۲۵۶۹۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لاوتزی با بارسلونا به توافق رسید

یک نشریه ایتالیایی ادعا کرده است که مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌‌ژرمن‌، فصل آینده در ورزشگاه نیوکمپ توپ خواهد زد.

خبرگزاری تسنیم: نشریه گاتزتا دلواسپورت ادعا کرده که اسکیل لاوتزی، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به بارسلونا ملحق می‌شود. به نوشته این نشریه توافق شفاهی میان طرفین حاصل شده است و در پایان فصل جاری، بارسلونا بازیکن پیشین ناپولی را برای سه فصل به خدمت خواهد گرفت.

لاوتزی از چند فصل پیش جزو بازیکنانی بوده که بارسا در فهرست خرید خود قرار داده است، اما پاریسی‌ها به او اجازه ترک پارک دو پرنس را نمی‌دادند. قرارداد لاوتزی با PSG اما در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و او تمایل دارد به جمع شاگردان لوئیس انریکه ملحق شود. این در حالی است که در این تیم سه مهاجم طراز اول مانند لیونل مسی، نیمار و لوئیز سوارز حضور دارند.

از قرار معلوم مدیر برنامه‌های لاوتزی در چند روز اخیر در بارسلونا دیده شده و هدف او از سفر به مرکز ایالت کاتالونیا مذاکره با مدیران قهرمان اروپا برای فراهم آوردن مقدمات عقد یک قرارداد چهار میلیون یورویی بوده است. جدا از تمایل شخصی انریکه به جذب لاوتزی که یکی از ستاره‌های آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ بود، دو بازیکن آرژانتینی بارسلونا، مسی و ماسچرانو نیز باشگاه را برای عقد این قرارداد تحت فشار قرار خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج