جاباما
۲۵۸۴۴۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مهرجویی سرانجام به رپرهای ارزشی پناه برد!

پس از حاشیه های خبری که در هفته های اخیر در مورد کناره گیری یاس و محسن چاووشی از پروژه تازه داریوش مهرجویی شنیده شد و حرف های اخیر او که دوباره و به تندی چاووشی را بابت درخواست مالی سنگین برای همکاری مورد ملامت قرار داده بود، حالا مشخص شده که دو رپر جوان برای این فیلم به تیم مهرجویی پیوسته اند.

مهرجویی سرانجام به رپرهای ارزشی پناه برد!





هفته نامه تماشاگران امروز: پس از حاشیه های خبری که در هفته های اخیر در مورد کناره گیری یاس و محسن چاووشی از پروژه تازه داریوش مهرجویی شنیده شد و حرف های اخیر او که دوباره و به تندی چاووشی را بابت درخواست مالی سنگین برای همکاری مورد ملامت قرار داده بود، حالا مشخص شده که دو رپر جوان برای این فیلم به تیم مهرجویی پیوسته اند.

یاسر بینام و حمید فریزند نام هایی هستند که در رسانه ها مطرح شده اند و قرار است خواننده و آهنگساز فیلم «سنتوری، مرد پاییزی» باشند؛ فیلمی که در خلاصه داستانش آمده: «حمید به عنوان یکی از شاگردان علی بعد از ترک اعتیاد و آموختن سنتور زیر نظر علی در حال خداحافظی از آسایشگاه و بازگشت به شهر است. در ادامه داستان، یک سرمایه گذار از کار حمید خوشش می آید و از او می خواهد با تشکیل یک گروه، آلبومی منتشر کند اما حمید درگیر مشکلاتی با یک گروه موسیقی دیگر می شود که مسیر حرفه ای اش را تحت تاثیر قرار می دهد و ...»

مهرجویی سرانجام به رپرهای ارزشی پناه برد!

پیگیری برای آشنایی با کار این دو رپر چندان کارساز نیست و از آنها اطلاعات زیادی در بین فعالان موسیقی هم وجود ندارد. با این وجود خوب است بدانید «کرکس ها به بهشت نمی روند» از کارهای معدود منتشر شده یاسر بینام است؛ خواننده ای که به نظر می رسد تحت حمایت بعضی موسسات موسیقی ارزشی است و مدعی است که لیسانس جامعه شناسی دارد.

خودش می گوید: «عاشق کارم و وطنم و مردمم هستم. به تمام حرف هایی که می خوانم اعتقاد کامل دارم و سعی دارم ترانه هایم نه جانبدارانه باشند و نه دور از واقعیت. از کار کردن برای جلب افکار مخاطبانم متنفرم. حرف هایم و ترانه هایم از سر بیکاری نیست بلکه خط به خط ترانه هایم بیانی است بی آلایش از واقعیت روز. از کم کاری و انجام کارهای سطحی در دنیای موسیقی بیزارم. دلیل انتخاب رپ پتانسیلی است که در رپ وجود دارد که در هیچ کدام از سبک های موسیقی نیست. از این رو رپ بهترین راه برای بیان احساسات من نسبت به مسائل پیرامون است.»

حمید فریزند دیگر چهره ای است که ظاهرا قرار است به عنوان دیگر خواننده فیلم جدید مهرجویی جلوی دوربین برود. اطلاعات زیادی از این چهره در دست نیست و تنها نکته حائز اهمیت درباره او همکاری با مسعود جهانی (تنظیم کننده سرشناس حوزه موسیقی زیرزمینی) است که باعث شده بتوان درباره او ردی در اینترنت پیدا کرد.

گفته می شود مهرجویی قصد دارد نام فیلمش را که تا این لحظه «سنتوری، مرد پاییزی» نام دارد، عوض کند و احتمال بازگشت بهرام رادان به این پروژه همچنان پابرجاست.

بعضی رسانه ها از صحبت های ابتدایی نمایندگان این کارگردان با رضا پیشرو (از دیگر خواننده های رپ سرشناس زیرزمینی) پرده برداشته اند که این موضوع تا این لحظه تایید یا تکذیب نشده است. سنتوری احتمالا از اواسط پاییز جلوی دوربین خواهد رفت تا به جشنواره برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج