جاباما
۲۵۶۸۷
۲۰ نظر
۵۱۵۲
۲۰ نظر
۵۱۵۲
پ

خواننده هایی که با تیتراژ معروف شدند

مازیار فلاحی هرچند پیش از این هم در زمینه موسیقی فعالیت داشته است، اما شهرتش را مدیون همکاری در سریال «قلب یخی» است

خواننده هایی که با تیتراژ معروف شدند

هفت صبح:

خواننده هایی که با تیتراژ معروف شدند

احسان خواجه امیری

هرچند شروع کار او با یک همکاری مشترک با پدرش یعنی حسین خواجه امیری یا همان ایرج معروف شروع شد اما بیشتر مردم او را با تیتراژ سریال های تلویزیونی می شناسند. او برای اولین بار سال ۸۴ با خواندن تیتراژ سریال در مسیر زاینده رود پا به تلویزیون گذاشت.

همچنین او تیتراژ سریال ها و فیلم های دیگری مانند «امشب شب مهتابه»، «مثل هیچکس»، «میوه ممنوعه»، «از نفس افتاده»، «لبه تاریکی» و «نابرده رنج» را هم در کارنامه خود دارد.


خواننده هایی که با تیتراژ معروف شدند

مازیار فلاحی

مازیار فلاحی هرچند پیش از این هم در زمینه موسیقی فعالیت داشته است، اما شهرتش را مدیون همکاری در سریال «قلب یخی» است که در شبکه خانگی توزیع می شود و همچنان ساخت آن ادامه دارد.

مازیار فلاحی سال گذشته آلبوم خودش را هم با نام قلب یخی روانه بازار کرد. فلاحی با قلب یخی خیلی زود توانست به یکی از محبوب ترین خوانندگان پاپ کشور تبدیل شود.


خواننده هایی که با تیتراژ معروف شدند


مجید اخشابی

مجید اخشابی را شاید بتوان معروف ترین تیتراژخوان سال های اخیر دانست. او در یک دوره ای پرکارترین خواننده صدا و سیما بود و مردم او را با تیتراژهای تلویزیونی می شناختند. اخشابی آموزش موسیقی را با فراگیری سنتور شروع کرد و در ابتدا موسیقی سنتی را دنبال می کرد. او با خوانندگانی چون علیرضا افتخاری و عبدالحسین مختاباد هم به عنوان نوازنده همکاری داشته است. همچنین او آموزش هایی هم در زمینه موسیقی پاپ دیده است. او یکی از معروف ترین خواننده های سبک پاپ - سنتی هم در ایران است.


خواننده هایی که با تیتراژ معروف شدند

علیرضا قربانی

«مدار صفر درجه»، «شب دهم»، «کیف انگلیسی»، «سایه آفتاب» اینها هنوز معروف ترین آهنگ های علیرضا قربانی در بین مردم هستند. قربانی یکی از معدود خواننده های سنتی بود که توسط تیتراژهای تلویزیونی معروف شد البته قربانی قبل از خواندن این تیتراژها هم به صورت حرفه ای در موسیقی فعالیت داشته است. او خواننده ثابت ارکستر ملی ایران بود که فرهاد فخرالدینی رهبری آن را برعهده داشت.


خواننده هایی که با تیتراژ معروف شدند

سالار عقیلی

هرچند شهرت سالار عقیلی به پیش از تیتراژخوانی او برمی گردد اما نمی شود انکار کرد که او بخش زیاید از محبوبیتش را مدیون سریال های تلویزیونی است. عقیلی در تیتراژ خوانی گزیده کار است و هرکدام از کارهایی که خوانده است از معروف ترین تیتراژهای تلویزیونی هستند.

مشهورترین تیتراژی که عقیلی خوانده است مربوط می شود به سریال شهریار که درواقع بازخوانی اثری از غلامحسین بنان بر روی شعری از شهریار است. از دیگر تیتراژخوانی های او می شود به سریال های «دختری به نام آهو»، «تبریز در مه» و «سال های مشروطه» اشاره کرد.


خواننده هایی که با تیتراژ معروف شدند

محمد معتمدی

محمد معتمدی از خوانندگان جوان موسیقی سنتی است و آنهایی که اهل موسیقی سنتی هستند بیشتر او را به خاطر همکاری اش با محمدرضا لطفی و علی قمصری می شناسند اما معتمدی این شانس را داشت تا با خواندن تیتراژ سریال «از یاد رفته» بیشتر در میان مردم شناخته شود.


خواننده هایی که با تیتراژ معروف شدند

سینا حجازی

آنهایی که موسیقی پاپ را به صورت جدی تر دنبال می کنند، حتما نام سینا حجازی زیاد به گوششان خورده است. او یکی از معروف ترین تنظیم کننده ها و آهنگسازان سال های اخیر است که در آلبوم آخر محسن چاوشی به نام «پرچم سفید» هم حضور دارد.

سینا حجازی اما چند ماهی است که پا در عرصه خوانندگی گذاشته است. او به غیر از چند تک آهنگی که در اینترنت منتشر کرده است و خیلی زود پرطرفدار شده اند، تیتراژ سریال «مسیر انحرافی» را هم خوانده است.


خواننده هایی که با تیتراژ معروف شدند

سینا سرلک

سینا سرلک جوان ترین شاگرد محمدرضا شجریان و از خوانندگان ثابت ارکستر ملی سابق بود. اما شهرت او بیشتر به خاطر دو تیتراژ سریالی معروفی است که خوانده است. «خانه ای در تاریکی» و «مرده متحرک» دو سریالی است که سینا سرلک تا به حال خوانندگی آنها را برعهده داشته است.


خواننده هایی که با تیتراژ معروف شدند

صدیق تعریف

هرچند صدیق تعریف از مطرح ترین خوانندگان سنتی بعد از انقلاب است، اما مردم او را تنها با تیتراژ سریال «امام علی(ع)» به یاد می آورند. البته قدیمی ترها ممکن است او را از گروه چاووش و مرکز حفظ و اشاعه موسیقی که در سال های اول انقلاب و با حضور هنرمندانی چون محمدرضا شجریان، محمدرضا لطفی، حسین علیزاده، پرویز مشکاتیان، شهرام ناظری و... فعالیت می کرد، بشناسند. تعریف همچنین خوانندگی تیتراژ سریال «ابن سینا» را هم در کارنامه خود دارد.


خواننده هایی که با تیتراژ معروف شدند

محمد اصفهانی

اولین فعالیت محمد اصفهانی در زمینه خواندن تیتراژ در سریال «پهلوانان نمی میرند» بود. اصفهانی فعالیت خوشد را با موسیقی سنتی آغاز کرده است و از سرشناس ترین شاگردان محمدرضا شجریان محسوب می شود.

اصفهانی همچنین قاری قرآن است و چند آلبوم مذهبی و مناسبتی هم دارد. از معروف ترین آثار اصفهانی در زمینه تیتراژخوانی می شود به سریال «تنهاترین سردار»، «ولایت عشق»، «وفا» و «ارمغان تاریکی» اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیمیا

      از اخشابی خوشم نمیاد.

    • Sanaz

      بابا اینا که معروف نبودن ، با همین خوندناشون تو سریالا معروف شدن.
      البته به جز محمد اصفهانی !

      تازه ، علی لهراسبی هم یادتون رفت بگین .

    • بدون نام

      فقط اخشابی و خواجه امیری تو این لیست + علی لهراسبی که عجیبه تو این لیست نیست اسمش! معروفیت صددرصدشون رو از تیتراژ خوندن دارن بقیه قبلش هم معروف بودن ولی تیتراژ خوندن بیشتر به معروفیتشون کمک کرد

    • بدون نام

      خواجه امیری کجا سلطان محسن چاوشی کجا که با هنر عظیمش مشهور شد و محبوبترین خواننده ی ایرانه هنوز؟
      اینا میان میرن. امثال استاد چاوشی میمونن.

    • بدون نام

      اولین تیتراژ احسان خواجه امیری ، برای اولین بار در سریال پول کثیف بود

    • بدون نام

      لطفا هیچ کدوم از این خواننده ها رو با آقای خواجه امیری مقایسه نکنید. گیرایی صدای ایشون واقعا تحسین برانگیزه. کسی که آدم با شنیدن صداش بهش استرس وارد میشه رو که نمیشه گفت خواننده! من که باشنیدن صدای آقای چاوشی استرس میگیرم!

    • بدون نام

      اگر تیتراژی نبود امثال خواجه امیری و اخشابی الان باید کت شلواری میزدن

    • ناشناس

      اولین تیتراژی که احسان کار کرد، در مسیر زاینده رود بود!!!!!!!!!!!!؟ اونم سال 84؟ حالتون خوبه؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        عزیزم حالت خوبه؟!!!!!!!!! خوابی یا بیدار؟ عمو یادگار؟!!!!!

    • عشق سام

      ببیشتر این خواننده ها که تیتراژ خوندن فقط به آدم های مذهبی که آهنگ گوش نمیدن معرفی شدن وگرنه همه ی اونایی که آهنگ گوش میدن میشناختنشون...........

    • ویکتوریا

      ای خدا چرا همه به نابرده رنج میگن نامبرده رنج؟
      راس میگن علی لهراسبی رو یادتون رفته بگین!فاصله ها،دلنوازان،شیدایی...
      ولی صدای احسان خواجه امیری یه آرامش خاصی داره واقعا فوق العادس:)

    • شيما

      سلام
      ببخشيدا يك غلط املايي داريد
      تو قسمت اقاي احسان خواجه اميري و در قسمت معرفي اثارش نامبرده رنج بايد نابرده رنج بشه.

    • سوگل

      خوبه والا هرکی خودش تلاش میکنه و به جایی میرسه
      مردم از حسادت میترکن.انگار به خاطر اوناست که موفق شدن.اقای ناشناس منظورم شما هستین.
      بترکه چشم حسود ایشالا

    • عارفه خندان

      سلام و خسته نباشید ممنون از مطلب خوبتان ولی گله داشتم از شما بخاطر اقای احسان خواجه امیری که شما ایشان را با خواننده های سریالها ی تلویزیونی یکی کرده اید اقای خواجه امیری یکی از بهترین ها هستند لطفا احترام خاصی برای ایشان قائل شوید متشکرم

      پاسخ ها

      • فاطمه

        موافقم

    • بدون نام

      واقعا نه به استاد چاووشی با ان اهنگ های زیبا و دل نشین و نه به خواننده هایی که فقط با چند تا فیلم معروف شدند

    • علوى

      من به همشون افتخارميكنم .هرگلى يه بويئ داره

    • اسد

      بابا واقعا خواجه اميري صداي خوبي دارد!!!
      چاوشي صدا ندارد اما ترانه هاش معناست!!!
      اخشابي كمي صداي خوبي دارد اما متن ترانه ها چرت و پرته!!!

    • محسن

      من صداي آقاي تعريف را خيلي دوست دارم همه ي آلبوم هايشان را هم دارم اصلا" يادم نبود تيتراژ سريال امام علي را هم ايشون خواندند

    • یاسین

      اقا یا خانم نویسنده وبلاگ!
      اصفهانی اولین فعالیتش تو زمینه تیتراژ، برای سریال « اوای فاخته» بود که مال حدودا سال هفتاد و یک یا هفتاد و دو بود و قبل از پهلوانان نمیمیرند بود.
      در ضمن با تیتراژ هم معروف نشد. اولین کاری که به طور رسمی خوند ترانه ای بود که در وصف حضرت ابوالفضل(ع) بود که قبل از خوندن این تیتراژها بود و با اون معروف شد. (همونی که میگه : من زاده ی علی مرتضایم ...) اینارو خودش تو مصاحبه هاش گفته.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج