۲۵۹۶۲۱
۵۰۶۱
۵۰۶۱
پ

۵ خانه سیاحتی برتر آفریقا

خانه های شخصی سیاحتی در آفریقا که ممکن است خیلی هم گران قیمت نباشند، به طور قطع می توانند به شما فرصت تجربه ی یکی از بهترین سفرهای سیاحتی دنیا را بدهند.

وب سایت لاپلاس: خانه های شخصی سیاحتی در آفریقا که ممکن است خیلی هم گران قیمت نباشند، به طور قطع می توانند به شما فرصت تجربه ی یکی از بهترین سفرهای سیاحتی دنیا را بدهند.

با داشتن سرآشپز، راهنمای شخصی و با امکانات کامل موجود در این خانه ها، می توانید همان میزان استقلالی که همه ی ما در تعطیلات لوکس خود انتظار آن را داریم، داشته باشید.

خیلی از این خانه ها در زیباترین نقاط آفریقا واقع شده اند و چنان تجربه لذتبخشی را به همراه دارند که مهمانان، هر ساله با خانواده های خود و دوستان بیشتری، به این نواحی باز می گردند.

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا

خانه ی sirikoi، واقع در منطقه ی Lewa کنیا

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا

منطقه ی محافظت شده ی حیات وحش لوا در شمال کنیا، به عنوان یکی از اولین مناطق حفاظت شده پیش قدم در محافظت از کرگدن های سیاه و سفید است.

این خانه به شدت زیباست و این شانس را در اختیار مهمانان می گذارد تا بتوانند با ماشین های مخصوص و امن از حیات وحش دیدن کنند. خانه ی Sirikoi با سبک و سلیقه ی خاصی تزیین شده که هرگز دوست ندارید این محل را ترک کنید.

در عین حال که لوکس و مجلل است، محیطی خیلی صمیمی دارد، بنابراین شما به طور قطع می دانید که در تعطیلات هستید، غذا خوش مزه است و محیط ساکت و آرامش بخش. این در حالتی است که در زمان صرف ناهار و شام، در دو قدمی خود می توانید فیل ها را در حال غذا خوردن مشاهده کنید.

خانه ی Sirikoi، نزدیک بهترین مکان های تفریحی کنیا می باشد. این مکان های تفریحی، شامل پیست موتور چهارچرخ، پروازهای تفریحی به نقاط بکر و دور افتاده، سیاحت با ماشین های سفری به همراه تیم ویلی، پرواز با هلی کوپتر به دریاچه های دوردست و بازدید از قبیله های گوناگون دوردست می باشند.

در داخل خانه هم، ۶ نفر می توانند بخوابند و اگر قصد داشته باشید همه را با خود ببرید، می توانید دیگر مهمان ها را در چادر ها و یا در کلبه جای دهید.

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا


خانه ی Mkombe، سرنگتی، تانزانیا

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا

در این خانه ی لوکس، ده نفر می توانند به راحتی بخوابند و تنها خانه ی شخصی در سرنگتی است که به ویژه بین جولای و اکتبر، زمانی که حیوانات وحشی در حال مهاجرت هستند، دارای نمایی بی نظیر می باشد.

Mkombe خانه ای بزرگ و اختصاصی است که فضای زیادی دارد و همه می توانند به خوبی در آن استراحت کنند و یا در صورت لزوم دور هم جمع شوند. راهنمایان، در ماه های کثیر السفر، کارشان به اوج خود می رسد و در Mkombe بین ماه های ژانویه و ژوئن که توریست زیادی در منطقه نیست، راهنمایی نیز وجود ندارد.

البته در این ماه ها نیز همچنان طبیعت حیات وحش منطقه بی نظیر است.

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا


Tswalu Tarkuni، کالاهاری، آفریقای جنوبی

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا

Tswalu یکی از املاک منحصر به فرد در آفریقای جنوبی است. اگر بخواهید با یک «هاورکرافت» سبک اختصاصی، از کیپ تاون یا ژوهانسبورگ به آن جا بروید، چند ساعتی زمان لازم است. در این جا شما دم عصایی ها، شیرهای یال سیاه و منظره هایی رویایی را خواهید دید.

«کالاهاری» در یک لحظه می تواند تغییر کند و اگر این قدر خوش شانس باشید که در زمان بارش رگباری آن جا باشید، تغییر ناگهانی مناظر را با گلهای وحشی مرغزار و جریان های آب که در همه جا جاری می شود، به چشم خود خواهید دید.

Tarkuni در اصل خانه ی ملاکین بوده است و به طور کامل مجددا بازسازی شده است. باتوجه به دورافتادگی و دارا بودن ۵ سوییت استثنایی، همچنان یک خانه ی اختصاصی مناسب برای سفر محسوب می شود.

هر سوییت آن، در حال حاضر دارای تخت هایی روباز است که شما می توانید در حین خواب در زیرآسمان پر ستاره، از تماشای ستارگان لذت ببرید.

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا


سوئیت های zarafa Dhow، بوتسوانا

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا

سوئیت های Zarafa dhow با جنجال و تحسین زیادی پارسال راه اندازی شد و با نمای تالابی که در جلوی آن گسترده شده است؛ دارای زیبایی خیره کننده ای می باشد. از داخل سوییت ها به خوبی می توانید از دیدن طبیعت حیات وحش لذت ببرید. غذاها در آن بسیار غنی و خوش مزه است.

در این منطقه ی زیبا، زمین وسیعی برای گشت و گذار به همراه راهنمایانی اختصاصی وجود دارد. سوئیت های Dhow کاملا اختصاصی است و با خانواده ای ۴ تا ۵ نفره، مطمئنا می توانید یکی از بهترین تجربه های جهانی سفری خود را در منزلی شخصی تجربه کنید.

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا


خانه ی Chitwa، Sabi Sands، آفریقای جنوبی

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا

Sabi Sands قبلا به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای دیدن پلنگ شهرت زیادی داشت. حال تصور کنید که شما منزل شخصی کاملا مجللی در این منطقه داشته باشید. مالکیت خانه ی Chitwa، متعلق به یکی از هنرمندان مشهور آفریقایی می باشد.

در نتیجه، بی نظیر ترین دکوراسیون و مبلمان را در این خانه ی فوق العاده زیبا خواهید دید. همه چیز متفاوت، منحصر به فرد، جالب و سرگرم کننده است. این خانه دارای سرآشپز مخصوص، راهنمایانی کارآزموده و کارکنانی صمیمی و خونگرم می باشد.

این ناحیه، از لحاظ طبیعت حیات وحش بی نظیر است و اگر چه ممکن است به ندرت ماشینی در منطقه دیده شود، ولی کاملا متمدن است و مکانی بسیار عالی برای تماشای پلنگ نیز می باشد.

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا

5 خانه سیاحتی برتر آفریقا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج