جاباما
۲۵۷۰۷
۴۱ نظر
۵۱۵۰
۴۱ نظر
۵۱۵۰
پ

تجاوز به دختر جوان در کوچه، ساعت ۸:۲۰ صبح روز كاری

جواني سابقه‌دار بعد از آنكه دختر جواني را به عنوان مسافر سوار خودرواش كرد در خيابان وي را مورد تعرض قرار داد.

شرق: جواني سابقه‌دار بعد از آنكه دختر جواني را به عنوان مسافر سوار خودرواش كرد در خيابان وي را مورد تعرض قرار داد.

دختر ۲۶ساله‌اي نخستين روز خرداد با مراجعه به دفتر سرپرست دادسراي جنايي تهران اعلام كرد توسط مردي مسافربر مورد آزار جنسي و همچنين تهديد و ضرب و جرح قرار گرفته است.

بعد از طرح اين شكايت كارآگاهان اداره ۱۶ پليس آگاهي موظف شدند با انجام تحقيقات ويژه مرد متجاوز را شناسايي و دستگير كنند. آنان ابتدا به پرس‌وجو از دختر جوان پرداختند. او كه به شدت دچار ترس و وحشت شده بود، در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: «طبق روال هر روز، ساعت هشت صبح روز ۳۱ ارديبهشت براي رفتن به محل كار خود واقع در خيابان فاطمي از منزل خارج و حدود ساعت ۸:۲۰ در نزديكي ميدان هفتم تير سوار يك خودرو مسافربر شدم كه پژو ۴۰۵ نقره‌اي يا روآ بود.

هنوز دقايق زيادي از زمان سوار شدن من به ماشين نگذشته بود كه ناگهان راننده با تغيير مسير از خيابان اصلي خارج شد و به داخل كوچه‌اي خلوت رفت. وقتي به او اعتراض كردم با كشيدن وسيله‌اي برنده و قدرت‌نمايي و حمله به سمت من، گلويم را گرفت و دستانش را روي دهانم گذاشت تا نتوانم فرياد بكشم.

در همين شرايط و در حالي‌كه از شدت ترس به او التماس مي‌كردم اجازه بدهد پياده شوم، به من تعرض و پس از گذشت حدود ۲۰ دقيقه مرا به بيرون از ماشين پرتاب كرد و به سرعت از محل دور شد.»

شاكي در پاسخ به اين سوال كارآگاهان كه آيا مي‌تواند چهره راننده را شناسايي كند، گفت: «چهره دقيق راننده را به ياد دارم و مطمئن هستم چشمانش سبز بود.» كارآگاهان با به دست آوردن اين سرنخ به بررسي پرونده مجرمان سابقه‌داري پرداختند كه چشماني سبز دارند.

در اين بين يكي از اين متهمان را كه جواني ۲۴ساله به نام «افشين» است شناسايي كردند و عكس او را به دختر بزه‌ديده نشان دادند وي نيز اين جوان را به عنوان عامل تجاوز شناخت.

در ادامه معلوم شد افشين پيش از اين نيز بارها به اتهام ارتكاب جرايم مختلف دستگير شده است. بررسي سوابق متهم نشان داد آخرين سابقه دستگيري او مربوط به اوايل سال‌جاري است كه به اتهام ايجاد مزاحمت براي بانوان و سرقت مقرون به آزار روانه زندان شده بود.

نخستين سابقه كيفري اين متهم در سال ۸۷ زماني كه او ۲۰ سال بيشتر نداشت به ثبت رسيده و وي آن زمان به اتهام آدم‌ربايي و تجاوز به عنف دستگير شده بود. افشين پس از آن در سال ۸۹ به اتهام حمل و نگهداري ماده مخدر شيشه روانه زندان شد و جعل اوراق شناسايي و سرقت داخل خودرو سال گذشته بار ديگر وي را راهي حبس كرد. او در همان سال به عمل منافي ‌عفت همراه با آزار و اذيت نيز متهم شده بود.

كارآگاهان با توجه به شناسايي دقيق هويت متهم با بهره‌گيري از اطلاعات موجود در پرونده وي موفق به شناسايي محل سكونت او در محدوده ميدان شهداي هفتم تير شدند و پس از اطمينان از حضور متهم در مخفيگاهش وي را ساعت ۱۰ صبح روز هشتم ماه جاري دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.

افشين در اظهارات اوليه منكر آزار و اذيت دختر جوان شد و ادعا كرد او را به عنوان مسافر سوار خودرو كرده بود. او در اين مرحله از بازجويي‌ها گفت: «هدف من از صحبت كردن با اين دختر آشنايي و دوست شدن با وي بود و ظاهرا در اولين برخورد و صحبت، برداشت اشتباهي صورت گرفت و بعد از اينكه احساس كردم او ناراحت شده، بلافاصله توقف كردم و او نيز در ماشين را باز كرد و از خودرو پياده شد و به هيچ عنوان آن‌گونه كه او عنوان كرده‌ است آزار و اذيتي انجام نشد و من هم اين قصد را نداشتم.»

كارآگاهان با توجه به اطلاعات دقيقي كه از شيوه و شگرد متهم درخصوص آزار و اذيت و تعرض به اشخاص داشتند مطمئن بودند متهم تلاش مي‌كند واقعيت را انكار كند به همين دليل متهم و شاكي را با هم رودررو كردند. دختر جوان در زمان مواجهه حضوري در حالي‌كه با ديدن دوباره افشين دچار وحشت شده بود و به شدت گريه مي‌كرد، بار ديگر به تشريح وقايع روز حادثه و جزييات آن پرداخت و به متهم گفت: «آن روز من به تو التماس نكردم كه كاري با من نداشته باشي؟

من از تو خواهش نمي‌كردم با آينده و سرنوشت من بازي نكني؟ تو مرا تهديد به مرگ نكردي؟» متهم در اين هنگام با سكوت و تكان دادن سر خود، صحبت‌هاي شاكي را تاييد و سپس در حالي‌كه چاره‌اي جز اعتراف و بيان حقيقت نداشت، ضمن اقرار به تجاوز به دختر جوان به كارآگاهان گفت: «چون با خانواده‌ام مشكل داشتم و با آنها درگير بودم شب قبل از روز حادثه، مواد مصرف كرده و كمي هم مشروب خورده بودم. روز حادثه در حال خودم نبودم. وقتي شاكي سوار ماشين شد، در يك لحظه داخل كوچه‌اي خلوت پيچيدم و با تهديد به مرگ به وي تعرض كردم.»

سرهنگ عباسعلي محمديان، رييس پليس آگاهي تهران با تاييد اين خبر گفت: «با توجه به اعتراف صريح متهم، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس صادر و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي و شناسايي ديگر شكات پرونده در اختيار پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است بنابراين از ساير شكات احتمالي كه به اين شيوه مورد آزار و اذيت و... قرار گرفته‌اند دعوت مي‌شود تا براي شناسايي متهم به اداره شانزدهم پليس آگاهي واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند و اطمينان داشته باشند اظهارات آنها درخصوص اين موضوعات، كاملا محرمانه محسوب مي‌شود.»

مرد متجاوز در ملاء‌عام اعدام مي‌شود

شرق: مردي كه متهم است چهار زن خانه‌دار را با تهديد و زور مورد تجاوز قرار داده است هفته جاري در رباط‌كريم در ملا‌ء‌عام به‌دار آويخته می‌شود. اين پرونده ۲۰ مهر ۸۹ با شكايت زني ۲۳ساله به جريان افتاد.

اين زن كه ساكن منجيل‌آباد رباط كريم بود به ماموران گفت: «همراه دختر سه ماهه‌ام در خانه بودم كه مردي زنگ در را زد و خودش را مامور شهرداري معرفي كرد. او گفت براي تنظيم و تكميل سند خانه آمده و بايد منزل را متر كند. من كه حرفش را باور كرده بودم به او اجازه ورود دادم اما آن مرد ناگهان با چاقويي به من حمله‌ور شد و تهديد كرد اگر در برابرش مقاومت كنم دخترم را مي‌كشد.

او به من تجاوز كرد و بعد از سرقت النگوها و كارت عابربانكم با يك پژو ۲۰۶ فرار كرد. بعد از اين حادثه من دوان‌دوان به كوچه رفتم و با كمك مردم توانستم شماره پلاك خودرو او را يادداشت كنم.»ماموران تلاش خود را براي يافتن متهم آغاز كرده بودند كه سه زن ديگر نيز از مامور قلابي شهرداري به اتهام تجاوز به عنف شكايت كردند. كارآگاهان در جريان تحقيقات، با شناسايي مالك پژو ۲۰۶ فهميدند اين خودرو در اختيار برادر او است.

به اين ترتيب متهم روز ۱۰ آبان همان سال بازداشت شد. مرد متجاوز بعد از محاكمه در شعبه ۷۵ دادگاه كيفري استان تهران به اعدام در ملاء‌عام محكوم شد كه اين راي به تاييد رسيد و اين هفته در رباط‌كريم اجرا خواهد شد. علاوه بر اين در هفته جاري چهار مرد ديگر نيز كه مرتكب تجاوز به عنف شده بودند در تهران در برابر مردم به ‌دار آويخته مي‌شوند.

يكي از اين محكومان به پسري ۱۷ساله تعرض كرده بود. مجرمي ديگر لابه‌لاي شمشادهاي ميدان آزادي به دختري دانشجو تعرض كرده، متهم ديگر نيز دختري دانشجو را در ميدان آزادي به مقصد شهرك آپادانا به عنوان مسافر سوار كرده و در خودرو او را مورد آزار جنسي قرار داده بود. متهم چهارم نيز بعد از ورود به خانه سه زن خانه‌دار در كرج به آنان تجاوز كرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودم

      چه عجب بلاخره بعد از عمری یه تدبیری اندیشیدید واسه متجاوزا. امیدوارم که عملی بشه.
      والا من نمیدونم خیلی راحت میگید تجاوز شده و از این حرفا، باور کنین ضربه ی روحیی که به این قبیل از خانومایی که مورد تجاوز قرار گرفتن وارد میشه اصلا جبران پذیر نیست، ومطمئنا عواقب بدی رو به دنبال داره.
      خواهشا یه گشت ارشادم واسه متجاوزا بذارین
      بقیه شو خودم با اجازه ی خودم سانسور کردم دوست نداشتم شما بدون اجازه سانسور کنین.
      درضمن بینندگان عزیز این سایتم انقدر عاقل هستن که منظور منو متوجه بشن.
      مگه نه بچه ها ؟!!!

      پاسخ ها

      • pacific ocean

        baaaaaaaaaallllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      • بدون نام

        گل گفتي!

      • Sanaz

        کاملا درست . خداوند متجاوزان را دوست ندارد .

      • خودم

        من نوکر همه ی بچه های گل این سایتم هستم.

    • بدون نام

      چرا افشین بعد از تجاوز به عنف آزاد شده

      مگر حکمش اعدام نیست إإإإ

      پاسخ ها

      • parand

        soale bejai bud +

      • مژگان

        ناشناس راست ميگه اصلا برا چي ازاد شد كه دوباره بخواد كارشو تكرار كنه
        احتمالا فقط متهم به تجاوز بوده نه مجرم يعني جرمش ثابت نشده

      • nili

        +++++++++++++++++++++++

    • بدون نام

      اعدام بهترین راه برای اینجورافراداست

    • عاشق وطن

      اینجا چه خبره؟ چقدر برنامه های اخلاق و پرورشی ما در مدارس و جامعه موفق بوده! تصورش هم حال آدم رو به هم می زنه!

    • بدون نام

      jalebe ke adam robaee va tajavoz ghablan karde bude bazam azaad bude

    • بدون نام

      حالا این افشین خان هم دو سه سالی میره اوین با شام و نهار مجانی و دوباره برمیگرده به آغوش اجتماع برای از سرگیری افتخارات . این دوستان اگر این همه سابقه داشتند پس چرا تا حالا آزاد میگشتند؟ "خودم " راست میگه.

      پاسخ ها

      • خودم

        حرفتو قبول دارم،
        اینا جرمشون از آدمکشی هم بدتره.

    • فرامرز

      در ادامه معلوم شد افشين پيش از اين نيز بارها به اتهام ارتكاب جرايم مختلف دستگير شده است. بررسي سوابق متهم نشان داد آخرين سابقه دستگيري او مربوط به اوايل سال‌جاري است كه به اتهام ايجاد مزاحمت براي بانوان و سرقت مقرون به آزار روانه زندان شده بود.
      اين بخشي از خبره.يعني بايد حتما بدترين اتفاق ممکن رو رقم بزنه تا کاري بکنن. جاي افسوس و گريه داره

    • بدون نام

      چرا سوار ماشين شخصي شده؟پس تاكسي و اتوبوس رو برا كي گذاشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      چرا خانوم هاي جوون احتياط نميكنن كه همچين بلايي سرشون بياد كه تا آخر عمر پشيمون شن؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • هستی

        انقدر مزاحمت ووقاحت زیادشده که دیگه خانمهاهیچ جااحساس امنیت نمیکنن حتی باماشین شخصی ووسایل عمومی هرکدوم به یه شکل.........

      • بدون نام

        دلبندم مگر همیشه تاکسی گیر میاد؟ این که پاک کردن صورت مساله است

      • خودم

        این چه حرفیه میزنی آخه؟
        احتیاطم کجا بود، الان تو اتوبوسم آدم امنیت نداره، دلت خوشه ها.
        آخه چقدر آدم احتیاط کنه؟ اصلا از کجا باید تشخیص بده که اون بی همه چیز اینجور آدمیه(حیوونیه)؟
        بچه ها ببخشید فحش دادم، آخه بدجور شاکیم.

    • مهدی

      بهتر نیست از ریشه درست بشه؟
      مگه اونا چقدر بهشون فشار میاد که حاضرن چنین کاری بکنن.؟

    • naghme

      اینم نتیجه کم اهمیت گذاشتن به جرایمه. اگه دفعات قبل بیشتر بهش سخت گرفته بودن خیلی راحت دوباره و سه باره تو جامعه ولش نمیکردن اینجوری نمیشد که تو 4سال کلی خرابکاری و تجاوز کنه و عین خیالش هم نباشه.... میدونسته بگیرنش هم مثل دفعات قبل بازم میاد بیرون و روز از نو و روزی از نو..........

    • ناشناس

      وقتی که اتوبوس هست هم امنیت دارد و هم راحت و مقرون به صرفه نیز می باشد چرا باید با خودروی شخصی ترددکرد

      پاسخ ها

      • 120

        واااااااااااااااااااااااای عجب پیشنهادی؟!؟!؟!؟!

      • خودم

        ناشناس جان شما چرا از اونوری میبینی؟ نه واقعا چرا؟
        الان خواستی یه نظری بدی که دست خالی نرفته باشی؟

    • parand

      mavade mokhader va mashrubate alkoli momkene ta hodudi tavahom za bashe vali ta hamchin chizi tu zate khode fard nabashe nemitune dast be hamchin karai bezane!

    • سرو

      باید قانونی وضع بشه که با متجاوزها به بدترین حالت ممکن برخورد بشه ، طوری بشه که هیچ کسی جرات فکر کردن به تجاوز نداشته باشه ، چه برسه به انجامش !

    • morteza

      واقعا متاسفم واسه شماهایی که میگین مگه اتوبوس یا تاکسی نیست اخه توهرمسیری تاکسی هست؟اتوبوس هست؟تاحالاشده دیرتون بشه وبا عجله دربست کنین یه سواری شخصی؟واقعا متاسفم که هنوزواقیعیت ها رو نمیبینین

      پاسخ ها

      • خودم

        دقیقا باهات موافقم.
        اینایی که این حرفا رو میزنن معتقدن که این مسائل باید باشه و فقط ماها باید احتیاط کنیم.

    • roya

      jalaba to roza roshan!!!!!

    • نیکو

      یعنی میاد اون روزی که دیگه خبری از تجاوز نباشه و خانم ها اینقدر با ترس و لرز از خونه خارج نشن

    • hiva

      آره خوب ! ساعت8 صبح بايد سوار اتوبوس مي شده که بعد از اتمام ساعت کاري مي رسيده سر کارش !!!!
      يا اينکه اونقد معطل تاکسي باشه که زير پاش علف سبز شه و باز دير برسه سر کارش ! تو ساعتاي معمولي در طول روز سرويس دهي افتضاحه چه برسه به صبحه زود!
      مطمئنا هر طور که باشه ارزششو داره ولي سوال اينجاست ... دختراي يه جامعه تا چه حد بايد احتياط کنن ؟؟؟
      چرا بايد يکي که انقد سابقه کيفري داره آزاد تو شهر بگرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • شهرام

        از کی تا حالا ساعت 8 صبح زوده

    • عسل

      به نظر منم کسی که یه بار به جرم تجاوز دستگیر میشه نباید به راحتی آزاد بشه که بره سراغ یه بدبخت دیگه!

    • گلي

      من تويه شهرخيلي كوچكي زندگي ميكنم وقتي اينجورمسائل ميشنوم شوكه ميشم.خداروشكراين مسائل ازما دورند شماخانمهاي نازنين مواظب خودتون باشيد.

    • مهربون

      هر حيوان صفتي به كسي تعدي و تجاوز كنه در جا بايد اعدام بشه كو گوش شنوا

    • یک زن ایرانی

      فقط و فقط حکم چنین افراد منفوری اعدامه و نه کمتر. حتی مردهایی که با موتور توی کوچه های خلوت از پشت تن خانم ها را می لرزانند و فرار می کنند هم باید اعدام بدون بخشش باشه چه برسه به مردی که تجاوز کرده باشه البته اگه بشه بهشون گفت مرد!!!! فقط و فقط ادامه و من با کمال میل کنار طناب دارشون می ایستم و از جان کندنشون لذت میبرم....

    • کبمبا

      آقا یا. خانوم ناشناس چرا به سبک قرن چهارم میلادی فکر میکنی دختر بیچاره داشته میرفته سرکار که .... بهت پیشنهاد میدم فکرتو عوض کن واگرنه تو زنزندگیت آسیب میبینی آدم که اینچیزا رو میشنوه. کلا از زندگی کردن نا امید میشه تازه مگه خطر فقط خانوما رو تهدید میکنه????'??'??????

    • کبمبا

      آقا یا. خانوم ناشناس چرا به سبک قرن چهارم میلادی فکر میکنی دختر بیچاره داشته میرفته سرکار که .... بهت پیشنهاد میدم فکرتو عوض کن واگرنه تو زنزندگیت آسیب میبینی آدم که اینچیزا رو میشنوه. کلا از زندگی کردن نا امید میشه تازه مگه خطر فقط خانوما رو تهدید میکنه????'??'??????

    • خانمی

      سنگسار اونم تو ملا عام که عبرتی هم برای امثال خودشنون باشه،
      یه حرف هم با خانمهای گل :همه میدونیم تجاوز بیشتر در مورد کسانی صورت میگیره که ازلحاظ پوشش خیلی مقید نیستن(البته بیشتر نه همه) اگه دنبال امنیت هستیم در این باران نگاه های مسموم، چتر حجاب رو با خودمون برداریم و الماس وجودمون رو در تیررس هوی و هوس دیگران قرار ندیم.به امید روزی که جامعه مون از فساد وفسادکار پاک بشه (آمین)

    • Arsalan

      khanoma Yekam Hejab kodeshono reayat konan In bala ha sareshon nemiyad!!

    • مهناز

      خجالت داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج