۲۵۷۹۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد فان خال از برنامه فشرده لیگ جزیره

سرمربی منچستریونایتد به انتقاد از برنامه فشرده لیگ برتر پرداخت و عنوان کرد نداشتن تعطیلات زمستانی خیلی بد است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی منچستریونایتد به انتقاد از برنامه فشرده لیگ برتر پرداخت و عنوان کرد نداشتن تعطیلات زمستانی خیلی بد است.

منچستریونایتد این فصل با فان خال نتایج بهتری از فصل قبل خود کسب کرده است و تاحدودی از شرایط بهتری نیز برخوردار است.

لوئیس فان خال درباره شرایط تیمش در این فصل گفت:‌ نداشتن تعطیلات در زمیتان برای فوتبال مضر است. هیچ تعطیلاتی در زمستان وجود ندارد و به نظرم این زیان آورترین مسئله در فرهنگ فوتبال انگلیس است. این موضوع اصلاً برای فوتبال انگلیس خوب نیست، نه برای باشگاه ها خوب است نه برای تیم ملی. باید آن را تغییر بدهند. چند سال است که انگلیس در میادین بین المللی موفق به کسب جام نشده است؟ به خاطر این است که بازیکنان در پایان فصل خسته هستند. بهتر است مسئولتان اتحادیه فوتبال انگلیس فکری به حال شرایط کنند. با این اوضاع نمی توان در اروپا موفق شد.

سرمربی منچستریونایتد که تیبمش این هفته در داربی منچستر برابر سیتی به میدان خواهد رفت ادامه داد:‌ از هر نظر برای این دیدار حساس آماده هستیم تا با تمام قدرت برابر سیتی به میدان برویم. می دانم که آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در برخی از بازی‌هایشان با بد شانسی روبه رو بودند اما این دلیل نمی‌شود که آنها تیم ضعیفی هستند. همان طور که در بازی‌های قبلی توانستیم هو‌اد‌ا‌رانمان را نیز راضی کنیم. در این دیدار نیز برای کسب برد به میدان خواهیم رفت. خیلی خوشحالم که هو‌اد‌ا‌ران منچستریونایتد از من انتظار دارند. من همیشه در مربیگری جاه طلب بودم و اهداف زیادی داشتم. پروژه‌ منچستریونایتد نیز مانند پروژه‌ های دیگر من در زمینه مربیگری است. سیتی صدرنشین لیگ برتر است و این فصل تیم آماده ای بوده است ولی ما باید در این دیدار به برد برسیم.

فان خال در ادامه با تمجید از اسمالینگ، ا‌دا‌مه‌ داد: روی او خیلی کار کردم و به او کمک کردم تا بتواند انتظارات را برآورده کند. اسمالینگ در تمرینات به خوبی شرکت می‌کند، به‌ هر‌ حال هر آنچه که از او خواسته ام تا اینجای فصل آن را برآورده کرده است. به نظر من او یکی از بهترین بازیکنان ما در این فصل بوده است. به بازیکنان آماد‌ه‌ای همچون اسمالینگ نیاز داریم تا بتوانیم قدرت خودمان را به حریف دیکته کنیم. از همینجا باید اعلام کنم که او کاپیتان آینده تیم است. او بازیکن متعهد و خوبی است و از اینکه او را در ترکیب خود داریم بسیار خوشحالم.

فان خال در پایان سخنان خود به ستاش از هوداران منچستریونایتد پرداخت و گفت: تماشاگران همواره از ما حمایت کرده‌اند. باید از آنها تشکر کنم. در هر حالتی، چه وقتی پیروز می‌شویم و چه وقتی شکست می‌خوریم، باید از هواداران تشکر کرد. البته طبیعی است که هنگام پیروزی این کار راحت‌تر است. همیشه ترکیب های کوچک را ترجیح می دهم، فکر میکنم تیمم در لیگ برتر کوچکترین ترکیب را دارد، فصل قبل ۲۴ بازیکن داشتیم. در این فصل نیز اوضاع همینطور است، فکر میکنم ۲۲ بازیکن به علاوه سه دروازه بان کافی باشد. من از این بابت راضی هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج