۲۵۷۱۵۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

هنر نصف جهان را به خانه‌مان بياوريم

اگر ذوق و استعداد هنري‌اي كه در اصفهان نسل به نسل به ارث رسيده حفظ شود و مراكز فروش آن سروساماني بگيرد، هر سال هزاران گردشگري كه به اين شهر سفر مي‌كنند، تحت تاثير خلاقيت مردم اين شهر در هنر با جيب خالي به خانه‌شان بازمي‌گردند!

هنر نصف جهان را به خانه‌مان بياوريم
مجله منزل: اگر ذوق و استعداد هنري‌اي كه در اصفهان نسل به نسل به ارث رسيده حفظ شود و مراكز فروش آن سروساماني بگيرد، بعيد است شهر اصفهان به پولدارترين شهر ايران تبديل نشود. هر سال هزاران گردشگري كه به اين شهر سفر مي‌كنند، تحت تاثير خلاقيت مردم اين شهر در هنر با جيب خالي به خانه‌شان بازمي‌گردند!

خاتم كاري

هنر نصف جهان را به خانه‌مان بياوريم

بدون شك يكي از پرفروش‌ترين سوغاتی‌های اصفهان اشیای خاتم کاری شده است که براي دكوراسيون خانه كاربرد فراوان دارد. همه جور وسيله‌اي هم با طرح خاتم مي‌توانيد پيدا كنيد؛ از قاب‌هاي نفيس گرفته تا جاشمعي‌ها و گلدان‌ها در اندازه‌هاي متنوع.

منبت كاري

هنر نصف جهان را به خانه‌مان بياوريم

كار منبت آن قدر ريزه‌كاري دارد كه اگر به دست كاردان آن ساخته نشود چندان چنگي به دل نمي‌زند. اما نمونه‌هاي بي‌نظير آن با قيمت‌هاي مناسب در بازارهاي اصفهان فراوان است.

قلم‌زني

هنر نصف جهان را به خانه‌مان بياوريم

زماني كه اين هنر در دوره مغول‌ها مرسوم شد، نمونه‌هايي از آن به وسيله هنرمندان اصفهانی روي پارچه طراحي شد که چشم حاكم مغول را گرفت. از آن به بعد بود كه قلم‌زني به عنوان يك حرفه در اصفهان رايج شد. از بين سوغاتي‌هاي اصفهان، ظروف قلم‌زني خیلی پركاربرد است.

نقره‌كوبي

هنر نصف جهان را به خانه‌مان بياوريم

هديه درجه يك اصفهاني‌ها نقره‌کوبی است؛ هديه‌اي كه ارزش مادي و معنوي را هر دو با هم دارد. قيمت قاب‌ها و ساير دكوري‌هاي نقره‌كوب در اصفهان چندان هم وراي حد تصور نيست. كارمزد نقره‌كوبي پايين است و خريدار در واقع فقط براي نقره‌هاست كه هزينه مي‌پردازد.

فيروزه‌كوبي

هنر نصف جهان را به خانه‌مان بياوريم

هرچند انحصار اين هنر در دست هنرمندان اصفهاني است اما از مشهد به اصفهان رسيده است. شايد چندان به دور كردن چشم زخم به وسيله فيروزه اعتقاد نداشته باشيم اما انرژي اين سنگ كاملا در دنيا شناخته شده است. علاوه بر زيور‌آلات، طرح‌هاي متنوعي از فيروزه‌كوبي روي ظروف در اصفهان توليد مي‌شود كه براي پذيرايي در خانه شيك و پركاربرد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممنون جالب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج