۲۵۵۵۹۳
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

دستمزد امید کردستانی در هیئت‌ مدیره توییتر

امید کردستانی که به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره توئیتر برگزیده‌شده یک حقوق سالیانه در کنار مقدار مشخصی از سهام دریافت خواهد کرد.

خبرآنلاین: امید کردستانی که به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره توئیتر برگزیده‌شده یک حقوق سالیانه در کنار مقدار مشخصی از سهام دریافت خواهد کرد.

بیزینس من شماره ۱ نت اسکیپ، گوگل و حالا توئیتر قرار است سالیانه ۵۰ هزار دلار بر اساس حقوق تعیین‌شده مدیران در توئیتر به‌عنوان پایه حقوق دریافت کند.

شاید فکر کنید این رقم کم است اما با تعیین دو بلوک سهام ۸۰۰ و ۴۰۰ هزارتایی برای وی، اوضاع کاملاً متفاوت خواهد شد. به دلیل کم بودن پایه حقوق در نظر گرفته‌شده، این دو بلوک سهام به‌صورت دو پاداش جداگانه و منوط به تصویب هیئت‌مدیره به وی اهدا خواهد شد.

دستمزد امید کردستانی در هیئت‌ مدیره توییتر

با توجه به قیمت حدود ۳۰ دلاری هر سهم توئیتر در بورس، رئیس هیئت‌مدیره جدید این شرکت از بابت ۸۰۰ هزار سهم حدود ۲۴ میلیون دلار و از بابت ۴۰۰ هزار سهم نیز بیش از ۱۲ میلیون دلار دریافت خواهد کرد، البته با شروط تعیین‌شده!

امید کردستانی متعهد شده است که به مدیران ارشد عضو برد اجرایی گزارش مستقیم دهد و بر اساس وظایفی که به وی محول شده باید سرویس‌های حرفه‌ای و تجاری را برای توئیتر مهیا سازد. استراتژی‌های کمپانی، ورود و خروج و مدیریت نیروهای نخبه برای کمپانی و مسئولیت‌های استراتژیک برای توسعه برنامه‌های توئیتر ازجمله وظایفی است که امید کردستانی باید انجام دهد.

مبلغ ۵۰ هزار دلار حقوق پایه بر اساس استانداردهای تعیین‌شده اداری در توئیتر تعریف‌شده و در هرزمانی ممکن است تغییر کند. همچنین سیاست‌های حقوقی توئیتر ازجمله مزایا، مرخصی و تعطیلات شامل حال وی می‌شود.

گفتنی است جک دورسی که هفته گذشته توسط سهامداران به سمت مدیر اجرایی / CEO به‌صورت دائمی/ Permanent برگزیده شد، پیشنهاد داد تا امید کردستانی رئیس هیئت‌مدیره / Cahirman یا رئیس برد اجرایی توئیتر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرواز

      آفرین بر غیرت مردی از دیار کردموفق باشی

    • Mojtaba

      حالا چند میلیونی به تومان میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج