جاباما
۲۵۹۳۵۳
۵۱۴۲
۵۱۴۲
پ

سوال و جواب آریشی

ابروهایم را چه رنگی کنم؟

بهترین رنگ برای ابرو استفاده از همان رنگی است كه روی موهایتان می‌زنید. اغلب آرایشگر‌ها این كار را انجام می‌دهند اما ...

ابروهایم را چه رنگی کنم؟
مجله زندگی ایده آل:

پیشنهاد شما برای رنگ مو و ابرو چیست؛ یك رنگ باشد خوب می‌شود یا باید اختلاف داشته باشند؟

پیشنهاد من این است كه اگر شخص مورد نظر مهارت داشته باشد، می‌تواند از همان رنگی كه روی موهایش می‌زند، استفاده كند. اغلب آرایشگر‌ها این كار را انجام می‌دهند اما در طول رنگ كردن باید مرتب چك شود تا رنگ ابرو خیلی روشن نشود چون رنگ مو اكسیدان بیشتری دارد، باعث ریزش ابرو می‌شود؛ در ضمن بالا و زیر ابرو باید چرب شود تا پوست صورت تحریك نشود. در آخر رنگ ابرو به رنگ مو نزدیك‌تر باشد، بهتر است.

ابروهایم را چه رنگی کنم؟

آیا ویتامینه مو را كه در آرایشگاه‌ها انجام می‌شود در خانه هم می‌توان انجام داد؟

بله؛ مهم‌ترین نكته این است كه قبل از ویتامینه، مو باید تمیز باشد كه با شامپو كردن خاصیت ویتامینه آن از بین نرود. موقع ویتامینه ریشه و ساقه مو را با هم خوب ماساژ دهید. ویتامینه برای موهای چرب، معمولی، خشك و همچنین برای موهای آسیب‌دیده فرق می‌كند؛ به همین دلیل بهتر است ویتامینه را با مشورت دكتر یا آرایشگر انجام دهید. نكته مهم دیگر اینكه چون ویتامینه‌ها گیاهی هستند و حالت رنگ‌بری دارند، بعد از رنگ كردن مو نباید از آنها استفاده كنید. بعد از هر بار ویتامینه كلاه رنگ روی موهای‌تان بگذارید و مدتی صبر كنید تا با حرارت طبیعی بدن جذب مو شود.

موهای مشكی با رنگ طبیعی دارم ولی دوست دارم ابروهایم را یكی، دو درجه روشن‌تر كنم. چه رنگی باید استفاده كنم؟

معمولا رنگ‌هایی كه قهوه‌ای هستند و تناژ قهوه‌ای دارند باید استفاده كنید تا با رنگ تخم چشم شما هماهنگی داشته باشد. رنگ قهوه‌ای در پایه ۶ یا ۷ برای این كار مناسب است. با این كار به راحتی می‌توانید رنگ ابرویی مناسب با موهای خود داشته باشید.

موهای بسیار لختی دارم؛ برای اینكه با سشوار حالت بگیرد باید از چه موادی كمك بگیرم؟

بعد از اینكه مو خشك شد با اسپری حجم‌دهنده یا نگه دارنده مو به ریشه اسپری زده و سپس براشینگ كنید. برس را خیلی روی مو نكشید چون مو به راحتی لخت می‌شود.

من دائم موهایم را سشوار می‌كشم كه باعث خشكی در انتهای موهایم شده است. ماده محافظی هست كه پیشنهاد كنید؟

در اولین قدم توصیه می‌كنم هر چند ماه یك‌بار یكی، دو سانتی‌متر از پایین مو كوتاه كنید تا خشكی مو از بین برود. از روغن بادام تلخ استفاده كنید. قبل از حمام این روغن را كف سر ساقه مو بزنید. برای براشینگ هم از كرم‌های ضدخشكی استفاده كنید. پایین موها را به این كرم آغشته و سپس سشوار كنید.

ابروهایم را چه رنگی کنم؟

من به شیوه قدیمی تاتو انجام داده‌ام. الان می‌توانم روی آن تاتو به شیوه هاشور انجام دهم؟

برای ابرو‌های كادری می‌توان به دو روش هاشور انجام داد. روش اول؛ هاشور هایلایت یا ابروی‌تری دی - تركیب دو رنگ قهوه‌ای روشن و طلایی- است. روش دوم؛ به ابروی كادری رنگ ابروی نسكافه‌ای می‌زنیم و در مرحله دوم خطوط مویی قهوه‌ای روی زمینه نسكافه‌ای كار می‌كنیم. به این روش می‌توان ابروی كادری را به هاشور تبدیل كرد بدون اینكه نیاز به لیزر یا حتی پاك كردن ابرو داشته باشیم.

ابروهای من خوب است ولی سوراخ‌هایی در وسط آنها وجود دارد؛ می‌توانم با تاتو این مشكل را حل كنم؟

بله، سوراخ‌ها را می‌توانید به راحتی به وسیله هاشور كركی كه تركیب خرده هاشور به روش چپ و راست است، حجم‌سازی كنید. با این روش در دید بیننده خطای دید ایجاد می‌كنید و سوراخ‌ها و چاله‌های پوست در ابرو مشخص نمی‌شود.

اگر بخواهم خطوط خط چشمی كه می‌كشم محو باشد، باید به چه روشی این كار را انجام دهم؟

اگر می‌خواهید این كار را انجام دهید بهتر است از فرچه یا محوكن سایه استفاده كنید. با این كار به راحتی می‌توانید خط چشم را محو كنید. روش دیگری كه می‌توانید این كار را انجام دهید، استفاده از سایه همرنگ پوست است.

ناخن‌های من رنگ لاك را می‌گیرد و نارنجی می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق چه باید بكنم؟

بعضی از ناخن‌ها رنگ‌پذیری بیشتری دارند كه به جنس ناخن بستگی دارد. برای اینكه ناخن رنگ نگیرد، باید از لاك‌های بی‌رنگ یا همان براق‌كننده‌های ناخن قبل از زدن لاك استفاده كنید. این لایه، ناخن را كاور كرده، مانع نارنجی شدن آن می‌شود.

برای زدن رژگونه، برس تخت را پیشنهاد می‌دهید یا گرد؟

برای زدن رژگونه حتما از برس‌های گرد استفاده كنید چون به راحتی روی پوست صورت حركت و رنگ دلخواه رژگونه را پخش می‌كند و در نتیجه گونه‌های زیباتری خواهید داشت.

ابروهایم را چه رنگی کنم؟

برای پر كردن ابرو سایه ابرو انتخاب بهتری است یا مداد ابرو؟

اگر می‌خواهید ابروهای طبیعی‌تری داشته باشید حتما از سایه برای پر كردن آن استفاده كنید و اگر طبیعی بودن آن برایتان زیاد مهم نیست آن را با مداد كادر بدهید و بعد پر كنید.

از مداد‌های رنگی مثل سبز، آبی می‌توان به عنوان سایه استفاده كرد؟

اصولا از مدادهای رنگی برای كشیدن خط رنگی در آرایش استفاده می‌كنند و نه برای سایه زدن. بیشترین كاربرد این مدادها كشیدن خط در داخل و بیرون چشم است كه تاثیر زیباتری روی آرایش چشم دارد تا اینكه به عنوان سایه مورد استفاده قرار بگیرد.

وقتی سایه رنگی مثل سبز یا نارنجی استفاده می‌كنم، برای پلك و زیر ابرو باید چه رنگ سایه‌ای بزنم؟

برای پلك و زیر ابرو از سایه‌های روشن استفاده كنید. ترجیحا سایه‌ای كه برای زیر ابرو می‌خواهید استفاده كنید، سفید، طلایی یا بژ خیلی روشن باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج