کد خبر: ۲۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۴۹۴۴۵
تعداد نظرات: ۱۴۵ نظر








































بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
برچسب ها: اعدام ، قصاص ، تجاوز ، تعرض ، عکس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴۵
GERMANY
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
34
127
دوست دارم از اونایی که میرن این صحنه ها رو نگاه میکنن بپرسم تماشای جون کندن یه آدم چه لذتی داره؟ انگیزه و هدفتون چیه که مثل فیلم سینمایی میرین تماشا می کنین؟
پاسخ ها
نظر ندا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
اينها كه آدم نيستند حيوون هستند، البته حيف حيوان، تماشاي جون كندن اين وحشيها هم خيلي لذت بخشه،زماني شايد اين رو درك كني كه اين اتفاق براي نزديك ترين كسانت بيفتد ، اون وقت مي بيني اعدام خيلي خيلي كمه
نظر سودا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
دقیقا چیزیه که منم داشتم بهش فکر میکردم یعنی اینا خشونت طلب شدن؟؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
ye hali mide
boro bebbin ta befahmi
نظر هاني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
باور كنيد الان كه دارم اين عكسها رو ميبينم نفسم بند اومده واي به اينكه اونجا بودم
نظر آسیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
من خودم دیدم.
اولین بار از روی کنجکاوی بود که ببینم به چه شکلی هست و بعدها بخاطر رشته تحصیلیم بود که چند بار دیدم.
جواب سوالت رو میدم چون با خیلی ها در این مورد صحبت کردم و سوالت رو ازشون پرسیدم.
تقریبا همه یه نظر داشتن.
میگفتن تا حالا با آبروت بازی نشده و یا اینکه داغ عزیزی رو به دلت نذاشتن که لحظه شماری کنی که این صحنه رو ببینی.
زمانی که این اشرار تجاوز میکنن یا قتلی مرتکب میشن آیا به فکر فرد و خانواده اون شخص هستن که چه آواری بر سر اون خانواده خراب شده؟
گاهی دیدن این گونه صحنه ها درس عبرت و تلنگری هست که به خودمون بیایم و بدونیم عاقبت خطا رفتن و خطا کردن اینی هست که میبینیم.
نظر ععععععع
| UNITED STATES |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
خیلی حال میده
نظر خودم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
سپیده خانوم من الان تعجبم اینه که چطور شما این حرف رو میزنین با اینکه یه خانم هستید؟؟؟!!!
این آشغالای حیوون صفت به خانم ها و دخترای معصوم تجاوز کردن، اعدام واسشون بهشته تازه. در ضمن اینی که الان میبینید جزای کارشونه توی این دنیاس که یه صدم اپسیلون جزایی که اون دنیا مبینن هم نمیشه.
اینا حقشونه، شما دل نسوزون.
نظر ساینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
یعنی اسیه جون با ابروی این همه ادم که وایسادن دارن نگاه میکنن بازی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر nili
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
آفرین آسیه خانوم. خوب گفتی. و خودم جان!!! اینا کسایی نیستن که واسشون رحم کنی.مگه اونا رحم کردن؟؟؟؟؟
نظر nili
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
سپیده جان جون کندن حیوون بی گناه آدمو ناراحت میکنه چه برسه به آدم ولی اینا آدمن؟ خودت رو یه لحظه جای قربانی ها. اصلا میتونی تصور کنی؟
نظر آسیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
ممنون نیلی جان.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
متاسفم برای مردمی که دیدن مردن یه آدم بهشون لذت میده و باعث سرگمیشونه. این آدما که بالای دارن برایند همین جامعه هستن ... چرا هیچکی نمیگه این آدما هم توی همین شهر در همسایگی ما زندگی می کردن.
نظر سمیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
به نظر منم حق با دوستانه اینا واقعا انگل هایه جامعه هستند فک کنیدبا وجود این جور موجودات خودمون و همه عزیزانمون هر لحظه در کمین خطر هستیم
نظر اشکان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
با سلام به دوستان

در اینکه این مجرمان با آبروی افراد بازی کردن و اعدام حقشون هست بحثی نیست ولی هیچ فکر کردین انجام اعدام در ملاء عام چقدر سطح خشونت رو تو جامعه بالا می بره و چقدر قبح عمل کشتن یک فرد در جامعه از بین می ره و کار به جایی می رسه که خیلی راحت جان دادن دیگران رو ببینیم.
می شد این افراد رو اعدام کرد ولی نه در ملاء عام بلکه در زندان و در صورت اعلام تمایل افراد زیان دیده اونها هم حضور داشته باشن.اینجوری،هم این صحنه خشن در جامعه به وجود نمیاد و هم اینکه متجاوزین مجازات می شن و افراد زیان دیده هم از نظر روحی اقناع می شن.
راستی این چند سال که این صحنه ها تو جامعه بوده واقعا درصد تجاوز کمتر شده یا بیشتر؟؟
نظر 1001
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
جواب دوست نا شناس: آیا یک غده سرطانی که در بدن یک انسان بوجود میاد برآیند همون بدنه؟ یعنی بدن تلاش میکنه غده سرطانی بسازه؟ یا اینکه فقط تعداد کمی از سلول های بدن کار طبیعیشون را انجام نمیدن و مستحق نابود شدن و خارج شدن از بدن هستند؟ آیا نخبه ها برآیند این جامعه نیستند؟ آیا انسان های با شرفی که در این مملکت زندگی میکنند و سرشون به کار خودشونه برآیند جامعه نیستند؟ شاید بهتره باشه فکر کنیم و بعد نظر بدیم.
نظر آسیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
نه ساینا جون اعدامی ها رو نگفتم.اونهایی که بهشون تجاوز شده بود و با آبروشون بازی شده بود میگفتن منتظر دیدن این لحظه هستیم و لذت میبریم از دیدن این صحنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
14
111
با تشکر از کسانی که نمی گذارند حق کسی پایمال شود. امیدوارم درس عبرتی برای بقیه باشد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
8
99
قابل توجه افرادی که قصد دارند در آینده همچین جرمی را مرتکب بشوند.اگر چشم دارند درس عبرت بگیرند.
پاسخ ها
نظر بیتا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
+++++++++++++++++++++++++++++++
نظر مستانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
++++++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
39
47
درود بر قوه قضاییه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
4
63
1.حکم اعدام که واسه اینا کمه .
2.مردم ما رو چه از دیدن این مناظر لذت می برند . براشون تفریح دیگه .
پاسخ ها
نظر نگار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
باید شکنجشون کنن و با زجر بمیرن طوری که اعدام براشون آرزو بشه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
27
35
با سلام بدينوسيله از ماموران نيروي انتظامي قوه قضاييه و كليه دست اندر كاران كمال اشكر را داريم . اميد است در آينده شاهد چنين تصاويري در حكومت اسلامي نباشيم در ضمن تاكنون احكام افاغنه كه داراي جرايم بسياري در كشور شده اند اجرا نشده است .با تشكر
پاسخ ها
نظر adel
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
کاش اونایی که منفی دادن علتشو میگفتن
نظر سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
دقیقا منم به همین فکر میکردم آقای عادل...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
5
43
اگر 4 نفر ازمتجاوزین به مردمم وزور گیرا و دزدا رو اعدام کنن خیلی خوب میشه .. هر چند دزدا و قاچاقچیا تو این مملکت جزو جونای ورزشکار حساب میشن کسی هم کاری به کارشون نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
1
41
لعنت بر شیطان.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
پاسخ
1
15
axe 15 ro yeba dg negah konid,, engar khode mamurha ham dafeye avaleshune daran ye maraseme edam ro mibinan. un pesar t.shirt meshkie ham ke ziad negaran be nazar nemirese!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
پاسخ
6
36
در جواب این که سوال میشه چه لذتی داره نگاه کردن اعدام آدمهای شرور اینو میشه گفت که اصلا لذت دار نیست و هدف هم لذت بردن نیست فقط با نگاه کردن این جور صحنه ها انسان میتونه عبرت بگیره و بیشتر به خودش بیاد
پاسخ ها
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
daghighan homan jan (++++++++++++++)
نظر احسان
| GERMANY |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
آره کاملا معلومه که لذت نمیبرن.
مثل اینکه خوب به قیافه های مردم نگاه نکردی
SWITZERLAND
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
28
6
چه تنبون های قشنگی پاشونه. کجا میفروشن از اینا ؟
پاسخ ها
نظر kimia
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
اصل ماجرا رو ول کردی چسبیدی به شلوار بدبختا؟واقعا که ناشناس جان
نظر user
| UNITED STATES |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
ما منظور من رو درک نکردید + اونایی که منفی لطف کردند. منظور این بود که یک آدم |(حالا فرض کنیم آدم) به خاطر کار خرانه ای که انجام داده با این وضعیت خفت بار و تحقیر آمیز و این تنبون های مسخره باید به دار کشیده بشه. زمانی که بتهوون مرد تمام مردم وین در تشییع جنازه اششرکت کردند. و تمام دنیایی که بتهوون رو در اون زمان میشناخت سوگوار شد. انسان داریم تا انسان...و مرگ داریم تا مرگ...
نظر کوروش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
تو دیگه چه موجودی هستی مسخره بازی هم حدی داره و جایی داره
نظر user
| SWITZERLAND |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
نه جناب غیر موجود. مسخره بازی حد و جا نداره. دنیا مجموعه ایست از مسخره بازی ها. حرف های مسخره، حرکات مسخره...و اظهار عقیده های مسخره بدون پشتوانه. این همه دوستان هم هستند که به قول شما مسخره بازی در نیاوردند. میتونید لطف کنید و مخاطب اونها بشید!!
نظر user
| SWITZERLAND |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
در ضمن خدا میدونه چند تا کامنت "غیر مسخره بازی " گذاشتیم و تایید نشده. این جور مسخره بازی ها خوبیش اینه که مورد خاصی نداره و امکان تاییدش به هر حال هست. ولی البته مشکلش اینه که منفی خورش هم بالاست!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
1
32
کسی که روحش رو به شیطان میفروشه که بهش آدم نمیگن...اصلا دلم نمیخواد جای قربانیان این حیوونها باشم...ًترسناکه.من 2 تا دختر دارم.به عنوان یه مادر میگم که اینها یکبار مردن کمشونه.اگه کسی به دختر های من آسیب برسونه خودم با دستهای خودم میکشمش.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
12
20
دست قوه قضاییه درد نکنه
پاسخ ها
نظر parand
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
daste shoma ham dard nakone!!! ;-p
نظر sami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
daste manam dard nakone ke nazaraye bachehe ha ro khundam!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
0
28
خدا لعنت کنه هر کسی رو که باعث شده ما خانوما نتونیم یه تاکسی هم با خیال راحت سوار شیم.حقشونه.عبرت بگیرن کسایی که تو این وادین.عاقبت همشون اول آخر همینه.
GERMANY
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
17
6
vaghean vase mardome iran moteasefam
پاسخ ها
نظر kimia
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
میشه بگی چرا خارجی؟
نظر 1001
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
ببخشید توی کشور شما با آدمی که به زن شوهردار به زور چاقو تجاوز میکنه چکار میکنند؟ با آدمی که روح یک انسان را متلاشی میکنه چکار میکنند؟ حتما مدال افتخار گردنشون میکنند و توی شهر دور افتخار میزنند؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
0
21
حالم از اینهمه تجاوز داره بهم میخوره!
خدایا راه راست رو به همه نشون بده
پاسخ ها
نظر parand
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
khoda rahe rast ro neshun dade vali kie ke bere!!
UNITED STATES
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
24
9
خیلی حال میکنید همچین صحنه هایی رو میبینید نه!
این مردم اینقدر که از دیدن صحنه های اعدام لذت میبرند از تماشای طبیعت لذت نمی برند
پاسخ ها
نظر 1001
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
1-اگه شما هم به ناموست تجاوز بشه از دیدن اعدام متجاوز بشتر از دیدن طبیعت لذت میبری. 2-چشماتو درست باز کن و درست ببین. کسی لذت نمیبره. این اعدام ها باید در جای عمومی انجام بشه تا برای افراد لا عبالی و ناقص الفکر (اصلا بعید میدونم فکر داشته باشند) درس عبرت بشه.
نظر سيد سعيد نزاريان
| درباره عکس؛ اجرای حکم اعدام 4 متجاوز به عنف (18+)
UNITED STATES
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
3
8
اعدام تبهكار ومتجاوز با عرض وناموس بيكناهان يك عمل نيك است . ما ميخواهيم انهاي كه ميلياردهاي بول مردم را تاراج ميكنند هر جه زودتر بايداعدام شوند ..ولي وجون بعض از اين مجرمين اقا زاده هستند از اعدامشون طفره ميرند .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
0
11
بسيار تكان دهنده بود اين تصاير اميدوارم درس عبرتي باشه براي ديگران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
1
17
باید با زجر بمیرن مردن آنی واسشون کمه.
پاسخ ها
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
آنی نیست. یازده دقیقه زجر کامل است.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
2
20
اول در پاسخ به سوال سپيده خانم بايد يه سوال بپرسم: اگر زماني که اونا مرتکب اون اعمال زشت ميشدن اونجا بوديد و اون صحنه ها رو با چشم مي ديديد باز هم از صحنه جون کندن اين آدم نماها ناراحت مي شديد؟؟؟ من هم اونجا نبودم و نديدم، اما ميتونم تو ذهن خودم مجسم کنم که تجاوز به يک زن جلو شوهرش چه صحنه چندش آوريه. پس نگاه کردن به جون کندن اونا اونقدرها هم که ميگي سخت نيست. من مطمئنم خانواده هايي که از اونا زخم خوردن راضي بودن هزار بار همينطوري بميرن اما بي آبرو نشن.
ضمنا از مأمورين نيروي انتظامي و قضات قوه قضاييه کمال تشکر و قدر داني رو دارم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
2
12
با تشكر از قوه قضاييه اميد است تا ريشه كني اينطور افراد ناباب ادامه داشته باشد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
3
17
اگه من جای قاضی بودم میگفتم هر ساعت یه تیکه از بدنشو قطع میکردن بعد جلوی خونه همون خانواده آویزان میکردن البته اونارو همون جا تیکه تیکه میکردن
حق اینجور آدما مرگ به طرز فجیه هست
پاسخ ها
نظر sami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
eyval kamelan movafeqam!!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
2
18
آیا کسانی که اختلاس می کنند هم مجازات می شوند یا اصلا نام ندارند و چهره
وقتی اقتصاد خراب شود جرم و فساد و نا امنی بی داد می کند...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
0
19
اگه فقط خدای نکرده یک بار تو خیابون خفت می شدی و یا دور از جون برای خانوادت مشکلی ایجاد میکردن اون وقتی که اوج خوی وحشی گری و بی رحمی این آدمای فاصد رو میدیدی. حتی اگه جولوت ریزریزشونم کنن ذره ای ناراحت نمیشی.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
0
18
اگه فقط خدای نکرده یک بار تو خیابون خفت می شدی و یا دور از جون برای خانوادت مشکلی ایجاد میکردن اون وقتی که اوج خوی وحشی گری و بی رحمی این آدمای فاصد رو میدیدی. حتی اگه جولوت ریزریزشونم کنن ذره ای ناراحت نمیشی.
پاسخ ها
نظر ساینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
فاسد با سین نوشته میشه ولی باهات موافقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
0
10
تو اون دنیا چه جوابی دارن بگن ؟؟؟
حقشونه !
نظر ثبت شرکت در استانبول
| درباره عکس؛ اجرای حکم اعدام 4 متجاوز به عنف (18+)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
0
8
حقشون بود تا بمیرن که هیچ وقت حق هیچ بدبختی ضایع نشه
GERMANY
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
3
3
همشون تا بناگوش نیششون بازه انگار فیلم کمدی میبینن.
عجب جامعه ای شده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
2
3
حالم بدشد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
3
3
باسلام همچین افرادجزایشان یک دفعه عدام شدنیست بلکه چندین بار بایدعدام شوند ضمناً کسانی هم که با بدحجابیشان تحریک کننده اندجرمشان کمتر ازمجرمین نیستند ایکاش بابقی مجرمی مثل کیف کاپها ماتور سوارهای متخلف دزدهای از یک قرس نان بدبختهانمیگذردیااختلاس کنندکان که باعث میشوند نسل آدمهای آبرومند در آینده به خطرمی اندازندهمین برخوردرا بکنند وضمناً صورزت موجرمین را چه دارا وچه فقیر شترنجی نکنندتاعدئی حتی شده لااقل به خاطرسرزنش اطرافیانشان هم که شده دست ازرکارهای زشتشان بردارند ممنون از دستاندرکاران و زحمت کشان
نظر بسیجی دلسوخته
| درباره عکس؛ اجرای حکم اعدام 4 متجاوز به عنف (18+)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
1
7
جای دلسوزی نداره .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
0
10
اون لباس قرمز رو .....
انگار مجبور بود خلاف کنه.......
گریه میکنه......
اینا مستحق شکنجه هستن نه اعدام
پاسخ ها
نظر مهدي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
دكتر بد تر شد كه...........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
1
5
تو سال حمایت از سرمایه ایرانی لباس ایرانی نداشتن که حتی تن اینا بکنن : )
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
يعني خوششششش به اون حالت ...........
CHINA
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
2
9
ايكاش اونجا بودم تا اين كثافتارو با كارد ميوه خوري بادستاي خودم مثله ميكردم.سبيده فكر كن .... اون وقت لذت تماشاي اعدامو ميفهمي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
0
6
ای‌ خداوند! به‌ علمای‌ ما مسئوليت،
و به‌ عوام‌ ما علم‌، و به‌ مؤمنان‌ ما روشنايی،
و به‌ روشنفكران‌ ما ايمان،‌ و به‌ متعصبين‌ ما فهم،
و به‌ فهميدگان‌ ما تعصب،‌ و به‌ زنان‌ ما شعور، و به‌ مردان‌ ما شرف‌،
و به‌ پيروان‌ ما آگاهی‌، و به‌ جوانان‌ ما اصالت،
و به‌ اساتيد ما عقيده،‌ و به‌ دانشجويان‌ ما نيز عقيده،
و به‌ خفتگان‌ ما بيداری‌، و به‌ دينداران‌ ما دين،
و به‌ نويسندگان‌ ما تعهد، و به‌ هنرمندان‌ ما درد، و به‌ شاعران‌ ما شعور،
و به‌ محققان‌ ما هدف،‌ و به‌ نوميدان‌ ما اميد، و به‌ ضعيفان‌ ما نيرو،
و به‌ محافظه‌كاران‌ ما گستاخی، و به‌ نشستگان‌ ما قيام،
و به‌ راكدان‌ ما تكان،‌ و به‌ مردگان‌ ما حيات،‌ و به‌ كوران‌ ما نگاه،
و به‌ خاموشان‌ ما فرياد، و به‌ مسلمانان‌ ما قرآن‌،
و به‌ شيعيان‌ ما علی،‌ و به‌ فرقه‌های ما وحدت،
و به‌ حسودان‌ ما شفا، و به‌ خودبينان‌ ما انصاف،
و به‌ فحاشان‌ ما ادب،‌ و به‌ مجاهدان‌ ما صبر، و به‌ مردم‌ ما خودآگاهی،
و به‌ همه‌ ملت‌ ما همت‌ تصميم، و استعداد فداكاری،‌ و شايستگی نجات‌ و عزت‌ ببخش!
دعایی از دکترشریعتی
پاسخ ها
نظر 1001
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
خیلی عالی بود. جواب همه ابهام ها را داشت. ایکاش اول صفحه بود تا همه میخواندند.
نظر khatoon
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
ghashang bood
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
پاسخ
1
2
واقعأ از دیدن این عکسا حالم بد شد.باور کنید آدم سالم به لحاظ روحی خیلی کم شده.همه بیمار شدن.خدا به داد همه برسه.خیلی از چهره هاشون ترسیدم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
پاسخ
0
13
کافیه زن باشی و یه لحظه خودتو توی چنگ این کثافتا فقط تصور کنی، فقط تصور. تمام تنت میلرزه. بعد میفهمی که این نصف حقشونه.
پاسخ ها
نظر امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
هر چند من مردم ولی لایک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
پاسخ
1
9
اگه با من بود دستور می دادم جلو چشم مردم گردنشونو بزنن تا درسی باشه برای حیوونایی که از این غلطا می کنن
پاسخ ها
نظر sami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
eyval!!!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
همين جورين كه نمي دن دست شمااااااااااا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
پاسخ
0
6
خداوند هم ب خانواده ی قربانیان صبر بده ..هم ب خانواده ی مجرمان.اونا هم برای بچه هاشون ارزو داشتن ...امید وارم همه ب راه راست هدایت بشن
پاسخ ها
نظر amir
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
خيلي حرفتون قشنگ بود.مرسي
CANADA
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
پاسخ
0
8
اصن من جهان سومی.ولی متجاوزو هر بلایی سرش بیاری کمه
باریکللا پلیس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
پاسخ
0
2
هومن جان جواب خوبی دادی ... ولی من با دیدن عکسا هم نفسم بند اومده و دلم گرفته چه برسه به اینکه بخوام از نزدیک ببینم ... اشکم درومده .... مسئولین محترم جمهوری اسلامی ایران شما به مردم این مملکت مدیونین.ریشه ای تصمیم بگیرین و ریشه ای عمل کنین.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
پاسخ
0
3
ایشالا ریشه کن بشن و انشالله اونایی که اونارم به این راه میکشونن ریشه کن بشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
پاسخ
0
2
کاش روزی بشوذ که در دنیا دوزدی و خشونتی وجو د نباشد همه در صلح صفا زندگی کنند
UNITED STATES
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
پاسخ
1
6
با تشکر از قوه قضاییه..در ضمن به نظر میرسه همه این 4 نفر از کودکی و از بدو تولد این کاره بوده اند...پس حقشونه و هیچ ربطی هم به مسایل فرهنگی و اقتصادی جامعه ندارد... لطفا اعدامها را بیشتر کنید. با سپاس
پاسخ ها
نظر رقیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
لطفا به قول بعضی هااعدامها را بیشترکنیدههههههههه هه هه
نظر user
| UNITED STATES |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
از بدو تولد که نمیشه عزیز برادر. از کودکی هم بعید میدونم. اما حتی اگر از کودکی و نوجوانی این طور بار اومده باشند باز هم نمیتونید اوضاع فرهنگی و اقتصادی رو بی تاثیر بدونید
نظر 1001
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
انسان های با وجدان (به معنای واقعی کلمه) در سخت ترین شرایط از خط محال؟ نه حتی از خط قرمز هم فراتر نمیروند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
پاسخ
0
2
تصاویر عبرت انگیز بود.از همه ی دوستانی که این تصاویر را دیدن خواهش می کنم به دیده ی عبرت با این تصاویر برخود کنن.کسی که از دیدن این تصاویر لذت ببرد خودش انسان خشونت دوست و خوشنت طلب است .هدف از اعدام در دید مردن اولا مطمئن شدن خیال خانواده ی قربانیان است که بفمند عدالت اجرا شده است ثانیا امسال این اعدامی ها بفهمند عاقبت کارهای زشتشان همین هست .ثالثا امسال خودمان بفهمیم عاقبت دروی از خدا و رفتن به طرف گناه زوال و نابودی است
پاسخ ها
نظر 1001
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
رابعا همه بفهمند آخر زندگی زندگی مرگ است. البته همه میدانند ولی کمترند افرادی که لحظه ای به آن فکر کنند.
UNITED STATES
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
پاسخ
0
8
کی بشه اسیدپاش ها و آدم رباها و هم همینجا ببینیم. من اگر در این مملکت کاره ای بودم دستور میدادم اسیدپاش رو وسط همین میدان انقلاب خودمون از جرثقیل آویزون کنند و سر و ته فرو کنند تو بشکه اسید تا کلا در اسید حل بشه. بعد تمام اموال خودش و خانواده اش رو به نفع خانواده قربانی مصادره کنند و پدر و مادری هم که چنین دسته گلی رو پروردند تشریف ببرند و مشغول بشن به شغل شریف گدایی! اون وقت میخواستم ببینم اسیدپاش بعدی کیه!!!؟؟؟
پاسخ ها
نظر mazyar
| UNITED STATES |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
همه خلافکاران از جمله دزد و قاتل و کیف قاپ و غیره... رو میشه تو اسید حل کرد...اینجوری هم طرف "حل" میشه و هم تمام مشکلات و ناهنجاریهای جامعه "حل" میشه. این جوری بهتره....نه؟
نظر parand
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
خیلی باهات موافقم ناشناس +++++
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
آره مازیار عزیز بهتره . نظرت رو در باره طالبانی هم خوندم. اون طالبانی هم نمیتونه به این شکل ادامه بده. ما با شعر و شعار زندگی نمیکنیم. مشکل ما اینه که همه چیز رو میخونیم ، و نمیبینیم. رساله ها میخونیم درباره حقوق بشر و جنبش نفی اعدام و ... هیچ وقت تو یعه آسایشگاه روانی دختری رو که بهش تجاوز شده دیدی؟ هیچ وقت نیمه شب با صدای جیغ ناشی از کابوس از خواب بیدار شدی؟ سعی کردی یک روز چشمهات رو ببندی و با احساس آدمی که اسید در چشمش ریخته شده ؛ و دست اخر مجرم رو بخشیده چون خواسته دیه اندکی بگیره (که البته هرگز با هزینه های گزافی که کرده قابل مقایسه نیست) زندگی کنی؟ گاهی باید شاخه های اضافه رو برید. حقیقتیست. این شعر ها قشنگند، ولی برای جغرافیای خودشون. قانونی که در هلند و سوییس و کانادا اجرا میشه مسلما با قانون ایران و سنگاپور تفاوت داره و باید داشته باشه چون مسائل ما متفاوته. و نهایت اینکه مطمئن باش این حرف ها فقط برای ماست. خود کسانی که مخترع این حرفها هستند در اکثر مواقع اجراشون نمیکنند. ماییم که باور میکنیم و زیر این علم سینه میزنیم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
در ضمن عزیز من دزد و کیف قاپ نه، اتفاقا اون ها کسانی هستند که ارزش داره بهشون برسند و مشکل شون رو ریشه یابی کنند. چون کاریست که از روی نیاز انجام شده ، و نه خسارتی جبران ناپذیر از روی دشمنی و ضدیت با اجتماع و افراد. و و باید نیازی که باعث این کار بوده بر طرف بشه. دزدی و کیف قاپی با اسید پاشی و آدم ربایی و قتل و قاچاق مخدر فرق نمیکنه آیا؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
پاسخ
0
3
به نظر من کسی که ذاتش خرابه با تماشای جون کندن یک ادم مریض که مشکل روانی داره هم ادم نمی شه.....مشکل از ریشه و بن باید حل شه.....حالم بد شد این صحنه ها رو دیدم
پاسخ ها
نظر بی نام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
اتفاقا کسی که با شنیدن تجاوز به ناموس مردم ککش هم نمیگزه و از اعدام این حیوونا ناراحت میشه بیماری روانی داره.حقشونه این ها انگل های جامعه ان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
پاسخ
0
3
به نظر من براي ديدن اين صحنه ها شرايط سني بزارن تا بچه ها نبينن
پاسخ ها
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
اتفاقا بزار بچه ها ببینن تا از همون کوچیکی بفهمن این کارا جیزه اگه اینکارو بکنن اعدام رو شاخشونه.
این عوضیاییم که اعدام شدن تا حالا صحنه ی به دار کشیدن یه جنایتکار رو ندیده بودن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
پاسخ
0
2
ببین من یه فیلم از یه آشغالایی دیدم چنان با بیرحمی دختر بیچاره رو عذاب دادن بعدشم کشته بودنش نمیدونم کی مقصره؟
ولی از اون زمان تا حالا هیچوقت چهره دختر بدبخت و التماسهاش یادم نمیره
و جالب اینکه حتی یکی از اون لاشخورها هم توجهی به ناله های دختر بیچاره نداشت
جالب تر اینکه دختر طفلکی یک ذره هم بی حجاب یا بدحجاب نبود
تو رو خدا یه کاری بکنید
خود من وقتی سوار تاکسی میشم آیت الکرسی می خونم
پاسخ ها
نظر خودم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
از من بهشما دختر خانوما نصیحت از این به بعد سوار هیچ تاکسی حتی آرم دار هم نشید. سعی کنید تو خیابون ختلوتم کنار خیابون واینسید.
حت الامکان از اتوبوس و مترو بزای جابجایی استفاده کنید، دیر رسیدن بهتر از داغون شدنه روح و روانه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
پاسخ
5
2
من واقعا از مردم ایران تعجب میکنم راستی چی شده که آدما اینقدربیرحم میشن حتی نسبت به هم نوع خودشون که برای دیدن مرگ یه نفر. صف میکشن من که هنوز صحنه ی قتل پل سعادت آباد یادم نرفته که مردم چه طور رفتار کردن
در ضمن ما دونفریم kimia وکیمیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
پاسخ
0
1
اگر هر نابهنجاری اجتماعی بررسی علمی اجتماعی گردد وقت و پول زیادی صرف می گردد اما در نهایت ریشه یابی می شود انسان در شرایط عادی مرتکب جرم و جنایت نمی شود و اعدام پایان خط نیست شاید بستن بغض گلوی هوسهاییست که هر لحظه ممکن است جنایتی دیگر بیافریند باید از انرزی های منفی انرزی های مثبت بازآفرینی کرد
پاسخ ها
نظر sami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
3 بار از روش خوندم تا فهمیدم منظورش چیه!
تازه هنوزم کامل شیر فهم نشدم!
سمی هستم 17 ساله از ناکجا آباد!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
پاسخ
0
2
age ye dokhtar bashiyo age aberu barat mohem basheo age faghat 1lahze khodeto tu oun lahze ke ina hamchin khataei mikardan jaye oun dokhtare bichare mizashti,oun moghe elet vase kodum taraf misukht!man shakhsan age jaye oun dokhtar budam delam nemikhast dg 1lahze ham zende basham!pas 1bar edam kameshune!manam delam be hale javunishun sukht ke ba 1eshtebah be bad dadan!
پاسخ ها
نظر 1001
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
باهات موافقم. قربانیان چنین حوادثی به معنی واقعی کلمه تا سالها دچار مرگ روحی میشوند. فقط خدا میتونه کمکشون کنه
UNITED STATES
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
پاسخ
3
0
اسم «مام جلال طالباني» رهبر كردهاي عراق، سالها در صدر«احكام اعدام» در حكومت عراق بود. صدام حسين در يك نمايش سياسي دستور «عفو عمومي» داد و اعلام كرد همه ي احكام صادره اعدام را باطل مي كند؛ همه را به استثناي حكم اعدام جلال طالباني! صدام بارها سوگند خورد جلال طالباني را به خاطر فعاليتهايش در كردستان عراق، در هر صورتي اعدام خواهد كرد! آن سالها آقاي طالباني، به رغم اعدام صدها هموطنش توسط حكومت صدام، به «كمپين ضد اعدام» پيوسته بود.
اما چندسالي طول نكشيد كه دست روزگار چنان چرخيد كه حاكم آن روزهاي عراق سقوط كرد و به يك دخمه پناه برد و آن محكوم به اعدام، شد رئيس جمهوري عراق! به همين سرعت، روزگار چرخيد و جاها عوض شدند! حاكم ديروز، محاكمه و محكوم شد و محكوم ديروز «حاكم» شد؛ كسي كه احكام اعدام بايد با «تنفيذ» او به عنوان رئيس جمهوري اجرا شوند. بعد از دستگيري و محاكمه صدام حسين، دادگاه او را به دليل دهها مورد جنايت جنگي و بشري، به اعدام محكوم كرد. حكم اعدام صدام هم رفت زير دست جلال طالباني تا «تنفيذ» شود! صدام دهها تن از نزديكان و خانواده جلال طالباني را كشته بود. بسياري از اقوامش را شكنجه كرده و هزاران كرد را در گورهاي دسته جمعي دفن كرده بود. اما جلال طالباني به كمپين ضد اعدام و آرمانهاي انساني اش پايبند ماند و حكم مرگ صدام حسين را امضا نكرد، صدامي كه بارها حكم اعدام غيابي او را صادر كرده بود!
او گفت «خواهان مجازات» صدام است، ولي با «اعدام» مخالفم! شايع بود او حاضر به استعفا هم شده است. عاقبت با امضاي دو مقام رسمي ديگر عراق (نخست وزير و رئيس پارلمان) حكم اعدام صدام حسين قابل اجرا شد و او به پاي چوبه دار رفت. جلال طالباني ماه گذشته هم از امضاي حكم اعدام «طارق عزيز» وزير خارجه دولت صدام خودداري كرد. او سوگند خورده پاي هيچ حكم اعدامي را امضا نكند و مردم به اين ديدگاهش، احترام فراواني مي گذارند. از ديدگاه او و طرفداران جنبش «ضداعدام»، مخالفت با اعدام، به هيچ وجه مخالفت با مجازات و تنبيه گناهكاران نيست. آنها معتقدند اعدام «حذف» است نه «تنبيه»! گناهكار بايد مجازات و تنبيه شود ولي ما حق حذف او را نداريم وگرنه تفاوتي با او نخواهيم داشت كه روزي با حذف انسانها، دست به قتل زده است:«خون به خون شستن، محال آمد محال!»
پاسخ ها
نظر 1001
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
البته این هم یک طرز تفکر است ولی اسلام عزیز چیز دیگری میگوید. باید انسان های مستعد خلافکاری بدانند و بترسند و بترسند که آخر جنایات بزرگ مرگ است. در غیر اینصورت هر کس هر جنایتی مرتکب میشود و میداند که در نهایت کشته نخواهد شد و خود را در یک محدوده امن میبیند. حتی پس از کشتن هزاران انسان بیگناه. ضمنا در ایالت های جنوبی آمریکا هم حکم اعدام به روشهای مختلف اجرا میشود .این یعنی اینکه حقوقدان ها و قضات آمریکایی هم بعد از سالها ادعای تحقیق و تحقیق و تدریس حقوق بشر به دنیا برای برخی از جنایات راه حلی جز اعدام نداشته اند. یعنی ما همان اسلام خودمان را میچسبیم این بهتر است. با سپاس
نظر خودم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
1001 جان، عجیب با تمام نظراتت موافقم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
پاسخ
0
3
جناب کیمیا
هیچ وقت یه متجاوز همنوع ما نیست ، هیچ وقت !!!
پاسخ ها
نظر nili
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
chak!!!!!eyval(+)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
پاسخ
0
0
ok
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
پاسخ
3
1
حقشوووووونه.نه تنها دلم نسوخت، خیلی هم خوشحال شدم.دمتون گرم
پاسخ ها
نظر اشکان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
از شما بعیده که بگین از صحنه ی جون دادن یک آدم خیلی خوشحال شدین.

حق این افراد مسلما اعدام بود ولی اعدام در ملاء عام یعنی از بین رفتن قبح جان دادن یک انسان در جامعه.
این صحنه شاید الان برات هیجان انگیز باشه ولی در آینده درونت رو تخریب می کنه.

اعدام می تونه در محوطه زندان و با حضور فردی که بهش تجاوز شده صورت بگیره و حتی می تونن برای اینکه فرد قربانی تجاوز ،از احساس حقارت رها بشه بگذارن خودش چهار پایه رو از زیر پاشون بکشه.
ولی نه در ملاء عام.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
پاسخ
1
2
بیایید خدایی بیاندیشید
ببینید هر کسی حتی شما هم میتونه جای این مجرمین باشد خوب و بدی تقدیر انسانها همه دست خداست ذات همه انسانها خوبه هیچ انسانی از اول بد نیست این جامعه و محیط هست که عامل رفتار یک فرد میشود بله هیچ چیزی توی این دنیا بی علت نیست اگر همچین مسئله ایی پیش میاد باید اون رو حلش کنیم نه این که به طور کل پاکش کنیم چون دوباره پیش میاد خشونت و قتل در هر صورتی اشتباه است جونی که خدا به تو داده خودش میگره، غیر از این فتل نفس است، درسته باید مجازات شوند درست وحسابی هم بشوند ولی به نسبت جرم انجام شده باید حکم شودحالا بعضی ها کمتر و یا بیشتر اعدام زمانی قابل قبول بود و درست هم بود ولی اکنون در جه بحران وعصری هستیم ؟؟؟ اکنون چرا که شاید فرصت اصلاحی باشد چه بسا مفید وسودمند برای بشریت جبران مافات حق هر بشزیست در هر زمان چه این دنیا چه اون دنیا ماها حق گرفتن این را از بشر نداریم و با قضاوت نا بجای خود در جرم دیگران سهیم نشویم ..براستی که پروردگار بخشنده ترین هست
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
دلبندم به یاد داشته باش: ما با واقعیت زندگی میکنیم ، نه با شعر و فانتزی . اینها هم درست نمیشن. انتظار نداری که نیوتون و ویکتور هوگو از اینها عمل بیاد که؟ همه کشور ها معتادان و قاچاقچیان مخدر رو سر به نیست میکنند. ماییم که نگه میداریم و سرمایه های کلان خرج میکنیم و اخرش هم نتیجه نمیگیریم. دکتر روانشناسی بود که به خانمی که گفت همسرم معتاده و قول داده ترک کنه گفت :"خودتون رو معطل نکنید. اگر معتاده همین الان طلاق بگیرید که اون هرگز درست نمیشه و شما هم عمر و انرژی و جوانی رو بیهوده هدر میدید." خلاصه که به نسبت جرم انجام شده همین اعدام یا نهایتا حبس ابد در سلول انفرادی بهترین راهه( راه دوم رو پیشنهاد نمیکنم چون هزینه نگه داری اینها رو میشه صرف کارهای بهتری کرد)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
پاسخ
1
2
این همه اعدام کردن واقعا درس عبرت شد؟دیدن این صحنه ها در دراز مدت مخرب.ما انسانیم اینو بیاین باور کنیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
پاسخ
0
2
دیدن اینجور صحنه ها حتی برای اونایی که اطرافیانشون مورد اذیت قرار گرفتن آزار دهنده ست چه برسه به بقیه. این حرفی که زدم رو خودم از زبون یه بنده خدا شنیدم که خاطره خوبی از اعدام نداشت. خودش طناب دار رو به گردن قاتل مادرش انداخته بود ولی فقط خدا میدونه چقد ناراحت بود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
پاسخ
0
2
man be nazare hame shoa negahe mosbat daram didane sahne delkharashe va yadavariye zajre khonevadeha kesani ke qorbani shodan valiiiii chizi ke zajravare va hich kodom nagoftim in bod chera chera ?????? chi be sare irane ma omade irane pake ma akhe inha ham madari dashtan ke dar jameye pake ma zendegi mikardan . rasti chera.......? ino hichkodom naporsidiin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
پاسخ
0
2
تنبیه یک مجرم حق است ولی در این بین مواردی را باید مد نظر قرار داد .
اول اینکه قانون تنبیه میکنه انتقام نمیگیره که ظاهرا" این امر برای تعدادی از دوستان اشتباه شده.
دوم اگر بموازات تنبیه مجرمها جامعه شناسها هم اینگونه موارد روز افزون را مطالعه نموده و راه کارهای مناسب را ارائه دهند میتوان امیدوار بود که روزی درصد اینگونه جرمها کاهش یابد باور ندارم که با اعدام مسأله حل شود کمااینکه هر روز شاهد تجاوزات و اعدامها هستیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
پاسخ
2
0
hagheshoon bood,e`dam kame vasashon,kasi ke mige in sahne ddan nadare nemifahme abero va heysiat chie
پاسخ ها
نظر آریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
واقعا متاسفم برات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
پاسخ
1
0
ایول دمشون گرم حقشووون بود ، اینا باید ده هزار بار اعدام بشن ، الهی هرچی متجاوزه خیرنبینه بمیره با دردناکترین دردا
خدا از سرشون نگذره الهی جهنم جاشون بشه آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
پاسخ
0
1
هیچ کاری بی جواب نمیمونه که یه عده هر چی دلشون میخواد انجام بدن ولی فکر عاقبتشو نمیکنن .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
پاسخ
0
0
نظری ندارم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
پاسخ
1
0
اعدام واسه اینا خیلی کمه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
0
0
سلام واقعا چه صحنه ي دل خراش ولي به نظر من حقشونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
1
0
حلالتون یگان ویژه.مامور های امام زمان.باید اینارو با زجر کشت که دیگه به ناموس کسی حمله نکنن.خودتم بشینی تخمه بخری بخوری مردن اونارو نگاه کنی جیگرت حال بیاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
پاسخ
1
1
این جور آدم هارو باید اعدام کرد که کسی دیگه این کارهای زشت. رونکنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
پاسخ
2
0
اعدام کمه قبول دارم، ولی آیا مجازات بیشتر از این در قانون داریم؟بنظر من باید زنده زنده سوزوندشون!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
پاسخ
2
0
حقشون بود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
پاسخ
14
2
خدایا فقط به آبروی حضرت زهرا قسمت میدم یه لحظه ماهارو به خودمون وامگذار.و همه ی مارو به راه راست هدایت فرما.و ماهم باید خودمون حواسمون باشه چون یه روزی ممکنه به جای اون ادمایی که الان همه میبینیم خود ما اونجا باشیم .پس همیشه باید با خدا بود و مراقب اعمالمون باشیم یاعلی
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
پاسخ
0
0
حال کردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
پاسخ
0
0
مرامت و عشق است حامد
-
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
پاسخ
0
0
آخه اعدام هم شد کار . خدا عمر رو لعنت کنه اگه ازدواج موقت رو حروم نمی کرد جز شقی ترین فرد دست به زنا نمیزد. این جوونا از دست بیکاری دست به تجاوز زدند.
-
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
پاسخ
0
0
اره درست میگی ولی یکمی هم برای عبرتگرفتن توری نیست ای کاش بسات خیلی چیزه مثل ماهواره جمع میشد وهمه جااسم خدا ،یاد خدا ودستورات خدا اجرا می شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
پاسخ
0
1
خدایا...خداوندا...خودت مارو عاقل کن
UNITED STATES
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
پاسخ
0
0
اگه دختر خانم ها کمتر به دنبال هوس بازی باشن بفهمن با چه کسی در ارتباط هستن این بلا به سر اعدامی های بدبخت نمیومد.و این رو بدونید کرم از خود درخته.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
پاسخ
0
0
مرگ بر متجاوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
پاسخ