کد خبر: ۲۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۳۶۸۸۱
تعداد نظرات: ۱۱۴ نظر
دومین روز طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن ها/ برج میلاد












































بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱۴
GERMANY
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
70
152
انصافا لباس این خانوما مشکلی نداره. واقعا چرا گرفتنشون آخه؟ مانتوهاشون بلنده ، گشاده.
پاسخ ها
نظر مینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
اما شلوا رها تنگه دوسته عزیز
نظر آقا رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
لباس اکثر این خانوما مشکل انچنانی در حد گیر دادن نداره، تو خیابونا خانم هایی هستند که وضع لباسشون به مراتب بدتره باز اگه به اونا گیر بدن یه چیزی واقعا بعضی خانوما لباس داخل خونه رو بیرون می پوشن آخه اینا که ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
66
122
باز می نویسیم باز پخش نکنید .
من با این تصاویری که می بینم . نصف این مانتوها که همشون بلند .
پاسخ ها
نظر نگار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
مینا جان واقعاً برات متاسفم اینطوری فکر می کنی...
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
من اشتباها منفی زدم معذرت می خوام. فکر کردم این منفی مال حرف میناست!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
245
84
احسنت....
آفرین....
خدا خیرتون بده....
نیروی انتظامی با غیرت.....
البته در کنار این نوع برخورد باید کار فرهنگی هم کرد....
پاسخ ها
نظر وروجك
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
خدايي ركورد منفيو به نام خودت زدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
16
45
همچین تیتر زدین نظرات بینندگان انگار همه رو نشون میدین
GERMANY
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
72
204
لطفا به جای اینکه فقط به خانم ها گیر بدین و طوری رفتار کنین که انگار فقط همه چی تقصیر خانم ها است، با آقایانی که چشم چرانی می کنند و هر طور بیای بیرون باز نگاه بد دارند هم تذکر بدهید. نمیشه فقط به یه طرف ماجرا گیر داد و طرف دیگه رو کلا بی خیال شد.
پاسخ ها
نظر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
دختر تو به پسرای خوش تیپ مردم چیکار داری؟!!
نظر نگین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
اقا رضا محترم میشه بپرسم پسرا به دخترای خوشتیپ مردم چیکار دارن...
نظر مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
خب اگه دخترا با وضع خوب و مناسبی بیرون بیان مطمئنا پسرا هم کمتر نگاه میکنند
نظر ملیکا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
مهدی جان اینوتنهایی گفتی یاکسی کمکت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
UNITED STATES
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
64
205
واقعاً نصف این خانومها لباسشون مشکلی ندارد. مگه اینکه کفش پاشنه بلند هم جدیدا ممنوع شده باشد
پاسخ ها
نظر س.ا.ب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
فقط بخاطر مانتو نیست بیشتر به خاطر روسری هاشون هست که البته بعد از اینکه جلوشون رو گرفتن کشیدن جلو.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
10
35
:))
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
4
55
vayyy ina ke 98% eshun moshkeli nadaran... ina ro gereftan ehtemalan manam migiran!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
11
20
این خبر مال دیروز بود الان دیگه جذابیتی نداره همه دیدن، راستی شما چرا معمولا یه روز عقب هستین از بقیه؟ بعد این "مطالب مثلا مفید" سایتتون کجاست، چرا خالیه؟ اصلا مفید داره؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
3
14
حالا کم از این عکسها بزارین !
یه بار گذاشتین ، دیگه بسه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
پاسخ
58
75
سلام خداوکیلی شده بیایدیی دختره باحجاب و جلوشو بگیرید بگیدبه خاطره حجاب زیبات بیا باپدر ومادرت برو سفرمشهدیا هرجای غیر زیارتی با کمک هزینه ماای کاش این کامنتو میگذاشتین تامسولین بلند پایه ببیننداگر ده درصد جریمه های رانندگی رو به این امر بگذارید متوجه مشوید که چه تاثیری بر رون فرهنگ اسلامی شده/درود سلام بر حضرت خدیجه کبری که تمام ثروتش را برای دین اسلام درخدمت حضرت محمد(ص)گذاشت
پاسخ ها
نظر sevda
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
به راهات ادامه بده دوست خوب....شعار بده.شعار بده.به جای اینا میتونستی اقایانی مثل خودت رو به حفظ ایمان و چشم هایشان دعوت کنی نه بیای در مورد حجاب خانوم ها شعار بدی!اعصاب آدمو میریزین به هم دیگه. به خدا اگه نظرمو سانسور کنین به جان خودم نفرینتون میکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!اَه
نظر parand
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
khosham umad sevda jun, khub javabesho dadi, afariiiiinnn
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
8
69
مانتوی بلند و گشاد ، ساق شلواری چسبان و کفشهای بدون پاشنه الان مد شده برای اینکه پیرو مد بودند دستگیر شدند. با این شرایط من ترجیح میدم تو خونه بشینم .
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
اره خیلی بهتره
نظر sevda
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اره بابا بشین خونه بستنی بخور بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
5
24
بارها گفتم و بقیه هم میگن باید یه حد مطلوب به مردم نشان بدین تا بدونن که چی ارزش است و چی نیست ، اما چرا روش برخوردو عوض نمیکنید ؟ لطفآ حرفای مارو پخش کنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
15
101
چرا صورت این مامورای زحمتکش رو شطرنجی کردین؟؟!! مگه به نظر شما دارن کار بدی میکنن؟؟؟!!!
پاسخ ها
نظر تهمینه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
میشه لطفأ شما نظر ندید
نظر سی سی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
بله! کامنت نمی ذاشتید بهتر بود!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
80
23
اميدوارم يك روزي هيچ بدحجابي نباشه
چون بشتر به هم خوردن زندگي ها و انحرافات اجتماعي از همين بي حجابي يا بدحجابي شروع ميشه
پاسخ ها
نظر مه ناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اگه انسان خوبي باشي انحرافات اجتماعي و بهم خوردن زندگي ها به بد حجابي و بي حجابي و باحجابي نداره .اگه سعي كني سرت تو زندگي خودت باشه دچار مشكل نميشي . از من به امثال تو نصيحت .
نظر سیما
| UNITED STATES |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
ان شالله دمت گرم
نظر parand
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
مه ناز جونم احسنت
نظر هستی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
نکه شمام بدتون میاد آخه ...
نظر sevda mor
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
این حرف که میزنی بهونه است
آدم اگه آدم باشه و پایبند زندگیش،هیچ چیزی نمی تونه از مسیر منحرفش کنه...
نظر 1001
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
طبق فرمایش قرآن ایمان افراد یک جامعه متفاوته. حالا اگر بدحجابی افراد باعث انحراف افراد کم ایمان یا بی دین بشه حتما افراد بدحجاب و بی حجاب مقصر خواهند بود و چونکه جنبه اجتماعی پیدا میکنه باید باهاشون برخورد بشه. به جای آرمانگرایی واقعبین باشید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
15
41
نمیدونن با جنس لطیف جامعه چطور برخورد کنن...
پاسخ ها
نظر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
لطيف جامعه ........
نظر امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
همین جنس لطیفه که دل رابرده اگه یه کابل برق رادستت بگیری برق نمیگیرتت ولی اگرهمین سیم لخت باشه جراتش راداری دستت بگیری بایدحتمازوربالاسرشون باشه
نظر 1001
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
لابد شما میدونید...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
56
10
دوستانی که می فرمایند ، مشکلی وجود ندارد لباسهاشون به عکس های زیر دوباره نگاه کنن:
2-4 -5 -7-9 -10- 21
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
شما مثل اینکه خیلی با دقت و موشکافانه تک تک خانومهارو بررسی کردین!!!!!
نظر parand
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
mr siamak ta adamhai mesle shoma hastan ke injuri riz be khanuma nazar bendazan hamchin bahsaye hejabo bihejabo ba hejab pish miad. shoma lotf kon age pusheshe khanuma moshkel dari sareto bendaz paeen o did nazan!!
نظر پوریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
اون وقت آقا سیامک این که من و شما اینقدر دقیق لباس خانوما رو بررسی کنیم فکر می کنی کار درستی باشه؟
نظر 1001
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
اگه آقا سیامک هم نگاه نکنه هستند آدمای بی دین که مزاحم این خانومها میشند و با الفاظ نا مناسب اونها را خطاب میکنند. اصولا خانمهای بد حجاب ضامن حضور مردهای لا عبالی در جامعه هستند. زن های با حجاب جامعه کمتر در معرض تهدید هستند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
218
24
تعجب میکنم از مردانی که بی حجابی زنهاشون وناموسشون براشون عادیه؛ شکستن آیات قرآن براشون عادیه؛ از زنان و دخترانی که در نمایاندن خود به نامحرمان از هم پیشی میگیرن؛ از نظام دینی که بخاد برخورد نکنه با بدحجابی ها؛ از اجازه فروش داشتن اینگونه لباسها در داخل کشور، و بدتر اجازه تولید داشتن این لباسها.... ما وقتی به جوونمون میگیم اینو نبین، نپوش، نرو، باید بگیم ببین ،بپوش ،برو اینجا که جایگزین آماده کردیم. خاهشا نسبت به پدیده ی زشت بد حجابی و شکسته شدن قبح و زشتی این گناه بی تفاوت نباشید.....
پاسخ ها
نظر sevda
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
چَشم.فقط چون شما گفتی
نظر sevda mor
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
حیف که فقط میشه یه نمره ی منفی داد...
نظر سی سی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
بله!این که صحیح...ولی ببخشید ها باید می نوشتید خواهشا و نه خاهشا!!!
نظر 1001
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
همینه دیگه وقتی به حرف منطقی میرسید چون جواب منطقی ندارید به حواشی میپردازید. تا کی و کجا میخواهید خودتونو فریب بدید؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
43
9
هیچ فایده ای نداره..اینا جلوی پلیس روسریشونو میکشن جلو میگن شلوار بلند میپوشن و مانتوشونو درست میکنن ولی بازم همینه که هست و در واقع مشکل از خودماست که کاری جز تقلید کور کورانه از غرب کاری نمیکنیم...و انگار آزدی و تمدن یعنی عریانی و کشک بودن شرم و حیا !؟؟؟
پاسخ ها
نظر hasti
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
fekr nemikonam pushidane lebase rangi rabti be sharmo haya dashte bashe.dine eslam range meshki ro makruh midune
نظر laya
| - |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
هستی عزیز کسی نمیگه رنگه تیره بپوش رنگ روشن نپوش حرف اینا اینه که درست بپوشید...از هرچیزی درست استفاده باید کرد...ببین الان این ساپورت هایی(ساق) که میپوشند واقعا واسه یه محیط عمومی واسلامی خیلی بده به نظر من اینارو باید وقتی که میرن مهمونی باید بپوشند نه کوچه وخیابون و بازار....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
پاسخ
3
37
اعتدال بهترین چیز است :
نه افراط ، نه تفریط
پاسخ ها
نظر فریده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
به نظر شما هست؟! این اعتدال!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
1
53
کاشکی کسی بود با تورم، بیکاری، فقر، گرسنگی هم مبارزه می کرد و درمانی براش پیدا می کرد
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
دوست عزیز کیه که به این چیزا اهمیت بده
نظر مینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
آفرین... ولی مثل اینکه تنها مشکلی که وجود داره همینه!!!!!!
نظر 1001
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
خیلی بده که هر وقت در مورد حل یه مسئله بحث میشه به جای جواب منطقی فرا فکنی میکنیم و از موضوع اصلی فرار میکنیم. اگه یکی از مشکلات اجتماع کم بشه خوبه یا بد؟ اگه با یک مشکل جدی به دلیل وجود مشکلات دیگه برخورد نشه بقیه مشکلاتمون حل میشه؟ تازه این مسئله خودش به تنهائئ ریشه هزاران مشکل جدیده.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
3
23
سلام
فقط مي توتم بگم متاسفم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
4
17
تو کشور ما می خوان فقط سطح و رویه کار رو تطهیر کنن.
و اصلا به بن و ریشه فکر نمی کنن.
با خانم هایی که حجابشون معقوله و اینجا عکسشون زده کاری ندارم.
چون تابع جمع سوخته شدند!!!
با خیلی هام که واقعا هم از نظر پوششی و هم از نظر شخصیتی،روانی مشکل دارن...
بیان بشینن سر حرفاشون.که این کارا از چی نشات میگیره.
اینها غرق شده در مشکلات خانوادگی ،اعتیاد،بیکاری،مسایل زناشویی،فقر فرهنگی و ...هستند
شاید به ظاهر لباس های گرانی هم به تن کنند اما واقعا مشکلدارند.
به امید روزی که در کشور یک کار فرهنگی درست درمون،ممتد و پایدار صورت بگیره!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
2
28
اینا که بد نبودن!!!
NETHERLANDS
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
0
12
lچرا واقعا نظر منو نمیذارین تو سایت؟ میشه یکی جواب منو بده؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
45
4
مشکل کوتاهی و بلندی لباسهاشون نیست همین لباس های تنگ و رنگارنگ و جور واجور برای تحریک کردن و جلب توجه کافیه
همشون هم روسری و شالشون نصفه هست
پاسخ ها
نظر نیلوفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
برو چشم خودتو درویش کن
مجبوری نگاه کنی اقای محترم
نظر سی سی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
نیلوفر جان:+++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
4
33
اونوقت آقایونی که لباس تنگ و تیشرت های کوتاه و شلوارای تنگ با فاق تنگ می پوشن که واقعا برای یک مرد زشته و ارزش مردونگیش رو پایین میاره، چی؟ فقط بلدین به خانوما گیر بدین؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
4
15
به نظر من هم اينا مشکل زيادي نداره لباساشون. بدتر از اينا هم فراوونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
8
8
من دخالت نمیکنم
پاسخ ها
نظر مه ناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
دوست عزيز مگه شما توي اين جامعه زندگي نمي كني ؟ يعني چي دخالت نميكنم ؟ يعني خودت داري ميگي بودن و نبودنت اهميت نداره ؟
پس تو يه عروسك هستي .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
29
10
من شرمنده ام که نتونستم کاری برای اینکه خواهرای سرزمین پاکم ایران خوب باشن و درست فکر کنن و همیشه در راه رسیدن به الگوهای درست قدم بردارند انجام بدم به امید روزی که ارزش واقعیشون رو درک کنن وباورش کنن این نحوه پوشش بد اونها هیچ تاثیر خوبی روی ما نمیگذاره بجز اینکه اینده زشت و ناراحت کننده اونها جلوی چشممون میاد
پاسخ ها
نظر parand
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
hala chera inghadr khodeto daste bala gerefti???? hala ki khaste ru u tasir bezare??!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
12
10
بيشتر اين افراد توي شهر ما باحجاب تلقي ميشن.
اين برميگرده به غيرت مرد ها كه اونم با برداشتن ابروهاشون بر باد رفته.
وقتي تو مغازه ها اين لباسارو ميارن مردم هم مي خرن.
با بلوزايي كه دخترا مي پوشيدن هيچ وقت فكر نمي كردم كه مانتوي بلند ببينم اما متوجه شدم مردم عقلشون تو چشمشونه هرچي مده رو مي پوشن از خودشون هيچ اراده اي ندارن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
6
0
afarin faran jooooooooonam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
2
5
آها منظورتون اینه فقط لباس مشکل بپوشیم؟!!! باشه!!!!!
HONG KONG
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
6
0
سلاااااااااااااااااااام آقا فاران خوبی؟ دلمون واست تنگ شده بود اخه یه مدت کوتاه نبودی...
کاملا با نظرت موافقم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
4
33
ببینین من نه کانتو کوتاه میپوشم میرم بیرون....نه ارایش میکنم......نه شلوار تنگ میپوشم....نه تابع مدم.به خدا هیچ کدومشون نیستم.خدا شاهده اصلا با این کارا حال نمیکنم!شلوار گشاد میپوشم.مانتو از هر چی دیدی گشاد تر میپوشم!گشت مشتم عمرا به آدمی مث من گیر بده...ولی اینارو که میبینم ....نظر اون آقایونی که ریشه ی چش چرونی هاشونو.......هوس بازیاشونو انحرافات جامعرو فقط طرف مقابل میدونم یا حتی بیشتر عیبو تو طرف مقابل میبینن اعصاااااااااااابم خورد میشه!به خدا فشارم رفته بالا.بیرون پره از مردا ی اشغال.اگه بخوان اونارو بگیرن باید با کامیون بیان جمع کنن!به خدا اونایی هم که با هزار مرضی که زنشون داره نمیرن پی خانوم بازی امام نیستن!اونا هم آدمن!بسه دیگه.اگه از هر ده دختر تو خیابون که تیپ زده اومده بیرون 6 تاشون عقده ای باشن همه ی اونایی که متلک میندازن رد میشن عقده ایییییییییین(در واقعا هر جنس مزکری که رد میشه تیکه میندازه)یعنی واقعا با این افکار مردم انتظار دارین وضع بهتر بشه؟نه!بابا یه خورده افکارتونو درس کنین!
پاسخ ها
نظر سی سی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
ببخشید ها ولی ...اون مذکره!
ذ نه ز!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
43
2
مريم جان پس به چي ميگن بد بايد از همين جا شروع كرد ديگه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
1
8
بازم نظرمو نشون ندادید.
اینجوری طرفداراتون از دوروبرتون پراکنده میشن
پاسخ ها
نظر fereshte
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
surati jan sare hamin bahsay gashte ershad va... har chi nazar dadam taeed nashode hata sade tarin naaro rad kardan
نظر صورتی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
فرشته جان نمیدونم که مشکلشون چیه.
تو مجله شماره قبلی هم نظرمو نذاشتن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
2
2
sevda جون زدی تو خال ...دمت گرم به خدا ... شدیدا (+)
کو گوش شنوا !!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
0
11
به نظر من بعضي ها لباس هاشون خوبه الكي گير ميدن......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
9
4
فكر ميكنن اينارو بگيرن اينا ميشن باحجاب!!!!!!! دو روز بعد دوباره همين وضعه.به قول شريعتي بايد افكار زن رو عوض كرد و يه كار ريشه اي انجام داد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
3
4
doroste ke har kasi ya har khanomi shakhsiyatesh ,be tore nesbi ba poshesh va raftaresh sanjide mishe....ina ro inghadr bemon goftan ke alan mitonam 2 safe rajeb be olgohaye zane ba efaf va ba hejab baraton benevisam...nemigam ghalatan ..kamelan dorost...vali hamontor ke migid ke to daneshgah bayad kamelan lebasemon monasebe makane farhangi bashe ...va hata haghe poshidane jorabe rangi ro ham nadarim...chera bayad in sakhtgiriha to mohitaye kamelan tafrihi va azad ham gerefte she...pas in hame lebashaye rangi ke to foroshgaha arze mishe (hala kari nadarim ke goshadan ya tangan...!)ro bayad koja poshid..?
-
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
8
4
بنظر من بايد از طريق فرهنگ سازي اين مشكل حل كرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
3
16
سلام،من موندم چرا
اگه این لباسها بده با فروشنده هاش برخورد نمیکنند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
3
12
من فکر می کنم باید عادلانه تر به این قضیه نگاه کرد،انصافا بعضی از خانمها بد لباس می پوشن بنظر من وقتی داریم تو جامعه زندگی می کنیم باید یک سری از مسائلی که جزء عرف اون جامعه هست رو رعایت کنیم حتی اگه اعتقادی بهش نداریم ، همه جای دنیا اینطوریه ولی ما همه مسائل رو با هم قاطی می کنیم ، ما خانمها باید فرقی بین لباس پوشیدن محل کار ، خیابون ، دانشگاه، مهمونی و عروسی رو بدونیم، درست نیست با لباس و آرایش مهمونی بریم دانشگاه ،یا با لباس عروسی بریم خیابون ... و همونقدر آقایون هم در قبال رفتارهاشون مسئولن ، و درست نیست که منشا هر فسادی رو خانم می دونن این در واقع بی حرمتی به جنس زنه ، زنی که همه مردها از اون موجودیت پیدا می کنن ، من واقعا از دیدن زنهایی که می دونن کجا چی بپوشن ، چی بگن ، چه رفتاری انجام بدن و مردهایی که مرد باشن ، حرمت زنها رو با نگاه ناپاکشون از بین نبرن ، بد دهن نباشن و کلا انسان باشن لذت می برم ...
پاسخ ها
نظر صورتی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
خوب گفتی بیتا جون.مرسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
2
5
اینا بیشتراشون لباساشون خوب بود هر کی مناسب سن خودش باید لباس بپوشه و رفتار کنه انقده هست آدمای بدتر از اینا جرا کسی به اونا گیر نمیده؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
19
2
اینجا قرار بوده عروسی برگزار شه؟یا شو لباس بوده؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
3
2
salam bacheha az nazaratedostane khobam sevda jon parande aziz kheyli mamnon .bahashon ham aghideam va inke in khanoma ro gereftan vaghean bad hejab nabodan .age nazaramo nazarid dige dige .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
1
22
دوستان نظرتون چیه که 1تیر اصلا تو هیچ قسمت برترین ها هیچ نظری ندیم؟؟؟ شورشو در آوردن بس که نظرامونو سانسور کردن. هرکی موافقه +بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
2
7
گناه دارن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
1
0
salam man daghighan ba nazare sarajoon movafegham kamelan hagh ba shomast va jaye hich porseshi ham nistesh.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
14
4
به نظر من ریشه بدحجابی باید از درون خانواده گرفته شود و با فرهنگ سازی این پدرا و شوهرای با غیرت جلوی بدحجابی کرفته شود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
1
1
man bahat moafegham parand jon .aslan nazaramo nazashtan
پاسخ ها
نظر parand
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
azizam pas + dadi? jalebe jahai ke tarafdar vase khndan ziad dare in nazaro nazashtan (masalan ghesmate fale ruzane) manam tu hameye page ha 2.3bar send kardam bebinam chi mishe. felan montazerim
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
پاسخ
11
1
دمتون گرم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
16
4
این بی حجاب ها باید از خون شهیدان خجالت بکشند. این بی حجابی زنان، تبلور بی غیرتی مردان ماست.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
12
4
از نظر من اين حجابها ايراد دارد اما اين گشت هاي عزيز بايد در خيابانهاي معروف كرج وتهران هم فقط يك دوري بزنند ان وقت حساب كار دستشان ميايد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
4
16
به نظر من بهتر بود نیروی انتظامی یک برج میلاد دیگهای درست میکرد وبرجها را زنانه مردانه می کرد تا اول خودشان بعد همه را راحت میکرد
UNITED STATES
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
3
0
ازهمه تشکر میکنم برای اظهار نظر وبرخورد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
6
0
كار از اين بهتر نميشد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
1
5
Afrade mohtarami ke aghide daran bayad az tarighe farhang sazi dar pedarha va shohar haye bagheirat in masalaro hal kard lazeme yadavari konam ke zan yek ensane ke ruho shakhsiat dare va pedar ya shohare yek zan saheb va ekhtiar dare un nist age gharare az khanuma kari khaste beshe bayad az tarighe khodeshun dast be kar shod chon motmaen bashin na pedar na shohare bagheirat ta vaghti khode zan nakhad HICH kari nemitunan bokonan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
پاسخ
3
6
فقط میتونم بگم متاسفم برای همه چی. چی میشه یه بارم به اقایون گیر بدن جای دوری نمیره،،،؟؟؟ میره،،؟؟؟؟؟؟؟ نمیره بخدا....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
پاسخ
1
0
nooshin jun kolan kharabe nazaratam.vaghaan va haghighatan indafaro hagh ba shomast.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
پاسخ
0
0
به نظر شما چي بگم !!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
پاسخ
1
0
خوشم اومد....
همچین حال کردن............
کیف کردم..........
و.....
FRANCE
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
پاسخ
0
2
من شخصا دوست دارم خانومم چادری باشه ولی این دلیل نمیشه که چون من دوست دارم همه هم دوست داشته باشن . اونور دنیا خانوم ها رئیس جمهور کشور میشن و اینجا ما داریم به پوشششون گیر میدیم . بابا به جای اینکه دیگران رو امر و نهی کنید برید خودتون رو درست کنید . شما هنوز به این نتیجه نرسیدید که با زور نمیشه کاری رو انجام داد ؟ 100 سال قبل رضا خان به زور حجاب رو از سر زنان کشید ولی نتونست بی حجابی ( از نظر اسلام ) رو به جامعه بیاره .
UNITED STATES
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
پاسخ
0
2
سلام به امید روزی که جامعه ای پاک و سالم داشته باشیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
پاسخ