کد خبر: ۲۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶
تعداد بازدید: ۷۷۰۱
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
عمليات بزرگ دستگيري اراذل و اوباش پايتخت


































بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
0
6
با تشكر از نيروي انتظامي و يگان ويژه
با اين ها بايد بدترين رفتار رو كرد كه ديگه جرات نكنن غلطي بكنن
يكي از آشنا هاي دور بنده چند ماه پيش تو يه زور گيري تو كوچه خودشون با ضربه زدن كلاه كاسكت تو سرش فوت كرد.بنده خدا چند روز تو كما بود بعد فوت كرد يه خانوم بود با دو كوچولو 7و 8 ساله سرش اندازه يه هندونه بزرگ باد كرده بود
اين رو نمي گم كه دلتون بسوزه ميگم كه بفهميد چقدر اينا عوضين
بايد بدترين رفتار ها رو باهاشون كرد شلاق زدن كه كسي رو قانع نميكنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
0
6
دست نیروی انتظامی دردنکنه.دست همه کسایی که برای امنیت تلاش میکنند دردنکنه.اگه گیر یکیشون بیفتید میفهمید من چی میگم(خدانکنه کسی اتفاق بدی براش بیفته)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
1
3
ازاینکه امنیت مردم را تضمین میکنید نحایت تشکر را دارم...شیر مردان نیروی انتظامی زنده باد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
0
2
دست برادران زحمت کش نیروی انتضامی درد نکنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
0
2
دستشون درد نکنه
-
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
2
0
عجب ارازل محترم وزحمت كشي هم هستندههههههههه............
پاسخ ها
نظر parand
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
اراذل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
1
5
حالابایدگفت خسته نباشیدو دستتون درد نکنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
1
3
افرین از این کارا بکنین ببینید چه قدر خوبه امنیت برای جامعه فراهم میشه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
پاسخ
1
2
آفرین به دلاور مردان نیروی انتظامی
واقعا کارتون ستودنیست...
بر دستان امنیت سازتون بوسه میزنم

اما خواهشی دارم، فقط برای تهران نباشه!!
شهرستانها : کرمان،اصفهان،زاهدان،شیراز،مشهد،اهواز،بندر عباس و و و .....
منتظریم نیروی انتظامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
3
0
چرا منو تو این موقعیت قرار میدین آخه؟!
بازم واسم سواله : اینها که اینقدر محجوب و خجالتی و باحیا هستن که جلوی صورتشون رو میگیرن ، چرا دستگیرشون میکنن؟!!! آخی بیچاره ها...دلم واسشون سوخت. آزادشون کنین برن دنبال کاسبیشون...!!!! نمیبینین خجالت میکشن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
1
1
ina ke dg mojreman, pas chera suratashun shatranjie?
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
پاسخ