کد خبر: ۲۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۲۹۸۰۶
تعداد نظرات: ۳۱ نظر
تحقیقات نشان می دهند که بعضی از مردان بیشتر از دیگران به خیانت تمایل دارند، و معمولاً فرد خیانتکار قبل از اینکه دیر بشود دست خود را رو می کند. در این جا چیزهایی را به شما معرفی می کنیم که ممکن است نشانه خیانت یک مرد باشند.

برترین مجله اینترنتی ایران

برترین ها: همه چیز خوب و کامل به نظر می رسد، شوهرتان از نگاه همه یک مرد کامل است، اما خودتان احساس می کنید که یک جای کار می لنگد. احساس می کنید اشکالی وجود دارد، و ناگهان خود را در حال بررسی موبایل و جیب های او می یابید. تلخی واقعیت شما را غافلگیر می کند: او به شما خیانت می کند. بسیاری از ما این تجربه دردناک را داشته ایم. در این مواقع از خود می پرسیم: آیا اشتباهی از من سر زده است؟ آیا به اندازه کافی خوب نبوده ام؟ آیا نشانه هایی وجود داشت که آنها را نادیده رفتم؟ به گزارش برترین ها تحقیقات نشان می دهند که بعضی از مردان بیشتر از دیگران به خیانت تمایل دارند، و معمولاً فرد خیانتکار قبل از اینکه دیر بشود دست خود را رو می کند. در این جا چیزهایی را به شما معرفی می کنیم که ممکن است نشانه خیانت یک مرد باشند. البته یادتان باشد استثنائاتی هم وجود دارند و دیدن این نشانه ها هیچ چیزی را به طور 100 درصد نشان نمی دهد .



1. بهترین دوست او خیانت می کند

می خواهید بدانید او خیانتکار هست یا نه؟ به دوستانش نگاه کنید. 77 درصد مردان خیانتکار دوستی صمیمی دارند که او هم به همسر خود خیانت می کند. همچنین تحقیقات حاکی از آن است که مردانی که پدران خیانتکار دارند بیشتر از سایرین به بی وفایی روی می آورند. این مردان در دنیایی زندگی کرده اند که خیانت در آن عادی است.

روش پیشگیری: قبل از اینکه با کسی وارد رابطه عاطفی شوید، سعی کنید از دیدگاه های او راجع به وفاداری مطلع شوید. آیا وفاداری و احترام به احساس طرف مقابل برای او مهم هست؟ اگر طرف مقابل شما وفاداری را یکی از شرایط اصلی یک رابطه نمی داند شاید بهتر باشد راجع به او تجدیدنظر کنید.



2. دروغ گفتن برایش آسان است

خیانتکارها دروغ می گویند، و این رفتار معمولاً به صورت یک عادت در می آید. اگر مردی در مقابل چشم شما به رئیسش، به همکارانش، به مادرش و ... دروغ می گوید، احتمالا دروغ گفتن به شما هم برای او سخت نخواهد بود. اگر احساس می کنید که او راجع به چیزهای ساده ای که افراد عادی در موردشان دروغ نمی گویند دروغ می گوید، مثلا برای دیر آمدن، زنگ نزدن و غیره بهانه می آورد، ممکن است در آینده با مشکل روبرو شوید.



روش پیشگیری: نباید به مردی که به راحتی دروغ می گوید زود اعتماد کرد. بسته به بزرگ یا کوچک بودن دروغ، لازم است بی درنگ او را فراموش کنید یا به او بفهمانید که باید با شما روراست باشد. اگر همچنان به دروغگویی ادامه می دهد، آن وقت واقعا باید فکری به حال خودتان بکنید!



3. نگران مشکلات اقتصادی است

محققان  دانشگاه کانزاس به یافته های جدیدی دست یافته اند مبنی بر اینکه مردان با روی آوردن به روابط کوتاه مدت  به خطر، و از جمله به خطرات اقتصادی، واکنش نشان می دهند. این واکنش کاملاً ناخودآگاه است و درواقع راهی است برای نجان نسل انسان. این خطر در گذشته های دور می توانست حمله یک گله شیر باشد، و در حال حاضر به صورت مشکلات اقتصادی بر سر راه انسان قرار می گیرد.

روش پیشگیری: اگر همسرتان کارش را از دست داده یا با مشکلات مالی روبرو است، عشق و حمایت خود را از او دریغ نکنید و به او ثابت کنید که کنارش هستید.



4. درآمدش از شما کمتر است

مردانی که از نظر مالی به همسران خود وابسته هستند دو برابر بیشتر از مردانی که درآمدی برابر با درآمد همسرشان دارند مرتکب خیانت می شوند. محققان می گویند مردانی که احساس می کنند از نظر اقتصادی ضعیف و ناکارآمد هستند سعی می کنند از طریق داشتن روابط متعدد مردانگی و قدرت خود را ثابت یا بیشتر کنند.

روش پیشگیری: اگر شوهرتان شغلی ندارد یا درآمدش از شما کمتر است، سعی کنید به او بفهمانید که نقش او در رابطه تان همچنان مهم است و کمک های غیرمالی او از چشم شما ارزشمند و محترم هستند. مردان میل شدیدی به تحسین شدن و قدردانی دارند، و از اینکه ضعیف و بی کفایت به نظر برسند متنفرند.



5. با شما نزدیک و صمیمی نیست



گاهی آنقدر سرمان شلوغ است، و آنقدر غرق کارها و وظایف روزمره می شویم که بیشتر به نظر می رسد که همکار هستیم تا زن و شوهر. نارضایتی احساسی، و نه جنسی، اولین دلیلی است که مردان خیانت خود را به آن نسبت می دهند. تنها چیزی که مردان به آن نیاز دارند احساس دوست داشته شدن و ارزشمندی است. اگر شما این نیاز او را تامین نکنید، برای تامین آن به دیگران پناه خواهد برد.

روش پیشگیری: سعی کنید زمان بیشتری را به همسرتان اختصاص دهید. محققان می گویند زوج هایی که روزانه دست کم 30 دقیقه را در کنار هم سپری می کنند، کمتر در معرض خطر جدایی و اختلاف قرار دارند.



6. ترجیح می دهد به تنهایی مشکلش را حل کند

صحبت کردن در مورد مشکلات و ناراحتی ها برای بسیاری از مردان دشوار است. وقتی مردی در محل کار خود با شکست روبرو می شود، یا در معامله ای ضرر می کند و ... حس مردانگی او به او اجازه نمی دهد که گوشه ای بنشیند و گریه یا دعا کند. بلکه سعی می کند با برقراری روابط مختلف ( و شاید بتوان گفت با فتح قلب زنان دیگر) قدرت خود را ثابت کند.

روش پیشگیری: اگر تغییری در حالات شوهرتان مشاهده می کنید، مثلا احساس می کنید که بیش از حد ساکت، منزوی و یا عصبی است، به آرامی و مهربانی سر صحبت را با او باز کنید. شاید او با چالشی مواجه است که نمی داند چگونه باید راجع به آن صحبت کند. مراقب باشید احساس نکند که می خواهید او را سوال پیچ، سرزنش یا نصیحت کنید.



7. از خودراضی و خودشیفته است

آیا شوهرتان خودش را خیلی قبول دارد؟ ایا فکر می کند آنقدر فوق العاده است که همه دنیا باید به او احترام بگذارند؟ آیا به احساسات شما بی تفاوت است و دوست دارد همیشه خودش در مرکز توجه باشد؟ مردانی  که به خودشیفتگی مبتلا هستند دوست دارند مورد توجه سایر زنان باشند و از سوی آنها مورد تشویق و تحسین قرار بگیرند. به همین دلیل 99 درصد آنها مرتکب خیانت می شوند.
 
روش پیشگیری: اگر احساس می کنید همسرتان به خودشیفتگی مفرط مبتلا است، حتما با یک مشاور یا روانشناس مشورت کنید.





8. با وجود داشتن سن بالا هرگز درگیر یک رابطه جدی نبوده است

اگر به تازگی با آقایی آشنا شده اید که در دهه چهارم زندگی خود است ولی همسر و بچه ای ندارد، زیاد خوش بین نباشید چون این می تواند یک نشانه هشداردهنده باشد. اگر مردی تا سن 40 سالگی خود را به کسی متعهد نکرده و مسئولیتی را نپذیرفته است، هیچ تضمینی وجود ندارد که به شما پایبند شود، به خصوص که بعضی کارها در طول زمان به صورت عادتی درمی آیند که ترکشان آسان نیست.

روش پیشگیری: اگر احساس می کنید مردی از تعهد و مسئولیت گریزان است هیچ اشکالی ندارد که با او بیشتر آشنا شوید. اما چشم هایتان را باز کنید چون ممکن است هرگز به همسر ایده آلی که به دنبالش هستید تبدیل نشود.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
برچسب ها: خیانت ، ازدواج ،
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۱
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
2
9
بعضی هاش حقیقته ، بعضی هاش نه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
1
4
با ساناز موافقم...
پاسخ ها
نظر Sanaz
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
لطــف دارین آقا حسام .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
پاسخ
2
20
با این وضعیت اقتصادی کی متونه قبل از 30 یا 40 سالگی ازدواج کنه؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
+
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
پاسخ
1
4
شماره ی یک کاملا درسته اگر اون مورد رو دارا باشه لزوما خیانتکاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
پاسخ
0
4
من اینا رو میبینم که دارن ازدواج میکنن واقا" پیش خودم میگم عجب دل و جرئتی داره طرف با این وضعیت بد عروسی کرده اصلا" تعجب آوره نکنه اینا گنجی چیزی دارن ما نمیدونیم !!

تازه در جواب آقا نادر هم باید بگم هر وقت پول نداشته باشی واسه واسه ازدواج زوده !! حالا چه 40 چه 30 چه 50 سال !!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
0
3
اون "مشکلات اقتصادی" خیلی خیلی رو من تأثیر گذاشت، شاید خیلی از شما زیاد به اون توجه نکنید ولی جالبه که بگم با اینکه دو سه خط فقط درموردش نوشته ولی شدیدا مهمه، سعی کنین رعایت کنین. تجربه کردم که میگم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
2
3
سلام به همگی :
اینکه یه قاعده ی خاص وجود داشته باشه که معلوم بشه طرف خیانت کاره اصلا وجود نداره . در مورد موارد بالا هم خوب معلومه هر کی به راحتی دروغ بگه به راحتی کارای نا شایست دیگه رو هم انجام میده . و در آخر اصلا از ازدواج کردن نترسید . واقعا دارم میگم خدا روزی طرف رو میرسونه . مطمئن باشید .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
0
0
bekhoon
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
پاسخ
1
1
در مورد مردای خودشیفته این ی واقعیته...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
پاسخ
1
1
اصلن امكان اينكه يكي خيانت ميكنه وجود نداره مخصوصا اگه خاين مرد باشه ....مگر اينكه خود سوتي بده....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
پاسخ
0
1
خیانت در کل بده بقیش بهانس یعنی وقتی عاشق میشه درک نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
پاسخ
4
3
خیانت زمانی شروع میشه که زن بیشتر به بچه ها توجه کنه تا شوهرش ضمن اینکه تازن خیانتکاری نباشه مرد به این راه کشیده نمیشه ای کاش به خصوصیات زن خیانتکار هم توجه میشد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
پاسخ
1
3
همه اش از خیانت مردها گفتید که ؟!!
مگه ایبن مردها خیانت رو در خلا انجام میدن .
حتما یه جنس مخالف همراه اون در خیانت شریکه .
پس تا اینجای کار خیانت کنندگان بلحاظ تعداد برابر هستند . اونوقت چطور میشه مردها بیشتر از زنها خیانت کنند ؟!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
پاسخ
0
0
lazem nis in chiza ro bedunam vaghti midunam shoharam behem khiyanat mikone
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
پاسخ
0
0
باباجون ك ميگي خيانتهابرابر!!!امن ك زن ي ادم خيانت كارم حاضرنيستم بهش خيانت كنم شايدباشن كسايي ك شوهرداشته باشن اماخيانت كنن ك اونم ب ندرتن امابعضيها مجردن با مرداي متاهل دوستن خب حالاشماك زن داري"داري خيانت ميكني يااون دختره ك مجرده؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
پاسخ
2
2
ببخشیدا اما هیچ زن یا دختری نمی ره به یه مرد متاهل یا مجرد تو خیابون شماره بده نمونه اش اگه مردی تو خیابون واسه دختری بوق نزنه یا چاغ سبز نشون نده هرگز زن خیابونی هم وجود نخواهد داشت بعدش هم مردی که خیانت می کنه همیشه از هودش تعریف می کنه که من خیلی خوش تیپم و از این حرفها چون فکر می کنه حالا که یه نفر اونو پسندیده یا به یکی عکسشو داده و اون هم گفته وای چقدر خوش تیپی کلاً اعتماد به نفس مردهایی که خیانت می کنن بالاتر از مردهایه که خیانت نمی کنن از طرف دیگر تا به گوشی این افراد نزدیک می شی استرس رو تو چشاشون می تونی بخونی هرچند مدرک جرمی از خودشون به جا نمی زارن اما استرس رو می تونی ببینی در کل هرچقدر هم به مردها محبت کنب بهتون خبانت می کنن همه این حرفها هم بهانه است اصلاً ذاتاً اینجورین
پاسخ ها
نظر م.م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
خيلي ببخشيد. اما به نظر من و خيلي از كساني كه شايد به اعتقاداتمون هنوز پايبنديم اينه كه اگر خانم ها رعايت شئونات اسلامي را بكنند. حجابشون را رعايت كنند. از صحبت كردن بي مورد با يك مرد اجنبي خصوصاً اگر با ناز و عشوه صحبت كنن(چه مجرد چه متأهل) بپرهيزن و در واقع ايمان واقعي داشته باشن هيچ وقت و هرگز مردي به خانمي جرأت چراغ سبز نشون دادن نداره عزيزم . اين رو مطمئن باشين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
پاسخ
0
1
يه جورايي داريم ميريم به ناکجا آباد هممون .خدا سر راه هيچکي قرار نده .چون زنو مرد نميشناسه .اگه قرارم داد مرد ميخواد که بگذره.کسي رو مقصر قرار نديد .جاش نيستين.که اگه باشين چه بسا شما صد درجه بدتر نباشين.آخرو عاقبت هممونو به خير کنه
با اون تربيتامون با اين وضع جامعه وبا اين دوره گذر که توشيم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
پاسخ
38
0
بهتر با این زنان خیانتکار ازدواج نکنیم تا در آروزی شوهردار شدن بمیرن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
پاسخ
0
5
خدایا کمکم کن ، نمی تونم
UNITED STATES
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
پاسخ
1
1
من خودم يه مردم؛باور كنيد زنان خيانتكار الان از مردا کمتر نيستن؛فقط يه چيز هست كه دستشون كمتر رو ميشه كه از مشغله كاري مرد سوء استفاده ميكنن و مرداي بیچاره به اندازه زنان طريقه فضولي کردن رو بلد نيستن كه دنبال رو كردن دست زنشون باشن؛و يه فرقي هست كه خداي آفريننده این اجازه رو داده به مرد و اونم اينه كه زن خيانتکار همه عشق و محبتش برا يك نفره و نفر دوم فقط بازيچه هستش ولي مرد نه؛من كارم بوتيك زنانه ست ؛فقط خدا به دادمون برسه با اين جامعه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
پاسخ
0
0
به نظر من باید به دنبال کسی بود که عقلش از سنش بیشتر باشه سن فقط برای شناسنامست. ذات ادم بد باشه همیشه بده.خیانت تو ذات بعضی از ادمهاست .و گاهی بعضی از ادمها با وجود بهترین چیزها باز هم بیمارگوده خیانت می کنند .و با این کار اروم می شوند .خیلی مواظب باشید .بعضی بیماریهای روحی مخفی هستند . گاهی ازدواج نکردن بهتر است.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
پاسخ
0
0
بهانه خیلی ها عاشق شدنه. من خودم تجربه ای دارم که سه سال بایه پسر دوست وهمکار بودیم. بعد یکی از دوستای خودمو که یه خانم متاهل بود آوردمش توی شرکتمون. بعد از دوسه ماه دیدم کلا رفتارهای این دو نفر بیش از حد صمیمیه. ار تباطمو با پسر قطع کردم و وقتی به اون خانم گفتم آنچنان مثل ابر بهارریخت وگفت من چقدر بدبختم که خنده وشوخی های من که فقط برای تلطیف فضاست همیشه بد تعبیر می شه. من عاشق شوهرم وبچه ام هستم ویه موی گندیده شوهرمو با صد تا فلانی عوض نمی کنم. من شرمنده شدم وازش عذرخواهی کردم. اون گفت که این اجتماع مریض باید از من عذرخواهی کنه که همیشه در مورد من سوئ نظر داره و تقصیر علی(شوهرش) هم هست که منو اینجوری بار آورده ، اینقدر که به من اعتماد داره. این جریانا خورد به تعطیلات عید نوروز. بعد از عید فهمیدم که اون می خواد از شوهرش جدا بشه وبا دوست من ازدواج کنن. نتیجه حرفم اینه که هردوشون توجیه می کنن که چون عاشقن هیچ خیانتی در کار نیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
پاسخ
0
0
دیروز فهمیدم که شوهرم بهم خیانت کرده اونم چند ماه برادر دختره فهمیده
دیشب شوهرم بهم گفت چند وقته تلفنی با یه دختر رابطه دارم برادرش فهمیده تهدیدم کرده که میکشمت نمیدونم چیکار کنم ولش کنم برم یاببخشمش و باهاش زندگی کنم کمکم کنید توی دوراهی گیر کردم هنوز خانوادمم از جریان خبر ندارد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
پاسخ
0
0
دختری 22 ساله هستم که 8 ماه با مردی عقد کردم بعد از عقد متوجه شدم با زن بیوه ای که 2 تا بچه دارد رابطه داره به من بی محلی میکنه. که خانواداش هم اونو تحدید کردن ولی نمیتونه اونو ول کنه این وسط من چه گناهی کردم داری ضمن کاملا سنتی عقد کردم و آشنایی قبلی نداشتم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
پاسخ
0
1
man namzadi dashtam ke to aghd fahmidam khiyanat mikoneo ba ye biweye harzxeye bache dare wa joda shodam saba jon wa nazar karbar zendegitono jharome injor ashghala nakonin.man arshade rawanshenasi mikhonam.mardi ke khiyanat mikone shakhsiyate salemi nadare be farzam ke tarafo wel kone dobare mostaede khiyanate injoer kasa tanawo talab ya marzi ya namayeshi hastam.shakhsiyateshonam awaz nemishe.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
پاسخ
0
0
بعد از 12 سال زندگی مشترک جدیدآ فهمیدم زنم به من خیانت میکنه وعاشق کسی شده که اون شخص با گرفتن ثروت زنم فرار کرده وگم شده
حالا دیگه تحمل کردنش برام سخت شده فرزندی هم دارم که خیلی به مادرش وابسته هست از ریختن ابروم هم می ترسم
من باید چکار کنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
پاسخ
0
1
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
پاسخ