۲۶۰۴۸۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رونق تکنولوژی در دنیای مد

در میان گوشی‌های اخیر «بلك‌بری»، مدل پاسپورت این شركت، موفقیت بیشتری نسبت به سایر گوشی‌ها به دست آورد و حالا بلك‌بری نسخه «سیلور» آن را به بازار عرضه كرده است كه تفاوت‌هایی نسبت به نمونه قبلی دارد.

مجله زندگی ایده آل:

loboutin

قدمی دیگر در لوازم آرایش

رونق تکنولوژی در دنیای مد

كریستین لوبوتن، كفش‌ساز معروف پاریسی كه به تولید كفش‌های خاص زنانه با كفی قرمز مشهور است، دومین قدم خودش را در دنیای محصولات آرایشی برداشت. او سال گذشته، برای اولین‌بار یك مجموعه لاك با رنگ‌های متنوع را روانه بازار كرد و امسال سراغ رژلب رفته است. این بار هم بیشتر از رنگ رژلب‌ها، طراحی خاص و ویژه جلد آنها به چشم می‌آید. لوبوتن به جای فرم معمول برای رژلب، فرم قیفی را انتخاب كرده است. مجموعه رژلب‌های لوبوتن در ۳۵ رنگ مختلف، زمستان امسال به بازار عرضه می‌شود. قیمت این رژلب‌ها ۹۰ دلار اعلام شده است.


mont blanc

عشق واقعی، دوستی عمیق

رونق تکنولوژی در دنیای مد

اگر می‌خواهید هدیه‌ای به دوست خود بدهید كه نشان‌دهنده عشق واقعی و دوستی عمیق بین شما باشد، باید نگاهی به جدیدترین مجموعه «مونبلان» بیندازید. در این مجموعه كه طراحی ساده دارد، از نماد جاودانگی در دستبند و گردنبند استفاده شده است. این جواهرات ظریف از جنس نقره هستند و شركت «مونبلان» اعلام كرده كه به زودی طلای صورتی آنها را هم تولید می‌كند.



tiffany

مثل باران

رونق تکنولوژی در دنیای مد

شرکت تیفانی از مجموعه زمستان خود رونمایی کرد. در این مجموعه که تیفانی ویکتوریا نام دارد از نگین‌هایی استفاده شده که به شکل بیضی برش خورده‌اند. گوشواره و گردنبند ست ویکتوریا از ۴ برلیان ریز بیضی تشکیل شده که در کنار هم شکل یک گل پیدا کرده‌اند. ظرافت این نیم‌ست در طراحی و اجرا، جلب‌توجه می‌کند. در کنار این برلیان‌ها از طلای سفید هم استفاه شده است.


samsung

ساعت هوشمندی دیگر

رونق تکنولوژی در دنیای مد

در روزهای آخر مرداد، شركت سامسونگ در سایت رسمی خودش اعلام كرد كه مجموعه‌ای از محصولات دیجیتالی جدید را آماده عرضه دارد كه در ماه آینده به‌تدریج وارد دنیای تجهیزات الكترونیك خواهد شد. در میان محصولاتی كه سامسونگ مژده آمدن را داده، یک ساعت جدید هوشمند از سری gear s۲ است. تنها ویژگی این ساعت كه از سوی شركت اعلام شده، صفحه گرد آن است؛ در حالی كه تا امروز اغلب ساعت‌های هوشمند صفحه مستطیل‌شکل داشته‌اند.


coup

نقش حیوانات در زیورآلات

رونق تکنولوژی در دنیای مد

«كوپ‌ان‌پی» یك برند ایرانی است كه توانسته با طراحی‌های خاصش، نقش های متفاوت عرضه كند. این برند محصولاتی را ارائه می‌كند كه طرح آنها برگرفته از طبیعت است؛ مثلا در مجموعه آریا می‌توان طرح حیوانات را دید. این زیورآلات دست‌ساز از جنس نقره هستند و از سنگ‌های نیمه قیمتی برای كامل كردن آنها استفاده شده است.


blackberry

سیلور نشان

رونق تکنولوژی در دنیای مد

در میان گوشی‌های اخیر «بلك‌بری»، مدل پاسپورت این شركت، موفقیت بیشتری نسبت به سایر گوشی‌ها به دست آورد و حالا بلك‌بری نسخه «سیلور» آن را به بازار عرضه كرده است كه تفاوت‌هایی نسبت به نمونه قبلی دارد. مهم‌ترین تفاوت، داشتن باتری است كه بیش از ۳۰ ساعت كار می‌كند. استفاده از فریم سیلور هم باعث شده مقاومت گوشی در برابر ضربه بالا برود. ۳۲ گیگ حافظه قابل ارتقای هم از ویژگی‌های این گوشی است كه با تمام سیستم‌های عامل‌ موجود هماهنگی دارد. این گوشی با قیمت ۵۴۹ دلار در آمریكا عرضه شده است.


boss

محبوب همیشگی

رونق تکنولوژی در دنیای مد

عطر هوگو محصول شركت «بوس» را می‌توان یكی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای مردانه تاریخ دانست. عطری با رایحه شیك كه باعث شده سال‌ها مطلوب و محبوب باشد. شركت «بوس» هم نسخه جدید این عطر را همراه با شروع زمستان روانه بازار می‌كند. در این عطر كه «احساس» نام دارد، عصاره‌ای استفاده شده كه در آفریقا وجود دارد. این عطردر سه اندازه ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میلی لیتر با قیمت حدودی از ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

swarovski

دنیای رنگی

رونق تکنولوژی در دنیای مد

سواروسکی در مجموعه ۲۰۱۵ خود سراغ گردنبندهایی رفته که با سنگ‌های رنگی تزیین شده‌اند. مدل‌های مختلفی از این گردنبندها با سنگ‌های ریز و درشت رنگی در ۲۰۱۵ این برند چک دیده می‌شوند. گردنبندهایی که به دلیل رنگ‌های متنوع‌شان حس خوشایندی می‌دهند و در عین حال با درخش‌شان زیبا و پرجلوه هستند.


piaget

در راه ابریشم

رونق تکنولوژی در دنیای مد

برند سوئیسی جواهرات «پیاژه»، سری جدیدی از جواهرات و ساعت‌های خود را در مجموعه‌ای به نام « رازها و روشنایی‌ها» طراحی و عرضه كرده است. در واقع این مجموعه از دو بخش «رازهای ونیز» و «روشنایی‌های سمرقند تشكیل شده است. در بخش رازهای ونیز جواهرات، الهام گرفته از آثار تاریخی ونیز مثل برج ساعت و. . . هستند. در بخش روشنایی‌های سمرقند از سنگ‌هایی مثل فیروزه و عقیق استفاده شده كه از شرق به غرب برده شده‌اند. در این مجموعه با الهام‌های تاریخی، دستبند، انگشتر، گردنبند و گوشواره دیده می‌شود.


sisley

شب مشرقی

رونق تکنولوژی در دنیای مد

سیسلی از عطر جدید خودش با نام «شب مشرقی» رونمایی كرد؛ عطری كه رایحه‌ای گرم دارد و می‌تواند با شروع روزهای سرد سال، فروش موفقی را تجربه كند. ساخت این عطر در جنوب اسپانیا انجام شده و نمی‌توان تاثیر رایحه‌ها و عصاره‌های عربی را در این خطه و در عطر جدید سیسلی نادیده گرفت. این عطر كه مشترك برای خانم‌ها و آقایان طراحی شده، رایحه ادویه و گل دارد. عصاره زعفران ایرانی، لیموی ایتالیایی در كنار گل‌ها برای ساخت این عطر استفاده شده است. شب مشرقی، در دو اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتربا قیمت حدود ۴۰۰ هزار تومان به بازار می‌آید.


dior

انتخاب مدرن

رونق تکنولوژی در دنیای مد

شركت فرانسوی «دیور» از جدیدترین عینك آفتابی خود رونمایی كرد كه به گفته كارشناسان طراحی مدرن، این عینك را تبدیل به نمونه خاص كرده است. این عینك از مجموعه كرومیك «دیور» است كه در ساخت آن فلزات مختلف استفاده شده است. فریم و دسته نقره‌ای در كنار نوار طلایی كه روی این عینك كار شده، باعث شده تا جلوه‌ای متمایز داشته باشد.


pilot

غوطه‌ور در آبی

رونق تکنولوژی در دنیای مد

شركت «پایلوت» از سال ۱۹۶۳ در حوزه طراحی و تولید نوشت‌افزار فعالیت می‌كند و با اضافه كردن تكنولوژی‌هایی به این وسایل ظاهرا ساده، توانسته انقلابی در این حوزه ایجاد كند. جدیدترین محصولات این برند، مجموعه خودكار و خودنویسی به نام «آبی گرگ و میش» است. روی بدنه هر محصول از این مجموعه، طیف گسترده‌ای از آبی یخی یا بنفش دیده می‌شود.


boucheron

ساعت به وقت جواهر

رونق تکنولوژی در دنیای مد

«بوشرون» یك شركت جواهرسازی با سابقه‌ای بیش از یك قرن است. یكی از شهرت‌های این شركت طراحی و تولید ساعت‌هایی است كه در ساخت آنها از جواهرات گران قیمت استفاده شده و به همین دلیل بیش از آنكه یك وسیله برای نشان دادن زمان باشند، مانند یك دستبند جواهرنشان می‌درخشند. تركیب برلیان با برش‌های متفاوت هنر این شركت فرانسوی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج