جاباما
۲۵۹۷۱۷
۴ نظر
۵۰۴۶
۴ نظر
۵۰۴۶
پ

با این کرم‌ها پوست‌تان را جوان نگه دارید

مراقبت‌های پوستی بیش از هر چیز تابع پوست و شرایط شما ست اما نباید در این میان فاكتور سن را نادیده گرفت. به‌خصوص نواحی خاصی مثل دور چشم، دور لب و گردن كه بیشتر از سایر بخش‌ها در معرض چین و چروك هستند.

مجله زندگی ایده آل: مراقبت‌های پوستی بیش از هر چیز تابع پوست و شرایط شما ست اما نباید در این میان فاكتور سن را نادیده گرفت. پوستی كه تا چند وقت پیش با یك مرطوب‌كننده مناسب طراواتش را حفظ می‌كرد با نزدیك شدن به میانسالی به مراقبت‌های بیشتری مثل ضدچروك‌ها نیاز دارد؛ به‌خصوص نواحی خاصی مثل دور چشم، دور لب و گردن كه بیشتر از سایر بخش‌ها در معرض چین و چروك هستند. پیشنهادهای ما می‌تواند در این زمینه به شما كمك كند.

چشم‌های مقاوم

NIVEA VISAGE Expert Lift

با این کرم‌ها پوست‌تان را جوان نگه دارید

از مواد به كار رفته در كرم لیفتینگ و ضد‌افتادگی بسیار قوی نیوآ (دور چشم) هیالورونیك‌اسید است كه كار آبرسانی قوی به پوست دور چشم را انجام می‌دهد و به همین دلیل باعث جلوگیری از افتادگی و چروك پوست می‌شود. این كرم را بیشتر به افراد بالای ۴۰ سال پیشنهاد می‌كنیم.


راز ویتامین E

Galenic re-sculpting eye & lip care

با این کرم‌ها پوست‌تان را جوان نگه دارید

در این كرم نوعی روغن به نام روغن آرگان وجود دارد كه دارای خواص بسیاری مانند مغذی بودن است. این روغن حاوی اسیدهای چرب به‌ویژه امگا۳ است كه پوست را قوی می‌كند و قدرت جذب ویتامین E در پوست را بالا می‌برد. این كرم برای دور چشم‌ها و لب‌ها موثر است.


ویژه آقایان

Lift Fermata lierac

با این کرم‌ها پوست‌تان را جوان نگه دارید

اگر جزو آقایانی هستید كه به زیبایی پوست‌شان اهمیت می‌دهند، احتمالا این كرم برای شما مناسب است. این محصول با بازسازی ماهیچه‌های صورت تا حدی از ایجاد غبغب جلوگیری می‌كند. همچنین دارای مواد تحریك‌كننده ساخت كلاژن است كه می‌تواند حالت الاستیسیته پوست را بهبود بخشد.


خداحافظ خطوط ریز

Intensif Hyaluronic Esthederm

با این کرم‌ها پوست‌تان را جوان نگه دارید

هیالورونیك‌اسید از موادی است كه كم شدن آن در پوست می‌تواند باعث به وجود آمدن چروك شود و خشكی پوست ایجاد كند. این ماسك می‌تواند خطوط ریز و چروك‌هایی را كه ناشی از خشكی پوست است، باز كند. برای مصرف آن باید لایه ضخیمی از ماسك را حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست بمالید.


فقط صورت مهم نیست

Phytomer décolleté parafait

با این کرم‌ها پوست‌تان را جوان نگه دارید

از این لوسیون بیشتر برای پوست گردن خود استفاده كنید. این كرم ضمن جلوگیری از چروك، لكه‌های ایجاد شده در این نواحی را هم كم‌رنگ می‌كند. از این محصول برای از بین بردن لك‌های دست هم استفاده می‌شود.


هم فال و هم تماشا

lierac Contour Des Yeux

با این کرم‌ها پوست‌تان را جوان نگه دارید

این ضد‌چروك قوی دور چشم را می‌توانید به عنوان یك ضد‌آفتاب دور چشم هم استفاده كنید چون دارای مواد محافظت‌كننده از پوست در مقابل نور خورشید است و می‌تواند پوست و بافت دور چشم را به‌خوبی مرطوب نگه دارد. اثر محافظتی این كرم در مقابل آفتاب ۳۰ است و درواقع یك ضد‌آفتاب متوسط به‌شمار می‌رود.


خانم‌ها با موی سفید بخوانند

Phytomer ogenage excellence

با این کرم‌ها پوست‌تان را جوان نگه دارید

این كرم را چون دارای كلسیم و امگا۳ است به خانم‌های مسن پیشنهاد می‌كنیم. كلسیم موجود در این كرم می‌تواند به پوست استحكام ببخشد و فرآیند تنفسی آن را بهبود دهد. امگا ۳ آن هم خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت کرده و از پوست در برابر افتادگی و شل
شدن محافظت می‌كند. می‌توانید از این
كرم به عنوان مرطوب‌كننده هم استفاده كنید.


چشم‌های روشن

LOREAL REVITALIFT DOUBLE EYES

با این کرم‌ها پوست‌تان را جوان نگه دارید

این كرم مرطوب‌كننده حاوی پروتئین الاستین است كه در پیشگیری از چروك‌ها موثر است و با محكم كردن پوست از افتادگی آن جلوگیری می‌كند. همچنین اگر جزو كسانی هستید كه دور چشم‌تان كبودی دارد، كافئین موجود در این كرم می‌تواند تا حدی پف و كبودی دور چشم‌تان را برطرف كند.


درمان سریع

Rilastil instant serum

با این کرم‌ها پوست‌تان را جوان نگه دارید

سرم‌ها برای زمانی مناسب هستند كه پوست بسیار خسته است و شما می‌خواهید علائم خستگی و چرو‌ك‌ها را برطرف كنید چون سرم‌ها نسبت به كرم‌ها اثربخشی سریع‌تری دارند و می‌توانید در مدت نسبتا كوتاهی اثربخشی آنها را ببینید. این سرم می‌تواند برای مواقعی كه یك ‌مهمانی در پیش دارید، مفید باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تبلیگاته؟

    • بدون نام

      آره بابا تبلیگاته همشهری :))

    • بدون نام

      هیچ چی به کرم های کدلی نمیرسه

    • لورا

      اگر شماره ۲ را پیدا کردید و اوریجینال بود حتما استفاده کنید، روغن آرگن بسیار مفید میباشد، من از طرفداران پرو پا قرصشم حتی در آشپزی از اون استفاده میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج