جاباما
۲۵۵۹۱۲
۲ نظر
۵۰۶۸
۲ نظر
۵۰۶۸
پ

دانتل، پیشنهاد سال طراحان

اگر می‌خواهید زیبایی پارچه مانتو شما به چشم بیاید، در انتخاب‌های‌تان سراغ تور و دانتل بروید. تركیب تور و دانتل مانتو را تبدیل به یك كاررسمی می کند.

دانتل، پیشنهاد سال طراحان
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: تركیب تور و دانتل در این مانتو، آن را تبدیل به یك كاررسمی كرده است. در طراحی این مانتو ساسون و پنس پشت به كار نرفته تا به صورت آزاد باشد. این مانتو به دلیل رنگ و خطوط افقی كه دارد برای افراد چاق مناسب نیست.

دانتل، پیشنهاد سال طراحان

با انتخاب یك شلوار فیت‌كات كرم، ست‌تان را از رسمیت خارج نكنید. حالا وقت آن رسیده كه با شال حریر سرخابی كمی رنگ و جان به ست‌تان بدهید. رنگ‌های دیگر مثل قرمز، بادنجانی، سبز و... هم می‌توانند این كار را برای شما انجام دهند.

به شما پیشنهاد می‌كنیم این ست را با كفش طلایی ست كنید. مهم‌ترین نكته، انتخاب كفش نوك‌تیز پاشنه بلند است چون هم مناسب شلوار تنگ است و هم هویت رسمی دارد.

این پیشنهاد برای كسانی كه به پوشیدن مانتوهای اسپرت علاقه دارند. این مانتو به دلیل چین‌كش‌ها و خطوط افقی پارچه، به افراد با اضافه وزن توصیه نمی‌شود.

دانتل، پیشنهاد سال طراحان

این مانتوی رنگی را با شلوار فیت‌كات ساده ست كنید؛ شلوار جین كشی خاكستری یا آبی انتخاب‌های خوبی هستند. اگر می‌خواهید ست‌تان به سمت اسپرت برود، جین بهترین انتخاب است.

اگر می‌خواهید زیبایی پارچه مانتو شما به چشم بیاید، در بقیه انتخاب‌های‌تان سراغ گزینه‌های ساده بروید. شال در رنگ‌های خنثی و ملایم بهترین انتخاب برای شماست.

در دوخت این مانتو از پارچه كرپ ژورژت استفاده شده و در قسمت یقه و جیب‌هایش، سوزن‌دوزی و آیینه‌دوزی سنتی كار شده است. این مانتو به دلیل برش آزادی كه زیر سر شانه دارد، سایزبندی ندارد و برای هر خانمی با هر اندامی قابل استفاده است.

دانتل، پیشنهاد سال طراحان

مانتوهای بلند با شلوارهای تنگ زیبایی بیشتری دارند؛ شلوار گشاد باعث می‌شود خطوط انتهایی مانتو محو شود و زیبایی آن به چشم نیاید. به‌‌دلیل كار دست رنگی كه روی مانتو انجام شده، بهتر است یك شال ساده مشكی برایش انتخاب كنید تا ظاهرتان خیلی شلوغ نباشد؛ شال حریر با عرض زیاد انتخاب مناسبی است.

كفش‌های مشكی آكسفورد لژدار كه این روزها در مدل‌های مختلف در فروشگاه‌ها موجود است، بهترین گزینه برای این ست هستند. راحتی این كفش‌ها در مقابل كفش‌های عروسكی تخت، شما را تبدیل به مشتری دائمی ‌آنها می‌كند.

پارچه ارگانزای مشكی و طراحی غیررسمی این نمونه باعث شده تا مانتوی راحتی برای خانم‌ها و دختر خانم‌هایی باشد كه رفت و آمدهای زیادی دارند. حتما شما هم متوجه هماهنگی هنرمندانه میان پارچه و آستر وال سبز سدری این مانتو شده‌اید. چون این مانتو پنس جلو ندارد برای هر سایزی مناسب است.

دانتل، پیشنهاد سال طراحان

یك جفت كفش مشكی تخت، هم با برش‌های این مانتو هماهنگی دارد و هم راحتی شما را تضمین می‌كند. بهتر است شلوارتان را هم در همین رنگ ـ یعنی مشکی ـ انتخاب كنید. یك كیف با دودسته كه هم بتوانید روی دوش بیندازید و هم روی دست بگیرید، همراه خوبی برای شماست.

این مانتو از پارچه دانتل است كه مد پررنگ امسال است. زیر مانتو تا بالای زانو آستر كارشده تا توری بودن پارچه، مشکلی ایجاد نکند. این مانتو به دلیل گل‌های درشتی كه در پارچه آن كار شده و رنگ سفید آن برای كسانی كه چاق هستند مناسب نیست، زیرا باعث می‌شود فرد را چاق‌تر نشان دهد. این مانتو به دلیل بلند بودن و رنگش، مناسب موقعیت‌های خاص است و برای استفاده روزمره پیشنهاد نمی‌شود.

دانتل، پیشنهاد سال طراحان

شلوار سفید، بهترین شلواری است كه می‌توانید همراه این مانتو بپوشید. دقت كنید‌، چون طراحی مانتوی شما حالت آزاد دارد، شلوارش باید تنگ باشد. همراه كردن مانتوی بلند و كفش پاشنه‌دار می‌تواند راه رفتن شما را سخت كند و از طرف دیگر شكیل نیست؛ به همین دلیل یك كفش تخت را انتخاب كنید.

در چنین تركیبی دست شما برای انتخاب رنگ شال باز است و با هر رنگ شالی می‌توانید صاحب یك ست تازه شوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریده

      عکاس این عکسها واقعن عکاسه؟؟؟؟؟

    • سارا

      این خانم مدل شکم بزرگی دارند و اصلا مدل مناسبی نیستن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج