۲۵۶۳۶
۵ نظر
۵۰۱۶
۵ نظر
۵۰۱۶
پ

رويانيان جواب فتح‌الله‌زاده را داد

محمد رويانيان مي‌گويد درباره گفته‌هاي جديد علي كريمي مبني بر جدايي‌اش از پرسپوليس هيچ صحبتي نمي‌كند.

ایسنا: محمد رويانيان مي‌گويد درباره گفته‌هاي جديد علي كريمي مبني بر جدايي‌اش از پرسپوليس هيچ صحبتي نمي‌كند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره بازيكناني كه تاكنون به اين تيم جذب شده‌اند و ارزيابي خود از پرسپوليس فصل آينده اظهار كرد: من به نهايتي فكر مي‌كنم كه هنوز به آن نرسيده‌ايم و تا زماني كه پروژه من تمام نشده نمي‌توانم به خودم نمره خوبي بدهم، بنابراين فعلا درباره عملكردمان در فصل نقل و انتقالات صحبتي نمي‌كنم.

وي افزود: با اين وجود از اين خوشحالم كه تيمي كه تا الان بسته‌ايم همه بازيكنان در آن همدل و هماهنگ بوده و به دنبال پيشرفت پرسپوليس هستند.

رويانيان با اشاره به مذاكرات خود با چند بازيكن، در حالي كه از مطرح كردن نام آن‌ها خودداري مي‌كرد، گفت: مذاكرات خوبي با اين بازيكنان داشتم و در يكي دو روز آينده تكليف آن‌ها هم براي حضور در پرسپوليس مشخص خواهد شد.

علي كريمي پس از ديدار ايران مقابل قطر گفته بود ديگر در پرسپوليس نمي‌ماند. رويانيان در اين رابطه به ايسنا گفت: هيچ صحبتي در اين باره ندارم، اساسا دوست ندارم كه جواب بازيكنان را بدهم. حالا اين بازيكن مي‌خواهد رونالدو باشد يا مسي.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره مذاكرات اين باشگاه با محمدرضا خلعتبري هم به ايسنا گفت: چه كسي گفته ما از آوردن خلعتبري نااميد شده‌ايم. مرد نااميد نمي‌شود. مذاكرات ما با اين بازيكن همچنان ادامه دارد.

وي در ادامه درباره صحبت‌هاي جديد فتح‌الله‌زاده مبني بر اينكه پرسپوليس از رانت دولتي استفاده مي‌كند، گفت: من از صحبت‌هاي فتح‌الله‌زاده تعجب مي‌كنم. اگر معاملات ماشين رانت است، من صحبت‌هاي او را قبول دارم. در ضمن آقاي فتح‌الله‌زاده با اين سوادي كه داريد من از شما تعجب مي‌كنم. دولت چه زماني از اين ماشين‌ها داشته است؟ اگر توجه كرده باشيد، دولت سمند دارد نه بنز.

رويانيان با اشاره به اينكه دولت به استقلال بيشتر از پرسپوليس كمك كرده، گفت: آقاي فتح‌الله‌زاده شما كه تا ديروز بانك تات و بازار مبل را در اختيار داشتيد اما ما از اين اسپانسرها نداشتيم و فقط چند تا ماشين معامله مي‌كنيم. بايد بگويم كه اين ماشين‌ها در بنگاه‌هاي همه شهرستان‌ها هم وجود دارد. من با اعتبار خودم چند ماشين قسطي مي‌خرم و خريد و فروش مي‌كنم. اگر از اين ماشين‌ها مي‌خواهيد مي‌توانيد در بنگاه ها بخريد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      حاج فتل تک دلی...
      این رویانیان دو روز اومده تو فوتبال جه دوری ور داشته ...

    • edvin

      این فوتبالو با پمپ بنزین اشتباهی گرفته

    • maryami

      من رویانیانو دوست دارم خیلی مودبه

    • امیررضا

      پرسپولیس امسال مثه رئاله پول زیاد خرج کرده ولی هیچی نمیشه.استقلال بارساس از ریشه درسته.تازه دنیزلیم که رفت بشیکتاش دایی بیاد پرسپولیس چقد بخندیم

    • فاران

      .« یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، شیش ، شیش تایی ها ، شیش تایی ها» این شعار مطمئنا روی اعصاب استقلالی هاست.شعاری که پس از 37 سال همچنان محبوب ترین شعار پرسپولیسی هاست.استقلالی ها البته با لنگی گفتن دوست دارند دردشان را التیام بخشند اما این شعار همیشه روزهایی که پرسپولیسی ها در ورزشگاههای مختلف کشور بازی دارند بارها وبارها توسط سرخ پوشان طنین انداز می شود.
      سرمربی : آلن راجرز
      گلزنان : همایون بهزادی 3 گل ( دقایق 50 - 87 - 90 ) ایرج سلیمانی 2 گل ( دقایق 45 و 57) و حسین کلانی یک گل در دقیقه 32 )
      ایران یکسره قرمز بود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج