۲۵۵۶۷۷
۵۱۱۵
۵۱۱۵
پ

۷ بالکن کوچک با دکوراسیون خلاقانه

خوبی خانه های کوچک امروزی این است که می توان در آن ها فضای دنج برای خلوت کردن با خود، خواندن کتاب یا حتی نوشیدن چای عصر گاهی پیدا کرد، یکی از این فضاهایی که می تواند حسابی حس خوبی به انسان بدهد، بالکن های محفوظ هستند.

۷ بالکن کوچک با دکوراسیون خلاقانه





وب سایت چیدانه: خوبی خانه های کوچک امروزی این است که می توان در آن ها فضای دنج برای خلوت کردن با خود، خواندن کتاب یا حتی نوشیدن چای عصر گاهی پیدا کرد، یکی از این فضاهایی که می تواند حسابی حس خوبی به انسان بدهد، بالکن های محفوظ هستند. بالکن هایی که می توان در آن ها یک صندلی ننویی گذاشت، لیوانی نوشیدنی گرم به دست گرفت و در حین گوش دادن به ملودی های آرام به زیبایی پشت پنجره های خیره شد و چهره پاییزی شهر را بارها و بارها مرور کرد.

۷ بالکن کوچک با دکوراسیون خلاقانه

۷ بالکن کوچک با دکوراسیون خلاقانه

با این مطلب جذاب از چیدانه همراه باشید تا به شما بگوید اگر در خانه تان از نعمت این بالکن های محفوظ برخوردار هستید، چه باید بکنید تا طراحی دکوراسیون داخلی آن ها از همیشه جذاب تر به نظر بیاید. این مطلب جذاب را از دست ندهید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

خانه اپرای سیدنی، شکوه هنر معماری در استرالیا!

به هر نقطه ی جهان که سفر کنید، شگفتی های بسیاری چشم به راه شما هستند. از طبیعت های بکر و دست نخورده گرفته تا هنرنمایی ها و شاهکارهایی که با فکر و دست توانمند بشر خلق شد اند. یکی از این شاهکار ها خانه ی اپرای سیدنی (Sydney Opera House) است که یکی از متمایزترین بناهای قرن بیستم از لحاظ هنر معماری بشمار می‌رود که در شهر ساحلی سیدنی و در ایالت نیو سات ولز کشور استرالیا قرار دارد.

۷ بالکن کوچک با دکوراسیون خلاقانه

خانه ی اپرای شهر سیدنی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اماکن توریستی در کشور استرالیا به شمار می‌رود. با چیدانه همراه باشید تا درباره ی این اثر خیره کننده بیشتر بدانیم...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

ویلای افشاریه کرج، الهام از باغ ایرانی

۷ بالکن کوچک با دکوراسیون خلاقانه

باز اندیشی معماری گذشته ایران از جمله باغ های ایرانی، جوهره طراحی ویلا را شکل داد با در نظر گرفتن ارزش هایی که بازتاب آن به پدید آمدن بنا کمک می نماید، از جمله این ارزش ها نظام معنایی باغ ایرانی و تاثیرات روانی محیط باغ بر انسان،می باشد که آرتور امید آذری به خوبی در ویلای افشاریه از آن ها بهره برده است و توانسته تا یکی از کاندیدهای جایزه معمار سال ۹۴ باشد. با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه کنار این ویلای بی نظیر سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

صداگیری پایه مبل و صندلی به سادگی!

۷ بالکن کوچک با دکوراسیون خلاقانه

اگر یادتان باشد، چند هفته پیش جواد رضویان در برنامه خندوانه از مشکلاتی که همسایه طبقه بالایی اش در هنگام جابه جا کردن وسایل به وجود آورده بود با حالی طنز امیز گله می کرد و همین مساله من را به فکر انداخت تا برای شما مطلبی بنویسم و ایده هایی را برای جلوگیری از ایجاد سر و صدا به هنگام جا به جایی مبلمان ها به هنگام تغییر دکوراسیون داخلی خانه ارائه دهم، پس با این مطلب کاربردی از چیدانه همراه باشید تا با هم این ایده ها را بررسی کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

لوازم نظافتی و شوینده ها را در کجا نگهداری کنیم؟

کمد لوازم نظافت فضای فشرده ای است که برای نگهداری ابزار نظافتی منزل شما به کار می رود. اما با جاروب ها، زمین شوی ها و شلنگ های حجیم جاروبرقی و آشفته بازار محصولات شوینده که از آن بیرون زده و راه را سد کرده اند، آن فضا به جای اینکه نظم دهنده ی منزل باشد به یک دردسر بزرگ بدل شده است.

۷ بالکن کوچک با دکوراسیون خلاقانه

کمد یا قفسه ی وسایل نظافت با وجود کوچک بودن اگر به درستی طراحی نشود، می تواند آزاردهنده باشد. چه بخواهید در بازسازی دکوراسیون منزل خود یک کمد جدید برای وسایل و لوازم نظافت طراحی کنید و چه قصد داشته باشید محل کنونی آن ها را بهتر تجهیز کنید، ایده هایی که چیدانه در اینجا به شما می دهد در انتخاب مکان درست این لوازم و نظم بخشی صحیح آن ها کمک تان خواهد کرد. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج