نیا و حامد بهداد و انتظامی رو دست نداره در سینمای ایران...ولی راست میگید شهاب حسینی آخر ما نفهمیدیم در سینما احساس غربت و تنهایی میکنه یا به سینما اومده که به داد خودش برسه یا هنوز داره دنبال یک لقمه معرفت میگرده و نیاز به استراحت فکری داره به مدت 5 سال....چه زود گذشت شهاب جان...اما به همسرش چی کار دارید ؟؟؟؟؟اون که دیگه بازیگر نیست که انتقاد بشه!!!!!!

      پاسخ ها

      • تینا

        به به!!!چه سخن قشنگی

    • ملیکا قیصری

      به نطر من هم شهاب حسینی زیاد تحسین برانگیز نیست و البته نباید به زنش هم توهین بشه.نا سلامتی همه ی موجودات را خداوند آفریده و بین زشتی ها حتمایه خوبی ای هم هست.مثلا یکی این قدر خوشگله که 200 تا خواستگار داره ولی خواستگارهاش فقط به خاطر زیباییش اونو می خوان و به اخلاقش نگاهی نمی کنن.یکی شاید ریخت درست حسابی ای نداشته باشه ولی قلبش از طلاست.

    • صنم

      ملیکا تو نیستی اگه راست می گی تو کدوم کلاسی ؟

      پاسخ ها

      • ملیکا قیصری

        دوی یک صنم جااااااااان!!!!!!
        من همون دختری ام که معدلش 20 شد.گرفتی؟

    • حنا

      همسر شهاب حسینی گناه کرده اومده مصاحبه کرده؟؟؟؟یا رضا گلزار گناه کرده از شهاب حسینی بهتره؟؟؟؟؟

    • مازيار

      شهاب حسيني به خاطر اينكه يك بازيگر پر كاره مصاحبه زياد ميكنه...از گلزار و ساير بازيگراني كه نام برده شده در اين سايت هم كم انتقاد نشده....اما كاش ياد ميگرفتيم كمي مودبانه تر انتقاد كنيم ...

    • فانوس

      بچه ها فکر کنم هر کسی خودش خوب میدونه همسرش باید چه جوری باشه و چی از همسرش میخواد پس درست نیست که به همین راحتی قضاوت کنیم درمورد زندگی کسی.

    • صدف

      این مردم انگار خودشون هیچ ایرادی ندارند..زوم کردند رو بازیگرا...برید به زندگی خودتون برسید این بیچاره ها به اندازه کافی خودشون مشکلات دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی

    • مگي

      من هم تو همين موندم به چيه همسر شهاب حسيني بايد حسادت كرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • یاسی

      زنش در حدی نیست که بشه بهش حسادت کرد...اما چرا اینجا اینطوریه؟؟؟زن رییس جمهور آمریکا هم زشته اما همه جا در کنار همسرشه بی آنکه کسی ازشون انتقاد کنه...

    • آرمین

      چرا شهاب حسینی فکر میکنه بازیش در عالیه؟؟و تیپ و قیافه خیلی عالی داره؟؟؟؟حتما باید به روی شهاب حسینی بیارند که نه بابا از شما خیلی بهتراش در سینما هستند!!!!!!!بابا جوانتر از شهاب حسینی بازیگر داریم که این همه عشق دیده شدن نداره...پس اگه اسمش خود نمایی نیست پس چیه؟؟؟طرفدارهای شهاب چقدر بی منطق دفاع می کنند ...هر روز مصاحبه هر روز عکس و تیتر مجلات شدن اون هم واسه کسی که ادعا میکنه 15 ساله بازیگره...یک ستاره در سینما مگه چند سال باید بدرخشه؟؟؟گلزار ستاره پر فروشه که ماندگار شده همه امثال شهاب دیگه فکر کنم دیننشون رو به سینما ادا کردند...

      پاسخ ها

      • لیلا

        شهاب حسینی هم تیپ و قیافه داره هم بازیش واقعا عالیه.درسته زنش چیزی برای حسادت نداره اما مهم اینه که شهاب اونو دوست داره.

    • ناشناس

      اگه تو ملیکا قیصری هستی پس چرا تو مدرسه ازت می پرسیم میگی نه .

    • محمد سام

      واااااااااااااااااااااااااای...بسه دیگه....اینا هرچی هستند به خودشون مربوطه...منظورم تمام بازیگرا و افراد مشهور در ایران هستند...به خدا من کار آموز بازیگری هستما..الگوم خسرو شکیباییه...اما هیچ جای دنیا فکر نکنم کسی حق این رو داشته باشه توی زندگی کسی اینقدر دخالت بکنه....کاش خود شماها یک بیوگرافی از خودتون میگذاشتید همراه با یک عکس میدیدیم خودتون چه شکلی و چه جوری هستید....من نه طرفدار شهابم نه گلزار...ولی دلم گاهی برای بازیگرا میسوزه...چون میدونم بازیگری چه شغل پر زحمتیه...در سرما جلوی لباس تابستانی پوشیدن و در گرما بدون کولر جلو دوربین بازی کردن تازه یک مشکل کوچیکه....توی خونه هتون نشستید پول تو جیبیتون رو از والدینتون میگیرید....خبر از تمرین های شبانه روزی و سخت بازیگرا ندارید اونوقت هر چی دلتون میخواهید میگید....واقعا که....

    • نگین

      خودش جذابه اما زنش هیچ چیز نیست....

    • عرشيا

      كاش شهاب قبل از سيمرغ گرفتنش از خدا كمي جنبه طلب ميكرد...اره از شهاب حسيني اون بازيگرايي كه گفتيد خيلي بهترند به خصوص امير حسين ارمان و اصغر فرهادي و چون من حقوق خوندم حسام نواب صفوي هم از شهاب بهتره حداقل حرف زدن بلده...استاد فرهادي با اسكارش اين همه خودنمايي نكرد

    • ايرج

      محمد سام عزيزم خوب بايد ازش انتقاد بشه...خيلي ديگه شهاب حسيني دور برداشته فكر كرده خبريه...مگه نبايد مردم نظر بدهند؟؟؟؟؟اما راست ميگيد يك كم مودبانه تر بهتر...به گلزار چي كار داريد اون بيچاره كه زياد فروش فيلم داشته!!!!!!ولي واقعا زنده باد اصغر فرهادي

    • مرجان

      سیمرغ رو هم که چند سال پیش گرفته...فیلم خوب هم زیاد نداشته...کم مونده دیگه مادربزرگش هم بیاد مصاحبه کنه و به شهاب افتخار کنه...زنده باداصغر فرهادی...امیرحسین آرمان رو زیاد ازش کار ندیدم اما بازیش خوبه...انتخاب درست داشته و با این که جوونه زیاد اهل دیده شدن نیست...من یک بار ازش مصاحبه خوندم ....خوب هم حرف زد و شریفی نیا استادش بوده اما واسه امیرحسین پارتی بازی نکرده و امیرحسین از ـاتر شروع کرده..میتونست واسه خود نمایی و جلب توجه کارگردانها بیاد مدام مصاحبه کنه و عکس و پوستر چاپ کنه....شهاب حسینی تا حالا نشده مثل گلزار فروش فیلم رو تضمین کنه..اینقدر هم که گفته گزیده کاره والا در بیشتر فیلمها بوده و هست....واقعا بی منطق از شهاب دفاع شده

    • مجتبی نقی زاده

      با عرض سلام به سوپر استار ایران آقا شهاب حسینی خوشحالم شدم وقتی جواب ایمیل مرا دادید و بی صبرانه منتظر جواب نامه شما هستم به امید دیدار و زیارت از نزدیک و آرزوی موفقیت به شما و خانواده محترمتان

    • فرخنده

      یک مدت واسه شهاب حسینی هم سرودست میشکندید...کاش کمتر خودنمایی میکرد که مثل پرویز پرستویی و استاد انتظامی و رضا کیانیان همیشه محبوب میموند...اما از حق نگذریم بازی شهاب از گلزار خیلی بهتره...حداقل بازیش گاهی روی بیننده تاثیر میگذاره مثل فیلم سوپراستار وقتی برای دختری در نقش رها گریه کرد...مثل نقش شهید بابایی.....

    • پژمان

      در ايران سوپر استار نداريم.: هندونه الكي زير بغلي كسي نذاريد لطفا..بازي شهاب ولي بد نيست نه در حد عالي

    • داوود

      متاسفم برا سینمای ایران

    • علی

      واقعآ باید برای سینمای ایران »تاسف خورد.آخه که چی هرکس از راه میرسه به خودش میگه سوپراستار.این شهاب حسینی همش داره برای خودش تبلیغ میکنه.خسته نباشید.حالا گلزار یک مدل ثابت تبلیغاتیه بحثش جداست اگه همه جا عکسش هست.فیلم پرفرو ش هم داشته.این شهاب با این زنش که چی هم جا عکس گذاشته

    • مجتبی نقی زاده

      علی آقا و آقا پژمان و فرخنده خانم بهتره بیشتر تحقیق کنید همین آقا شهاب عزیز عنوان بهترین بازیگر دهه 80 را بدست گرفت بهترین بازیگر جشنواره فجر و اننواع جشن های داخلی و خارجی و...آقا گلزار فقط واسه پول بازی میکنه و همش دنبال ناموس مردمه نمونش تو پارتی دوبی و بابلسر که آبروی هنر و بازیگری را زیر پا میگذارند

    • فاطمه

      من به عنوان یک مازندرانی به خانواده اقای حسینی تبریک می گویم که سنگ صبور هم و مشکلات زندگی بوده اند.همانطور که اگر سنگی طاقت ضربه را نداشته باشد به بلوری زرین تبدیل نمیشوداین جمله مدعی همچین زندگی است.

    • مجید

      تو هم اگه خیلی ادعات میشه آقا مجتبی برو تحقیق کن که گلزار کم به سینما خدمت نکرده:همه دارن میگن شهاب نقش سوپراستار خود واقعیش بوده.شهاب واسه پول کار میکنه که دایم داره تبلیغات واسه خودش میکنه.یک نوع کمبود ه که مدام بیای زندگی خصوصیت رو رسانه ای کنی.ما داریم از کار بازیگرا حرف میزنیم.پرویز پرستویی بهترین بازیگره و امثال اون.فقط موندم شهاب چه اصراری داره با گلزار برابری کنه که از هیچ لحاظ نمیتونه.چند سال پیش شهاب یک سیمرغ گرفته همچنان داره خود نمایی میکنه.

      پاسخ ها

      • كيميا

        حداقل يه سيمرغ گرفته گلزار كه همون يه دونه رو هم نگرفته جايزه هايي هم كه گرفته اينقدر مسخره است كه اگه بياد خودنمايي كنه همه مسخرش ميكنن شما هم اگه يه خورده نظر سنجي بخوني ميبيني كه بين شهاب و گلزار 99 درصد مردم شهابو انتخاب كردن

    • پژمان

      ببخشید اگه شهاب در جشنو ارهای خارجی از شهاب تقدیر شده پس چرا ایشون مطبوعات رو منفجر نکرد و مثل کپسول آنتی بیوتیک هر 8 ساعت یکبار نیومد مصاحبه کنه!!!!؟؟؟؟؟فکر کنم گلزار مجرده و به کسی تعهد نداره اگه راجع به شهاب جونت کمی تحقیق کنی بعد نیست این عنوان سوپراستار هم سعید راد به فروتن داد.گلزار اگه آبروی هنر و میخواست ببره بالاترین دستمزدها بهش داده نمیشد.یا سمت اعتیاد میرفت مدل تبلیغاتی نمیشد در مطبوعات هم بیشتر به گلزار میگن سوپراستار.مجتبی جان برات آرزوی موفقیت دارم.

    • مجتبی نقی زاده

      سلام دوستان خوبم آقا پژمان و آقامجید آقا شهاب بیکار نیست که هر روز دنبال چند تا خبر نگار باشه تا ازش عکس بگیرندو مصاحبه کنند خداوکیلی آقا شهاب بیشتر خاک هنر خورده یا گلزلر ؟ .گلزار با تیپش بازیگر شده و تا حالا چرا فقط تو کارهای سینمایی بازی کرده و تا حا تاتری یا کار تلوزیونی را قبول نکرده من آقای پرستویی را خیلی قبولش دارم و در مورد آقای فروتن خودم طرفدلرشم آقای راد در جشنواره حافظ منظرش این بود که از نظر من فروتن سوپراستاره و تاکید کردبازیگران دیگری هم میتوانند از آقای فروتن بهتر باشند که بعدش آقا شهاب عنوان بهترین بازیگر مرد در دوتا فیلم را به خود کرد آقا شهاب کدام فیلم را بازی کرده که فروشی یا هوادار نداشته؟ درباره الی جدای نادر از سیمین شوق پرواز مدار صفر درجه پلیس جوان پرسه در مه برف روی شیروانی داغ سوپر استار قتل آنلاین و .... هرکدام با نقش های مختلف وموفق ولی امان از آقای گلزار که فقط نقش آدم پولدار بازی میکنه که توی یک نقشش نرفت تو قبر بخوابه تا براش توی قبر فرش پهن کردند که آقا خاکی نشه تو هنر باید آدم خاکی باشی همین آقاشهاب برای فیلم محیا میره غسالخانه بهشت زهرا و برای فیلم جدایی نادر از سیمین میره بازار کفاشی ها تا از نزدیک ببینه و نقشش را طبیعی انجام بده

    • الناز

      فعلا كه گلزار بازيگر تاپه.الان هم داره در دبي و امارات بيزينس ميكنه.اين شهاب حسيني مملو از كمبود و ضعفه كه مدام در حال مصاحبه و خودنماييه.گلزار هم واسه فيلماش زحمت كشيده چون بازيگري همين.اين همه بازيگر چرا فقط اين شهاب داره خودنمايي ميكنه؟؟؟؟؟

    • زهره

      گلزار اينقدر پولداره كه مجبور نيست بياد مثل شهاب هر نقشي رو بازي كنه و از مطبوعات واسه تبليغ كافي شاپش استفاده منه.بعد بياد بگه من واسه پول كار نميكنم و الكي يك دستمزد دروغي بگه.چون گلزار در سه فيلم قرار بود يك ميليلرد پول بگيره كه بالاترين دستمزد در سيمنا مال گلزاره نه شهاب حسيني كه چهره اش داد ميزنه اعتياد داره.من فكر ميكنم گلزار آدم پاكي باشه كه اينقدر در زندگيش بركت وجود داره و هر روز يك بيزينس جديد راه ميندازه.دوستان قبلا ذكر فرمودند كه در فيلم جدايي پيمان معادي بازيگر اصلي بود.و در جشنواره تورنتو از گلزار تقدير شده.گلزار اگه نقش بهش پيشنهاد بشه كه بره در قبر بخوابه حتما شايد قبول كنه در فيلم سام و نرگس كه تا چوبه دار رفت از حرفاي آقا مجتبي معلومه زياد اهل مطالعه نيست.من هم ميدونم سعيد راد به فروتن لقب سوپر استار داد.شهاب فقط يك دوره كوتاه يك بازيگر موفق بود همين اما گلزار تا ابد در سينما ماندگاره.شهاب فقط يك بازيگره نه سوپراستار نه هنرمند

    • اشرف

      والا از همين سايت متوجه شدم گلزار چقدر محبوبه و شهاب چقدر با خودنماييهاش مردم رو دلزده كرده.در ضمن شهاب اصلا انتقاد پذير نيست چون در شبكه 4 برخوردش با مجري درست نبود و صد در صد يك نوع كمبود و ضعفه كه مدام زندگي خصوصيت رو رسانه اي كني و دم از موفقيت بزني. در اون نظر سنجي پرويز پرستويي اول شد و هميشه ماندگاره....سر دوم شدن چونه ميزنيد؟؟؟؟؟؟علي پروين سالهاي ساله در عرصه فوتباله براي اولين بار از خانوادش مصاحبه و رونمايي شد....ولا من مدام دارم شهاب رو در مطبوعات ميبينم فكر كنم از بيكاريه شهابه نه مطبوعات آقا مجتبي يا شهاب حسيني

    • مجتبی نقی زاده

      الناز زهره اشرف ...... کی جایزه بهترین بازیگر دهه 80 را در نظر سنجی مردمی اول شد کی بود جایزه جشنواره فیلم فجر را به دست آورد کی بو جایزه فیلم های جشن خانه سینما را برد کی بود از نظر نویسندگان و منتقدان سینما بهترین بازیگر رول شناخته شد کی بو جایزه بهترین زوج خوشبخت هنر سینمای ایران را بدست آورد کی بود از طرف هنرمندان نماینده سخنرانی با رهبرمان شدو... حالا من مطالعه ندارم یا شما ضمنا شما مگه علم غیب دارید که میگید معتاده خدا وکیلی گلزار بیشتر حاشیه داره یا آقا شها کی و تو پارتی های گوناگون لو رفته پارتی دوبی پارتی بالا شهر تهران بابلسر و ...شما دختر ها احساساتی هستید و عقلتان به چشمتونه فقط از تیپ گلزار خوشتان اومده همین و بس

    • چیستا

      به نظر من هم شهاب فقط همون سال که سیمرغ گرفت کمی تا قسمتی موفق بود.برخی از بازیگرا دو سه تا تا به حال سیمرغ گرفتند هم در تآتر موفق بودند و هستند اما چون از خودشون اطمینان دارند اهل خودنمایی نیستند و تواضع و فروتنی رو روال کار قرار دادند...زوج خوشبخت بودن به چه معناست؟؟؟؟خوشبختی یعنی چی یعنی خودنمایی؟؟؟شهاب حداقل عکسی از بچه هاش نمیذاره در سایتش مدام عکس زنشه ؟گلزار و باید با یکی مثل حسام نواب صفوی یا بهرام رادان یا فروتن مقایسه کرد نه شهاب که با گلزار خیلی فرق داره...بازیگرای دیگه اینقدر سرشون شلوغه که وقت مصاحبه ندارند من هم فکر کنم از بیکاری شهاب باشه که مدام مصاحبه میکنه.زنده باد اصغر فرهادی و فرهاد اصلانی

    • هایده

      ما خیلی بازیگر داریم که مدام در حال بازی در فیلم و سریال و ـتآتر هسنتد اما اهل خودنمایی و منم منم نیستند که هم چهره خودشون از شهاب بهتره و هم همسران بسیار زیباتر از همسر شهاب دارند اعتیاد خوشبختی نمیاره و بدآموزیه که بگیم خوشبختی یعنی اعتیاد.

    • كيميا

      اگه فقط گلزار ميتونست يكي ار نقش هاي شهابو بازي كنه من اسممو عوض ميكردم خدا وكيلي گلزار ميتونست نقش امين رو تو پرسه در مه بازي كنه؟ ميتونست نقش عباس بابايي رو توي شوق پرواز بازي كنه؟ ميتونست نقش حبيب پارسا ر توي مدار يا يونس بهگر توي پليس جوان بازي كنه؟ گلزار اصلا بازي بلد نيست هر چي هم كه پول ميگيره مال چهرشه پس بهتره حقيقت و ببينيم

      پاسخ ها

      • سپیده

        برید بابا تورو خدا یک سیمرغ گرفتن که این همه ادا و اصول و منم منم نداره...اگه سینمارو به یثک مدرسه تشبیه کنیم گلزار تمام نمره هاش 20 شده و شهاب فقط یک نمره 20 داشته...خنده دار نیست وفتی یکی فقط یک بیست گرفته همه جا جار بزنه/؟؟؟

    • مجتبی نقی زاده

      سلام کیمیا خوشم اومد خیلی باحالی تو یک متن کوچیک جواب دندان شکنی دادی خیلی باحالی.... بچه کجایی ؟ خیلی بهم حال دادی دوستت دارم

    • شايسته

      شهاب ميتونه دستمزد گلزار و داشته باشه و چرخه اقتصاد سينما رو بچرخونه؟؟؟؟؟؟خوشحالي الان فكر كردي جواب دندان شكن داديد؟؟؟؟از چهره شهاب ميشه فهميد كه اعتياد داره علم غيب ندارم اما كودن هم نيستم.شهاب فقط يك دوره موفق بود همين.اما گلزار هرچي باشه يك سينماي ايرانه و يك رضا گلزار كه پسرا هم طرفدارش هستند.در سينمايي كه حامد بهداد و عربنيا و پرويز پرستويي و فروتن و امين حيايي هستد بازي شهاب يك چيز ناچيزه.شهاب به واسطه مطبوعات داره خودنمايي ميكنه.كاش شهاب چهره گلزار و داشت كه اينقدر عكسش رو جلده لااقل مردم از چهره و تيپش دلزده نميشدند.گلزار اگه ازدواج كنه يك زن همه چيز تمام در خور خودش ميگيره..اگه اينقدر بازي شهاب تاپه چره فيلماش فروش نميكنه؟؟؟؟

    • ترسا

      سر بازيگرا افتاديد به جون هم؟؟؟؟؟؟؟من فقط با نظر محمد سام موافقم...گلزار يا شهاب فرقي نميكنه سينماي ايران وضعش همين خواهد بود...يك عده ميان يك عده ميرن...بريد دنبال زندگي خودتون..شهاب جان راست ميگن حداقل از اون پسرگلات عكس بذار...شنيدم امير علي ماشالله خيلي نازه..شيرين خانم كامنت نوشته...بذار عكساشون رو بابا

    • کامبیز

      اووووووووووووووه حالا انگار شهاب حسینی با این همه سابقه کار یو فیلمای که باز کرده هنر کرده ک سمرغ گرفته و چند تا جایزه دیگه...خوبه که جشنواره فجر هر سال داره برگزار میشه و هر سال به بازیگرا جوایز اهدا می شه اما فقط اون دسته از بازیگرا مثل شهاب نمیان در مطبوعات جار بنند...مثل فرهاد اصلانی و فروتن و چند تن دیگه...شهب حسینی دید در سینما نامبر وان نیست فکر کرد به وسیله مطبوعات میتونه نامبر وان بشه...گلزار هم به نوعی دیگه موفقه و صد البته ا شهاب بهتره...آقا مجتبی خودت مگه علم غیب داری و در مهمانیای گلزار بودی؟؟؟؟خنده دار بگید شهاب واسه فیلماش زحمت میکشه همه بازیگرا زحمت میگند از جمله بازیگرایی که فیلمای تاریخی بازی میکنند..چه معنی داره شهاب همه جا با نشه و باهاش عکس میندازه!!!!!!!خیلی از بایگرا متآهل هستند و دلیل نمیشه چون در هر مراسمی با همسرانشان نیستند خوشبخت هم نیستند.

      پاسخ ها

      • بهروز

        احسنت به تو کامبیز جان.

    • مجتبی نقی زاده

      شایسته قبلا گفتم کدام فیلم هاش فروش یا طرفدار نداشته 1 شوق پرواز 2سوپر استار3درباره الی 4محیا 5 جدایی نادر از سیمین 6مدار فر درجه 7 پلیس جوان 8 قتل آنلاین 9پرسه در مه 10 سوت پایان و... و الان هم یکی می خواد باهات حرف بزنه بازه بگم برف روی شیروانی داغ باز هم؟ مثل هنرمندان دیگه که متاهل هستند جناب آقایان محترم سید شهاب الدین حسینی وحیایی فروتن پرستویی و.. که هم تو زندگی و هم تو هنر موفقند ضمنا به قول کیمیا گلزارو اگه از شهاب بهتره چرا یه سیمرغ جایزه نبرده چرا تو این چند سال تو جشنواره فجر جایزه نبرده چرا کار تلوزیونی یا اصلا تاتر بازی نمی کنه تاتر که نمیتونه بازی کنه در حدی نیست که تاتر بازی کنه اگه شهاب قبولش ندارند چرا تو نظر سنجی امثال بین مردم در شبکه یک بهترین بازیگر دهه 80شناخته شد و از حیایی و شریفی نیا بهداد و فروتن و فرخ نژادو پرستویی و...سبقت گرفت پس بدان آکثر مردم شهاب و بهتر از دیگران دوست دارند آقا شهاب دوووووووووووووووووووستت دارنن و دارم این ها زیاد اهل هنر نیستند اهل چشم و ابرو هستد از نظر ما من و کیمیا تو بهترینی عاششششششششششششششششقتم آقا شهاب عزیز

    • فرهاد

      حرفهای این مجتبی که اصلا جواب نداره اونم مثل شهاب اعتماد به نفس کاذب داره که کسی دیگه برای حرفاش تره خورد نمیکنه.خوبه پرویز پرستویی نفر اول شده...و هیچ کدوم از فیلمای شهاب تا به حال فروش نداشته...شهاب اینقدر از ریخت افتاده که عکسای قدیمیش رو جدیدا روی جلد میذارند و اما رضا گلزار که مولتی تیلیاردره و محبوب قلبها احتیاجی نداره در هر نفش و فیلمی بازی کنه و مثل شهاب دو دستی سینما رو بچسبه و از مطبوعات واسه خودنمایی استفاده کنه با اینکه مدل تبلیغاتیه..هیچ کدوم از فیلمهای شهاب فروش نداشته اگه داشت برنامه هفت اعلام میکرد..گلزار فیلمی واسه جشنواره بازی نکرده...گلزار هم چهره داره هم بازیش بد نیست چون مردم واسه خودش و فیلماش سرو دست میشکونند...شهاب همه افتخارش به اینه که 16 سال زندگی مشترک داشته با زنی که نه تیپ داره نه شغل مهم نه تحصیلات..شهاب اگه اون یک دونه سیمرغ هم نمیگرفت که دیگه بازیگر نبود..الان هم نه هنرمنده نه سوپراستار..آقا مجتبی اینقدر خالی نبند مردم هم چشم دارند و هم بر عکس تو اهل مطالعه هستند...هرچند که دیگه کسی مصاحبه های شهاب رو هم نمیخونه...بالاخره برنامه هفت که هست..زنده باد گلزار و فرهادی..گلزار اصلا با شهاب قابل مقایسه نیست خیلی میخواین به شهاب لطف کنید کمکش کنید اعتیادش رو ترک کنه..

    • ماندانا

      زنده باد رضا گلزار

    • پریسا

      من نمیدونم این طرفدارهای رضا گلزار اینجا چکار میکنن باباجان من برین تو سایت همین گلزار جونتون چرا پا تو کفش همه میکنین این حرف هایی که از شهاب زده میشه از حسادت محضه همه میدونن هر کی موفق تره حسود زیاد داره اگر شهاب نسبت به سنش خیلی شکسته تره تقصیر خودش نیست شماها هم اگر بچتون سرطان داشت بهتر نبودید ! بعد هر کی میگه شهاب هرچی بازی کرده طرفدار نداشته خب همین چند وقت پیش شوق پرواز و مدار صفر درجه و فیلماش هم که لازم به گفتن نیست رو مشاهده فرمودید تو نظرسنجی برنامه هفت وقتی نظر مردم راجع یکی میخواد باهات حرف بزنه پرسید از 6 نفر 4 نفرشون به خاطر شهاب اومده بودن در ضمن در جلسه تقدیر از شوق پرواز هم که ضرغامی و صمدی خیلی از شهاب تعریف کردن بعد هم این مصاحبه مال سال 88 اصلا تقصیر شهاب چیه این گذاشتن اینجا تازه هروقت مجله ها بایه کسی مصاحبه میکنن حتما فروش اون مجله رو با این موضوع بهتر میدونن برای همین که شما شهاب رو زود به زود میبینین!!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دقیقا!!!

    • انوشه

      من كه فقط به قصد انتقاد اومدم چون الان نظرات رو خوندم ديدم به گلزار اهانت شده كه خب معلومه از روي حسادته چون موفق ترينه ...حرفي نزنيد كه به طرفداراش بر بخوره.. حسود شخص شهاب حسينيه كه ميخواد با گلزار برابري كنه اما نميتونه..توي اون نظر سنجي نام خيلي از بازيگرا برده شد منظورم سين مثل سرياله...مردم خسته شدند از بس عكس شهاب رو روي جلد ديدند با خود نمايياش و حرفاي بي سر و ته و تكراريش..به قول دوستان از بيكاريه شهابه چون خيلي بازيگر موفقتر و بهتر از شهاب هست كه مردم منتظر يك خط مصاحبه از اون هستند وگرنه اينقدر از شهاب انتقاد نميشد..اعتياد شهاب بر ميگرده به چند سال قبل نه الان...كه ميگن بچه اش شفا گرفته....اوني كه حسود زياد داره گلزاره نه شهاب كه خود مطبوعات روي خداحافظيش مانرو دادند كه انگار از خداشون بود شهاب از سينما خداحافظي كنه...ضرغامي از خيلي از بازيگرا تقدير كرده و ميكنه فقط شهاب بازيگر نيست..هيچ كس چشم نداره گلزار و ببينه اما بر عكس خدا هروز بيشتر به زندگيش بركت ميده تا چشم حسوداش بيشر در بياد كه آرزو دارند دستمزد اونو داشته باشند و براي اينكه كم نيارن يك دستمزد دروغين ميگن...

    • بدون نام

      شهاب ديد در سينما نامبر وان نيست رفت دم مطبوعات رو ديد واسه خود نمايي...خنده داره كه اينقدر بي منطق ازش دفاع ميشه..مگه مطبوعات بيكارن كه بيان از كسي مصاحبه بذارند كه حرفاش واسه مردم ديگه تكراري شده...والا من خيلي اهل سينما رفتنم فقط گلزاره كه خيلي طرفدار داره...

    • حميده

      اون زمان كه گلزار و امثال گلزار داشتند در دانشگاه درس ميخوندن شهاب حسيني توي خيابونها موتور سواري ميكرد و اعلاف مي چرخيد...چقدر گلزار حسود داره و در اين سايت چقدر حقيقت تلخه...شهاب حسيني در به تخته خورد اومد بازيگر شد الان هم به زور مطبوعات مونده و گرنه بود و نبودش واسه سينما و مردم فرقي نميكنه..چرا اينقدر از انتقاد ميترسيد...به خاطر ضعف و كمبود و خودنمايي مدام از زنش و زندگيش ميگه...متآسفم واسه مطبوعات كه به چه كسايي بها ميدهند...اگه حرفاي شهاب به درد بخور بود برنامه هفت تحويلش ميگرفت و دعوتش ميكرد...حتي واسه اكران فيلماش هم دعوتش نكردند

    • ژيلا

      واااااااااااااااااااي چقدر به گلزار حسادت ميكنيد..خب مگه ميشه بازيگر به اين جذابي و معروفي و ثروتمندي حسود نداشته باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!كافه هنر شهاب يك مدت بسته بود به خاطر محيطش...اينقدر واسه گلزار حرف در نيارين چشماتون از حسادت كور ميشه ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب برو تو سایت گلزار اینا رو بگو.چرا اومدی تو سایت شهاب و داری اینا رو میگی؟لطفا هر انتقادی دارین از کسی برین تو سایت خودش و انتقادتون رو بگین نه جای دیگه....

    • ياسر

      باشه بابا فقط شهاب موفقه بقيه بازيگرا ناموفق...اما چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است....تعريف الكي آخه چرا هم چشم داريم ميبينيم هم مطالعه داريم...پارساپيروز فر مرد اول تلويزيون شد به خاطر بازي در فيلم در چشم باد...حسام نواب صفوي در پرفروشترين فيلم تاريخ سينماي يران يك نفش استثنايي و ويژه داشت....محمد رضا گلزار تك سوپراستار سينماي ايران به خاطر تبليغ ايكات بازي در فيلم كارگردانهايي مثل بيضايي و مهرجويي و كيميايي رو رد كرد و هرچي هم دستمزد گرفته نوش جونش و جشنواره تورنتو چون 10 سال ستاره ثابت سينما بود و بي رغيب گيشه رو تضمين ميكرد ازش تقدير كرد...حسين ياري بازيگر منتخب از سوي برنامه هفت شد اما فقط اين شهاب داره در مطبوعات من من ميكنه مردم فكر ميكنند شهاب نامبر وانه البته مطبوعات در پيت...اما در سينما بازيگراي تاپ كساي ديگري هستند كه متاسفانه يا خوشبختانه اهل خودنمايي و منم منم نيستند و با اينكه در زندگي زناشويي خوشبخت و موفق هستند نميان واسه شعار الكي و خودنمايي زندگيشون رو رسانه اي كنند... خوبه خودتون داريد ميگيد دهه 80 شهاب بازيگر موفق بوده الان سال 91 هستيم...ضرغامي و صمدي كارشون تقدير ار بازيگراست از همه بازيگرا در پايان سريال تعريف و تمجيد ميكنند...از انتقاد بدتون مياد خب در سايتتون رو تخته كنيد چرا از حقيقت فرار ميكنيد..؟؟؟؟ زنده باد محمد رضا گلزار و اصفر فرهادي

    • سارا

      هرچی دلشون میخواد به گلزار میگن اما انگار این سایت فقط واسه تعریف و تمجید از شهابه...من تاحالا ندیدم گلزار تظاهر به خوب بودن بکنه....واقعا هم خیلی طرفدار داره و خواهد داشت چون این طرفداراش هستند که فیلماشو پرفروش میکنند...اما امان از حسادت...اون اگه بازیگر نمیشد به خاطر تحصیلاتش و بیزینسهاش باز هم موفق بود اما شهاب و امثال شهاب فقط باید به سینما بچسبند...مطبوعات به خیلی از بازیگرا التماس میکنه که بیان مصاحبه کنند اما به خاطر پر کاری و گرفتاری و شاید تواضع و فروتنی اهل مصاحبه نیستند..اما شهاب وقتی مدام در حال مصاحبه و حزفای تکراریه خب برای مردم شک بر انگیز میشه...شهاب فیلماش فروش خاصی نداره اونوقت مصاحبه هاش برای مطبوعات فروش خوبی داره؟؟؟؟؟من خودم واقعا دوست دارم از بیضایی و پیروزفر و فرهادی و امثال اون مصاحبه بخونم تا ازشون چیزی یاد بگیرم در عوش شهاب تاحالا 50 بار اومده گفته من 22 سالگی با همسرم که 15 سالش بود ازدواج کردم...آخه آقای حسینی چه به درد من وامثال من میخوره؟؟؟؟؟؟شما حتی برای طرفدارات هم حرف تازه و مفیدی نداری نکته جالبش اینجاست...زنده باد گلزار و فرهادی و فرهاد اصلانی

    • مجتبی نقی زاده

      نظر همه به جا ملی نظر حمیده خیلی خنده دار بو خدا وکیلی همه یک بار دیگه بخونید حمیده چند سالته نظر بده با عقل جور بیاد اولا گلزار فتو مدل قرتی بوده عضو گروه موسیقی بوده به خاطر تیپش بازیگر شده فعالیت هنری دیگری نداری مهندس میکانیک دانشگاه آزاد خونده بهتر بره دنبال آچارو انبر دست دوما آقا شهاب عزیز هم درس خونده و هم اول از رادیو بعد مجری تلوزیون شروع کرده بعد تاتر بعد هم تلوزیو بعد هم سینما که الان هم تو همه این فعالیت ها فعاله برای اوقات بیکاری با گروه موسیقی سون همکاری میکنه سوما گلزار از سال 79تا 90 فقط 24 بازی کرده ولی آقا شهاب ازسال 80 تا 90 46 تا فیلم و سریال دیگه تاتر بماند حالا موتور سواریش کجا بود چهارما شما طرفدارای گلزار تو سایت آقا شهاب چکار داریر ما خیلی تو سایت گلزار میایم که نظر بدیم پس تا نباشد چیزکی مردو نگویند چیزاه آقا شهاب معروفه که اینقدر نظر دهنده دارد

      پاسخ ها

      • لیلی

        ایول کاملا باهات موافقم

    • محمد

      هيچ جاي تعجب نيست.هركس ديگه جاي ايشون بود توي هرسني كه بود به اين اقاي خوشتيپ ميگفت:بله.خوشبخت باشن.ايشالا

    • مجتبی نقی زاده

      همه نظر ها قابل احترام ولی شما حمیده فکر کنم از هنر و بازیگری عقبی چون اطلاعاتی در مورد بازیگران نداری گلزار مهندسی میکانیک خوانده و قبلا فتو مدل بوده و هست و از طریق تیپش بازیگر شده و فعالیت کوتاهی هم تو موسیقی داشته و فعالیت هنری دیگری نداره ولیییییییییی آقا شهاب هم درس خوانده هست هم از سال 80 فعالیت بازیگری را شروع کرده و قبلش گویندگی رادیو بعد مجری تلوزیون بنامه اکسیژن که یادته و ... بعد تاتر بعد تلوزیون و سینما حالاهم تو موسیقی همکاری با گروه سون گلزار از سال 79 تا حا فقط26فیلم سینمایی بازیکرده با دریافت یک جایزه فجر و حافظ ولی آقا شهاب از سال 80 ات حالا 50 سینمایی و تلوزیون تاتر دیگه نگو مجری تلوزیونی و رادیو 6 برنامه و بیش از 10جایزه معتبر یعلاوه سیمرغ بلورین که هنوز هم که هنوزه گلزارآرزویه داشتنش را داره حالا کجا موتور سوار بوده در آخر شها هوادار های گلزار تو سایت اقا شهاب چکار دارید بهتره برید به گلزار نظر بدید کسی که مهندسی میکانیک خونده بهتره بره در مغازه میکانیکی نه بازیگری

    • گيتا

      آقا شهاب نظر دهنده نداره منتقد داره مجتبي...زنده باد رضا گلزار...گلزار شهرتش همه جا رو گرفته اما جوايز شهاب فقط در ايران بوده بهتر بره حرف زدن ياد بگيره كه خالي بسته من تصيل كرده ام لااقل بهش بياد...كمكش كن اعتيادش رو ترك كنه..

    • نيكي

      گلزار چقدر طرفدار داره..سر فيلم شش و بشش كه من دو ساعت توي صفبليط بودم...آقا مجتبي تابلو به گلزار حسادت ميكني ميترسم سوپراستارمون رو چشم بزني...آخه گلزار اگه بازيش بد بود يا فيلماش بد بودند كه اين همه طرفدار نداشت...دوست داريم بيام توي اين سايت و وقتي ميبينيم دارند به گلزار عزيزمون توهين ميكنند از روي حسادت... ازش طرفداري كنيم...خب ما چي كار كنيم گلزار اصلا با شهاب حسيني قابل مقايسه نيست؟؟؟؟؟؟خب جشنواره فجر و حافظ تا حالا به خيليا جايزه داده و فقط شهاب جنبه اش رو نداشت!!!!!!!!!!!!زوج خوشبخت!!!!!!!!!!!!!!به چه قيمتي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟گلزار اينقدر پولداره خب مجبور نيست مثل شهاب هر فيلمي رو بازي كنه والا شهاب تله فيلم هم داره بازي ميكنه ديگه....به چيه شهاب بايد حسادت كرد؟؟؟؟؟به اين همه انتقادي كه ازش شده؟؟؟؟؟؟؟من بازيگر مورد علاقه ام گلزار نيست ولي وقتي ميبينم از تك سوپراستار سينما گلزار داره بي منطق انتقاد ميشه مجبورم ازش دفاع كنم....شهاب راه محبوب شدن رو اشتباه رفته....خود نمايي و تظاهر باعث محبوبيت نميشه...

    • مليكا

      يه سلام گرم به طرفداراي شهاب عزيز
      درسته كه من توي نظر اخرم گفتم ديگه توي اين سايت نميام ولي دلم نيومد پشت طرفداراي شهابو خالي كنم
      اول اينكه فروش فيلماي گلزار بخاطر اين بوده كه مردم خيلي سطحي نگرن وفقط به بقول خودشون قيافه ي بازيگر نگاه ميكنن در عجبم كه گلزار قيافه هم نداره اصن گلزار هيچ فاكتور مثبتي نداره كه بخواد با شهاب مقايسه بشه دوما اينكه طرفداراي شهاب مثل خودشن با صداقتن و بر اساس حق قضاوت ميكنن نه مثه شماها دفاع الكي اگه گلزار معروف و به قول شماها سوپراستاره چرا تو هيچ نظرسنجي اسمش نيست!!!!!!!!!! فكر ميكنين ما نميفهميم شماها با اسم هاي مختلف مياين ما هم ميتونستيم با اسم هاي مختلف بيايم اما اينكارو نميكنيم چون ما طرفداراي شهابيم و شما طرفداراي گلزار بالاخره بايد يه فرقي بين اين دو نفر باشه ديگه!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پریسا

      ببینید طرفدارهای رضا گلزار احساس نمیکنید دارای اعتماد به نفس کاذبید !!!!
      چرا نمیگید که اگر فیلم شش و بش فروش کرده به خاطر امین حیایی من خیلی ها رو دیدم که به خاطر امین حیایی رفتن این فیلم رو دیدن * گلزار هر فیلمی بازی کرده یه آدم درست حسابی توش بوده در ضمن حیف شهاب که هرجا گیرش میاد از گلزار حمایت میکنه اونوقت شماها ..... !!!!! بعدشم گلزار اگر عرضه داشت که تو ۳۵ سالگی هنوز مجرد نبود ! حداقل شهاب عرضه داشته که تو ۲۲ ساگی تشکیل خانواده بده و ادارشون کنه ** ادم باید همیشه حرفشو مزه مزه کنه بعد بگه چرا همیشه هر پرتی از دهنتون در میاد میگید !! اینجوری گلزار اون یه خرده اعتباری که داره با مسخره بازی های شما به فنا میره!!!

    • مجتبی نقی زاده

      با ملیکا موافقم ..................... ما عاشق شهابیم دوستت داریم آقا شهاب

    • هانیه

      من نه طرفدار شهابم نه گلزار نه زیاد اهل سینما رفتنم...اما از این سایت متوجه شدم گلزار چقدر محبوبه و کیمیا و امثال اون فقط گیر دادند به یک نظر سنجی....کیمیا خانم خودت رو اینجوری توجیه نکن که شهاب یک مخالف داره با اسامی جعلی و مختلف خود شهاب هم از این حرفت خنده اش میگیره...نفرت شماها از گلزار از حسادته...میخواین یک لحظه جای اون باشید نمیتونید....

      پاسخ ها

      • شکیبا

        خب اگه میگین اهل سینما نیستید لطفا اظهار نظر نکنید

    • حمیده

      ملیکا خانم آدم تا خوش یک چیزی نباشه به دیگران نسبت نمیده...مجتبی و ملیکا و اینا یک نفر هستند نه طرفدارای گلزار...چون الان نظرات رو تمام و کمال خوندم....به احتمال زیاد شماها رفتید طرف گلزار تحویلتون نگرفته دارید این حرفهارو میزنید...به قول دوستان شهاب بهتره بره اعتیادش رو ترک کنه...زنده باد تک سوپراستار سینمای ایران رضا گلزار...در ضمن مجتبی یا ملیکا خود شهاب گفته من موتور سوار بودم من به زور یکی از مصاحبه هاش رو خوندم فهمیدم ....

      پاسخ ها

      • كيميا

        اصلا گلزار كي هست كه ما بخوايم بريم طرفش و اون ما رو تحويل نگيره با اون قيافه ي داغونش حالا مثلا گلزار چه گلي به سر ما زده شهابم كه به قول خودتون موتور سوار بوده باز بهتر بلده حرف بزنه اگه گفتگوي تنهايي رو ديده باشيد.....

    • لیلی

      به نظر من شهاب حسینی برای بازیگری بیشتر زحمت کشیده و فیلمایی که بازی کرده سر و ته دارند..گلزار که فیلماش بیشتر جنبه کمدی داره غیر از فیلم بوتیک و چشمان سیاه..اما هر دو یک دوره روی بورس بودند....آلان امیرحسین آرمان دیگه لقب سوپراستار آینده رو گرفته...اما خودنماییهای شهاب رو قبول دارم...زنده باد گلزارتون هم برید در سایت خود گلزار بگید ....از کاه کوه نسازید یک بار شهاب بیچاره اومده در شبکه 4 گته من واسه پول کار نمیکنم کردید اینو پیرهن عثمون؟؟؟؟؟نواب صفوی که رفت از یک تهیه کننده شکایت کرد خب نشریات نبایدجای بازیگرا حرف بزنند و نصمیم بگیرند...ملیکا و مجتبی اگه شماها راجه به گلزار بذ حرف نزنید راحه به شهاب کسی بذ حرف منیزنه....

    • مجتبی نقی زاده

      حمیده خانم نامه ای به آقا شهاب نوشتم و سوپر استار عزیزمان جواب نامه ام را داد که اصلا فکرش هم نمیکردم و کافی شاپ هنر هم جای ملاقات با اقا شهاب ولی گلزار شما اصلا کسی را تحویل نمیگیره اصلا ظرفیت سوپر استاری نداره برو تو سهیت گلزار بهش ایمیل بزن اگه جوابت داد نامردم اگه خودم طرفدار گلزار نشم اخه دیدم که میگم ادم از خود راضییه ولی اگه باور نداری نشانی میده که آقا شهاب جواب من را داده... سوما خداوکیلی اسم اون مجله یا روزنامه ای را که اقا شهاب گفته من موتور سوار بودم را بگو تا منم بخونم...سوما ما چکار به قبلش داریم حالا که موفق و سوپر استار ایرانه خیلی از هنر مندان ایران فقیرو بیکار بودند ولی حالا از بهترین ها هستند ضمنا چرا شما هوادارهای گازار تو سایت اقا شهاب دارید دم از گازار میزنید مگه خودش سایت نداره دمگه شب شما صبح نمیشه که هرروز سری به سات اقا شهاب میزنید جواب سوال من را بده اسمی از ما و من تو نظرات گلزار هست چون ما اصلا قبولش نداریم حتی به سایتش سری بزنیم که ببینیم اقای میییییییییکانیک چکار میکنه........

    • راضیه

      امان از این همه حسادتی که به گلزار میشه...من طرفدار گلزار نبودم با خوندن این نظرات شدم...انگار هر کس زود ازدواج کنه خیلی هنر کرده اونم با یکی مثل همسر شهاب حسینی...چیزی نگم بهتون بهتره....بحث کردن با شماها بی فایده ست به خدا...چه چیزایی رو افتخار میدونید منظورم طرفدارای شهاب حسینیه...

      پاسخ ها

      • کیمیا

        گلزار حتی یه دونه طرفدار هم نداره اگه تو جامعه باشید یکم از مردم بپرسید میبینید اخه بین شهاب و گلزار کی گلزار و انتخاب میکنه بعدشم فقط نظر سنجی برنامه ی هفت نیست هزار تا نظر سنجی های معروف هم هست که حتی اسم گلزار هم توشون نیست

    • الهه

      واي چقدرزود

    • مجتبی نقی زاده

      راضیه و..... به خدا حسود نیستم شهاب از ته دل دوست دارم عاشقشم چرا جوتب سوال من را یکی نمیده شما بی معرفت ها یی که اقا شهاب معتاده موتور سوار بوده و هزار چیز دیگه میگید چراااااا؟ وارد سایت آقاشهاب میشیدو نظر میدید به قول معروف نخود نخود هر که رود خانه خود ما خوادار آقاشهابیم تو سهیت آقال شهاب نظر میدیم شما طرفدار گلزار هستید برید اونجال نظر بده وسلام نامه تمام

    • بدون نام

      برای همتون متاسفم

    • مجتبی نقی زاده

      کاربر جان چرا من به اونهایی بگو که اومدند داخل حریم هواداران اقا شهاب شدند و دارند بهش تهمت میزنند واقعا که جای شرمندگی داره

    • فرشته

      شهاب حسینی عزیز و گلزار جان هر جا هستید موفق و سربلند باشید....میدونم اینقدر در زندگیهاتون دغدغه و گرفتاری دارید که حتی شاید وقت خوندن این کامنتهارو نداشته باشید....شهاب خوبم فیلم سوپراستارت تا ابد در ذهن ایرانیها ماندگار خواهد بود و رضا گلزار عزیز افتحاح کافی شاپت در دبی و مرکز زیباییت رو در امارات تیریک میگم....یک ایرانی هر جا که باشه موفقه اما در مملکت خودش کسی به موفقیتهاش بهای چندانی نمیده...شهاب حسینی اگر هم معتاد باشه چه دخلی به دیگران داره...یا اگه رضا گلزار رفته پارتی به کسی چه ربطی داره....بابا نا سلامتی هموطنیم....همسر شاب حسینی هم به اندازه خودش خوشگلی داره..همین که داره با یک بازیگر پرمشغله سالها زندگی میکنه باید بهش آفرین گفت...شاید مصاحبه های افراطی شهاب حسینی دلیل دیگه ای داشته که ما ازش بیخبریم...

    • نازنین

      خیلی ممنونم فرشته جان واقعا حرف حق رو زدی . من این همه نظر و انتقاد رو که خوندم فهمیدم ک مردم ما چشمشون فقط دنبال پول ادماس بر فرض ک اقا شهاب موتور سوار بوده باشه مهم اینه ک الان تونسته خودشو بالا بکشه و یک زندگی خوب و موفق رو برای خودش و زن و بچش فراهم کنه. اقای گلزار هم اگر پولدار و ثروتمنده برای خودش داره و به ما دخلی نداره و ایشالا نوش جونش باشه. فقط از همه ی شما عزیزان خواهش میکنم برای بالا بردن خودتون به بقیه تهمت نزنید و شخصیت بقیه رو خرد نکنید.

      پاسخ ها

      • کیمیا

        خیلی ممنون

    • مهناز

      گلزار به خاطر این اسمش در نظرسنجی نیست به خاطر اینکه بی رغیبه کسی نمیی تونه باهاش رغابت کنه....من نمیدونم اگه گلزار طرفدار نداره پس چه جوری فیلماش پر فروشه و این همه ازش دفاع شده.....رضا گلزار یک دونه باشه...یاسر حرف حق رو زد

    • بدون نام

      تهیه کننده ها و کارگردانها مگه بیکارند بیان روی رضا گلزار سرمایه گذاری کنند وقتی طرفدار نداره و یا به قول شما بازی بلد نیست...کیمیا خانم و پریسا خانم کامنتهاتون خنده داره...جذابیت رضا گلزار که زبانزد خاص عامه...تا الان فقط امیرحسین ارمان تونسته با گلزار برابری کنه....سینما یعنی چهره خوب و بازی خوب برای ماندگاری که گلزار ده سال ستاره بی رغیب بوده...امان از حسادت

      پاسخ ها

      • کیمیا

        اگه کارگردانا روی گلزار سرمایه گذاری میکنن به خاطر قیافشه اصلا بازی بلد نیست مخصوصا تو اتش بس انگار ربات بود اصلا حس نداشت وقتی داشت حرف میزد تازه گلزار خیلی مغروره که به نظر من مغرور بودنش کاذبه قیافش هم نمیگم بده ولی به دل نمیشینه

    • فاطیما

      به نظر من هم از ضعف و کمبوده که یک بازیگر بارها و بارها بیاد زندگی خصوصیش رو رسانه ای کنه....فکر نمیکنم بازیگری مثل شهاب حسینی زندگیش برای کسی تا این حد مهم باشه....من دلم میخواد از زندگی بازیگران بهتر از شهاب و کارگردانهای بزرگ اطلاع پیدا کنم....نه حرفهای شهاب که تا دیروز همسرش نقد فیلم میکرد..امروز شدند مدرس گریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!کاش همسرش آرایش کردن بلد بود که لااقل بهش بیاد مدرس گریم بودن که میدونم نیست.. اعتیاد خوشبختی نمیاره شهاب...رضا گلزار جان هرجا هستی سربلند و موفق باشی.... ملیکا ختنم حرفات نه برای ما مهمه نه برای خود گلزار....طرفدارای شهاب همه یک مشت بچه هستند که درک درستی از بازیگری و سینما ندارند...زنده باد آمیرحسین آرمان و رضا گلزار و اصغر فرهادی....محبوبیت زوری نیست شهاب

      پاسخ ها

      • کیمیا

        رضا گلزار همیشه نقش بچه بولدارو بازی میکنه تازه اونم مصنوعی اما شهاب حسینی نقش دیوانه عقب افتاده بولدار روستایی شهید عصبی عوضی مومن و خیلی نقش های دیگه رو بازی کرده خدا وکیلی گلزار میتونست نقش امینو تو برسه در مه نقش امیرعلی تو دلشکسته و......خیلی های دیگه رو بازی کنه نه واقعا میتونست؟؟؟؟؟دیگه گلزار به جایی رسیده که با کلاه قرمزی مقایسه میشه تازه همه نظر داده بودن کلاه قرمزی بهتره واقعا همینه مردم حق دارن

    • دارا

      شهاب حسینی تا ازش انتقاد میشه ....بدو بدو میاد توی مطبوعات جواب منتقدهارو میده...تنها بازیگریه که اینجوریه..امان از ضعف و کمبود....وقتی به کسی که خوشگل نیست بگی خوشگل انگار داری طرف رو مسخره میکنی..پس به زن شهاب حسینی الکی نگید خوشگل

    • گل نیلوفر

      شهاب خیلی گلی زنت گلتر عین من

    • مرجان

      من طرفدار شهاب بودم اما الان ديگه دارم حق رو به منتقدها ميدم ....چون هميشه مصاحبه هاي شهاب رو ميخوندم...هر بار يك چيزي مياد ميگه...يك بار ميگه همسرم خونه داره...يك بار ميگه به خاطر مشغله كاريم ديدم همسرم دچار نوعي افسردگي شده به همين خاطر مديريت كافه رو دادم به اون...حالا چند وقت پيش گفت همسرم مدرس گريم بوده و نقاش خوبيه...با اخلاقي كه از شهاب سراغ دارم اگه همسرش واقعا مدرس يا نقاش بود همون بار اول ميگفت..همين ها باعث شده كه ديگه مصاحبه هاش رو نخونم و ديگه شهاب بازيگر محبوب من نيست چون راجع به خودش هم مدام حرفاش تغيير ميكنه....خودنماييي تا چه حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ستایش

      ایشالاهخوشبخت شین

    • محبو به

      ایشا لا ه خوشبخت بشین ولی خیلی زود بوده اخه شهاب اقا شما طرفدار ها ی خیلی زیادی داشتید

    • هانیه

      خیلی بهم میاین شهاب حسینی یه ادمی است که همه بهش جذب میشن

    • مجتبی نقی زاده

      غصه نخور آقا شهاب در دروازه را میشه بست ولی دهن .......... دوسسسسسسسسسسسسسسستت دااااااااااااااااااااااااااارم

    • پریسا

      امیدوارم همیشه زندگی خوب وشادی کنار هم داشته باشن.

    • گلی

      با اوج گرفتن شهاب خودم را میبینم که رشد کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نمیدونم شاید شهاب حسینی شغل مهمتری از بازیگری داشته باشه که ما ازش بیخبریم....البته آدمهایی که منم منم میکنند هیچی نیستند...زنش هم حالا گریم درس میداده یا نه شغل مهم و تاپی نیست که بخواد 1000 بار بیاد در مطبوعات بگه و این هم از ضعفه چون چیزی که زیاد در این مملکت آرایشگر و نقاش و متحصص گریمه...مردم دکترا دارند اینقدر منم منم نمیکنند...آقا مجتبی گل گفتی در دروازه رو میشه بست دهن مردم رو نه...چون خودت راجع به گلزار کم بدی نگفتی که واسه تک سوپراستارمون گلزار حرفات فاقد ارزشه

    • مجید

      من هر موقع یک مجله رو باز کردم عکس این شهاب حسینی رو دیدم با زنش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!جریان چیه شهاب جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟همسر حمید گودرزی هم 16 سالگی با حمید عزیز ازدواج کرده که ماشالله از زیبایی همسرش چیزی کم نداره...انتقادات از شهاب به جا و منطقیست....چند تایی از بازیگرا هستند که یک پولی به مطبوعات میدن که مدام ازشون مصاحبه و خبر چاپ کنه...چند تایی هم هستند که دوست مطبوعاتی زیاد دارند...خیلی بیکارید بابا

    • پگاه

      بازی شهاب رو چرا فقط دارید با گلزار مقایسه میکنید؟بازی شریفی نیا و عرب نیا و حسین یاری و رادان از شهاب بهتره...از نظر چهره اما گلزار از شهاب بهتره....لازمه سوپراستار بودن هم هم چهره ست هم بازی خوب....گلزار در سینمای ایران رو سفید شده...حداقل تونسته در خاور میانه و تورنتو و جشنواره های خارجی اسمی در بکنه...همسر شهاب هم همچین زن موفقی نبوده که بخواد الگوی کسی بشه.... در خود ایران زنهای موفقتر و بهتری هستند که از همسر شهاب زیباتر هم هستند امان از خودنمایی های کاذب و اعتماد به نفس کاذب..زنده باد ماندانا دانشور و حمید گودرزی....با آرزوی خوشبختی برای این دو

    • امید

      عالییییییییییییییییییییییست

    • marjan

      ba ba damet garm

    • مهلا

      امیدوارم محمدرضا گلزار هرگ پاشو ب این سیت گذره.............چقدر شمه حسودید که چشم ندارید گلزار و ببینید....آقای شهاب حسینی براتون آروی موفقیت درم فیلم من و زیبا رو دیدم خوب بود...زنده باد سید امیرعلی و سید محمدامین حسینی.

    • نریمان

      چرا در جامعه ما از بازیگرای خارجی همیشه داریم تعریف و تمجبید مکنیم اما در کشور خودمون فقط ایرادهای بازیگرا رو میبینیم!!!!!!!!!!!!!!!!!من هم امیدوارم گلزار عزیز هرگز پاشو به این سایت نگذاره هرچند از روی حسادت بهش هرچی خواستید گفتید .....اما شهاب حسینی سر فیلم سوپراستارش تا دو روز تحت تاثیر این فیلم قرارگرفته بودم....

    • هانیه

      هرکسی برا خودش عقیده ای داره اما نباید به زور اون عقیدشو چه درس چه غلط به دیگران تحمیل کنه...ممکنه من شهاب چون دوس دارم هرجوری باشه با همه ی کم و کاستیاش بازم طرفدارش باشم و قبولش داشته باشم اما دلیل نمیشه بعضی ها به قول خودشون که واقعه بینن بیان بزور تو حلق ما کنن که.................
      هرکسی از خوش بختی برا خودش یه تعریفی داره و همه ی تعاریف با هم فرق دارن ، یکی به اوج رسیدن شوهرش مثل به اوج رسیدن خودشه اما به قول بعضیا که پز مدرک پرستاریشونو میان با یه بچه خوش بختی احساس نمیکنن....مهم نیست توی نوعی چه نظری درباره ی خوش بختی داری مهم اینه شهاب و زنش چه تعریفی از خوش بختی دارن...اونا شادن پس تو نوعی انقدر خودت عذاب نده...هرکسی حق داره نظرشو بده اصلا ربطی به سن و دانشگاه این چرت و پرتا نداره که گفتین نظره همه قابل احترامه یادتون باشه که نظری که می نویسین شخصیتتونو نشون میده...
      شهاب عزیز دوست دارم و امیدوارم پله های ترقی رو هرچه بیشتر طی کنی و درکناره خانوادت شاد باشی...مواظب مهربونیات باش...

    • دل ارام

      اصلا فکرشونمیکردم این قدرزودازدواج کرده باشه تازه همسرش هم خیلی کوچیک بوده امامهم اینه که باهم تفاهم داسته باشندوهمدیگه رودوست داشته باشنداین برای زندگی خوب کافیه همیشه سن مهم نیست امیدوارم باهم خوشبخت باشند

    • بهنوش

      رضا گلزار خودش هم ميدونه خيليا توي ايران چشم ديدنش رو ندارند به خاطر همين شايد از ايران رفت.....اما اين تهمتهايي كه به بازيگرا ميزنيد يا داريد آبرشو ميبريد به خود اون طرف چيزي نميشه كه....خدايي نكرده خدايي نكرده سر خودتون مياد...اونوقت خوشتون مياد يكي اين جوري آبرتون رو ببره؟؟؟؟؟؟؟؟در ضمن در عرصه هنر و سينما اينقدر منتقد هست كه بياد ايرارهاي بازيگرارو بهشون گوشزد كنه...مثلا اونايي كه ميگن بازي گلزار بده اون فيلم كارگردان داره كه بخواد از گلزار ايراد بگيره و اشتباهاتش رو بهش بگه....به هر حال يك كم بهتره مواظب رفتار و كردار خودمون باشيم بعد به ديگران پيله كنيم...خوب اگه مصاحبه هاي شهاب تكراريه و قصد خودنمايي داره خب شما نخونيدش مگه كسي زورتون كرده؟؟؟؟؟؟؟اصلا برگه هاي مصاحبه شهاب رو بكنيد بندازيد دور شهاب ناراحت نميشه...

    • سیمین

      بی خیال آقا شهاب و آقا گلزار به حرف چند تا بچه گوش ندید...من با نظر بهنوش موافقم....در ضمن شهاب حسینی معتاد نیست:چون علایم اعتیاد رو نداره بنده خدا

    • رضوان

      خداخیلی بهت لطف کرده قدرشو بدون منم بودم همین کارو میکردم

    • یک هموطن

      خداوند هرگز دوست نمیدارد که در پس عیبهای یکدیگر بروید............آن مهربان ستار عیوب است....از فرمایشات امام رضا( ع)

    • میلاد

      من خیلی شهاب حسینی را دوست دارم ولی از بی حجابی خانومش بدم میاد

    • فرناز

      هنرپیشه بی کلاسیه....همه جا زنش رو دنبال خودش راه میندازه میبره که چی آخه؟؟؟؟یعنی مرد خانواده ست؟؟؟؟؟؟

    • مجتبی نقی زاده

      لام به هواداران خوب آ قا شهاب شرمنده اگه چند روزی ازم خبری نبود میلاد جان کجاش بی حجابه پس بی حجاب ندیدی؟

    • مریم

      بچه ها شهاب حسینی خیلی آدم بزرگوار و محترمیه من که خیلی دوسش دارم اصلا ادم جنجالی نیست بازی عالی داره کلی هم طرفدار داره

      پاسخ ها

      • رویا

        مرسی دمت گرم

    • شیدا

      اسن سایت همش نظره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متاسفم

    • یونس

      شهاب حسینی بازیگر بدی نیست اما درجه یک نیست....واقع بین باشید که این همه جنجال به وجود نیاد....

    • رویا

      شهاب جووووووووووووووووووووووووووون خیلی خانم نازی داری ایشاا... خوشبخت باشین

    • sheida

      سلام من یکی از بستگان درجه یک شهابم اولا شهاب معتاد نیست پس خواهشا شایعه درست نکنید دوما محمد امین سرطان خون داشته که به لطف خدا خوب شده سوما شهاب زیاد اهل مصاحبه نیست و یه مصاحبه رو چند سالکه تو ی سایت ها قرار دادن چهارما پریچهر تحصیلاتش رو ادامه داده و الان طراح چهره است ودر کل خانم گلی ودر مورد شیرین خانم سایر دوستان منتقد هر کسی می تونی نظر خودش رو درباره ی هرکی حالا می خواد بازیگر باشه فوتبالیست باشه یا... بگه ولی اگه در کمال ادب واحترام باشه هم شخصیت شما حفظ میشه هم طرف مقابل و هم انتقاد بهتر عمل میشه لطفا تا اطلاعات کافی از کیب ندارید چیزی نگید

    • ليلا

      والا تا سال گذشته كه زنش خانه دار بود از طرز آرايش كردن زن شهاب مشخصه كه طراح چهره هستند كه فكر كنم شغل دومشونه چون منتقد فيلم هم بودند كه اتفاقا من هم از نزديك ميشناسمشون... وقتت رو خواستي تلف كني بيا توي اين سايت كه چاخان بشنوي....تا نباشد چيزكي مردم نگيويند چيزها.....چه طوريه كه همش در مطبوعات هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ا

    • مجتبی نقی زاده

      sheida خانم اگه راست میگی از فامیل های نزدیک اقا شهاب هستی از اقا شهاب بپرسید چرا جواب نامه مرا نمیده الاو 6 ماهه قولش را داده ولی ... خبر از شما ممنون

    • کیمیا

      چقدر بد سیمرغ شهابو خوردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • تارا

      همون یک سیمرغ شهاب هم زیادیش بود کارگردان هیس دخترا فریاد نمیزنن کلی از بابک حمیدیان تعریف کرد و فقط اسم شهاب رو به عنوان بازیگر برد حتما ترسیده مطبوعات منفجر بشه....کیمیا خانم طوری حرف میزنی که انگار شهاب هر سال سیمرغ گرفته....جشنواره فجر چند ساله به شهاب ثابت کرده به خودنمایی و تظاهر جایزه نمیدن در مورد همسر شهاب هم مردم دکترا دارن نمیان بگن طراح چهره بودن افتخار نیست چون اگه بود ایشون باید طراح چهره سینما میشدند یا حتی تلویزیون...بای

      پاسخ ها

      • کیمیا

        ببین تارا خانم کاملا مشخص بود سیمرغ شهابو خوردن چون بازی شهاب توی حوض نقاشی ستودنی بود بعدشم هیچ کدوم از عوامل حوض نقاشی نیومده بودن و این خودش نشون میده قبلا یه درگیری بوجود اومده در ضمن من خودم رفتم جشنواره ی فجر و وقتی که کاندید های سیمرغ رو نام میبرد همه میگفتن سیمرغ حقه شهابه تازه چند بار هم باهم گفتن سیمرغ فقط مال شهابه تازه پوران درخشنده اول از همه شهابو نام برد و جاشو خالی کرد مردم هم وقتی اسم شهابو اورد بلند شدن و کلی دست زدن هر موقع هم تو طول جشنواره اسم حوض نقاشی یا هیس دختر ها فریاد نمیزنندو اوردن همه کلی تشویق کردن واقعا به قول پوران درخشنده مردم چیزی تو فیلم دیدن که منتقد ها ندیدن خیلی هم تابلو بود استرداد با پارتی داره سیمرغ میگیره همه ی سیمرغ ها رو استرداد با نامردی گرفت تازه فراستی هم که خودش استاد منتقدهاست ابراز ناراحتی کرد و خیلی متاسف شد که شهاب سیمرغو نگرفت پس لطفا وقتی چیزی رو نمیدونید نظر ندید

    • مرسده

      كيميا خانم من هم در جشنواره بودم اين جشنواره بهترين جشنواره بود اگه برنامه هقت رو دنبال كرده باشيد اصلا بهايي به شهاب داده نشد و سيمرغ حق حميد فرخ نژاد بود از شهاب كوچكترين تعريفي كارشناسها نكردند دروغ چرا خانم درخشنده هم فقط از بابك حميديان تعريف كرده و ديديد كه جايزه تحكيم خانواده ايراني رو هم به عليرضا داوود نژاد دادند مردم چشم وهوش دارند دروغ ميگيد واسه خود شهاب بده كه حتي لقب سوپراستار هم نميشه بهش داد قيلم حوض نقاشي هم فقط يكي دو نفر از مردم نام شهاب رو بردند و خيليا فيلم و متوسط ناميدند حداقل شهاب كانديد هم نشدكه شايسته سيمرغ باشه رضا عطاران تا حالا دوبار كانديد شده و يكبار سيمرغ گرفته و رادان كه ركورداره سيمرغه شماها دلتون به چي خوشه؟؟؟؟؟به كسي كه حتي كانديد هم نشده؟؟؟؟؟؟تهمت نزنيد كه استرداد با پارتي جايزه گرفته چون شهاب حتي كانديد هم نشد ....امين حيايي به خاطر جوونها از سينما داره كنار ميكشه اين شهاب با اين سنو سالش دو دستي سينمارو چسبيده و مطبوعات رو عاصي كرده...يك كم واقع بين بودن بد نيست

      پاسخ ها

      • کیمیا

        نادان را به از خموشی نیست و اگر این مصلحت بدانستی نادان نبودی....................فقط اینو بگم که شهاب سنی نداره لطفا هر حرفی رو که میزنید اول تو دهنتون بچرخونید خواهش میکنمممممممممممممممممممممممم........

    • بیتا

      همسر شهاب حسینی شغلش چیه؟؟؟؟؟طراح چهره؟ببخشید پس چرا در مصاحبه بالا که برای سال 88 در این باره حرفی نزده و گفته خیلیا بارها با نگاهشون از من پرسیدند تو چرا همینطور ایستادی ....هرچند طراح چهره بودن افتخار نیست شاید نخواسته بگه!!!!!!!!!!!

    • رعنا

      بچه ها با هم دعوا نکنین ان شا الله خوشبخت باشن.

    • رعنا

      راسته میگن معتاده؟

      پاسخ ها

      • کیمیا

        نه بابا رعنا جون شایعه است من خودم دوستم فامیل شهابه تازه یکی دیگه از دوستام از یکی از عوامل سریال شوق پرواز راجع به شهاب پرسیده اونم گفته نمازاش رو به موقع همیشه میخونه همه ی کارای دینیش رو هم انجام میده کسی که معتاده که این کارا رو نمیکنه

    • حسین

      شهاب عزیز دوست دارم

    • بدون نام

      من يك پيشنهاد به اين آقا مجتبي داشتم كه چرا هنوز در عصر نامه نوشتن داري سير ميكني؟؟؟؟؟؟خب يك توك پا برو كافي شاپ شهاب حسيني يا بهش ايميل بزن علم پيشرفت كرده در ضمن شهاب سوپراستار نيست سوپراستار گلزار بود كه به خاطر جوونترها رفت الان ديگه اميرحسين آرمان مي خواد سوپراستار بشه...براي همسر شهاب هم متآسفم كه همون يك شغل هم نداره مياد در مطبوعات خودنمايي ميكنه....

    • الهام

      انشاءالله خوشبخت باشن

    • مجتبی نقی زاده

      عقل کل کاربر جان اگه تهران بودم تا حالا صد بار رفته بودم اگر ایمیلش را هم داشتم که نامه نمی دادم اگه شما ادرس ایمل اقا شهاب را دارید لطفا به ما هم بگید ضمنا چه حرف باحالی به خاطر جونها مگه گلزار چند سال داره حتما جشن صد سالگیش و امسال باید جشن بگیره ...... ارمان کیه چند تا فیلم بازی کرده چند تا سیمرغ داره چند تا جازه داخلی و خارجی داره که میخواد سوپر استار بشه چند تا ادم مثل شماها هیچی از هنر نمیدونید آرمان ها را الکی الکی سوپر استار میکنید بعضی از شماها نمیدونید سینما هنر چندمه میان سوپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپر استار برا سینما تعین میکنند

      پاسخ ها

      • سوگل

        خوش به حال تو كه ميدوني وبا انتخاب درست سوپراستار تعيين ميكني از اينكه الگوت يك فرد معتاده معلومه خودت چي هستي اميرحسين ارمان سوپراستار نيست و گلزار هم نيست فقط از حسادت داري منفجر ميشي اون هم تابلو...شهاب قفط بازيگره نه سوپراستار نه هنرمند

      • کیمیا

        شهاب اصلا هم معتاد نیست سوگل خانم میشه لطفا این حرفتونو ثابت کنین ما که هر جا گشتیم پیدا نکردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      اميرحسين آرمان جا داره واسه سوپراستار شدن بيچاره خودش كه از اين چيزا فراريه....گلزار هم كه دستمزد سينما براش پول خورده رفت دنبال بيزينس اما بالا بري پايين بياي شهاب حسيني هم سوپراستار نيست...تو داري سوپراستار الكي واسه سيمنا تععين ميكني كه همه دارن مسخره ات ميكنند يك آدم معتاد هيچي نيست چه برسه به سوپراستاري.....فقط يك سيمرغ گرفته مطبوعات رو عاصي كرده كسي نميره فيلماي شهاب رو ببينه مياد واسه خودش تبليغ ميكنه اما دستش رو شد و از جشنواره سالهاست كه اخراج شده

    • نا شناس

      مجتبی تقی زاده شهاب حسینی نخواد تو ازش دفاع کنی کی رو باید ببینه؟؟؟؟؟؟ببین اومدی در این سایت اختشاش کردی داری به همکارای شهاب توهین میکنی که توهینات باعث شده به خود شهاب هم توهین بشه....با خصوصیاتی که از شهاب سراغ دارم بعید میدونم جواب نامه ات رو بده چون خود شهاب اهل بگو مگو و دعوا نیست تازه دو نفر هم که دارن با هم دعوا میکنند شهاب میره پا درمیونی میکنه.....گلزار و نمیدونم اما یک عکس از شهاب و امیرحسین آرمان پشت جلد یک مجله دیدم و فکر کنم رابطشون فراتر از یک همکار باشه در ضمن شهاب همیشه هوای بازیگرای جوانتر از خودش رو داشته....دیگه در این سایت نیا چرند بنویس.

    • کلاه قرمزی

      اقتا مجتبی من هم مپل شما عاشق آشهابم از حرف های این کامنت ها ناراحت نشو حرفت را من میفهمم مپل اقا شهاب شهاب دوستت دارم

    • يك دوست

      ببخشيد كلاه قرمزي آقا مجتبي دوست نيست دشمنه....شهاب جان گر خنده خلق به زمين خوردن توست...برخيز تا بگريند

    • محسن

      این شهاب حسینی کی سوپراستار شد که ما نفهمیدیم؟؟؟؟؟؟در مطبوعات درجه یک که مدام از بازی و اتنخابهای اشتباهش ایراد میگیرند....خود شهاب گفته که من سوپراستار نیستم و آرزو دارم در سن هفتاد سالگی بهترین نقشم رو بازی کنم طرفداراش چی میگن؟؟؟؟؟بهتون میخندن بس کنید....این شهاب هرچی میکشه از دست طرفداراشه...در ضمن اون گلزار هم با پول سینما بیزینس راه انداخته که البته حقش بوده یا نبوده رو خدا عالمه....امیرحسین آرمان هم جا داره برای سوپراستاری چون هم بازیش خوبه هم فیلمای خوبی بازی میکنه و چهره و استیل خوبی هم داره که اگه کسی نمیشناستش اهل فیلم دیدن نیست...زن شهاب هم نظر خاصی راجع بهش ندارم

    • رضا

      این شهاب حسینی فکر کرده فقط با همون یک سیمرغش میتونه سینما رو فتح کنه....نه بابا از تو خیلی بهتراش هستند فقط اهل خودنمایی نیستند...الان چند ساله جشنواره به شهاب ثابت کرده که نامبر وان تو نیستی کسای دیگه هستند....در ضمن به قول امین حیایی حسرت شغلهای یکدیگر را نخورید...خدا گفته از تو حرکت از من برکت....زن شهاب هم که حالا چون همسر یک بازیگر درجه دوست فکر کرده خبریه....بی جنبه ها

    • ایمان

      کسی در سن 40 سالگی سوپراستار نمیشه آقا شهاب زور الکی نزن دیگه...اینقدر هم میای مصاحبه میکنی یک حرف حساب بزن به جای منم منم الکی...از زنت هم میخوای تعریف الکی کنی توی خونت تعریفش رو بکن چرا میای جار میزنی همسر مهربان...این همه هنرپیشه اما فقط انگار مطبوعات مال این شهاب حسینیه....خداییش زندگیت ارزش رسانه ای شدن داره؟؟؟؟؟پیمان معادی بازیگر اصلی فیلم جدایی کجاست؟؟؟اگه ازش خبری دارید به من هم بگید...آقای فرهادی که دیگه جای خود دارند...شهاب جان جشنواره امسال یادت بمونه...اصلا میخوای بدم بچه ها سند مطبوعات رو بزنن به نامت؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      صلوات بفرسید بابا دنیا دو روزه

    • مجتبی نقی زاده

      ایمان متحول شدم با این نظرت چند سالته

    • نادر

      شهاب حسینی چند سالی هست توهم زیاد میزنه...آخ که جشنواره امسال چه رویی از این شهاب حسینی کم کرد....

    • روزبه

      واقعا اقا نادر و اقا ايمان حرف حق رو زديد....40 سالشه عشق ديده شدن داره اين شهاب حسيني...چنان رويي جشنواره امثال از اين شهاب حسيني كم كرد ...زنش هم نه تيپ داره نه تحصيلات نه شغل درست و حسابي مياد مصاحبه ميكنه....كسي به حرفاي شما گوش نميده آخه...اون سيمرغي هم كه شهاب گرفت به نقش دادن نه به بازيگر...كسي كه مياد منم منم الكي ميكنه خودش هم ميدونه هيچي نيست

    • مجتبی نقی زاده

      اقا شهاب ممنونم از مهمان نوازی واقعا که کافی شاپ قشنگی و دنجی داشتید و شنیدن کی بود مانند دیدن خدا لعنت کند کسی که الکی بگه اقا شهاب معتاده من از نزدیک باهاش نشستم و حرف زدم و و کامنت های داخل این سایت را نشان دادم و خوند هم برای مدیر این سایت ابراز تاسف کرد و هم از بعضی کامنت های بی ربط خیلی ناراحت شدندو گفتند ما مسلمانیم و پیامبرمان دید را نادید کردندو چقدر قران بر گناه غیبت عیب یر دیگران تاکید کرددند حالا چطور کسانی که حتی یک دقیقه با من هم نبودند چطور این جور برام حاشیه سازی میکنندواقعا باراشو ن متاسفم و از کسانی که ازم دفاع کردند تشکر و ارزوی موفقیت کردندو همه و همه را حلال کردو گفتند که عاشق همشون هستم و برای همه آرزوی موفقیت میکنم و دست تک تکشون را میبوسم حتی کسانی که بیجهت برام حرف در اوردند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        باشه ممنون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • کیمیا

      اقا مجتبی من دوبار رفتم کافه ی شهاب ولی فقط تونستم خانومش رو با بچش ببینم شما کی رفتی که تونستی ببینیشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      به هر حال براشون ارزوی موفقیت میکنم ایشون خیای بزرگوارن که همه رو حلال کردند

    • خودش

      اقا مجتبی یادش رفته اونجا در کافی شاپ از شهاب تشکر کنه....سر همگی سلامت خیلی باحالید

    • فرهاد

      با شهاب نشست و برخواست نداشتم اما برخوردش رو در مجله تآتر ديدم واقعا كه....به گلزار و امين حيايي هم كم توهين نشد....

    • سیاوش

      در قرآن حرفی از تظاهر هم زده نشده مستر شهاب حسینی

    • یه درمونده

      بابا آقای حسینی عزیز.اگه یکی امکان اینو نداشته باشه که بیاد تهران تا شمارا ببینه باید چی کار کنه؟شما به طرفداراتون ارزشی قائلین؟یا فقط خانواده؟

    • بدون نام

      شهاب حسيني اگر اين همه مورد اخلاقي داشت تا حالا ارشاد ممنوع التصويرش كرده بود شك نكنيد......گلزار سوپراستاره چون فروش فيلم رو تضمين ميكنه...همسر شهاب هم اينقدر ها كه شما ميگيد زشت نيست بيچاره...حتما يك چيزي داره كه شهاب تا حالا باهاش مونده...همون اميرعلي ماشالله با خوشگلياش همه اونايي كه براي پدرش حرف در آوردن رو ميخره و ميفروشه....بيچاره ها كجاي كاريد

    • زهرا

      زن شهاب حسینی نه تنها زشت نیست بلکه خیلی هم قد بلند و خانمه....همون که اینقدر با جنبه ست با مسایل حاشیه ایه شغل همسرش کنار اومده و گذاشته همسرش با ارامش شغلش رو ادامه بده به خدا قابل تحسینه....خیلی از بازیگرا و فوتبالیسها با جدایی از همسر دچار افسردگی و به هم ریختگی و حاشیه شدند و نتونستند اونجور که باید در شغلشون موفق باشند...آقا شهاب هم مرد خوب و زحمتکشیه و از راه حلال نون در میاره همون که تاحالا این سایت و باز نگه داشته و داره اراجیف یک عده رو تحمل میکنه اون هم جای تحسین داره...آقای گلزار شما هم به دل نگیر چون یک سوبراستار تحملش بیشتر از این حرفاست...عید همگی مبارک

      پاسخ ها

      • شیدا

        آفرین به شما زهرا خانم گل ...
        به شما می میگن یه طرفدار سوپر استار دوست

    • رها

      سلام تورو خدا ی تفر بگه حرفایی که درمورد پسر اقا شهاب نوشتن درسته اخه یعنی چی ؟؟؟

    • رها

      سلام تورو خدا ی تفر بگه حرفایی که درمورد پسر اقا شهاب نوشتن درسته اخه یعنی چی ؟؟؟

    • رها

      دوستان چرا کسی جواب نداده؟؟؟

    • مرضيه

      رها خانم شيرين خانم گل در نظرات بالا به شدت از محمد اين پسر شهاب طرفداري كردن و اون شخصي كه روي محمد امين عيب گذاشته رو به باد انتقاد گرفت...ايشون گفتند كه به كافي شاپ شهاب حسيني رفتند و گفتند محمد امين و اميرعلي خدارو شكر سالم هستند...منتهي يك عده شعور حرف زدن ندارند و حتي از يك بچه هم نمي گذرند... اقا شهاب بازيت در حوض نفاشي خوب بود

    • بدون نام

      گلزار تمام شد و رفت......عسل بدیعی از دنیا رفت...قدر بازیگرارو بیشتر بدونیم

    • آجی

      سلام. میگم این پسر شهاب حسینی حتی اگر سرطان هم داشته یاز هم یه جوریه.من فکر کنم قضیه چیز دیگه ای.

      پاسخ ها

      • کیمیا

        مثلا چی؟؟؟؟

      • مرییم ا

        واقعا بی ادبانست!!!!!!!!!!!!!!!1

      • بدون نام

        بی ادب

    • عاطفه

      شما چیکار به قیافه زنو بچش دارین مهم هنر شهاب حسینیه که تو کارش هم موفقه خوب حالا یکی کارشو قبول داره یکی هم نه ولی دلیلی واسه مسخره کردن وایراد گرفتن از کسی وجود ندارهوهچیکس ادم کاملی نیست .

    • امین

      ممنونم عاطفه جان از معدود کسایی بودی که صادقانه کامنت گذاشتی شمایی که در مورد زندگی یک ادم این جوری بحث میکنید به هم دیگه توهین میکنید خودتنو جای طرفهم میذارین از کجا میدونی که اون معتاده یا بچش معلوله،یا سرطان داره ،چرا با حدسو توهم با ابروی یک ادم بازی میکنید،من استاد دانشگام گاهی اوقات به سایتای هنری سر میزنم ولی هیچ وقت نظر ندادم ولی امروز نظرای بعضی از دوستان خیلی تاسف برانگیز بود ،امیدوارم یکم به حرفامون فکر کنیم.

    • ساناز

      شهاب تو بهترین باریگر در ایران هستی و با تمام وجودت باری می کنی و حس می کنم با همه اونایی که دارن نگات می کنن دردای مشترکی داری چون میتونی اونقدر درخشان بازی کنی که حس کنیم خیلی به ما نزدیکی دوستت دارم و آرزومو یه روزی ببینمت

    • بهاره

      خوشا به حال کسانی مثل این زوج که در سن پایین خودشون برای زندگی شون تصمیم می گیرن نه کسانی که در 40 سالگی هم دیگران برایشان نظر می دهند سن عقل برای بعضی چه دیر می رسد

    • ماني

      امان از حسادتي كه به گلزار ميشه كه پشيزي واسه خود گلزار اين اراجيف اهميتي نداره كه خودش بياد از خودش دفاع كنه.....

      پاسخ ها

      • کیمیا

        ساکت بابا شهاب کجا و گلزار کجا؟؟

    • فرانک

      شهاب فقط یک بازیگر که با خودنمایی میخواد نفر اول باشه که نمی تونه اما گلزار تک سوپراستاره حقیقت در این سایت خیلی تلخه هر کی گفته راست گفته از حسادت به گلزار چیزی نگید ضایع میشید

      پاسخ ها

      • کیمیا

        برو بابا چی میگی تو نی نی اخه گلزار هم بازیگره

    • ماريا

      نه شهاب بازيگره كه هيچ برنمامه اي تحويلش نميگيره و از جشنواره اخراج شدو...امان از حسادت به گلزار فقط هم در سايت شهاب حسيني به گلزار اهانت ميشه از روي حرص...تا ابد بسوزيد

    • بدون نام

      محمد امين هيچ جوري نيست تو جشن دنياي تصوير با باباش اومده ماشالله ادم خظ ميكرد....از بيكاري كار ديگه انجام بديد چي كار به زندگي خصوصي بازيگرا داريد گلزار يا شهاب هر كس زندگيش به خودش مربوطه...من نميدونم همسايه بغليمون كيه؟چند تا بچه داره؟ شماها سر كرديد تو زندگي بازيگرا كه چي؟موضوع ازدواج 15 سالگيه چرا نظر بي ربط ميديد؟ به خدا زشته....يك خارجي بياد اينجا چي ميگه؟...كيميا خانم ميشه نظراتت رو به بقيه تحميل نكني؟؟؟صبح تا شب تو سايت شهاب هستي..نظرات براي تمام بازيگرا بايد كارشناسي باشه اينجور سايتها جنبه تفريحي داره و هيچ ربطي به شغل و آينده بازيگرا نداره

    • مونا

      15 سالگي شايد زود باشه اما چقدر خوبه آدم زود سر و سامان بگيره به نظر من خدا پريچهر خانم رو خيلي دوست داشته

    • ناشناس

      عزیزم اون تو 15 سالگی ازدواج کرده تو چرا جوش میزنی

    • آیسان

      موسیو شهاب شما بازی تون فووووووق العاده ست.همین فیلم
      سوپراستار رودیشب دیدم خیلی قشنگ بازی کردید.
      امیدوارم موفق باشید وب محمدامین سلام منو برسونین!!!!!;-)

    • شیدا

      سلام به همه ی عزیزان در مورد مطالبی که می گم کاملا مطمئن هستم
      نظر همه ی شما برای شهاب حسینی محترم چون سلیقه ها باهم فرق دارد ... نمی شود بگوییم که تمام مردم ایران باید شهاب حسینی را دوست داشته باشند یا رضا گلزار را ... نمی شود گفت خانم ایشان در چشم همه زیباست چون ممکن است بعضی از شما عزیزان از خانم پریچهر قنبری زیبا تر باشید ...
      خانم قنبری همان طور که می دانید در 15 سالگی ازدواج کرده اند ... آن هم با ... 15 سالگی سن کمیست برای تحمل سختی هایی که شاید خیلی از ما ها نتوانیم حتی در ذهن خود بگنجانیم اتفاقی که برای عزیز ترین کس این زوج افتاد آن هم درست یک سال قبل از تولد محمد امین و خود محمد امین را هم که می دانید ... اگر یک پیر 70 ساله هم سرطان بگیرد همه اطرافیانش داغان می شوند چه برسد به بچه ی 2-3 ساله ی آدم ... بچه ات سرطان خون داشته باشد وشوهرت در شمال و خودت هم 24-25 ساله ... واقعا زجر آور است ... خود شهاب حسینی همیشه بهترین بازیگر 2 دهه ی اخیر را رضا گلزلر می داند آنوقت شما ... در کل اگر هم این زوج مصاحبه ای را سال 88 انجام داده اند به پیشنهاد آقای ریئس جمهور و مجله بود ... این مدل صحبت کردن آن هم در مورد یکی از هنرمندان کشورمان واقعا در شان یک ایرانی نیست ....
      دوست دار همه ی ایرانی های گل شیدا houseyni

    • شکارچی ارواح

      شهاب حسینی دوست داشتنی
      محمدرضا گلزار زیبای خفته

    • فرزانه

      شیدا جان شهاب مدام داره از زندگیش حرف میزنه فکر نکنم واسه کسی مهم باشه فقط وقت مردم و مطبوعات رو میگیره....کاش میتونست مهدی هاشمی و گلاب آدینه رو الگو قرار بده که بس کنه این همه ادا اصول رو....زنده باد جشنواره امسال

    • نظر نگار

      خیلی خوبه تعجبی هم ندارد من هم تبرک میگم

    • بدون نام

      15 سالگي از دواج كردن شده افتخار!!!!!!!!!!!!!!!خوب تو اين همه سال بايد ديد واقعا چطور زندگي كردن و به كجا رسيدند!!!!!!1زنه دكتر شده يا مهندس؟؟؟؟شوهره چه جايگاهي تو سينما و بين مردم داره؟؟؟؟؟؟...در سايت شهاب هميشه به گلزار حسادت ميشه كه بي ارزشه

      پاسخ ها

      • کیمیا

        اگه مشکلی دارین تو این سایت نیاین لطفا

    • بدون نام

      خیلی باحالی آقاشهاب

    • مجتبی

      دوستان بیاین حقو بگین ،من چند سال پیش تو دبی نمایشگاه مهرجان شهاب و دیدم ،اونوقت مدیره رادیوی غرفه ایران بود،اون منو نمیشناخت ولی، تا دید دوستم داره فیلم میگیره ازم، اسممو ازش پرسیدو چنان اومد جلو دوربین بغلم کردو بوسیدو تحویلم گرفت که انگار خیلی ساله منو میشناسه،به این میگن یه بازیگر مردمی کهمدارکشم موجوده، هیچ وقتو هیچ جا خودشو نگرفته،خدارو شکر تو زندگیه شخصیشم موفقه،اینها الگوی واقعین نه بعضیا که فقط دنبال چشمو ابرو ن و.....

    • ناشناس

      سلام شهاب مردخوبی هست .چون بااوزندگی کرده ام من دختر خاله ی اوهستم دوستش دارم ولی انسان خودخواه وپرغرور هست ووقتی شاهد بی توجهی او به انسان های اطراف او می شوم دیوانه وار عصبی می شوم.

      پاسخ ها

      • کیمیا

        وااااااااا؟خودخواه و مغرور؟من که دیدمش خیییییییییییییییییییلی مهربون بود و میدونم که هنوزم هست

    • مجتبی نقی زاده

      سلام به همه دختر خاله آقاب لطفی در حق ما نمی کنی به اقا شهاب بگید جواب نامه مارا بده متشکرم

    • مارال

      مجتبی تقی زاده تو که بالا نوشتی کافی شاپش اخیرا رفتی و ازت مهمون نوازی کرده چه جوریه که هنوز منتظر جواب نامه ات هستی!!!!!!!!!!...آدم تو این سایت سرگیجه میگیره....دختر خاله شهاب حتما یک چیزی میدونه که میگه....توجه شهاب به اطافیان زیاد مهم نیست چون خودش هنوز نیاز به توجه داره

    • فرحان ازبچه های باشگاه پرواز

      خیییییییییییییییییییییلی به هم میان. خوشبخت باشید......

    • مجتبی نقی زاده

      مارال جان قبل از اینکه نامه را بنویسم رفته بودم پیش آقا شهاب اگه شما تاریخ کامنتی را که رفته بودم کافی شاب آقا شهاب می فهمی که من کی اونجا بودم

    • raha

      khobbbbbbbbbbboooood

    • بدون نام

      تو کافی شاپ میگفتی جواب نامه ات رو شفاهی بهت بده......یا ایمیلش رو میگرفتی مجتبی

    • مارال

      من خیلی شهابو دوست دارم ولی از زنش اووووووووووووووووووووووف متنفرم

    • مرضیه

      تینا جون منم دقیقا هم سن تو هستم
      واراین که ار همه باریگر ها دفاع می کنی خیلی خوش حالم عزیزم
      نظر من این که هر کسی هر چیزی که هست خوبه که احترام شو نگه داریم
      تو و ملیکا وتمام کسایی رو که بی ادبی نکردند رو خیلی دوست دارم به امید دیدار

    • بدون نام

      سایته دیوونه هاست بابا...مثل خود بازیگر و زنش

    • بدون نام

      اقای دکتر دستش رو رو کرده بابا ...یک دکتر روانشناس...از بس به گلزاااااااااااار حسادت میکنه و با نام مستعار از خودش دفاع میکنه

    • حميده

      سلام!به نظرمن درست نيست ك توزندگي خصوصي ديگران دخالت كنيم!من باتو موفقم مرضيه جون آدم هرچيم باشه بايد احترامشو نگه داره به نظرمن افرادي ك احترام نزاشتن شخصيت واقيشونو نشون دادن!!

    • مسعود

      واقعا چرا مسئولين تا اين حد بي توجه هستند كه سالهاست به تيتر كاذبي كه اين آقاي به ظاهر محترم سر در سايتش زده دقت نكردند؟؟...اشون ستاره يا سوپراستاري هستند كه جنبه منفي سوپراستارها رو ندارند؟؟؟؟؟؟يعني سوپراستاراي ديگه در ايران دارند؟؟؟...اصلا كي گفته كه اين شهاب سوپراستاره؟؟؟؟؟؟از برنامه هفت هم تقاضا دارم شفافتر صحبت كنند كه مردم گرگ در لباس ميش رو بهتر بشناسند....

    • بدون نام

      اقا مسعود مسئولين خودشون ميدونند چي كار كنند....برنامه هفت چيزي نگفت كه اگه چيز خاصي بود رسانه اي ميشد مطبوعات هم ازش حرف ميزدند

    • سیما

      سلام من اصلاازشخصیت شهاب خوشم نمیاد مغرور و از خود راضی

      پاسخ ها

      • رویا

        خب اگه ازش بدت میاد نیا تو سایتش

    • ستایش

      گلزار و امین حیایی در پارتی دستگیر نشدند فیلم پارتیشون رو یک عقده ای واسه اینکه فخر بفروشه با اونا تو پارتی بوده داد بیرون...چقدر ازگل هستید که یک پارتی رو در قرن 21 بد میدونید... خوبه حالا یک گوشه تو پارتی استاده بودند.. رادان و عرب نیا و نواب صفوی و فروتن هم از بهترینها هستند هرگز هم تا حالا ممنوع اتصویر نشدند.....زن خوشگل و تحصیل کرده و امروزی داشتند هم درد سر داره دیگه خودش رو دست پایین نمیگیره که با مسایل حاشیه ای همسر بازیگرش کنار بیاد به خاطر همین منجر به طلاق میشه...تو کشوری که امار طلاق بالاست اصلا چیز مهمی نیست.....آخه شوهر خوشگل و خوشتیپ و تحصیل کرده داشتن هم دردسر داره....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ربطی به قرن نداره چیز بد بد بهتره شما هم اینقدر کار گلزار و توجیح نکنید من با رادان و فروتن موافقم اونام خوبن اما شهاب از اونا بهتره چون علاوه بر بازی خوب اخلاقشم عالیه من خودم با چشام دیدم چقدر باطرفداراش مهربونه ولی گلزار شما اصلا اینجوری نیست

    • ستایش

      دست شهاب رو شده....ماشالله از رو نمیرید که....آره دختر خاله شهاب هم دروغ میگه....کار گلزار اگه بد بود موندنی نمیشد؟؟؟...وزارت ارشاد بخشیده شما چرا حرص میخوری؟؟؟.....مرد معتاد باعث خوشبختی .نیست....تو هیچ جای دنیا این کار شهاب توجیه ناپذیره....برنامه هفت هم خالی از لطف نیست امل..دوست داشته گلزار بره پارتی چیه تورو حتی اونجور جاها هم تحویل نمیگیرند آتیشی شدی؟؟؟؟برو تیتر کاذب سردر سایتت رو جمع کن بابا.....

    • بدون نام

      مجتبی تقی زاده یا شهاب تقی زاده.....؟؟؟؟؟سنگ پااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟

    • شایسته

      به همه سلام میکنم همه ی نظرهاروخوندم شیرین حقیقت ومیگه ولی عزیزم هرحقیقتی رونبایدجارزدکه تیناهم راست میگه نمیگم بچس تابهش برنخوره ولی خانمه وداره توعالم خودش ازاین بازیگر دفاع میکنه این مصاحبه خیلی قدیمیه من یه نفرومیشناسم وقتی9سالش بوده ازدواج کرده زن شهاب خوشگل انچنانی نیست ولی باوقاروخانم این جوری که شماهامیگین فک نکنم بنده ی خدادیگه جلوی اینه هم بره حتی

    • بدون نام

      اگه به محل زندگیتون برق رسیده برنامه هفت رو نگاه کنید.رضا گلزار یک بزرگمنشه که به این اقایی رو که از حسادت براش حرف دراورده رو کاری نکرده و فقط گفته که ارزش برام نداری...البته از قدیم گفتن چوب کم محلی بنده تره....تابلووووووووووها.....گلزار اومده ایرانازدواج کنه تا چشم حسوداش بیشتر در بیاد....همه افتخارتون به اینه که زود ازدواج کردید؟؟؟؟؟؟خب جوری این همه سال زندگی کردید؟؟؟؟؟ البته از حرفی که دارم میگم اطمینان کامل ندارم شهاب اقا یا پریچهر خانم...چیزی که شنیدم رو دارم میگم....جدت ببخشه اقا سید اگه اشتباه گفتم...اخه مگه میشه کسی نامه بنوبسه بعد بره کافی شاپ اما همچنان منتظر جواب نامه باشه؟؟؟؟؟؟؟اصلا نامه به کدوم ادرس نوشته شده که طرف میگه ادرس ندارم!!!!!!!!!!!

    • مجید

      اووووووووووووووووووووووووووه گلزار تو سایت یک بازیگر دیگه هم طرفدار داره ایول بابا...اگه شهاب دستمزد اندازه مال گلزار بهت دادن و قبول نکردی کاش قبول میکردی دماغ زنت خیلی ضایع و گنده ست...در ضمن فقط تیپ و چهره گلزار طرفدار نداره بلکه تو جذب مخاطب خیلی موفق بوده چون نمیرن سینما که چهره گلزار و ببینند...بازیش هم بدک نیست که ماندگار شده اما خیلیا هم بازیشون از شهاب بهتره که اهل خود نمایی نیستند مثل شهاب حسینی...تو سایت شهاب حسینی میشه نامه نوشت بعد بری کافی شاپ دوباره برگردی بگی ای داد بیداد کاش جواب نامه ام رو گرفته بودم هاااااااااااااا آدرس اصلا پشت نامه نوشته شده بود من چرا دنبال آدرس بودم.؟..ببین داداش شهاب اگه دستمزدت اندازه مال گلزار بود حتما رسانه ای میشد..فیلمای گلزار همیشه پرفروش بوده میگن حسادت چشم کور میکنه کسی که ندیده فروش رو اشکال از چشم حسودشه..زوج خوشبخت تو واقع بین نیستی که فیلمای بازیگران دیگه و بازی بهتر از خودت رو نمیبینی...الان هم اگه همزمان با هیس دخترا فریاد نمیزنن یکی از فیلمای گلزار اکران میشد باز از هیس دخترا فریاد نمیزنن پرفروش تر بود

    • فتانه

      خیلی روش زیاده این شهاب حسینی...اول ببین خودت و این زنت دارای استعداد و جذب مخاطب هستید بعد مدام عکس بنداز و خود نمایی کن.....زنت ساکشن کنه بد نیست...چقدر خوبه که گلزار و امین حیایی فقط همون یک ایراد و دارند چون از بالا به پایین فقط دارید میگید رفتند پارتی...از بیکاری دارید غلط املایی کامنت هارو میگیرید به این هم توجه کنید که خودتون و کردارتون چقدر عیب و ایراد داره...به کامنت شیدا خانم دقت کنید که چی گفته.....خنده داره که رییس جمهور بیادبه یک بازیگر معمولی پیشنهاد مصاحبه بده اون هم بازیگری که با دلیل و بی دلیل عشق مصاحبه داره..آقا مجید مو رو از ماست کشیدی بیرون آفرین

    • رکسانا

      گلزار اصلا و ابدا به تعاریف این شهاب حسینی احتیاج نداره...به گنده تر از شهاب اعتنایی نمیکنه چه برسه به این که بخواد دقت کنه شهاب ازش چه تعریفی کرده که میگید تقصیر این شهابه که از گلزار تعریف میکنه.....اصلا تا حالا دیدید گلزار از شهاب حرف بزنه؟؟؟؟اصلا شماها به گلزار چی کار دارید از خودتون بهتر و نمیتونید ببینید؟؟؟؟؟از بس بهش حسادت شده و میشه تمرکز و ازش گرفتید وگرنه بهتر از اینا میتونه باشه و بازی کنه....این حرف رو شبکه های اون ور آب زدند....من امیدوارم حال این شهاب حسینی خوب بشه که دیگه اراجیف تحویل مردم نده...زیر هر نظر و انتقاد هم نظر تحمیل شده خودتون رو ننویسید

      پاسخ ها

      • کیمیا

        جمع کن خودتو بابا گلزار کی باشه که بخواد راجع به شهاب حرف بزنه شهاب هم خودشو کوچیک کرده از گلزار تعریف کرده گلزار باید افتخار کنه که شهاب ازش تعریف کرده دیگه پررو نشید لطفا

    • بدون نام

      كيميا تو كي ميخواي از رو بري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو خودت رو جمع كن بيمار شهرت و محبوبيت هستي.....گلزار اصلا شهاب رو تحويل نميگيره كه بخواد به حرفاش اهميت بده وگرنه شكايت ميكرد....من نظر اون دكتر روانشناس و خوندم

      پاسخ ها

      • کیمیا

        من از رو نمیرم چون طرفدار شهاب حسینی ام اصلا گلزار شهابو تحویل نگیره برای شهااااااااب حسینی بزرگوار اصلا اهمیتی نداره که این بازیگر درپیت بخواد تحویلش بگره یا نگیره لطفا خودتون برید همه ی نظرسنجی هارو بخونید سرچ کنید شهاب حسینی یا محمدرضا گلزار اونوقت میبینید که خیلی عقبید شهاب انقدر با بازیگرها و کارگردان های خوب بازی کرده که احتیاجی به این جفنگیات اقای گلزار احتیاجی نداشته باشه لطفا یکم از مردم سوال کنید خدا وکیلی گلزار الان یه پاپاسی نمی ارزه
        شهاب خییییییییلی چیزا داره که اونو از گلزار متمایزمیکنه من خودممممم با دو تا چشام دیدم
        اولا که قیافش مردونه و خوبه گلزار هم قیافه داره باشه قیافش از شهابم بهتر اما یه ذره مردونگی تو وجودش هست؟؟نه واقعا هست؟؟
        دوما اینکه اخلاقش خوبه فک کنم لازم به تکرار نباشه که من بعد تئاتر 2:30 دیدمش انقدر خوش اخلاق بود که ادم حس میکرد داره بایه دوست حرف میزنه راستشو بگید کدوم بازیگری اینجوریه؟؟؟؟؟میخوام بدونم
        بهتره راجع به بازیشم چیزی نگم چون مشخصه نقشای مختلفو خیلی خوب از پسش برمیاد نگرانم نباشید من شهاب نیستم مطمئنم باشید که شهاب نمیاد تو این سایتای مزخرف که ببینه چجوری بازنش اشنا شده

    • بدون نام

      حيف گلزار كه حتي اسمش اينجا باشه

      پاسخ ها

      • کیمیا

        برو بینیم بابا

    • مرضیه

      شهاب حسینی سیگاریه نه؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • کیمیا

        اره طفلی به خاطر بیماری پسرشه واقعا دلم براش میسوزه

    • فرحناز

      نظرات زیر سایت برای شهاب مهمه چون خیلی اهل خودنمایی و منم منم هستش....در ضمن نظرات مجتبی تقی زاده و خود کیمیا خیلی تابلوست...اگه شهاب نیستی از کجا میدونی به خاطر بیماری پسرش سیگاری شده؟؟؟؟آره اون هم فقط سیگار میکشه.....که اره فقط سیگار میکشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آره مردونگی شهاب از حسادت و توهینش به گلزار مشخصه....گلزار ه که بزرگمنشی کرد و هیچی نگفت......اصلا بحث با یک مشت بیمار اشتباه محضه....درپت به شهاب و زنش بیشتر میخوره...کاش این برنامه هفت شفافتر حرف میزد..کاش حامد بهداد به بحث در مورد این سایت علاقه نشون میداد

      پاسخ ها

      • کیمیا

        شهاب هیچ وقت به گلزار توهین نکرده تازه ازش تعریف هم کرد میشه لطفا چرت نگین

    • بدون نام

      چقدر این شهاب حسینی ادعاااااااااااااااااااااا داره....گلزار افتخار نمیده اسمش بیاد تو نظر سنجی های درپیت.....شهاب کم مونده تو مسابقه مارو پله هم شرکت کنه با این زنش....کیمیا اگه شهاب نیستس پس فامیلشون هستی چون داری امار میدی

      پاسخ ها

      • کیمیا

        من ارزومه با شهاب حرف بزنم اونوقت تو میگی فامیلشی واقعا توهم دارین همتون اصلا شما گلزار و دوست داشته باشین ولی بدونین که واقعاااااااااااااااااااااااااااااا عقبین

    • مرضیه

      بیماری پسرشون مگه چیه؟؟؟؟؟؟

    • کیمیا

      یه چیزه دیگه هم هستش فرحناز خانم ادم اگه یه خورده عقل داشته باشه میفهمه که ادم به خاطر مشکلات زندگی سیگاری میشه بیماری بچه اونم سرطان خون دردناک خوب هست دیگه اونم از اول زنگیش از اون موقعی که به دنیا اومده بیماری پسرشم کاملا تابلوست قیافش داد میزنه

    • فاطمه

      نه به خودش نه بهزنش

      پاسخ ها

      • کیمیا

        یعنی چی نه به خودش نه به زنش؟

    • رعنا

      خجالت بکشید چطور به خودتون اجازه میدید که این بندگان خدا و مخصوصا فرزند بیگناه و معصومشون رو اینجوری قضاوت میکنید؟ چکار با خانومش و چهره ش دارید؟ اگه کمی منصف باشید و زیبایی رو از زشتی تشخیص بدید و حسادت نکنید میبینید که این خانم چهره ی شیک و زیبایی دارن و از همه مهم تر اینکه علف باید به دهن بزی شیرین باشه و مهم تر اینکه اینها با هم خوشبختن و اخلاق دارن....
      خیلی متاسف شدم از کامنت های عجیب و غیرمنصفانه ی بعضی خوانندگان که پر از بغض و کینه و بخل بود....
      شما میدونید اگه پسرک معصوم شهاب حسینی این مزخرفات رو بخونه چه حالی میشه؟ از خدا بترسید ؟ فکر میکنید کی هستید خودتون ؟ این قضاوتهای شما ظالمانه است و هر کسی در حق همنوع خودش ظلم کند جزایش رو توی همین زندگی دنیایش خواهد دید....
      اقای حسینی و خانم و محمدامین عزیز شما به زندگی سرشار از شادی خود بپردازید و اسیر این فضاهای مسموم و کوته فکرانه نشوید ...عاشق بمانید ...

      پاسخ ها

      • کیمیا

        ممنونم رعنا خانم چه عجب یکی پیدا شد از این بنده خداها دفاع کنه

    • عصباني

      واااااااااااقعا كه دلتون مياد به شهاب توهين كنيد اخه من موندم اين گلزار چيه كه دفاع ازش ميكنيد

      پاسخ ها

      • کیمیا

        خدا رو شکر دستتون درد نکنه

      • نفس

        دستتون درد نكنه حرف دلمو زدي شهاب به اين گلي واقعا چه جوري دلشون مياد كه بهش توهين كنن

    • پرستو

      خدارو شکر شهاب حسینی بالاخره فهمید که سوپراستار نداریم...البته داریم شهاب نیست بلکه محمدرضا گلزاره....خب حسودان نمیتونند باور کنند چون کچل میشن از حرص....نتها چیزی که زن شهاب نداره شیکی و زیباییه...کیمیا نظراتت و به دیگران تحمیل نکن من نخوندم اما خیلی اسمت و دیدم واسه خودت میگم تابلو شدی...شهاب اگه میخواد ازش انتقاد نشه به اونی که هست قانع باشه و ادعای الکی و تعریف الکی از خودش و زنش نداشته باشه...مشکل زندگی داره و همش این ور اون وره؟؟؟؟؟زنش بچه مریض داره و با اون همه آرایش البته ناشیانه همه جا دنبال شهابه واسه به زور خوشبخت نشون دادن خودشون هستش؟؟؟؟؟ادم اگه بچه بیمار داره میشینه تو خونش پرستاری بچه اش ...البته خدا کنه بچشون هر چه زودتر خوب بشه.....فقط خبرنگارها چرا به دنبال حاشیه بازیگرای دیگه نیستند ما بهترین بازیگرارو داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • نفس

        پرستو جون به نظر من زيبايي زن يه بازيگر فكر نميكنم روي حرفش تاثير بزاره مهم بازي خود سوپر استاره كه خدارو شكر شهاب جوووونم خيلي عالي بازي ميكنه نميگم كخ محمد رضا شما بده ولي هر كي يه جور خوبه.

    • عصباني

      خواهش عزيزم اخه انقد حرص ميخورم يكي به شهاب جونم توهين كنه

    • کیمیا

      من دیگه نمیدونم باید چه جوری به کله خال از مغز شما بفهمونم شهاب از خودش تعریف نمیکنه کی ادعای الکی کرده؟این مصاحبه مال سالها پیشه بنده خدا شهاب اصلا خبر نداره که این خبرو گذاشتن اینجا حرف مفت نزنین لطفا اگه گلزار سوپراستار هم باشه فقط به خاطر قیافشه بازیش صفره به خاطر قیافشم هنر نکرده خدا اونجوری افریدتش به کسی که برای بازیش زحمت میکشه میگن سوپراستار حالا فهمیدی خانم پرستو به شما هم مربوط نیست که من تابلو شدم یا نه مهم اینه که دارم از شهاب حسینی دفاع میکنم

    • عصباني

      كي شهاب فهميد كه سوپر استار نيست كه ما نفهميديم حالا باز گلزار اگه بفهمه كه اصلا بازيگر نيست چه برسه سوپر استار يه چيزي

      پاسخ ها

      • کیمیا

        خودش گفته بود اصلا سوپراستا تو کشور ما معنی نداره

    • بدون نام

      گلزار سوپراستاره شهاب بازيگره سينماي بدنه...مثل اينه كه رييس يك شركت و با يك كارمند ساده مقايسه كنيد.....نظر شهاب واسه خودش و زن و بچه اش...عصباني بيشتراز اين خودت و تابلو چون همه فهميدن كي مياد جواب منتقدين و ميده....تابلو نشووووووو ديگه.....با هر انتقاد جوش نزن زوج خوشبخت...

      پاسخ ها

      • کیمیا

        بیشین بابا جمع کن جمع کن این بساطو

    • مرجان

      كيميا واقعا برات نگرانم چقدر حرص ميخوري خب حقيقت و قبول كن و خلاص كن خودت رو...دقت كردين شهاب فقط همين يك طرفدار كيميارو داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ادعاي شهاب بيشتر از يك طرفداره اگه اسمش واقعا كيميا باشه.....گلزار بيچاره فكر كنم اصلا شهاب حسيني رو به جا نياره شماها خودتون و داريد تيكه پاره ميكنيد واسه تحميل نظراتتون راجع به گلزار...كيميا فقط همين يك حرف هم بلدي جمع كن......بيچاره هاااااااااااااااا كي اخه بيكاره بياد نظرات تحميلي زير هر انتقاد و بخونه....من فقط دوتا از نظرات چرند كيميارو خوندم

    • شقایق

      من تو فامیلام ودوستام هر کی رو که می شناسم شهابو خیلیییییییییییییییییییییییی دوست داره وهمه از گلزار بدی میگند اخه معلومه دیگه ادم با عقل سالم میفهمه که گلزار واقعا واقعا هیچچچچچچچچچچچچچچچچچچی نداره وشهاب همه چی تمومه

    • شقایق

      همه اینو می دونن که گلزار واقعا واقعا هیچی نداره وشهاب بهترینه از هر کی بپرسی همینو میگه شما ها دیگه واقعا از مرحله پرتید قبول دارید؟

    • عصباني

      اين طرفداراي گلزار خود در گيري دارنا دقيقا منظورت از زوج خوشبت چيه بگين ما هم بفهميم

    • مرجان

      یعنی اعتیاد خوشبختی نمیاااااااااااااااااره....حسادت از کامنتها میباره...از فروش فیلمها مشخصه گلزار چقدر محبوبه و شهاب چقدر بی طرفدااااااااااااااار...چقدر خودتون رو گول میزنید آخه چقدر با نام مستعار اراجیف میگید اخه....چقدر تیکه کلام دکتر روانشناس رو میگید اخه عقلم خوب چیزیه.....گلزار همه چیز تمومه حالا توی بیسواد بدتیپ و با اون زنت هی بیا خودت و گوووووووووووووووووووووووووووول بزن..ما هم باید مثل خود گلزار و برنامه هفت تحویلتون نگیریم....

    • شقایق

      اخه شماگلزار که بازیگریش واقعا زیر صفره است دوست دارید؟وشهابووووووووووووووووووو که همه عاشقشند وواقعا همه دوستش دارند بدی می گید

    • شقایق

      شهاب روانشناسی دانشگاه تهران خونده می فهمی؟ونوقت گلزار دانشگاه ازاد خونده فرقشو می فهمی؟

    • کیمیا

      مرجان توهین نکنا همچین یه چیزی به گلزار میگم شخصیت نمونه اینجا براشا اون گلزار با سواده اون گلزار خوش تیپه باشه به شهاب حسینی میگی بیسواد؟اون انقدر با شعوره حرفاشو اگه توی مصاحبه هاش بخون بعد تز بده یکی رو میبینی تحصیلاتش در حد فوق تخصصه اما شعور نداره فهم و درک نداره گلزار شما که اصلا لیسانسه تازه اینم بهت بگم که شهاب دانشگاه تهران قبول شد نتونس یره میفهمی حالا اون گلزار چه گلی به سر ما زده که اینقدر داری ازش طرفداری میکنی باز شهاب یه بازی عالی داره گلزار چی داره ؟باشه قیافش عالیه اما دیگه چی داره بازیش که مزخرف تر از این نمیشه ینی اگه این قیافه نداشت از مرحله پرت بود کلا شهاب حسینی اعتیاد داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو از زندگیش با خبری که اینطری قضاوت میکنی؟چه بسا که گلزار خودتون هم سیگار بکشه اصلا نمیفهمید چی میگید اگه باهاش زندگی میکردیو این حرفا رو میزدی یه چیزی واقعا براتون متاسفم اصلا گلزار با شهاب هیچ مشکلی نداره حالا طرفداراش شدن کاسه داغ تر از اش من شخصا با گلزار هیچ مشکلی ندارم ولی واقعا اینکه با شهاب حسینی مقایسش میکنین خیلی مسخرست تو رو خدا اینو جایی نگین بهتون میخندن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این سایت آدم رو دیوونه میکنه

    • عصباني

      حسادت به گلزار خواب ديدي خيره گلم

    • ایرانی

      سلام به نظرمن بهترکه به هرانسانی احترام بزاریم و اززندگی های هم درس بگیریم

    • سحر

      دوستان آخه شما مگه تو زندگی هدف و برنامه ندارید که به بازیگرا گیر دادید لطفا به اصل توجه کنید نه حاشیه

    • کتایون

      من هم مثل خیلیای دیگه میگم گلزار از نظر چهره و تیپ و اخلاق خیلی از این شهاب بهتره چه بسا که اصلا قابل مقایسه نیست چون گلزار با مردم رو راسته و اصلا اهل تظاهر نیست واسه محبوبیت زوری ....چون از فروش فیلماش مشخصه دیگه چقدر محبوبه...شهاب کی روانشناسی خونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از نظر بازی هم کی گفته شهاب از گلزار بهتره؟؟؟؟/بهترین بازیگرا مثل بهداد و عرب نیا و کیانیان هستند که اصلا بازی شهاب در برابر اونا صفره...در ضمن اونایی که میگن عکس خودت رو بگذار اگه کسی زشت و بدتیپ و بد لباس بود اونقدر اعتماد به نفس کاذب نداشت که عکس بگذاره تو اینترنت و نظر هم بخواد عکس خانوادگی بگذاره چون دارید میگید این مصاحبه واسه چند سال پیشه این یکی از صد هزار مصاحبه شهابه......رییس شرکت خوب حقوقش از کارمند ساده بیشتر حسودااااااااااااااااااااااا....فرق داره کسی که دنبالش بدوند واسه مصاحبه با کسی که با پول بیاد مصاحبه کنه و تیتر کاذب بزنه.....آره جونم تو خواب دبدی خیره.....گلزار بیکار نیست به اراجیف شماها گووووووووووووش بده که پارتی پارتی میکنید یک نگاه به عکس زن شهاب در خارج از کشور بکنید.....مرجان چه حرصتون و دراورد...تلاش کن تو هم بهتر از اینا باش شهاب کسی بخیل نیست هرچند که دیگه 40 ساله شدی.....

    • عصباني

      خوب اگه گلزار نمياد بخونه چرا شما ها دارين خود كشي ميكنين پس

    • نفس

      اون موقع ها بچه ها عقلشونزود تر كامل ميشد بنابر اين طبيعيه كه پريچهر خانم زودازدواج كنه من كه شهاب جوووووووووووووون رو خيلي دوس دارم و براشون ارزوي خوشبختي ميكنم

    • شقایق

      کتایون تو حتی نمی دونی شهاب روانشناسی خونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون وقت می گی گلزار بازیش خوبه در حالی که از هر کی بپرسی می گه عاشق شهابم

    • کیمیا

      واقعا حتی نمیدونی شهاب روانشناسی دانشگاه تهران قبول شده واسه چی زرت و پرت میکنی اه اعصاب نمیذارین شما واسه ما اگه اطلاعات نداری برو زیاد کن بعد نظر بده

    • ساراناز

      وقتي كم مياريد اينجوري از شهاب دفاع ميكنيد.....برنامه هفت كه كشته مرده شهابه.....كتايون چقدر خوب حرف زدي آفرين.....از عكسهاي فتوشاپ شده گلزار مشخصه كه چقدر حسود داره و چقدر ميخوان بدبخت و خرابش كنند.....شقايق واسه كسي مهم نيست كه ايشون از روانشناسي انصراف دادن يا نه آره همه ميگن ما عاشق شهابيم اما فيلماش فروش نداره !!!!!!!!!!! زن شهاب هم كه خداي اعتماد به نفسه تو هر مراسم به زور با شهاب عكس ميندازه بلافاصله بعد هم ميگذاره تو اينترنت كه همه بگن وااااااااااااي دوباره زوج خوشبخت.....با اعتياد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا جون برنامه هفت يكبار خوب تيكه پراني كرد كه با دروغ محبوب نميشي سر مردم كلاه نميره.....كيميا ميشه اسم تو شناسنامه ات و بگي چون خيلي جنوب شهري حرف زدي مثل يك بنده خدايي تو برنامه مجله تاتر داري حرف ميزني.....گلزار خوشگله رو همه دوست دارند تا كور شود هر انكه نتواند ديد..باباي بيان واسه نظر من هم با حرص كلي اراجيف بگيد من نميام بخونم خودت و خسته ميكني زوج خوشبخت

    • شقایق

      یعنی اگه اینو ندونی که همه از بازی گلزار متنفرند که دیگه هیچی!!!!!!!!!!!!!تو عمرش یه جایزه هم نگرفته من که بازیشو می بینم حالم بهم می خوره من که از هر کی می پرسم از بازی شهاب تعریف می کنند واز گلزار بدی می گند

    • کیمیا

      من چون طرفدار شهابم مثل شهاب حرف میزنم اسم شناسنامه من هم سیده کیمیا میررضوی حتما نباید خودش باشم چون مثل شهاب حرف میزنم کافر همه را ز کیش خود پندارد نکنه خودت گلزاری اتفاقا نمیبینی هیس فروش کرد اگه تو سایت بانی فیلم هم بری نوشته عامل موفقیت هیس به خاطر شهابه اصلا کسی نیست که نتونه گلزارو ببینه چون هیچی نداره جز قیافه که خدا هم میتونه تو یه دقیقه اونو ازش بگیره باشه تو شمال شهری همون گلزار به درد تو امسال تو میخوره چون درست مثل شماست مغرور و از خود راضی شهاب حداقل مهربونه من میگم خودم دیدمش نمیفهمین؟یه موی گندیده شهاب به 1000 تا گلزار نمی ارزه

    • شقایق

      تازه کیمیا جون قیافشم شبیه دختراست اما شهاب هم قیافه مردونه داره وهم در عین حال زیباستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

      پاسخ ها

      • کیمیا

        شقایق جون شما تو بهترین منبع برای شهاب حسینی هم هستی دیگه منو که میشناسی به نظرت من شهابم؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا خیلی خنده داره

    • عصباني

      ميدونيد جيه شما طرفداراي گلزار يه كم قاطني داريد واستون دعا ميكنم زود خوب ميشيد

    • مگنولیا

      من مامانم عاشقه گلزاره اما بابام شهاب حسینی

    • یکی مثل شما

      من عاشق شهابم و خواستم همین جا اعلام کنم کارش خیلی درسته واقعا بازیگره ، برای شهاب ، تمامی بازیگرا و همه ی هم وطنام آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم

    • مريم

      واى خداى من چقدر بحث هاى الكى ميكنيد،اگر قرار باشه دعوايى وجود داشته باشه بر سر اينكه چه كسى برتر هست اينو بايد افرادى ثابت كنن كه اهل علم و مطالعه راديو و تلويزيون باشند نه شماها.به شما چه كه قيافه ى فلانى چه جوريه يا زن و بچه اش چه طورين يا فلانى رفت پارتى شما فضوليد؟به جاى اينكه اينقدر دل بازيگرارو بشكنيد حداقل بريد٢ تا كتاب بخونيد كه وقتى صحبت ميكنيد خودتون متوجه بشيد چى ميگيد.

      پاسخ ها

      • کیمیا

        کاملا حق با شماست

    • کیمیا

      این اخرین نظریه که اینجا میذارم من اگه تا الان اینجا بودم برای طرفداری از ادمی بود که مردمیه که مردمو دوست داره با وجود مشکلات فراوان که از بیشترشون با خبرم حالا بماند چجوری (البته اینو گفتم فکر نکنید فامیل شهابما برای روشن شدن ابهامات میگم که بعد منو متهم نکنید فقط بدونید که از بیشترشون با خبرم اگه مجبور نبودم بهتون میگفتم)لبخند میزنه دل مردمو نمیشکنه هر چقدر هم که ناراحت باشه من دیگه میرمو رنگم هم نمیبینین از دست منم فکر کنم دارین خلاص میشین مخصوصا دوستانی که توهین کردن همشونو بخشیدم امیدوارم شما هم منو ببخشینو اگه واقعا حرفی زدم که به بقیه برخورد معضرت میخوام من شخصا با اقای گلزار هییییییییچ مشکلی فقط با طرفدراشون اختلاف نظر دارم که زیادی گندش میکنن......حالا بگذریم من دیگه نمیخوام وقتمو تلف کنمو شهابو به بقیه ثابت کنم شهاب انقدر خوبه که نیازی به ثابت کردن نداره اونم به کسایی که حتی یه ذره نمیشناسنش و بهش میگن معتاد...بی ریخت.....بدتیپ یا به زنش میگن زشت اینا رو دیگه خدا باید قضاوت کنه نمیدونم شاید منم اشتباه کردم خب همه اشتباه میکنن مهم اینه که بدونی اشتباه کردی منم الان اعتراف میکنم بد حرف زدم و عذر میخوام بابت همه چی.....از همه.....فقط ایشاالله خدا به همتون افیت بده.....

      یا علی....
      کیمیا میررضوی 13 ساله



      زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست/هرکس نغمه ی خود خواند و از صحنه رود/صحنه پیوسته به جاست/خرم ان نغمه که مردم بسپارند به یاد

    • مونا

      روزنامه بانی فیلم و بخونید از توهم بیاین بیرون دیگه بابا.....گلزار هم تو نظر سنجی اول شد هم سوپراستاره هم گفتند برخیها توهم دارند که سوپراستارن مثل زوج خوشبخت..من نظرات چرت طرفدارای شهاب و خوندم گفتم راهنمایی کنم....همون کیمیا 13 سالته که اراجیف میگی....خدا شفاتون بده...امان از حسادت به گلزار عزیز

    • هدی جانفزا

      شهاب حسینی کجا رضا گلزار کلیشه کجا!! متاسفم... باید 100 سال دیگه بگذره که یه مادر یه پسری به دنیا بیاره که بشه همتای شهاب بابا برید فیلماشو از اولین کاراش شروع کنید به دیدن من 30 سالمه از زمانی که مجری اکسیژن بود میشناسمش سریال پلیس جوان تب سرد،اولین سینماییش رخساره بود همه ش ب دوستام و خونواده میگفتم این پسره( شهاب)10 سال دیگه کشف میشه و چهره میشه که اینم شد دمش هم گرم..بابا زنشو خودش دیده پسندیده باهاش ازدواج کرده دوسش داره و بهش عشق می ورزه. ازش 2 تادسته گل هم داره بابا جان عاشق زنشه اینو داره داد میزنه و میگه بااین وجود چرا نمیشنوین تا کور شود هرآنکه نتوانددید پریچهر جان هم خیلی خوشگله مگه نه اینکه سادگی تو زیباییه...دوست دارم شهاب جان ایشالله به لطف ایزد منان هرروز موفق تر از روزهای قبل باشی چشم بد از خودت وخونوادت دور عزیزم

    • هدی جانفزا

      زیبایی تو سادگیه،...باز نیاین کامنت بزارین و گیر بدین به اینکه چرا جای زیبایی و سادگی رو برعکس نوشتی. خودم اصلاح کردم که دنبال گیرای بی اساس نرید اصل مطلب رو در یابید جان جانان...

    • مهدي

      گلزار پيشنهاد فيلم از كشوراي خارجي داره....ميون اين همه بازيگر شهاب كشف شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟كسي بيكار نيست به اراجيف تو گير بده هدي...گذري به نظرت برخورد كردم.....چرا الكي ميخوان شهاب و گنده كنيد آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟داريد با كسي مقايسه اس ميكنيد جايگاهش با شهاب تو سينما خيلي فرق داره جالبه كه داريد ميگيد شهاب بهتره.....جايي نخوندم و نديدم بگن بازي شهابيا خود شهاب از گلزار بهتره......روزنامه باني فيلم رو منم خوندم اون گلزاره كه همه دارن تحسينش يكنند و داره روي فيلمنامه ها كار ميكنه كه يك فيلم جديد و متفاوت كار كنه.....واي از اين حسادت به گلزاااااااااااااااااااااار ديگه ابرو واسه خودتون نگذاشتيد ...اول به حجاب زن تازه ب دوران رسيده ات گير بده بعد بيا به پارتي چند سال پيش گلزار گير بده.....اون دلش خواسته بره پارتي اما زن تو چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • هدی

      پس که گفتی کسی بیکار نیس به اراجیف من گیر بده هان...پس تو اینجا چکاره حسن بودی پابرهنه اومدی تو... من اراجیف نگفتم که بیای توهین کنی آدم باشعوری دیگه...سعی کن انسان باشی نیومدم واسه کل انداختن با آدم نماهایی مث تو...مهدی خان آقای گلزار هم بازیگر قابلیه و هم زیبا وهم... هر آدمی مسئول کارای خودشه... موفق باشند جفتشون...

    • بدون نام

      مهران احدی فر بازیش از این مردک شهاب حسینی خیلیییییییییییییییییییییییی بهتره...چه اعتماد به نفسی داری که به خودت لقب سوپراستار دادی و میای از این زنت تعریف الکی میکنی........شاید کم میاری که میای لغوز میخونی

    • بهنام

      اصلا از شهاب خوشم نمياد همه جا هست.... گلزار چقدر خوبه كه هيچي به شهاب نميگه كه به خودش لقب سوپراستار داه فكر كنم براش بي اهميته چون خود گلزار سوپراستار واقعيه نه شهاب و امثال اون......كي چي ميان پايين هر انتقاد چرت ميگيد خيلي بيكاريد بريد پنبه زني....زنش چقدر بي كلاسه همه جا هم دنبال شهاب ميره بگو اخه تو چي از سينما ميفهمي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه بازي شهاب از گلزار بهتر بود حتما مطبوعات ميگفتند ..بازي گلزار كه در ساخت ايران خيلي باحاله......چقدر بي ادبانه جواب منتقد ها رو ميديد واسه خودتون زشته.....به هر حال واسه شهاب هم ارزوي موفقيت دارم نيومدم اينجا فقط انتقاد كنم.

    • hala

      مگه نمیگید طرفدار گلزارید؟؟؟؟؟؟؟پس اینجا چه غلطی میکنید؟؟؟؟!!!!!!

      پاسخ ها

      • شکیبا

        والا بخدا دمت گرم

    • نيما

      طرفدار گلزار هم نباشي بي ادب وقتي داريد با چرت گويي طرفداري شهاب ميكنيد و به گلزار اهانت ميكنيد بايد هم انتقاد بشيد....طرفدار گلزار غلط نميكنه ماشالله به ادب و نزاكت...گلزار دوتا پيشنهاد فيلم از امريكا و چند تا كشور ديگه و خود ايران داره واقعا زن شهاب از سينما چي حاليشه كه همه جا دنبالشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منم با مهدي موافقم اين اقا فكر كرده تو سينما اون هم سينماي بدنه فقط خودش بازيگره و تمام...نه جونم از تو بهتراااااااااااااااش هستند كه نياز به خودنمايي ندارند تو فقط بلدي تبليغ كني واسه خودت

      پاسخ ها

      • خب

        باشه آقای طرفدار گلزار،اونوقت شما الان چند سالتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • نوید

      دوستان قرار نی اینجا به کسی توهین بشه پس حریمو حفظ کنید

    • بدون نام

      چه بی معنی جواب منتقد هارو میدید خودتون هم با ادب و فهمیده حساب میکنید....واقعا که.....از فروش فیلم محبوبیت بازیگر مشخصه نه مصاحبه های پولی و تعریف الکی.....اما صدای شهاب در اهنگ شهزاده رویا خوب بود فیلماش هم بد نیست فقط در حد سوپراستاری نیست

    • عطرین

      همتون خیلی بیشعورین

    • بدون نام

      زنش خیلی چیپه

    • پری

      سلام شهاب جان خسته نباشی من از بچگیم عاشق اجرای تو بازی تو بودم یاد شبای بخیر که بیدار میموندم خانواده محبوب ببینم تو الگو من شدی تا سینما بخونم تو بهترینی ......

      پاسخ ها

      • فریاد

        شهاب الگوی شماست؟؟؟؟؟؟؟؟برای پسرش دعا کنید به جای هندونه گذاشتن بابا شهاب شهاب شهاب...زنش زنش زنش..چی دارن مگه؟؟؟؟؟جز خودنمایی.....؟؟؟؟

    • ریحانه

      شهاب جان، من و خانوادم خیلی دوست داریم. هر چی هم بیشتر در موردت میدونیم، بیشتر بهت علاقه مند میشیم. ماشالا از همه نظر بهترینی.
      امیدوارم به هر چی که میخوای برسی.

    • ساقر

      پسر شهاب حسینی مریضه حالش بد شده الانم بیمارستانه اگه دلتون به رحم اومد لطفا براش دعا کنید

    • هدی جانفزا

      وااااااااااااای یعنی واقعا دارم درست میبینم؟؟؟پسر شهاب جان بیمارستانه؟؟؟ الهی بمیرم، الهی به بزرگیه خدای متعال زودی شفا پیدا میکنه و برمیگرده به اغوش گرم بابا مامان گلش به حق خون امام حسین که انشأالله خودم تا چند روز دیگه دارم میرم کربلا به پابوسش نذر میکنم براش که خوب بشه وشفاشو از امام حسین و حضرت ابوالفضل عباس میخوام یا قمر بنی هاشم خودت ناامید نکن آمین آمین آمین

    • بدون نام

      محمد امین جان خوشگلم از صمیم قلب برات دعا میکنم...تو خوب میشی غصه نداره...خدا اونایی رو که بیشتر دوست داره بیشتر ازار میده.....من هر هفته میرم امامزاده صالح برات دعا میکنم....تو گناهی نداری پاکی پس خوب میشی و سلامت به بازیهای کوکانه ات ادامه میدی...امیر علی برای داداشی دعا کن....همه دعا میکنند همه همه همه

    • بدون نام

      شهاب جان یا فکر مطرح شدن و از سرت بیرون کن یا دنبال بهانه بهتری باش واسه مطرح شدن....محمد امین امیدوارم حالش خوب بشه اما درست نیست واسه مطرح شدن مدام از بیماری این طفل معصوم بگید....پدر

    • هدی جانفزا

      کاربر بیشعور شرم کن از خدا شرم کن بترس از آه مظلوم خدا از سر تقصیرت نگذره هر کی هستی ازت متنفرم اونقدر پستی که خودتم نتونستی اسمتو بنویسی تاهمه از اسم ملعون شده ات مطلع بشن ایشالله به خون امام حسین به دردش دچار بشی که بفهمی ما واسه پسرش دعا کردیم نه خودش اومده باشه واسه مطرح شدن بیماری پسرشو بکشه وسط تو اصلا انسان نیستی حیوانی حتی بدتر از اون آخه حیوونا هم قلب و شعور دارن در حد خودشون ولی تو همون مقدار هم نداشتی و نداری

    • گيتي

      چته هدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو بترس...راست گفت دروغ كه نميگه....من واسه پسرش دعا ميكنم واسه تو هم دعا ميكنم...اره به تيپ و قيافه زن شهاب مياد كه بچه اش مريضه يا به خود شهاب كه همه جا ميگه مي خنده.....نفرينت به حق باشه ميگيره.....چي ميخواين از جون شهرت اخه....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه همه جا میگه میخنده واقعا دلیل بر اینه که خیلی زندگی خوشی داره؟متاسفم....
        چه درک بالایی داری

    • بدون نام

      واقعا گیتی خانم...پسرش امیدوارم حالش خوب بشه....زنش چنان آرایشی میکنه بیا و ببین همش هم اعتماد به نفس عکس میگذاره تو اینترنت با شهاب همیشه خندان که بگن ما چون همه جا با هم هستیم پس خوشبختیم...خب باشید به کسی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هدی برات متاسفم تحمل حرف حق و ندارید دیگه...من اگه شبیه زن شهاب بودم عمرا عکس میگذاشتم اینترنت..استاد خیالی گریم با اون هیکل چاقت

    • آسمون آبی

      خیلی بی درک و شعورید. یه ساقر نامی اومد گفت بچه ش. مریض شده دوباره افتاده بیمارستان گفت اگه دلتون به رحم اومد واسش دعا کنید اونوقت شما که مثلا انسانید سر هواداری از گلزار چشم قشنگ اومدید میگید شهاب واسه خودنمایی داره از مریضی بچه اش استفاده میکنه واسه شهرت!!!!!!!!!!!!واقعا واقعا بدجوری نفهمید هدی راست میگه شما اصلا بویی از انسانیت نبردید درد نکشیدید که بفهمید درد کشیده چه حالی داره اونوقت شما بعد از اینکه مردین از خداتون بهشت هم میخوایین نه؟؟؟؟؟!!!!!!

    • ریحانه

      اقای حسینی من از طرفدارهای شما هستم اول دعا میکنم خداپسر گلت روشفابدهدوم درکنار خانواده ات خوشبخت وعاقبت به خیر شوی خانومت قشنگه به حرفهای بقیه کاری ندارم حتماکوله بار اخرتشون اونقدر پرهست که هراسی از این همه غیبت وتهمت ندارند راستی من تازمانی خبر ازلایه چهارم فیلم جدایی اقای فرهادی نداشتم ایشون رو تحسین میکردم متاسفانه تحلیل فیلم توسط اقای ...پور منو تکون داد وبسیار متاسف شدم خداکنه که خبرنداشتین وتواین فیلم هنرنمایی کردین

    • بدون نام

      كسي كه دروغ زياد بگه ديگه كسي حرفاش و باور نميكنه زوج خوشبخت.....بي درك و بي شعور اونيه كه زير اب همكار تو سايتش ميزنه.....پارتي پارتي...بابا زنت شهاب و نگاه كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟ اره كسي كه ميخنده و همه جا دم از شهرت و خانواده ميزنه به جاي اين كارا بايد بره پرستاري بچه مريضش...اينقدر از بيماري اون طفل معصوم نگيد خود بچه بشنوه روحيه اش و از دست ميده.....تو چه درك بالايي داري كه اين همه راحت حرف ميزني...از انتقاداتون راجع به گلزار و حيايي تورو خدا دم از شعور نزنيد...اصلا كي حرف گلزارو دوباره زد كه باز حرف اين بيچاره رو از حسادت ميزنيد؟؟؟؟چقدر بگه حرفاتون برام بي ارزشه...اقا جون حنات ديگه رنگ نداره....پسرت و خدا به حق شفا داد ه چون گناهي نداره....كاش به كوله بار خودتون نگاه كنيد كه گناه گلزارو شستيد و پاك و مطهرش كرديد....

    • بدون نام

      هه هه هه ها ها ها ها ای زوررررررررررت اینو خوب اومدی گناه گلزار و شستیدو و پاک و مطهرررررررش کردید یعنی خخخخخخخخه چندسالته تو 8سال 12سال؟؟؟؟؟؟برو برو بشین سر درس و مشقت مشقاتو نوشتی اومدی پای نت؟؟؟ههههههههههههه

    • اسا

      خاک تو سرهمتون که این قدر خاله زنک هستید حالم از هر چی زنه بهم خورد الهی اونایی که پشت سر پسر شهاب حسینی عزیز بد گفتند خداسرشون بیاره ...خاک بر سر ادمهایی که حرفی برای گفتن ندارند جز ابروریختن

    • بدون نام

      آره بخدا باهات موافقم خاک تو سرتون که همش ضد خودشو خونوادشین که چی مثلا کجارو میخوان با هواداری کاذب و مسخره تون بگیرین شهاب حسینی گند عوضی زنش یا بچه اش چه گناهی کردن که باید حرف خور شما احمق ها بشن هی گلزار هی حیایی هی کوفت هی مرض بریدجمع کنید بابا روانیا خدا شفاتون بده اون احمق که میاد میگه زنش با اون هیکل چاقش چه اعتماد به نفسی داره که میاد عکس میزاره تو نت تو از هیکلش بدت میاد تورو سننه مگه شوهرشی یا بی افش تو.چیکاره ایی که باید خوشت بیاد یا نه خاک توسر بی مغز چلمنگتون

    • مانی

      واقعا و از صمیم قلب برای اونی که میاد اینطوری با حرص و اعصاب داغون جواب انتقادات و میده متاسفم.....تورو خدا شفا بده...همه دارن واسه پسر شهاب دعا میکنند از حرص نفرین نکن که به خودت اون نفرین برگرده....چقدر به گلزار حسادت میکنید اون هم تابلو اون داره فیلمنامه میخونه و بیزینس میکنه تو از بیکاری بیا جواب انتقاد بده....زن شهاب حسینی جز اعتماد به نفس هیچ جذابیت دیگه نداره اگه واسه شوهرش خوبه دیگه عکسی ازش تو اینترنت نباید باشه چون مردم میان اتنقاد میکنند جنبه انتقاد ندارید شماها جمع کنید...فیلم جدید حیایی هم به زودی اکران میشه باز تو بیا از بیکاری جواب انتقاد بده.....چقدر بی نزاکت چقدر بی سواد هستید..مشخصه که چقدر از انتقاد و حرف راست واهمه دارید.....این سایت همش انتقاده کاش انتقاد پذیر بودید و با انتقاد درست میشدید که حداقل 7 ازتون انتقاد نمیکرد....اینقدر عکس نگذار تو اینترنت تو که جنبه انتقاد نداری و دوست داری خودت و خوب نشون بدی....موندم اینقدر به فیلم جدایی استاد فرهادی میکنید چرا تو فیلمای بعدی از شهاب استفاده نکرد و همه جا با معادی رفت.....در ضمن تو اون مصاحبه بالا گفته شده همسر شهاب تحصیلات نداره به اسم شهاب بازیگر درجه 2 همه جا باهاش میره...ایول اعتماد به نفس...سن اون هزچی باشه از یک ادم 40 ساله بیشتر میفهمه و معرفت داره...راست گفتند البته دهن به دهن هرکسی نباید گذاشت...طرفدار موقع اکران فیلم کجاست؟چند خط واسه انتقاد من میاین چرت میگید؟؟؟؟؟

    • سوگل

      شهاب جان واسه خودت و خونواده ی عزیز ومحترمت آرزوی موفقیت روزافزون دارم امیدوارم خداوند خودش با دستهای پر مهرو سخاوتمندش شفای محمدامین عزیز رو بده سریالی که به زودی ازت قراره از شبکه 3پخش بشه به اسم سرزمین کهن رو از حالا داریم واسه دیدنش لحظه شماری میکنیم حتم دارم مثل مدار صفر درجه و شوق پرواز پر ببیننده و پر مخاطب خواهد بود با نظر بقیه کاری ندارم نه موافقم باهاشون نه مخالف فقط اومدم از طرف و عقیده خودم واست نظر گذاشتم امیدوارم به لطف خدا همیشه موفق باشی

    • یه بنده خدا

      شهاب حسینی هم خودش هم کارایی که تاالان کار کرده چه برای سیما بود چه برای سینما همشون در حد پرفکت بوده و انشاالله بعد از این هم همین روند ادامه خواهد داشت سوای سرزمین کهن که واسه خودش سریالی به یادماندنی میشه اولین فیلمی که خودش کارگردانیشو کرده بهمن ماه اکران میشه اسمشم که همه دیگه تاالان میدونن طبقه وسط.... شهاب جانم موفق باشی به حرف دشمنا و کسایی که میان و به خودتو خونوادت حرفای زشت میزنن توجه نکن اصلا نخونشون تا آرامش فکری داشته باشی اینا منتقد نیستن که اگه بودن میومدن مثل بچه آدم انتقاد میکردن نه مثل طلبکارا بیان از خانومت بد بگن یا بگن تو زیرآب زنی و هزار کار نکرده ی. رو بهت نسبت بدن خواهشا بهشون اهمیت نده کارایی که میکنی واسه طرفدارات میکنی نه واسه یه عده که ازت بدشون میاد به امید اینکه بیشتر ببینیمت فرقی نمیکنه سیما یا سینما قدر خانومتم بدون موفق باشی

    • سهیلا

      منم متاسفم براش که میاد جواب منتقدها رو میده از بیکاری......انگار که کمبود محبت دارند با هر انتقاد صدتا توهین میکنند و بعد میگن به ما حرف زشت زدند....انتقاد بی جا که این همه حرف و حدیث نداشت...ادم یاد گداهای سر چهارراه می افته که محتاج هستند و اگه بهشون خیر نرسونی اه و نفرین میکنند.....چقدر این گلزار طرفدار داره همینه که این همه حسود و دشمن داره اما اینقدر جنتلمنه ارزش نمیده بهشون.....به کسی که جذابیت نداره میگن با زور باید بگی خوشگل خوشهیکل....اگه نگی بهت توهین میکنند.....معلومه که خودشون میاد جواب متقدها رو میدن که این همه بهشون بر خورده دیگه...جواب ابلهان خاموشیست به جون مردم نیفت وقتی به ارزوهات نرسیدی و دوست داری جای بقیه باشی...امان از کمبود...دارن پسرش و دعا میکنند شاکی شده که چرا ازش انقاد شده که چرا به دنبال شهرت و خودنمایی هستی.....شنیدم محدودش کردند....7 هم تند و تیز ازش انتقاد کرده.....

    • ویدا

      من اصلا از شهاب حسینی و همسرش خوشم نمیاد...ولی بیاین از این به بعد تو سایت بازیگری که برامون جذابیت نداره نریم و انتقاد بنویسیم شاید 1 نفر فقط ا نفر تو ایران باشه که از این اقا خوشش بیاد و بخواد بارها به این سایت سر بزنه....می بینید که میاد جواب منتقدها رو میده شماها دیگه به جوابهای توهین امیزش اعتنا نکنید....بله بعد از ساکن طبقه وسط گویا محدودش کردند....اما در بازیگری کمابیش توانا بود....کاش کاش تعادل خودش رو حفظ میکرد و کار به اینجا نمی کشید اما هنوز دیر نشده ایشون هم صد در صد اصلاح پذیر هستند....وقتی هم به قول خودتون به کسی که جذابیت نداره میگید زشت توهین میشید شاید تو زندگیش تحت فشاره که میاد توهین میکنه....اره دیگه تو سایت بازیگری که مورد علاقتون نیست نیاین هم وقت خودتون و میگیرید هم وقت اون بازیگرو.....پسرگلش هم خداکنه شفا گرفته باشه...پسر کوچیکش هم شبیه خودشه خیلی بامزه ست ایشالله اون هم سلامت باشه....

    • بدون نام

      من یکبار رفتم کافی شاپ شهاب حسینی اینقدر تحویلم گرفت نشس خیلی رلحت باهام حرف زد...بعضی از بازیگرا کلا.س گذاشتنشون چندش اوره با اون قیافه های عمل کرده شون....بازیش هم از گلزلر خیلی بهتره...در ضمن به این وقت اذان من طرفدار شهابم اخه میگید خودش میاد حرف میزنه شاید خودش بیاد اما به اون قسمی که که خوردم چو.ن از نزدیک دیدمش گفتم

    • معترض

      راستش بعضی اظهار نظرها چنان مایوس کننده وغم انگیز است که مدتها باخودم کلنجار رفته ام که آیا تنها سکوت شایسته این فضا نیست؟ واینکه واقعا چه واکنشی صحیح است.آیا ما باید بپذیریم که هیچ قاعده ،اصول ومنطقی بر فضای مجازی ودروب حکمرانی نمیکندوهرکسی اینجا مجاز به هرنوع قانون شکنی ،هر رفتار خارج ازعرف ویا هتاکی به بهانه ابراز عقیده است؟...من از همه دوستان وعزیزان تقاضا میکنم ،در خصوص انتخاب کلمات وادبیات نوشتاری خود که شامل تحقیر_توهین به شخصیت بقیه-شکستن اصول اخلاقی وانسانی نقد-غرض ورزی -اساعه ادب-شایعه پراکنی-افترا- تهمت- تخطئه وتخریب شخصیت افراد-وتحریک یکدیگر میشود،جدا تجدید نظر نمایندوخوانندگان چنین اظهار نظرهایی هم باترتیب اثر ندادن وبیتوجهی عمدی وآگاهانه ،عملا در محکوم کردن فضای حاکم سهیم شوند. سینما تا همین امروز هم کم از تنگ نظری ها ،کوته فکریها وناداوریها لطمه ندیده است هرچند بنده معتقدم که تداوم این این دست لفاظی های خارج از محدوده ادب واخلاق وبعضا کینه توزانه -تنها دامنگیر سینما نخواهد شد،با این وصف خدا آخروعاقبت سینمایمان که بماند- آخروعاقبت همه مان را ختم به خیرکند...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا درست میگید

    • بدون نام

      چی میگید معترض؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انتقادات پر بیراه هم نیست....اما همسر شهاب زشت مطلق نیست که بخواد زیر سوال بره

    • TINA

      AJIBE TINA KHANOOM CHERA DIGE NAZARATE KASI RO JAVAB NEMIDID?

    • فرخنده

      جلو بد حجابی زنش گرفته....دیگه عکس زنش با روتوش پوشش مو دیده میشه بعد از این همه مدت....والا دختر مانکن اونجوری نمیگرده که زنای چاق این همه اعتماد به نفس دارند بعد بهشون بر هم میخوره!!!!!!!!!!!!! ولی شهاب بازیگر خوبیه بازیش خوبه هر کس هم رفته کافی شاپش از اخلاقش راضی بوده....بچه های تاتر هم میگفتند کار کردن باهاش خیلی خوبه چون اهل بگو بخنده....بچه ها تا از یک چیزی اطمینان 100 در 100 ندارید قضاوت نکنید...خدا اون بالا هستااااااااااااا

    • تنها

      سلام من وبرادرم به شهاب حسینی به عنوان یکی از بهترین های ایران افتخار می کنیم و دوستشون داریم.

    • بدون نام

      اکران طبقه وسط!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ببخشیدا این فیلم از جشنواره حذف شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        etefaghan kheiliam kare dorosti kard hazvesh kard shahab khan chon mikhad bishtar roosh kar kone hala sale dg mibinid

    • رسانه

      اشکال ما ادما آینه که راجع به هم قضاوت می کنیم!!اگه هر کی مدیره پارتی یا معتاده یا هر چیزی دیگه اون میدونه با خدای بالا سرش....شما به عنوان یه هواداران می تونید از بازیش انتقاد کنید نه از زندگیه شخصیش....بازیه شهاب حسینی عالیه مخصوصا تو فیلم جدایی نادر از سیمین به نظر شخصیه من از گلزار بهتره حداقل تو انتخاب فیلماش..دیگه همسرش چیجوریه یا بچش چیجوریه خدایی به کسی ربطی نداره

    • هدی

      آره صدرصد درسته منم به شدت با نظر رسانه موافقم،به منه هوادار ربطی نداره زنو بچه ش کین و چه شکلی ن،مهم بازی خودشه که من می پسندمش...موفق باشی شهاب جان...

    • بدون نام

      به خاطر محدود بودنش فیلم ساکن طبقه وسط حذف شده....الان تو موقعیتی نیست شهاب که خودش بخواد همچین تصمیماتی بگیره از برنامه هفت مشخص بود....زنش هم کمتر دنبال شوهرش راه بیفته که کمتر انتقاد بشه....چون با ظاهرش داره دیده میشه که ازش انتقاد میشه...همه هم واسه بچه اش دعا کردند از حرص به انتقادات دامن نزنید....گلزار گلزاره شهاب شهاب...از جایگاهشون تو سینما دیگه مشخصه بابا....اون سوپراستاره شهاب بازیگره معمولی.....همون فیلمای گلزار فروش داشته که به اقتصاد سینما کمک کرده...حالا تو هی بیا واسه خالی کردن خودت حرف بزن و تعریف کن.....

    • بدون نام

      به خاطر محدود بودنش فیلم ساکن طبقه وسط حذف شده....الان تو موقعیتی نیست شهاب که خودش بخواد همچین تصمیماتی بگیره از برنامه هفت مشخص بود....زنش هم کمتر دنبال شوهرش راه بیفته که کمتر انتقاد بشه....چون با ظاهرش داره دیده میشه که ازش انتقاد میشه...همه هم واسه بچه اش دعا کردند از حرص به انتقادات دامن نزنید....گلزار گلزاره شهاب شهاب...از جایگاهشون تو سینما دیگه مشخصه بابا....اون سوپراستاره شهاب بازیگره معمولی.....همون فیلمای گلزار فروش داشته که به اقتصاد سینما کمک کرده...حالا تو هی بیا واسه خالی کردن خودت حرف بزن و تعریف کن.....

    • مونا

      فیلم طبقه وسط تو لیست جشنواره بود 1 دفعه حذف شد .... اگه میخواست روش کار بشه تو لیست نمی رفت بعد کجا تو کدوم برنامه تو کدوم رسانه گفتند شهاب این همه خوب و عالیه که تو این نظرات دارید میگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کی رو دارید گول میزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صد در صد خودتون رو....گلزار ماشین 2 میلیلردیش هم خرید حسودااااااااااااااااااااااا...زن شهاب وقتی قشنگ و خوشتیپ نیست چی بهش بگیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما مثل شما خالی بند نیستیم...تحصیلات هم نداره.....کسی مدام تو مصاحبه ها و اینترنت هستش که که آدم تاپ باشه...در ضمن گلزار ون یکاد داره تو گردنش هستش تازگیا انداخته بعد از برنامه جنجالی 7 و بزرگ منشی گلزار و ادمای خودبین که مدام میگفتند....

    • پگاه

      والا والا هیچ کجا نگفتند شهاب این همه خوبه موافقم......با هر انتقاد 100 خط برات تعریف و تمجید و توهین می نوسیند.....کاش کارگردان جدایییییییییییییییییی به شهاب کمی بها میداد و دست کم یک جا تو جوایز و جشنها با شهاب میرفت....زن شهاب هم خیلی معمولیه در حد این همه خود نمایییییییییییییییییییییییییییی نیست...حرص خوردن هم انداز ه ای داره......بعد از طبقه وسط هم از شهاب خبری نیست که میگن محدود شده

    • شکوه

      با یه نگاه اجمالی به 20،30کامنت اخیر پرته پرت هم باشی از این وادی دستگیرت میشه که اینی که میاد بعد هر تعریف از شهاب با نامهای مختلف میادو پای گلزار و میکشه وسط و به شهاب دری وری میگه فقط و فقط کار 1نفره،واقعا که خیلی بیکارو کوته فکری از جفتشون شهاب و گلزار حالم بهم میخوره خاک تو سر جفتشون ...تو.چقدر هالو 5شنبه ایی که میگی گلزار ماشین 2میلیاردی خریده یعنی خخخخخخخخه آی نگو نگو مردم از حسودی شهاب چشت در آد گلزار ماشین گرون داره تو نداری من که هوادار فلان بازیگرم یا استاد انتظامی باید دیگه منفجر شم از حسودی آخه استاد انتظامی پراید داره!!!!!!!خاک توسرتون. چقدر آخه کوته فکرید شماها چند خط الان زیر کامنت من میخواید چرت و پرت بگید و هرچی که لایق خودتونه به دیگری نسبت بدید خدا میدونه....

    • ناشناس

      چرا می خواین اینجوری دلتون و خوش کنید که شهاب منتقد نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بعد از هر تعریف از شهاب نه بعد از تعریفهای شهاب از خودش....من کاری به گلزار ندارم ولی کسی که هیچی نیست که نباید اینقدر بهش حسادت بشه که....شماها از حرص به گلزار بد و بیراه میگید مردم هم میان میبینند و متوجه میشن...دقیقا از حرف منتقد ها حرصی شدید که دارید حرف خود متنقد ها رو میگید چون میخواستم انتقاد کنم دیدم گفتند الان زیر انقاد کلی بد و بیراه هستش و بعد تعریف و تمجید الکی از شهاب....ببینید گلزار اساسی طرفدار داره از فروش فیلم مشخصه...از درامد مشخصه.....از تیپ و قیافه مشخصه....از برنامه جنجالی 7 مشخصه اون که یک نفر ندیده که...70 میلیون بیننده داره....آقای شهاب حسینی سایتت معروف شده چی رو داری ماست مالی میکنی....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه جا حرف از سایتته ...همه به گفته تعریف از سایتت میان که متوجه بد و بیراه به گلزار میشن....در ضمن 1 زن معمولی داشتن این همه افتخار نداره....به مردم نگید خاک بر سرتون....تمام طرفدارای شهاب 1 مدل حرف میزنند...همیشه تو سایت شهاب حسینی به هر دلیلی پای گلزار میاد وسط از حسادت این سایتت و معروف کرده شهاب خاااااااااااااااااان که این همه میان تو سایتت زوج خوشبخت...محبوبیت زوری نیست....در ضمن من از بچه های تاتر هستم....ابرو هر هنرمند و دیگه اینجوری نبرید...

      پاسخ ها

      • kimia

        tamame tarafdaraye golzar ham ye model harf mizanan to ham boro hamoon golzare bi khodeto doost dashte bash esme shahab hoseini ham nayar chon esmesh moghadase too zaboone har kas o nakasi nabayad becharkhe

    • پگاه

      اين همه بازيگر سايت دارند و روزانه ازشون هم تعريف ميشه هم تمجيد....در اين سايت فقط وقتي به شهاب و زنش حرف ميزني و انتقاد ميكني بهت توهين ميشه.....خود بازيگر اين سايت و همسرش دارند مياين جواب منتقدها رو ميدن كاملا مشخصه.....100 تا سايت بازيگر رفتم اينطوري نبوده..واقعا متاسفم آره يك ايران داره به شهاب خودشيفته كه يك بازيگر معمولي هستش افتخار ميكنه من اين نظر و ديدم كه كامنت نوشتم.....مهران احمدي استاد شهاب حسيني هستش دريغ از اين همه خود شيفتگي.....از خودت نيا اينقدر اقاي بازيگر تعريف الكي كن و پول بده واسه تيتراي كاذب.....بعد با نفرين به جون مردم بيفت.....نام مقدس شهاب از جشنواره حذف شد و محدود شد...به شعور مردم توهين نكنيد...كاري نكنيد سايت رو هم ارشاد ازتون بگيره....

    • بدون نام

      طرفداراي گلزار كه اينجا نمياين...ميگيد شهاب سوپراستاره...باعث افتخاره...گلزار اينه اونه....خب صداي مردم در مياد....گوشاشون مخملي كه نيست.....منم برنامه هفت و ديدم....چه جوريه كسي كه هيچ برنامه اي دعوتش نميكنه شده باعث افتخار و سوپراستار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا فقط وقتي به زن شهاب ميگن زشت سيل توهينها و نفرينها بلافاصله توي سايت سرازير ميشه....من ميخواستم بگم اين سايت خيلي تابلوووووووووووووووووووست با اون بازيگر تاتر موافقم...گويا طرفداراي شهاب شب تا صبح اينجا دارند كشيك مي كشند....و از جز به جز زندگي شهاب باخبر هستند...خدا اول به شهاب سلامت عقلي بده بعد به محمد امين پاك و معصوووووووووووووم....

    • پگاه

      اصلا تقصير گلزاره كه از اين ادم شكايت نميكنه....و فقط پوزخند زده و گفته ارزشيييييييييييي برام ندارند افراد حسود.....همه ميگن كار درست و گلزار كرده چون شايد اينا ميخوان اعصاب گلزار و خرد كنند كه ديگه تمركز نداشته باشه واسه بيزينس و فيلمهاي پرفروش....گلزار عاقلتر از اين حرفاست.....من البته طرفدارش نيستم.....اما ادم موفقي هستش...در ضمن شكوه خانوم شما كه از شهاب حالت به هم ميخوره چرا ميگي الان مياين زير نظر من كامنت مينوسيند...!!!!!!!!!!!! اين سايت همش چرنده...حيف وقت.

    • بدون نام

      مردم عادی چرا باید از گلزار تا این حد بیزار باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من رغابت دارم میبینم که کاملا بی فاید هست جناب شهاب خان...بابا سایتت مثل روز واسه همه روشنه دیگه که خودت میای جواب میدی.....خوب بودنت و از مردم لواسان هم باید پرسید..من عموم اونجا زندگی میکنه.....

    • بدون نام

      حالا بر فرض بیاین بگن گلزار سوپراستاره....تو چرا از روز اول بازیگریت و تا اخرین فیلمت میای توضیح می دی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا این مایه افتخار براش مراسم بزرگداشت نمی گیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • شقایق

      این سایت مال مردم هستش...شخصی یا خصوصی نیست که میاین مثل طلبکارها جواب منتقدها رو با توهین میدهید...اون مجتبی تقی زاده که از حرص و حسادت فقط حرف میزنه و اون کیمیا انگار دل پری از گلزار داره....بله این سایت واقعا تابلوست شهاب خان و خانم قنبری.....

    • بدون نام

      چه سایت درب و داغونی دارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گلزار چند تا ماشین داره....استخر و جکوزی خونش اندازه یک اپارتمانه...تا چشمتون در بیاد...اینقدر بگید تا جونتونم در بیاد....اون اهمیت نمیده...اگه میخواست به حرف شماها باشه همون دبی و امارات میموند...داده کافی شاپ و مرکز زیباییش و دست یکی دیگه که بچرخونه خودش برگشته ایران هم واسه ازدواج هم بازیگری....در ضمن تو انگلیس یک تحصیلات اکادمی بازیگری تخصصی به تازگی گذرونده که تو ایران نیست همچین چیزی

    • بدون نام

      بازی شهاب حسینی خیلی خوبه...انتقاد هم واسه همه هست.....زنش هم میگن از نزدیک بهتر از عکساشه...بابا شاید بیچاره مثل من بد عکسه.....دوتا بچه هاش هم بامزه هستند.....

    • رها

      من عاشق شهاب حسینی هستم .و شما هایی که دارید به ایشون توهین می کنید حواستون باشه دارید به یه انسان از نسل امام حسین توهین می کنید .
      من نمی خوام به نظر وسلیقه ی دیگران توهین کنم .ولی خودم شخصا از گلزار بدم می یاد .شما هم نظر خودتون رو دارید .ولی توهین نکنید .اون هم به یک سید از نسل امام حسین .

    • پروانه

      اصلا اونایی که از شهاب حسینی بدشون میاد توسایت اون چیکار می کنن؟ برن تو سایت گلزارجونشون .اگه واقعا ازش بدتون می یاد خوب چرا خودتونو اذیت می کنید ؟

    • بدون نام

      شما چرا اینقدر گلزار گلزار میکنید بابا چه خبرتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با هر حرف از گلزار انگار اتیشتون می زنند....توهین نکن که توهین بشنویییییییییییییییییی....گلزار سوپراستاره دیگه کل دنیا میدونند...حسادت این هم تابلوووووووووووو

    • بدون نام

      تو سایت گلزار که بری و نظرات و بخونی بیشتر تعریف و تمجید از خودش و تیپش و شخصیت ارومشه و میلیاردی شدن فیلماشه.....این سایت همش حسادت به گلزاره

    • بدون نام

      پسرش سرطان داشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! امیدوارم حالش خوب خوب خوب شده باشه....شهاب حسینی هم بازیش بد نیست....شاید بیماری پسرش داغونش کرده که این همه اعصابش خرده....زنش هم مثل خودش....پس مراعات کنیم بهتره...راه دوری نمیره...گلزار چیزی نگفته پس بهتره . ما هم بی خیال بشیم...و ازش یاد بگیریم که بزرگ منش باشیم....

    • مهسامهسا

      گلزا اصلا با اون بازیش خيلی ماسته بي نمکه بازيش

    • بدون نام

      امااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان از حسادت به گلزار بابا...خب نرید فیلماش و نگاه کنید که درامدش به میلیارد برسه......کارگردانها براش هلاک باشند و برای حتی 1 ربع بازی کردن 90 میلیون بهش بدن......مثل بعضیا نیست که به ده میلیون هم راضی بشه واسه بازیگر اصلی شدند...چون کسی که 10 میلیون میگیره بازیگره درجه 1 نیست و بود و نبودش واسه سینما فرق نداره.....اما دلم واسه زن شهاب سوخت شاید شهاب ازش میخواد همه جا دنبالش بره

    • دریا

      بابا چه قدر این هنرمندای بی چاره رو اذیت می کنین بچه اش سرطان نداره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه.

    • فرحناز

      از دردسرایییییییییییییییییییییییییی اینترنت هستش....زیر عکس هر بازیگر حتما باید نظر خواهی کنند....خب میان هرچی نظر دارند می نویسند دیگه....اصلا این نظر خواهی کردن از طریق اینترنت کار درست و انسانی نیست

    • الهام

      شهاب بازیگر مورد علاقه منه،صداقت و صمیمیتش رو دوست دارم،برای خودش و خانواده نازنینش بهترین ها رو آرزو دارم

    • فاطمه

      من بسیار شمارادوستدارم.خیلی دوست دارم شمارااز نزدیک ببینم.

      پاسخ ها

      • علی

        منم همینطور

    • یه کسی

      نه دوستان پسر اولش عقب مونده نیست سرطان خون داشته که با شیمی درمانی خوب شده!دیگه چرا یه کلاغ چهل کلاغش میکنید؟!!درضمن من یه بار خودشو از نزدیک تو بیمارستان دیدم که برا شیمی درمانی پسرش اومده بود.همینوبس...عقب مونده؟!؟!

    • امیرعلی

      شهاب حسینی نسبت ب بقیه بازیگراآدم تره گذشته اززنوبچه ش دارم خودشومیگم این ازهمه مصاحبه هاش معلومه تواکثرحرفاش ی کلمه ازخداپیدامیشه اسم بچه هاش ازاین اسمای جدیدوبی معنی نیس اسم اماماتوش بکاررفته جایزه اسکارشوب خیرین تقدیم کرده وخیلی ازجایزه های دیگه ش همین چندروزپیش ب جانبازاسرزده بودو...من دانشجوی روانشناسی دانشگاه تهرانم ایناهمش نکات روانشناسیه خصوصااسم بچه هاش چون نوع تفکرآدمومیرسونه.نمیخوام ب بازیگرای دیگه وطرفداراشون بی احترامی کنم مایکم تحقیق کنیدوکلاهتونوقاضی کنید...همه چی حل میشه...

    • سوسن

      امیر علی چه چیزایی رو افتخار میدونی واسه شهاب...گویا سر و وضع زن تازه به دوران رسیده اش و ندیدی...اینقدر الکی نیاین تابلو از خودتون نعریف کنید....

    • بدون نام

      ببخشید کی اسکار گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آهان روانشناسی این همه چرت می گی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      خیلی بازیگر باحالی هستی دوست دارم

    • الهام

      من که کاملا با امیرعلی موافقم...بازیگرای دیگه رو از وسط پارتیا باید جمع کنی!!!بعدم سوسن خانوم این بنده خدا که گفته داره خود شهابو میگه و کاری با زنو بچه ش نداره!درضمن اون کسی که حتی نمیدونی شهاب حسینی اسکار گرفته یا نه...دیگه چرا نظر میدی؟؟؟؟

    • سوسن

      من رو هم اگه با انتقاد نقره داغ می کردند از بازیگرای دیگه رو حساب حسادت بد می گفتم....

    • مرتضی

      سوسن خانوم جواب اینا رو نده بیکارند صبح تا شب تو سایتها هستند مثل بازیگرای دیگه نیستند که چند تا شغل رو حساب تحصیلات داشته باشند....اسکارو اصغر فرهادی گرفته.....اگه ماشین مدل بالا و لباس مارکدار داشتی پارتی دعوت میشدی چون باعث ابرو ریزی هستی هیچ کجا جات نیست

    • بدون نام

      امیر علی هر چه زودتر انصراف بده چون فقط چرت گفتی.....چقدر بیکارید که جواب منتقد میدید.....امان از حسادت به گلزار فیلمش عید فطر اکران میشه.....یک پارتی رفته شماها دارید خودکشی میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • یک منتقد

      اقا شهاب از انتقادات ما ناراحت نباش
      انتقاد مال ادمی هستش که مورد توجه واقع شده امیدوارم هر چه زودتر سلامتیت رو به دست بیاری و در عرصه سینما باز هم فعالیت داشته باشی و همیشه مثل شهاب در اسمان سینمای ایران خوش بدرخشی

    • هليا

      منم با مهنا موافقم

    • منتقد 2

      شهاب عزيز بچگي مارا به بزرگي خودت ببخش
      ما فقط اومديم كارشناس بازي دراوريم بلد نبوديم
      حلال كن شهاب عزيز هميشه جاويدان باشي مرد سختكوش سينماي ايران

    • منتقدي ديگر

      شهاب خوبمان بهترين چيز رسيدن به نگاهيست كه از حادثه عشق تر است
      عشقت به زندگي....سينما و هنر ستودنيست
      اميدواريم سلامت و تندرست تورا با عشق ببينيم
      دوست داريم اكران ساكن طبقه وسط را با حضور خودت در سينما داشته باشيم

    • منتقد 3

      شهاب جان تو همیشه سرت تو سینما بالا بوده پس از هیچکسی کم نداری سایتت جو داشت دلمون واسه گلزار سوخت
      طرفدار هم داری شاید حالا تو سایتهای ثابتت رو حساب شناخت زیاد نیان اما تو سایتهای خبری همیشه هستند و مثل منتقدها دوست دارند زودتر سالم و تندرست باشی

    • دکتر

      بعد از 16 سال فعالیت تازه به خستگی رسیدی شهاب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماشالله
      بهترین دارو واسه خستگی روحی و روانی همون قهوه و گل گاو زبانه چای به لیمو هم واسه استرس و اضطراب و خواب خوب و راحت عالیه
      راست میگن جو سایتت اصلا جالب نیست
      گلزار سوپراستاره با طرفدار بیشترمبارکش باشه هرکس زندگی و کار خودش و داره و به خاطر ارامش درونی بهتره به همدیگه کار نداشته باشیم

    • منتقد 4

      شهاب گرامی وقتی دکتر ادبیات باشی و ادب نداشته باشی درست مثل اینه که دکترای بازیگری داشته باشی ولی بازی بلد نباشی
      کسی نمی تونه منکر بازیه خوبت بشه چه با تحصیلات دانشگاهی چه بی تحصیلات
      تیپ هم یک سلیقه ست که به خود ادم بستگی داره و مربوطه نه به ادمهای اطراف
      برات ارزوی بهبودی دارم
      در ضمن چای به لیمو بهترین داروست واسه همون تقویت اعصاب و استرس و خواب خوب ایول اقای دکتر

    • منتقد5

      شهاب جان ایشالله همیشه سالم و سرحال باشی با طرفدارای زیاد...
      بدون که مردم هر کجا که باشی پشتت هستن
      به گلزار هم کاری ندارم اونم سلامت باشه اما تعجبم از اینه که چرا تو سایت شهاب حرف از گلزار میشه بابا ولش کنین دیگه...

    • یه کسی

      آخییییش!بالاخره این بحثای مزخرف تموم شد!از بالا تا پایین همه ش دعوا!واقعا از منتقد و دکتر ممنونم که دوباره جو دوستیو راه انداختن...!

    • منتقد 6

      بنی ادم اعضای یکدیگرند که در افرینش ز یک گوهرند
      شهاب الدین خوب به یک ادم بالغ هم نمی گن چه بیماری داری
      ما به خاطر خود اون محمد امین گفتیم که اینقدر همه جا نگن این بچه بیماره و شهاب به خاطرش از بین رفته باید به ادم بیمار فقط روحیه مثبت داد
      حالا خوشحالیم که خودت پدر خوب این بیماری پسرت و تکذیب رسانه ای کردی و امیدواریم خودت هم سلامت و تندرست باشی و امیدواریم همچنان در صحنه تاتر و تلویزیون و سینما باشی

    • منتقد 7

      در ایران مجله و روزنامه زیاده طبیعیه که یک بازیگر به خاطر اکران فیلمش یا یک موضوع خاص بخواد مصاحبه کنه مدت طولانی عکس خودش و خانواده اش روی جلد باشه
      من برات ارزوی سلامتی دارم بهتره شهاب حسینی جان بیشتر به فکر سلامتی خودت باشی کار و فعالیت همیشه هست

    • منتقد 8

      شهاب جان وقتی خودت که با خودت صادقی و تحساس خوشبختی می کنی در کنار همسرت چه بهتر که راه این خوشبختی رو به دیگران هم یاد بدی
      با توجه به فرمایشات دکتر جان که بسیار صحیح فرمودند من برای ارامش روحی و روانی می خواستم ورزش و خواندن نماز مستحب و واجب و قرآن و ذکر صلوات و به طور مداوم و هر روز رو توصیه کنم که اسمش و گذاشتند غذای روح
      پریچهر خانوم امسال در جشنواره زیباتر از همیشه بودید امیدوارم همیشه همینطور بمانید و هوای اقا شهاب و هم داشته باشید که به سلامتی برسه

    • منتقد 9

      ادم حسابی به کسی می گن که در هر موقعیت و جایگاهی که باشه خدا و هم نوع خودش و فراموش نکنه
      براتون ارزوی سلامتی می کنم امیدوارم هرگز گذرت به بیمارستان نیفته برادر عزیزم شهاب
      چه خوبه که هر وقت غم داری بیماری حوصله نداری یکی به عنوان همسر همراهته از 15 سالگی باهات بوده و هست و خواهد بود

    • سارا

      زنش اصلا بهش نمیاد چون اون خودش از زنش سرتره خیلی خیلی سر تره و اصلا هم زنش زیبایی نداره ولی خوده شهاب مث ماه شب چهارده میمونه

    • یه کسی

      بالاخره هرکسی یه نظری داره سارا جون...علفم باید به دهن بزی شیرین بیاد...بهتره این جو دوستیو تو سایت حفظ کنیم و بی خیال قیافه خودشو زنش بشیم...بالاخره دست بالای دست بسیار است شاید شما خودت از پریچهر خوشگلتر باشی سارا جون اما الان مسئله اینه که اونا باهم به خوبی زندگی میکنن ماهم خداروشکر میکنیم!همین!

    • پناه

      سلام به نظر من پریچهر خانم میترسید سوپر استار کشور از دستش بپر واز خداش بود بیاد براش اخر مخشو زده و شهاب جونو مال خودش کرد خوش به حالش انشااله خوشبخت بشن ولی خانم پریچهر هم خوشکله ولی هرچی باش به پای شوهرش نمیرسه اخه من یکی از هواداران اقای حسینی هستم و ایشان راهم دوست دارم هم از خدا می خواهم همیشه در کنار هم خوش بخت باشن و در زیر سایه حق تعالی در کنار هم زندگی کنن وفیلم های قشنگی هم برای ما بازی کنن مرسی از حوصله و توجه شما به این مطلب من
      سرو دستت علی گیرد نگهدارت خدا باشد


      یا حق پناه

    • منتقد 10

      همسر شهاب حسيني از خودش كمتر نيست
      شماها شهاب و با گريم و عكس روتوش شده رو جلد ديديد و همسرش و نه فقط چاق بود كه امسال ديديمش كه اون هم ديگه رفع شد
      شهاب جان چقدر واسه مردم عزيزي كه هميشه همراهت هستند پس برايمان بمان تو كه اغاز بودني
      از اكسي‍‍ژن تا بهترين نقشت تا سن 70 سالگي اميدواريم سالم و سلامت باااااااااشي و ما هم باشيم در كنارت...
      ساير توضيحات و همكاران منتقدم دادند البته با نظر مثبت.....

    • سارا

      خیلی بده که یه آدم سن15یا16....حالا هرچند سالگی ازدواج کرده باشه چرا که به تحصیلات خود ادامه نداده و همچون واقعأ این کار به نظر من خیلی مسخره س آقای شهاب حسینی و واقعء زنشون خیلی زشتن خیلی چرت و مزخرف....

    • یه کسی

      باز دوباره شروع شد!انگار آدما تو این سایت نمیتونن مودب حرف بزنن...

    • بدون نام

      سر در سايت بزنيد انتقاد ممنوع. اين همه منتقد اومدند به خاطر شهاب بهش روحيه دادن حالا يک نفر اوده انتقاد کرده بهتون بر خورده خيلى بده اين کارتون که به هر نظر کارداريد واقعا مسخره هست

    • بدون نام

      انتقاد در اين سايت يعني بي ادبي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • نرگس

      بعضی هانظرات خوبی نوشتن وبعضی های دیگه درنهایت بی ادبی وپررویی دری وری گفتن که این حاکی ازکمبوده.اه ...اه...اه...چیکاردارین اینقدتوزندگی شخصی دیگران خودتونودخالت میدید به شماچه که زنش تحصیلات نداره.افرادمثلاطرفدار شهاب بازنش تودانشگاه اشناشده.اختلاف سنیشون فقط 6ساله کجاش زیاده!؟بازخداراشکردونفرپیداشدن که بگن پسرش سرطان نداره وگرنه ناراحتی قلبیشوهم به پسرش ربط میدادین.این آقابخاطرفیلمش اسپاسم عضله گرفته وبس.اینم بگم زنش خداییش خیلی قشنگ حتی خوش قیافه ترازخودش.اینوبخاطرنظرای دیگران نگفتما.

    • حسین

      شما یک ستاره ی سینما هستید و در سریال شوق پرواز بسیار زیبا بازی کردید و من از ان وقت به ستاره بودن شما در سینما پی بردم ومشتاق دیدن فیلم های شما شدم و به بازی های شما علاقهی فراوانی دارم . منتظر فیلم های دیگر شما هستم و خواهم بود . (باتشکر ازسید شهاب حسینی )

    • ریحانه

      خوشبخت باشن ان شاالله...

    • بدون نام

      چه حوصله ای دارین باز شماها

    • نرگس وجواد تقي بور

      من خيلي خانم شهاب حسيني رادوست دارم بچه هاش هم دوست دارم از فيليمي كه بخش كرده اي ممنونم

    • مریم

      آقای سید شهاب الدین حسینی من شما رو جزو مردان آریایی میدونمو این لقب من برای شماست.چهره ی خاصی دارین که در کمتر مردان ایرانی دیده میشه.همیشه محترمید برای من.قدر خودتونو خانوادتونو بدونید.

    • ستاره

      چه اصراری داره شهاب حسینی زنش و در هنر مطرح کنه حالا
      وقتی زنش نه تحصیلاتش و داره نه فیزیکه مناسب در این زمینه
      اگه خوب بود بالاخره این همه.. همه جا با شوهرشه یک کارگردان بهش پیشنهاد فیلم میداد دیگه این همه سال

    • بیتا

      سلام. سالهاپیش توی یک مجله خوندم که شهاب می گفت من و همسرم توی دانشگاه آشنا شدیم. می گفت اون خانم داشت شعر حافظ رو با احساس می خوند که من عاشقش شدم به همین سادگی! و بعد سه ماه طول کشید تا فقط جواب سلاممو بده. کاش می دونستم کدوم صحیحه!!!

    • نگارینا

      ایشون 15 سالگی با شهاب اشنا شدند اونوقت دانشگاه می رفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      و تحصیلاتشون دیپلمه چقدر بیتا حرفت خنده داره
      اون مجله رو کاش بیاری منم بخونم
      سه ماه طول کشیده تا جواب سلام بده؟؟؟؟
      پس چرا الان از انتقادات می ترسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • صنم

      بیتا جان ناراحت نشیا اما من کلی به نظرت خندید چون خیلی بی مزه بود
      اینا تا حالا صد تا مصاحبه داشتند زنش نه تنها تحصیلات دانشگاهی نداره بلکه بیشتر میاد زنه عاشق شوهرش باشه از همون زمان ازدواج تا الان این همسرشه که عاشقانه شهاب و دوستش داره خوب شوهرش بازیگره می ترسه از دستش بده

    • بدون نام

      به نظر من زن نباید این همه تحملش و تو زندگی بالا ببره فقط به این خاطر که همسرش بازیگره
      خوب باشه پس شخصیت زن چی می شه؟؟؟

      پاسخ ها

      • azar

        سلام.به نظر شمابایدچه کارکنه.........

    • نرجس

      سلام به همه گی شما.همه نظراتتون روخوندم.بعضی هاش جالب بودن وبعضی هاش ناراحت کننده.من خودم پانزده سالگی ازدواج کردم ویه دخترشهرستانی هم نیستم.به نظرمن ازاون اول روی پای خودت وایستی بهتره من این کار اقای شهاب وهمسرشون روکارعالی میدونم واین امروبهشون تبریک میگم.من الان سه سال ازدوج کردم ودرکنارهمسرم یه زندگی عاشقانه ی دارم.نمی خوام تعریف باشه ولی هرچیزی وبخوای میتونی به دست بیاری

    • بدون نام

      باز یکی انتقاد کرد صد نفر اومدن واسه منتقد اراجیف نوشتند
      خوب انتقاد که ترس نداره اگه واقعا عاشق و خوشبختید

      پاسخ ها

      • آرتميس

        خوب اصلا كارت منطقي نبود چون 15 سالگي سن ازدواج نسيت و تو به خودت و جوونيت ظلم كردي. 15 سالگي سن درس خوندن و فكر به دانشگاه و تحصيل و مفيد بودن در جامعه است و پيشرفت در زندگي . ديگه دور و زمونه اي نيست كه كسي 15 سالگي ازدواج كنه و عمر و جوونيشو بذاره پاي شوهر و درجا زدن . لطفا اشتباهات زندگيمون رو انتقال نديم تا خيليها ندونسته اونها رو تكرار كنن ...

    • زهره

      تا چند سال پیش هیچ کس همسر شهاب حسینی رو نمی شناخت
      همچین که چهره های جدید اومدن تو سینما شهاب خان واسه محبوبیت دیگه سنگ تموم به قول خودش گذاشته
      و جالبه بیشتر با وجود همسرش انتقاد می شن
      مرسی از سایت خوبتون

    • یکی هست

      جججججججججججججججججالب

    • بیتا

      تازه شهاب حسینی یادش افتاده انگار همسر داره
      همسرش دوست داره همه جا خودش و توی هنردخالت بده اما دانش و چهره همچین کاری نداره

    • بدون نام

      حسام نواب صفوی فوق لیسانس حقوق قبول شده
      این دیپلمه ها چه اعتماد به نفسی دارند
      لازمه زیاد دیدن شدن چهره و تناسب خوب داشتن هستش پریچهر خانوم
      منتقدها انگار فقط دلشون سوخته کاملا واضحه

    • ژاله

      زنی که اصلا خودش ادم موفقی نیست که نمی تونه باعث موفقیت همسرش باشه که
      اصلا وسیله خوبی واسه خود نمایی شهاب حسینی انتخاب نکرده

    • صادق

      چه لزومی داره الکی آخه این همه همسرت و بخوای بزرگ جلوه بدی؟؟؟؟؟؟؟
      والا دکتراش اینکارو نمی کنند شهاب خان
      کاش بگی حقیقت قضیه چیه که یک دفعه این همه تعریف و تمجید کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • یکی

        لطفا متوجه حرف زدنتون باشید!!

    • صادق

      اتفاقا متوجه هستم چی می گم
      چرا اولین سالگرد ازدواج و تبریک نگفته شهاب گذاشته بعد از 17 سال زندگی مشترک تبریک گفته همینطور تولد و چیزای دیگه!!!!!!!!!!!!!
      ناراحت نشو حالا یکی من به تو نبودم که
      دیپلم دیگه سواد به حساب نمیاد که
      زیبایی هم خدادای هستش

      پاسخ ها

      • یکی

        اخه خوب نیست ادم اینطور صحبت کنه هرکسی هرکاری میکنه به خودش مربوطه مهم شخصیت هنری شهاب حسینیه که به نظر من عالیه

    • صادق

      پس هر کی هم نظر می ده به خودش مربوطه پس
      شخصیت هنری اصلا چه ربطی داشت
      مشکل دارید به خدا
      من شنیدم توی دبی ازدواجشون بوده ببخشید البته
      انتقاد هم ترس نداره پریچهر خانوم

      پاسخ ها

      • یکی

        معمولا بازیگران رو با شخصیت هنریشون میسنجن با هم. خودتون مشکل دارین که به زندگی شخصی ادما چسبیدین ولم نمیکنین.

    • مریم

      معمولا مردایی که عاشق همسرشون هستند همیشه حلقه ازدواج دستشون هست
      اقا شهاب شما که عاشقید من تا حالا حلقه تو دستتون ندیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره حلقه ازدواج دستش نیس

    • ساناز

      15 سالگی زود چه خبره حیف شهاب نیست. خوش بخت باشی. خودت خیلی بهتررررررییییییی تا زززززززننننننتتتتتت.

    • بدون نام

      اتفاقا شهاب حسینی عاشق انتقاد هستش چون همیشه همسرش همراهشه....تنها کسیکه این همه ازش انتقاد میشه
      چون هر کس مدام عکسش همه جا هست یک کاره ای هست یا تیپ و قیافه خوبی داره کسی که نداره اینارو سالهاست مورد انتقاده
      مرسی از بزتزینها

    • بدون نام

      می خوان همش بگن ما خیلی خوشبختیم
      زنش تو مراسم بابای شهاب همش داشت می خندید....جالبه واقعا این همه خوشبختی

    • ستایش

      تو سایت نواب صفوی بودم داره اون هم می ره قاطی مرغها
      از کسی که قراره باهاش ازدواج کنه حرف بود البته نه اون که به عنوان طرفدار باهاش تو پارکینگ برج میلاد عکس انداخته
      نه یکی دیگه فقط حرفش بود بدون تکذیب از جانب نواب صفوی
      شهاب حسینی و زنش دیگه خیلی دارند کمرنگ می شند چون یکی یکی بازیگرا دارند مزدوج می شند

    • رویا

      ببخشید شهاب حسینی قدر چه چیزی را باید بدونه تو نظرات می گید قدر همسرش و بدونه؟؟؟؟
      شهاب خیلی موقعیتهای بهتر از همسر فعیلش می تونسته داشته باشه و همسرش مشخصه شهاب حتی اون زمان هم بهترین خواستگارش بوده این زنش هست که باید شکرگزار خدا باشه نه شهاب که حیف شده واقعا
      الکی نیاین از خودتون تعریف کنید
      از ماه رمضون ازدواج نواب صفوی خبرش هست با کسی که گفتند زیبایی خاصی داره

    • ستار

      منم موافقم چیزی وجود نداره که شهاب بخواد قدرشناسی بکنه
      این متنهایی هم که واسه همسرش میاد می نویسه بیشتر جنبه مطرح شدن داره
      وگرنه یک هنرمند باید توی هر زمینه ای با سلیقه تر از این حرفها باشه
      نواب صفوی هم خودش تحصیل کرده ست هم همسر اینده اش....واقعا مصاحبه حسام اینا خوندن داره

    • ملک

      همسرش تو یک مصاحبه گفته بود از برخورد مردم اذیت می شم
      البته من تیترش و خوندم فقط چون مصاحبه هاشون خیلی تکراری و به وفور هستش
      خوب انتقاد کردن اذیت شدن داره دیگه باید تیپ و قیافه و تحصیلات و شغل در حد عالی باشه که انتقاد ازش کسی نشه
      من فکر می کنم همسر شهاب این زندگی رو استوار نگه داشته تا این حد نه خود شهاب...زنش از این زناست که با همه چیز شهاب مجبوره بسازه در ضمن شنیدم شهاب خیلی تو خونه عصبی هشتش
      همسر حسام نواب صفوی خوشگله ؟؟؟؟؟از برخورد مردم اذیت نمی شه حتما

    • مریلا

      راسته راست می گن شهاب حسینی باید قدر چی رو بدونه؟؟؟؟
      چهره شهاب و خدا بهش داده و برای بازیگری هم خود شهاب حسینی زحمت کشیده و با زحمتی که داره می کشه وسایل آسایش همسرش و فراهم کرده بعد تازه باید بیاد قدر همسرش و هم بدونه؟؟؟؟
      زنش از هر لحاظ از شهاب کمتره
      با این حرفها سعی نکنید کاری بکنید که طرف مقابل نسبت بهتون احساس دین داشته باشه و فکر کنه وظیفه داره بیاد ازتون تعریف بکنه
      حیف شهاب حسینی واقعا

    • کیمیا

      بچه ها بسه. چقد بیکارید

      پاسخ ها

      • مریلا

        کیمیا یا پریچهر اینجا هیچکس بیکار نیست به خدا

    • راحله

      زنش خودش و انگار به شهاب تحمیل می کنه همش

    • بدون نام

      شهاب جون دوست دارم

    • امیرعلی

      من با اینا کاری ندارم !
      حتی اونی که عاشق پسرشه ! : )
      فقط و فقط و فقط
      کف اون چند نفریم که این همه نظرو نشستن خوندن : )
      یعنی این آخریا من موندم چه امیدی دارن که نظر میدن : )))))

    • بدون نام

      منم موندم امیرعلی چرا یک عده از انتقاد میترسند و دارند خودکشی میکنند که بگن ما خوشبختیم
      چه امیدی دارند وقتی بیست سال تو سینما هستند و هنوز جاشون تغییر نکرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟زنش خیلی زشته

    • باران

      واقعا بزیش بی نظیره امیدوارم هر جا هست همیشه موفق باشن

    • پرنیان

      زنش اتفاقا خیلی هم خوشکله زنی که توسختی ومشکلات پیش همسرشه خیلی شانش بیشتر از اونی که دربارش نظر داد واقعا بی نظیره به اقای حسینی تبریک میگم به خاطر سلیقشون

    • هستي

      من عاشق شهاب حسيني هستم

    • ناهید

      برای هردوی شماآرزوی خوشبختی بیشتردارم.شمالایق بهترین هاهستید.جایی که انسان اخلاق وانسانیت رابه هرچیز ترجیح دهد.باران محبت خداوندهمیشه باغچه کوچک خوشبختیشان راسرسبزوپرگل نگاه خواهد داشت.دوستتان دارم. خداوند همیشه حافظتان باد.تقدیم به شهاب عزیزم وهمسربسیارخوبش .

    • علی

      اتفاقا زنش اصلا قشنگ نیست و هیچ تعریفی شامل حالش نمی شه و این شهاب هست که با وجود این همه انتقاد و مشکلات در کنار همسرش مونده زنش از خداشه شهاب همسرشه

    • اشکان

      به چیه همسر شهاب باید حسادت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینکه داره نقش همسر خوب و بازی می کنه که نشد دلیل...ادم اگه از خوشبختی در کنار همسرش اشباح شده باشه این خوشبختی و به رخ کسی نمی کشه

    • بدون نام

      چرا شهاب حسینی فکر می کنه همه دارند به همسرش حسادت می کنند؟؟؟؟؟ من چیزی ندیدم که بشه حسادت کرد

    • بدون نام

      اینکه این خانوم 15 سالگی با شهاب ازدواج کرده فکر نمی کنم صحت داشته باشه چون میاد از شهاب بزرگتر باشه...بیشتر این همه حرف جنبه محبوب نشون دادن و مطرح شدن داره

    • لیلی

      شهاب بازیگر درجه یک سینما نیست فقط خیلی با زنش منم منم می کنند و از زندگی خصوصیشون مدام میگن و مردم و بیکار فرض کردن زنش جذابیتی نداره و دوام زندگی مشترکشون همچین افتخار نیست

    • بدون نام

      شهاب حسینی شما بهترینید

    • یاسر

      شهاب بازیگر شاخص سینما نیست و هر کس هم چشماش سبزه دلیل نمیشه خوشگله اتفاقا زنش چهره بی کلاسی داره و تیپهای جالب نمی زنه....من خیلی دوست داشتم همسر اقای پرستویی و ببینم که ایشون خیلی با کلاسند..یک عده بازیگر مجردند و یک عده از همسرشون جدا شدند که اتفاقا محبوبترند...یک کم انتقاد پذیر بودن خیلی خوبه که جالبه با هر انتقاد تعریف و تمجید میشه خانوم قنبری همسر شهاب خان...که شخصیت شما در جشنواره امسال خوب نشون داده شد!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      زنش تو جشنواره امسال دنبال طرفدار بود واسه شهاب
      و اصلا زنش قشنگ نیست و تیپ های خوبی نمیزنه ولی خود شهاب چهره خوبی داره هرچند از شهاب بهتر توی سینما زیاده

    • بدون نام

      به نظر من هم زنش اصلا قشنگي نداره تو هيچ زمينه و درست نيست ادم خودش و به مخاطب تحميل كنه...جالبه زنش گفته شهاب به خانواده تعلق داره نه مخاطبش!!!!!!!!!!

    • سحر

      ایشالا خوشبخت شن

    • بدون نام

      زنش که اصلا قابل تحمل نیست اصلا چهره و تیپ جالبی نداره

    • بدون نام

      زنش فکر میکنه همه عالم دارن بهش حسادت میکنند باشه اگه دیگران این همه ازشون انتقاد میشه به تو حسادت می کنند

    • بدون نام

      دلیلی نداره زنی که شغلش خانه داریه همه جا دنبال شوهر بازیگرش باشه من همیشه مصاحبه های شهاب و می خوندم تا پارسال زنش خانه دار بود یک دفعه اومد گفت زنم استاد گریم فرهنگسرا بانو و شفق بوده و نقاش خوبی هم هست اگه استاده گریمه چرا تا حالا صدا و سیما و سینما ازش استفاده نکرده و اگه نقاش خوبیه چرا تا حالا گالری و نمایشگاه یا یک طرح از نقاشی هاش و تا حالا کسی ندیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟در ضمن همسر شهاب چهره بی کلاسی داره موافقم

    • بدون نام

      فقط آرزو میکنم حالا که شهاب حسینی تو دنیا مطرح شد ونخل طلا گرفت فیلش یاد هندوستان نکند وزنش را طلاق نده چون اکثر بازیگرها وسوپر استارها اینجوری هستند وقتی خیلی مشهور میشن اولین چیزی که کهنه وقدیمی میشه به نظرشان شریک زندگیشان است

      پاسخ ها

      • رهگذر

        موافقم تا حدی.... ولی خب آقای حسینی ثابت کردن که جزو اون دسته آدمها نیستن...

    • بدون نام

      در اقیانوسی که من هستم در کشورم و در شهرم مردی است به نام شهاب حسینی که هر اثر با حضور وی رنگ موفقیت به خود می گیرد دیگر به تکرار این جملات زیبا به نوعی عادت کردیم که یک اثر زیبا با حضور شهاب حسینی می شود موفقیت حسینی و زیباتر موفقیت ایرانی....اقای شهاب حسینی عزیز این درخشش زیبای شما در جشنواره کن را از صمیم دل تبریک می گویم و بسیار سپاس گزارم که بعد از نام مقدس پدر مرحومت اسم هموطنانت در ایران را بردی وقتی به عنوان بهترین بازیگر مرد به روی صحنه رفتی..خرسندیم از اینکه شما در جایی هستی که ما نیز هستیم و در هوایی که تو نفس می کشی ما هم نفس می کشیم...

    • بدون نام

      چرا همسرش همیشه کنارشه؟؟؟؟؟؟ الان چند ساله اینطوری شد و از امیر علی پسر کوچولوش خبری نیست وقتی امیر علی کمی بزرگتر بشه فکر کنم این موضوع ناراحتش کنه که چرا همراهشون نبوده و عکس در کنار خانوادش زیاد نداره!!!!!!

    • اناهیتا

      واقعا واستون متاسفم وقتی نظرای منفیتون و خوندم اولا شما که علاقه ای به شهاب حسینی ندارید غلط میکنید میاید تو سایتی که در موردش نوشته دوما حالا که نخل طلا گرفته و باعث افتخار مملکتتون شده باز همه میگید به درد نمیخوره؟ برید همون گلزار و بچسبید بابا .... در حدی نیستید بخاید در مورد شهاب جان نظر بدید

    • درسا

      به نظر من اصلا همسرش قشنگ نیست همسر شهاب فقط موندم توی ایسنتاگرامش چرا الکی ازش تعریف میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همه تعجب کردند..از این قضیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      نخل طلا فقط یک جایزه ست و موفقیت گلزار به خاطر فیلمهای پرفروشش هست کسی نمیره چهره گلزارو ببینه که به خاطر چهره اش باشه خانوم قنبری همسر شهاب خان من نمیدونم چرا شما یک احساس خاصی نسبت به مردم دارید که حتی گفتید شهاب متعلق به خانواده اش هست نه مخاطبش که شهاب همون نخل طلارو به مردم تقدیم کرد به مخاطبش که واقعا مرسی شهاب جان...خیلی این کارت واسمون ارزش داشت

    • سوگند

      اگه کسی با شهاب حسینی مشکل داره یا فک میکنه شخص بهتری از اون وجود داره؛ کسی که میگه بچش فلانه زنش فلانه کسی مجبورش نکرد که وارد سایت هایی بشه که مردم طرفدار اون درست کردن. بعدشم شما هیچ حقی ندارید که تو زندگی شخصیشون دخالت کنید. اگر هم زیاد از زندگیش حرف میزنه شاید میخواد بگه که از زندگیش راضیه. تازه مادر من هم 15 سالگی ازدواج کرد. هیچ ربطی به سنشون نداره مهم اینه که خوشبخت باشن. و هر روز بیشتر از دیروز همدیگه رو دوست داشته باشن

    • سوگند

      امیدوارم برای شهاب جان سایتی ایجاد بشه که هر کس درمورد زندگیش بد میگه یا میگه خودنما و یا چرت و پرت هایی مثل این که از بچش برای شهرت استفاده میکنه؛ هرکس اینارو گفت نتونه وارد سایتش بشه چه بسا که بخواد کامنت بزاره و اینارو بگه. اگه آقا شهاب داره خودنمایی میکنه پس چرا این همه جایزه داره؟
      ما ایرانی ها قدر هنرمندامونو نمیدونیم، زبونم لال؛ فوت کردن تازه میگیم چه آدم خوبی بود فردا فراموش میکنید.آخه چرا به هنرمندامون توهین میکنین یا لقب های زشت رو روشون میزارید؟ مثلا اگه یعه روز باهاشون رو در رو شین میتونین همینارو بهشون بگین. اینها به کنار، این غیبت نیست؟ بی ادبی نیست وقتی کسی رو نمیشناسی در موردش قضاوت کنین؟ واقعا متاسفم که چنین افرادی رو تو جامعمون داریم.

    • لی لی

      محمد رضا گلزار با رفتن به موسسه حقوقی حسام نواب صفوی گویا شاکی شدند چرا در سایت خودش ازش تعریف و تمجید میشه اما در سایت چند بازیگر ازش به طرز نا خوشایندی انتقاد شده....شهاب حسینی اگه جایزه گرفته حتما حقش بوده اما فیلمی نداشته مردم فقط به خاطر اون برن اون فیلم و ببینندو امار فروش بره بالا

    • بدون نام

      زنش اصلا قشنگ نیست....منم مثل بقیه اسنتاگرامی که واسه همسرش طرفدارها درست کردند دیدم و واقعا تعجب کردم
      همسرش خیلی اهل جلب توجه هست و همش می خواد هم طراز باشه با شهاب...شهاب یک اسطوره ست تو سینما خانوم قنبری شما یک زن خانه دار...من صد تا مصاحبه دیدم از شما تا یکی دو سال پیش حرفی از تحصیلات شما در چهره پردازی نبود؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      زن شهاب چهره و تیپ خوبی نداره...چند سال پیش جشنواره کانادا هم به گلزار به خاطر اینکه 10 سال ستاره پرفروش سینما بوده جایزه داد و ایشون خیلی پول دار هستند و تو این سن هنوز چهره تبلیغاتی هستند دیگه امانخل طلا شهاب گرفته دیگه تقصیر کسی نیست که فیلم پرفروش نداره

    • سوگند

      نه. دقیقا میخوام بدونم اگه با زنش مشکل دارید اینجا چی کار میکنید؟

    • بدون نام

      از شهاب و همسرش به خصوص همسرش فقط باید گویا تعریف و تمجید کرد چون ظرف چند ثانیه به پای مشکل داشتن و حسادت می گذارند...اخه همسر شهاب جای ماها رو تنگ کرده ما باهاش مشکل داریم و حسادت می کنیم..بعد اخه حسادت به چی وقتی این همه بانوی موفق در جامعه و در قشر بازیگران داریم که به یک زن معمولی کی میاد حسادت کنه؟؟؟؟ توجیه می کنید این مدلی خودتون رو گویا

    • سوگند

      خوبه که میدونید دارین چی کار میکنین. فقط از سر ترس شما اسمتونو نمینویسید یا آبروتون میره؟ اینجا قرار نیست کسی به کسی توهین کنه من تا الان خیلی جلوی خودمو گرفتم یه موقع چیزی نگم که کسی ناراحت شه. شما فرض کنید من از یه بازیگری خوشم نمیاد. بعد من پاشم برم تو سایت هوا دارای اون طرف از هر چیش خوشم نمیاد بگم بعد با آرامش بیام بیرون. نه واقعا منطقیه؟ در ضمن، بله اینجا چون نوعی سایت هواداریه، فقط تعریف و تمجید میشه البته انتقاد هم میتونه بشه ولی نه اینکه وقتی موضوع یه چیزه دیگست مستقیم بگید ..... به خاطر ما و خود طرف نه حداقل برای حفظ شان خودتون اینقدر بی مزه بازی در نیارید ........

    • عسل

      اگر کسی با همسر شهاب حسینی مشکلی داره لطفا نظر نده
      من کاملا با سوگند جان موافقم

    • بدون نام

      ... خود شهاب بهتره
      کسی اینه داره توی خودش نباید همش دنبال تعریف و تمجید باشه...یک کم منطقی باشید بد نیست..کسی که این همه ادعای خوشبختی داره پس انتقاد تو زندگیش تاثیری نداره...سوگند یا پریچهر

    • میترا

      زن شهاب حسینی چهره جالبی نداره من نمی دونم چرا یک عده سعی دارند یا خودشون و تحمیل کنند یا نظراتشون..چه بسا کسی حتی شاید نظر اینارو هم نخونه....شهاب نخل طلا گرفته که دیگه همسرش همونی بوده که سالها بوده هست چهره بی کلاسی داره و اضافه وزن داره

    • سوگند

      ببخشید. منظورتون از سوگند یا پریچهر چی بود؟
      نکنه فکر کردید من پریچهر خانوم هستمو خودمو سوگند جا زدم؟ هااا؟!!!
      اصن زنش بد باشه(که نیست!) به شماها چه ربطی داره؟ مگه همه چی قیافست؟ مهم اینکه آقا شهاب زنشونو دوست دارن و 18 ساله که باهم زندگی کردن.
      ببخشیدا! شما چند سالتونه؟

    • سوگند

      منظورم با شما بود(خانوم یا آقای) بی نام!

    • شکوفه

      همسرش جذابیت نداره و میاد از شهاب خیلی بزرگتر باشه..این شهاب هستش که همیشه موفقه و همسرش فقط در تلاشه خضور خودش و در زندگی شهاب پررنگ جلوه بده همین

    • امیر

      توی فیلم ساکن طبقه وسط همسر شهاب فقط دو دقیقه نقش داره بی دیالوگ که خیلی هم مصنوعی ظاهر شد همون دو دقیقه بازی رو ..جالبه گفته همه دنبال این نقش بودن و و شهاب به من لطف داشته بهم نقش داده ...خود شهاب از همسرش خیلی سرتر و بهتره و اصلا بهم نمیان

    • لیلا

      واقعا معلومه همتون بچه اید آخه به شما چی ؟هرکه خوبه برا خودش خوبه هرکه بده برا خودش بده واقعا متاسفم که اینقد بیکارید ولی شهاب حسینی بازیگر توانمندیه

    • نریمان

      خوب من سی دو سالمه این طراحی چهره اصلا جزو تحصیلات نیست که بگیم همسر شهاب حسینی دارای تحصیلات عالیه هست
      بعد بچه ها اصلا نمی دونند انتقاد چی هست بهتره خودمون و اینجوری توجیه نکنیم...خود شهاب از همسرش خیلی سر تر و بهتره بهتره واقع بین بود

    • مهلا طلا

      من کاملابا سوگندجون وعسل جون موافقم زندگی اقای شهاب حسینی و همسرشون ب کسی ربطی نداره ک اینجوریشماحرف میزنید ولی من تا اینجاشم خودمو کنترل کردم ک چیزی نگم ولی یکم حرمت خودتونو نگه دارین

    • مهلاطلا

      خیلی حرف زدن بعضیاتون زشته هرچیم نباشه ماهممون ایرانی هستیم چطور میتونید پشت سرهم وطنتون اینجوری حرف بزنین خداروشکر ک اقای شهاب حسینی و همسرشون همدیگرو خیلی دوست دارن با همین تیپ و قیافه و....حالا من نمیفهمم شماها این وسط چرا پارازیت میندازین

    • نیما

      خوب عکسهای روتوش شده کاملا مشخصه به نظر من هم همسر شهاب جذاب نیست و اینکه هر انتقاد به پای حسادت و بچه بودن و مشکل داشتن کذاشته می شه یک کم عجیبه....خوبه امثال خانمها نیکی کریمی و الناز شاکر دوست و مهتاب کرامتی بازیگرای همین جا هستند چرا به اونها حسادت نمیشه؟؟؟؟ خوب توی فن پیجها که توی اینستاگرام هست بیشتر طرفدارها کامنت می نویسند دیگه مشخصه

    • بدون نام

      خوب اگه زندگیشون خصوصیه چرا واسه مردم میان مصاحبه می کنند..؟؟؟.خوب شهاب نخل طلا گرفته آفرین بهش اما همسرش جالب نیست چرا ادم مجبور باید باشه بر خلاف نظرش کامنت بنویسه و موافقم چهره پردازی اصلا تحصیلات عالیه نیست و
      فقط هم کسی که ازش انتقاد شده اینطوری بهش بر می خوره سوگند یا پریچهر یا مهلا طلا
      مرسی از سایت برترینها

    • عسل

      خیلی کارتون زشته که اینجور در مورد همسرش حرف میزنید ایشون هر چهره ای هم داشته باشن مورد قبول آقای حسینی هستن من نمیدونم شما این وسط چرا حرف میزنید تازه چهره پریچهر خانم کاملا بی عیبه و زیبا هستن من کاملا با سوگند جونم و مهلا جونم موافقم

    • بدون نام

      همسرش جالب نیست چهره اش ...موافقم

    • عسل

      اگر سوگند جان یا مهلا جان خود پریچهر خانم بودن شما باهاشون اینطوری حرف میزدید آقا یا خانم بدون نام و این رو هم بگم همسرشون واقعا زیبا و بدون عیب هستن

    • سوگند

      اولا. من بیکار نیستم دم به دقیقه بیام شما دیوونه ها رو توجیه کنم. دوما. اصلا زنش زشت،زنش بد،زنش از خود راضی شما با این کار چیو میخواید ثابت کنید؟ دیگران سر ترن با شما؟ زنش هر چه قدر مصاحبه کنه کلی حرف بزنه قیافش بد ولی اعتماد به نفسش بالا باشه، شما چرا نخود هر آشی میشید؟ واقعا چیو میخواین ثابت کنین؟ آقا شهاب سرتره با زنش نمیخونه؟ مگه برای عاشق شدن باید چهره ی دختر شاه پریون رو داشت؟

    • شهلا

      الان مدت هاست من دیدم عکس همسر شهاب خان رو..خود شهاب خیلی بهتره و روز به روز داره بهتر هم میشه.اما همسرش جالب نیست..من به توهین یک عده کاری ندارم که دارن نظراتشون و تحمیل می کنند به دیگران..اما دوام و بقای زندگی مگه چقدر اهمیت داره که آدم خودش و به آب و آتیش بزنه..این کارا بچه بازی هستش که یکی بگه من توجیه کنم که طرف زیباست..به نظر من اینطور حرف زدن اصلآ جالب نیست و هر کس نظر واسه خودش می ده..چقدر واسه همسرش احترام و ارزش قایل می شید..هر کس این نظرات و ببینه شک می کنه خوب..سوگند یا پریچهر یا...بماند...مرسی از سایت برترینها

    • بدون نام

      چقدر دوست دارید خودتون جلب توجه نزد شهاب حسینی کنید بعد همسرش مگه بازیگره که فن پیج داره یا ازش دفاع می شه..اگه اونقدر ها که تعریف می کنید بود توی این هجده سال چرا کارگردانها بهش پیشنهاد فیلم نمی دن و ندادن؟؟؟؟

    • مهلاطلا

      من مهلاهستم ن هیچ بنی و بشردیگه ای برای من مهم نیس ک فک میکنین من کیم یکم مغزتونو ب کاربندازین خانم پریچهر هیچ وقت با اسم دیگ ای نمیان توسایت هواداران شوهرش اراجیف بنویسن اینجام فقط وب سایت هواداران اقای حسینی هرکس انتقاد داره هم براخودش ولی اگر نظر خوبی دارید میتونین بیان کنین

    • مهلاطلا

      اولا من مهلا هستم ن پریچهریا کسه دیگ واهمه ای تدارم ک اسم دروغکی بنویسم لااقل جرعت داشتم اسممو ب واقعیت نوشتم ن مث بعضیا ک از ترس اسم نمی نویس اینجا وب سایت هواداران اقای حسینی وهم سرشونه و فقط هوداراشون هستن کسایی ک خصومت یا چیزی با ایشون داران حق انتقاد تو این وب سایتو نداره

    • شهلا

      اینجا وبلاگ هواداران نیست اتفاقآ..سایت برترینها یک سایت معتبر هست که برای تمام هنرمندان و ورزشکاران با موضاعات مختلف سایت درست کرده و می کنه..هواداران ایشون یا برند فیلمهای خانوم قنبری و ببینند یا اقا شهاب و که آمار فروش بره بالا یا برند سایت هواداران درست کنند تعریف و تمجید الکی کنند..کسی که ازش انتقاد شده شاید بترسه نه کسی که انتقاد می کنه..

    • مهلاطلا

      قبول دارم انسان باید انتقادپذیرباشه ولی دیگه ن این ک بیاین بعضی هاتون داخل وب سایت هوداران شهاب جان و خانمش ازشون انتقادکنین من نمیدونم شمارو سننه ک زنش زشته مهم اینه مورد تایید اقای حسینی بوده....شماها خودتون فکر کردین مدلینیگین ک اینجوری پشت سر خانمش میگین بعدم شهلا خانم لوزمی نداره ک کسی ازش انتقادکن بترسه الان ازت انتقادکنم بگم زیادی چرتوپرت مینویسی شمامیترسی

    • ایمان

      مهلا یا سوگند یا پریچهر تو همیشه تو سایتهای شهاب حسینی هستی فقط هم وقتی انتقاد میشه از همسر شهاب پیدات میشه و می خوای به زور تعریف و تمجید بشه..کسی بیکار نیست نظرات تحمیلیت و بخونه که من واسه خودت می گم اون ادبیات نا زیبات....این جنگ روانی رو راه میندازید که انتقاد نشه..وبلاگ هواداران کجا بوده که فکر کردی باید بیای دفاع کنی وقتی مدیر سایت داره انتقاد و چاپ می کنه..چیه می ترسی دیگه مورد تایید نباشی؟؟؟همسر شهاب جالب نیست اینارو گفتم زحمت نکشید واسه انتقادم صد خط بنویسید معروفها

    • مهلاطلا

      انگیلیسی من حرف بزنم من مهلا هستم ن کس دیگ ای مگه هرکس ک از پریچهر خانم ازشون دفاع کنه خودش فازتون چیه شماها

    • بدون نام

      یعنی چی اسمتون و نمی نوسید می ترسید؟؟؟؟؟ ترس از چی؟؟؟؟ همسر شهاب حسینی خیلی بی کلاسه و اضافه وزن داره و خوشگلی نداره ...خیلی هم ازش انتقاد میشه...اینکه مورد تایید شهابه یا نه به خودشون مربوطه کسی بیکار نیست سرش تو زندگی اینا باشه که چه بسا جدیدا از زندگیشون خیلی میان می گن..بعد مگه بازیگره که فن پیج داره؟؟؟ دو دقیقه تو فیلم شهاب بسیار مصنوعی ظاهر شد...بعد شهاب وقتی همسرش در مراسمها کنارش نیست خیلی خوش برخوردتره همه عکسهاش در حال خندیدنه..اما وقتی همسرش کنارشه با قیافه خیلی خشک می شینه فقط ...حالا یک عده نظرات تحمیلی می دن مهم نیست به کار خودتون برسید

    • سوگل

      اینجا هر کس انتقاد کنه ببخشید مشکل داره خصومت داره حسادت می کنه؟؟؟؟والا چه عرض کنم..دلخوشی انگار می دید به خودتون
      همسر شهاب اصلا به خود شهاب نمیاد..خود شهاب خیلی سرتر و بهتره. از هر لحاظ...فکر کن همه آرزو دارند بیان تو سینما و یک فیلم حلا در حد متوسط بازی کنند بعد ماندگار بشند بعد شهاب تو فیلم اصغر هرهادی بازی کرد نخل طلا گرفت..اما زنش نه اصلا هنر خاصی نداره...و خیلی معمولی هست چهره اش..حالا همسر شهابه نباید انتظاراتش بره بالا این همه

    • سهیل

      همسر شهاب چه اعتماد به نفسی داره ....تعریف و تمجید !!!!!
      زنش همیشه تیپهایی می زنه که همه 20 سال پیش می زدند بر عکس خود شهاب که مثل مانکنهاست...موافقم چهره پردازی تحصیلات عالیه نیست...بعد خیلی هم عکس این پریچهر خانوم از خودشمی گذاره همه جا در رسانه اجتماعی

    • بدون نام

      ...
      واسه یک انتقاد ساده نیا توهین بکن و با عصبانیت حرف بزن خیلی هم تابلو....واقعا که چقدر دوست دارید جلب توجه کنید و حس ترحم دیگران و برانگیخته کنید..

    • محنا

      یک ذره ظرافت در چهره و وجود همسر شهاب دیده نمیشه و همین باعث شده جذاب به نظرنرسه حتی با جراحی زیبایی..
      والا همین منتقدها اومدن توی شرایط بیماریش پشت شهاب حالا چطور بهشون توهین میشه آقای حسینی؟؟؟؟؟؟؟

    • اسماعیل

      ای بابا اونایی ک تعریف کردن از زن شهاب حسینی خود پریچهر هستن که با اسم های مختلف میان نظر میدن حق هم دارن شهاب از پریچهر زنش واقعا سرتره
      خانوم شهاب لطفا با اسم های مختلف میای نظرمیدی حداقل یه تغیری توی جملاتت بده که ملت شک نکنن البته حق داری حرفمو متوجه نشی چون تحصیلات نداری

    • بدون نام

      اون فن پیج توی اینستاگرام واسه خانوم قنبری هم بسیار ساختگی هستش آقای اسماعیل

    • ماه منير

      كسي كه لايق تعريف و تمجيد باشه حتما ازش تعريف ميشه خانوم قنبري...هيچ چيزي زوري نميشه
      بعد الان سينماي كل دنيا روي شهاب زوم كردند بهتره طوري رفتار بشه خود شهاب كه چه عرض كنم يك سينماي ايران ..دو ملت ايران زير سؤال نرن

    • بدون نام

      زنش فکر می کنه چون خودش رو به شهاب تحمیل کرده به مردم هم می تونه تحمیل کنه ...همه شهاب نیستند که مهربون باشند و احساس ترحم داشته باشند از بهترین موقیتهاشون بگذرند خانوم قنبری

    • درسا

      از چیه شما باید تعریف کرد پریچهر جان؟؟؟ شما در چه زمینه موفقیت داشتید ؟؟؟ و چهرتون بسیار معمولی هست
      اینکه همه جا در کناز شهاب در مراسمها هستید که موفقیت واسه شما نیست برای شهاب بوده شما هم مثل بقیه نظاره گر بودید
      شهاب دیگه توی زمینه کاریش به بالاترین مرحله رسیده چون تلاش و زحمت خودش بوده همه هم می دونند اما شما؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      زنش بابا خیلی شهاب و می کنه یک مصاحبه دیدم ازش که می گفت شهاب مثل جواهره ما مثل موزه ازش نگهداری می کنیم یا توی جشنواره اسم شهاب و رو کاغذ نوشته عکس می گیره
      بعد تمام عکسهای زن شهاب روتوش شده و فتوشاپ شده است توی مصاحبه ویدیویی که من ازش دیدم چهره اش خیلی با عکساش فرق داره..دقیقا یک جا چاقه یک جا لاغر..تابلو شده دیگه رو عکسها کار می شه..تو ی مصاحبه ویدیویی چهره اش خیلی جا افتاده و معمولی بود خیلی

    • بدون نام

      منظورم این بود همسر شهاب.. خیلی شهاب شهاب می کنه
      اما شهاب اصلا پریچهر پریچهر نمی کنه و همیشه از مشکلات زندگی هم می گه و حتی می گه محمد امین بیشتر بی حوصلگی های من و دیده اما رن شهاب خودش و خوشبخترین زن می دونه و خیلی تو مصاحبه ها پز میده

    • سیما

      همسر شهاب پریچهر و خانواده پریچهر مدام از شهاب تعریف و تمجید می کنند مدام مثل پروانه دور شهاب می چرخند که اصلا فکر جدایی و طلاق به ذهن شهاب خطور نکنه و دلیل ماندگاری زندگیشون بیشتر اینه و بله عکسهای پریچهر خانوم بیشترش روتوش شده و فتوشاپ شده ست مشخصه واضح

    • معصومه

      زن شهاب پریچهر جراحی زیبایی داشته باشه بهتره تا عکساش و مدام روتوش کنند و فتوشاپ..چون همه چهره واقعیش و دیدن..اینقدر هم که می گید زیبایی طبیعیش و حفظ کرده که نه جانم عکسها همه روتوش و فتوشاپ هستند از مات بودن عکس تابلوست

    • بهروز

      من همسرشهاب و در کافه هنر دیدم که موافقم عکسهاش از خودش بهتره خودش اضافه وزن داره و چهره خیلی جا افتاده ای داره که جالب نیست چهره اش و خود شهاب خیلی سره از همسرش خیلی انگار عکسهاش و روتوش می کنند و در اینستاگرامها ی شهاب تعریف و تمجیده چون توهینها رو بلاک می کنند سریع ادمینها

    • نیلوفر

      سلام. من با نظر همتون موافقم. از طرفی واقعا هیچ قیافه ای ن داره و عکساش روتوش هستن. و از طرفی باید بگم درسته که ... ما زندگی خودمونو بکنیم و در مورد کسی غیبت نکنیم. و شاید واقعا سوگند و مهلا پریچهر نباشن. شاید فقط دوسشون دارن. نگید که فلانی پریچهره. زشته...

    • مژگان

      فقط انتقاد یک مرد و از زندگی خسته نمی کنه خانوم قنبری گاهی محبت بیش از حد توجه بیش از حد و اینکه به خاطر موقعیت همسرت فقط دیده بشی هم یک مرد و خسته و سرد می کنه از زندگی و اینکه خودش بدونه از همسرش از هر لحاظ سرتره
      شما خانوم قنبری همه چیز و گردن انتقاد از خودت ننداز شما با انتقاد مشکل داری کسی با شما مشکل نداره و بهتره رو اخلاق و رقتار خودتون دقت کنید

    • ساسان

      شهاب جااااااااااااااااااااااااان دوستت داریم خیلی موفقی و باعث افتخار ما هستی مرد بزرگ سینای ایران پدر پر افتخار سینای ایران

    • یسنا

      عکسهای شهاب در آمریکا نشانه چیست خانوم قنبری؟؟؟ من باورم نشد....امیدوارم چیز مهمی نباشه و به آغوش وطن و خانواده برگرده

    • بدون نام

      چقدر نظر اینجاست سرم گیج رفت اومدم تا پایین
      همسرش زیاد چهره اش جالب نیست خود شهاب خیلی بهتره

    • یک منتقد

      ازت انتقاد کردیم که همش با زنت این طرف و اونطرفی
      الان مدتهاست که دیگه در مراسمها باهاش نیستی
      تو اینقدر گل بودی و ما خبر نداشتیم؟؟
      اینقدر مردی؟؟؟؟؟ اینقدر بزرگواری که به نظر مخاطبت احترام می گذاری حتی منتقدت؟؟؟ فدای تو..همونه این همه موفقی

    • شیرین

      اونایی که می گن کار خود پریچهر خانوم هست که میاد جواب کامنتهارو می ده...یعنی اصلآ شکشون به 2 میلیون فالور شهاب و این همه فن پیج و این همه طرفدار نرفته؟؟؟؟؟؟ بعد تازه جواب هم بده سنگ یا چوب که نیست طرف یک دفعه از کوره در میره...بعد اونی که باعث آزار دیگرانه باید یک فکری به حال خودش بکنه...پریچهر همسر کسی هست که جایزه کن برده کم کسی نیست....دیگه به سواد و چهره نیست مهم اینه همسر کیه....

    • علی رضا باهر

      شهاب جان همه تمرکزت رو گذاشتی رو نمایش اعتراف..خیلی کم پیدا شدی..بیا ببینیمت در مطبوعات و رسانه ها..

    • تانیا

      دوستان اگه مصاحبه تصویری آقای حسینی رو دیده باشین متوجه میشین که ایشون و همسرشون از طریق دانشگاه با هم آشنا شدن و خود آقای حسینی در نگاه اول عاشق همسرشون شدن.
      این مصاحبه هم به نظرم حاصل تخیل خود نویسنده این مطالب بوده وگرنه هیچ کسی تو سن 15 سالگی دانشجو نمیشه

    • دختری با حجاب روسری

      عجب... عجب مردم بیشعور وبی فرهنگی توی این سایت نظر دادن. احمقا رو شمردم ، تعداشون خیییلی فراوون بود ، خاله زَنَکایه بیکار وبی عار ، یه مشت دختر وپسرِ لوس و نونور و بی درک وفهم . عجججب آدمایِ اححمق و کم عقلی،
      عجججب !!!! کیا شماها رو تربیت کردن؟؟؟؟!!!!!! آدم باورش نمیشه این موجوداتِ به شدت بی نزاکت وبی فرهنگ، حتی یک درصد عقل ومنطق داشته باشن. چققققققدر آدمِ اَبلَه . شماها پس فردا چطوری یه زندگیو اداره میکنین با اینهمه کوتاه فکری؟!!!! هرچند .... این طرز حرف زدن از موجوداتی چون شما بعید نیست.

    • دختری باحجاب روسری

      واااای بر اینهمه ذاتِ کثیفی که خیلیاتون دارین.

    • دختری باحجاب روسری

      شماها بعضیاتون با نقد وانتقاداتون از زنِ مردم یا به عبارت دیگه همسرِ هنرپیشه یِ محبوبتون ، دستِ هرچی شیطون و اِبلیسه ازپشت بستین. بد جونِوَرایی هستین که لایقِ اسمِ آدمیزادم نیستین چه برسه به اینکه بشه اسمِ انسان رویِ شماها گذاشت.

    • ژینوس

      با سلام و احترام یه سوال برام پیش اومده اینه ایناتوی بیوگرافی خودشون گفتند 15 سالگی با شهاب ازدواج کردند و شهاب حسینی میگه توی دانشگاه با همسرم آشنا شدم ، خانمش هم یه جای دیگه گفته بعداز ازدواج ادامه تحصیل دادم به چه صورتی هست ؟

    • فاطمه

      خیلی شهابوووووو دوست دارم

    • Mobina

      مگه شما ها با هاشون زندگی میکنید که انقدر قضاوت های بیجا میکنید درباره خودش و زنشو هرجا که هستن براشون آرزوی موفقیت میکنم هرچند با نظر ژینوس جان موافقم همچنین باید بگم که عاشق نقش ها و بازی های شهاب حسینی هستم مخصوصا تو شهرزاد نقش قباد که خیلی خیلی عالی و زیبا اجرا کرده و امید وارم که این سریال ادامه پیدا کنه که خیلی خیلی خیلی عالی میشه من یکی از طرفدارای پرپاقرص شهاب حسینی عزیز هستم

    • لعیا

      زندگی تو سن ۱۵ یا ۲۲ سالگی کار ساده ای نیست دقیقا مثل من و همسرم.ولی وقتی مکمل هم بشین آخرش میشه مثل شما .موفقیت ..واقعا که بیست بیستید..شما بی نظیرید آقای حسینی.

    • بدون نام

      شهاب حسینی شاید صد تا سایت براش درست کرده باشند که بیشترشون هم نظرخواهی می کنند...بعد به نظرتون بیکاره بیاد دونه دونه نظرات رو بخونه بعد جواب هم بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بالا کامنت گذاشتید خودشون میان جواب منتقدهارو میدن...شهاب پیج خودش هم ادمین داره بعد بیشتر انتقادها بچه گانه ست فکر نکنم براش اهمیت داشته باشه ...کلا بازیگرا دنبال موفقیت و منبع درآمد هستند یک عده آدم بیکار دنبال چی هستند در سایتها و پیچها انوقت..خدا به راه راست همه رو هدایت کنه..

    • ش

      خودش یا خیلی از بازیگرا اصلا شاید در ذهنشون نباشه همسرش زشته چه برسه به طلاق...جسارت می خواد برخی میان تا این حد جسارت می کنند از این چیزا حرف می زنند راجع به بازیگرا....این جسارت از حقارت و حسادت هست...دیدید که سام درخشانی چه حرفی زد راجع به اینجور کامنتهاااااا...داریم مطرح میشیم در جهان به خاطر نوع کامنتهامون...بسه دیگه خواهشآ..

    • سلین

      واااای چقدر زوووود

    • و.س.

      جای دیگر گفته بودند آشناییشان در دانشگاه و دیدن ایشان در حال مطالعه بوده بدون اشاره به 15 ساله بودن خانمشان که البته منطقی تر به نظر می رسید چرا که کسی 15 سالگی دانشگاه نمی رود، می رود؟!!!

    • مهدی1345

      سلام. شهاب حسینی بازیگر سینما در تابستان 1398 همسرشان خانم پریچهر قنبری بایگانی را طلاق دادند و با همسر شهید ازدواج مجدد کردند و علاوه بر دو پسر از همسر قبلی یک فرزند پسر هم از همسر جدیدشان دارند و با خانم قنبری در سال 80 ازدواج کردند که سن خانمشان 15 سال نبوده و این سن کم خانم قنبری فکر کنیم شایعه است چون همسرشان متولد 1359 بودند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج