۲۶۰۵۳
۲۷۳ نظر
۵۰۸۷
۲۷۳ نظر
۵۰۸۷
پ

بهاره رهنما: من نه مدل هستم نه محمدرضا گلزار!

كسي نمي‌بيند كه من آدمي هستم كه ۲۴ سال در عرصه هنري فعاليت مي‌كنم. اما من هم مدل نيستم يا «محمدرضا گلزار» نيستم كه محبوبيتي مثل ايشان داشته باشم.

شرق: «اين تابستان فراموشت مي‌كنم» حكايت دو عشق قديمي و از دست رفته است كه حالا رنگي از آنها مانده است. روايتي از دو زن در دو دوره تاريخي كه هركدام روايت خودشان را نسبت به عشق دارند. عشق‌هايي كه شايد حالا تنها يادشان مانده است.

اين نمايش كه درست اولين روز تابستان ۹۱ قرار است صحنه را ترك كند؛ نخستين تجربه «بهاره رهنما» به عنوان كارگردان روي صحنه است. رهنما كه بازيگر شناخته شده تلويزيون، سينما و حالا تئاتر است در نخستين تجربه كارگرداني از حضور دو بازيگر شناخته شده تئاتر يعني «شبنم فرشادجو» و «نسيم ادبي» روي صحنه كمك گرفته است و معتقد است كه هوشياري بزرگش اين بوده كه از اين دو بازيگر كه در نقش‌هايي بازي مي‌كنند كه كمتر آنها را در اين نقش‌ها در صحنه ديده‌اند كمك گرفته و نقطه قوت كارش حضور اين دو بازيگر روي صحنه است. در روزهاي گرم خرداد ماه زماني كه اين نمايش در سالن انتظامي خانه هنرمندان به روي صحنه رفته بود، به همراه بهاره رهنما، شبنم فرشاد جو و نسيم ادبي از اين تابستان فراموشت مي‌كنم و عشق و سختي‌هاي اجراي نمايش گفتيم.

بهاره رهنما: من نه مدل هستم نه محمدرضا گلزار!

‌«اين تابستان فراموشت مي‌كنم» يك نمايش كاملا زنانه است. در اين سال‌ها كمتر ديده شده كه نمايشي اين طور حس‌هاي زنانه را به روي صحنه نشان دهد. مي‌خواهم ببينم كه چطور توانسته‌ايد اين حس را اين‌گونه روي صحنه نشان دهيد؟

نسيم ادبي: وقتي كه براي اولين بار نمايش را خواندم خيلي عميق به آن فكر نكردم. هميشه اين‌گونه هستم كه اول متن را مي‌خوانم و مي‌بينيم در سطح چه چيزي به من مي‌دهد. بعد وارد عمق آن مي‌شوم. در مورد شخصيتي كه در اين نمايش بازي مي‌كردم اینکه او زني عادي است كه رقيب عشقي يك ستاره سينما است. موضوعي كه خيلي در جامعه خودمان از آن ديده‌ايم. يعني آدم‌هايي كه عاشق آدم‌هاي معروف و شناخته شده هستند. حالا اينكه مي‌گوييد حس زنانه، من فكر مي‌كنم درباره مردها هم اين را داشته باشيم. مردي كه ستاره سينما باشد و مردي كه خودش را رقيب عشقي او مي‌داند يعني اين‌گونه نيست كه بگوييم فقط زنان اين حس را دارند يا اين حس زنانه است.

‌البته من خودم با زن بخش اول يعني «باران» احساس همذات‌پنداري داشتم. اما در اپيزود دوم كه خانم ادبي بازي مي‌كرد خيلي براي من ملموس بود. اينكه شخصيت اين دختر جوان خيلي خوب پرداخته و بازي شده بود. يك بخش‌اش متن بود و اما بخش اصلي‌اش بازي بود.

ادبي: زماني كه مي‌خواهم نقشي را بازي كنم در ابتدا سعي مي‌كنم از تك بعدي بودن خارجش كنم. يعني به نظرم همان‌طوري كه هر انساني داراي وجوه مختلفي است؛ يك كاراكتر هم بايد وجوه مختلفي داشته باشد. زماني يك شخصيت درست در مي‌آيد و در دل تماشاچي مي‌نشينيد و به اصطلاح قابل باور مي‌شود كه بازيگر بتواند بعدهاي مختلف اين شخصيت را به تصوير بكشد. خيلي‌ها مي‌توانند بعدهاي مختلف يك شخصيت‌ را بيرون بياورند اما موضوع مهم اين است كه شما بتوانيد اينها را به نمايش بگذاريد.

‌يعني به نوعي باورپذيرش كنيد.

ادبي: دقيقا شما بتوانيد نقش را باورپذير كنيد. تو هم عشق نسبت به نگين درخشان را در اين شخصيت مي‌بيني و هم ته قلبش يك احساس رقابت وجود دارد. يعني هم نقش‌هايي كه بازي كرده است را دوست دارد و هم نمي‌تواند حسش را نسبت به وحيد فراموش كند. هم وحيد را دوست دارد و هم در مقابل نگين درخشان احساس حقارت و حسادت دارد. همه اين حس‌ها را در كنار شخصيت كودكانه او مي‌بيني و در نهايت عشقي كه با پنهانكاري قصد دارد كه به آن نپردازد.

‌و البته تنهايي‌هاي اين زن. انگار به دنبال مردي مي‌گردد كه قرار است جاي خالي پدر و عشق را در زندگيش بگيرد. چندين بار تكرار مي‌كند كه من و مادرم و زن‌دايي و داييم. يعني جاي خالي پدر هم هست. هميشه حضور يك مرد را در كنارش خواسته و يك جايي هم مي‌بينيم كه انگار عاشق بازجويش شده است. با اين شرح كه مي‌دانيم كه او در نهايت با همين بازجو ازدواج كرده است. همان جايي كه باران در اپيزود اول مي‌گويد مادرم با بازجويش ازدواج كرده.

ادبي: او بيشتر دلش مي‌خواهد كسي را پيدا كند كه به حرفهايش گوش بدهد مثل وحيد. بازجو دارد خاطره او را زنده مي‌كند. يك جايي مي‌گويد شما خيلي خوب حرف‌هاي من را گوش مي‌دهيد. وحيد برايش بيشتر يك گوش بوده است. اين دختر از يك طبقه متوسط جامعه و پرستار بيمارستان است با شرايطي كه پيش از انقلاب وجود داشته است كه بايد يك خانواده را بچرخاند. آن وقت با پسري كه در سطح او نبوده است آشنا مي‌شود. وحيد جواني از قشر هنري بوده كه دنيايش با دنياي اين دختر متفاوت بوده و اصلا شايد او برايش يك سرگرمي بوده و شايد دلش با او نبوده و فقط به حرفهايش گوش مي‌داده است. اصلا مورد جدي براي وحيد نبوده است.

بهاره رهنما: من نه مدل هستم نه محمدرضا گلزار!

خودش هم در جايي مي‌گويد رابطه عين معادله رياضي دو سر دارد. يعني زماني كه تو فكر مي‌كني در يك رابطه خيلي عاشقانه هستي طرفت ممكن است اين جوري فكر نكند و اين در زندگي خيلي از ماها هست. براي همه پيش آمده است زماني كه فكر مي‌كرديم طرف عاشق ما است يا نه يك دوست صميمي است، مي‌بينيم كه نه براي او اين‌گونه نبوده است.
‌من حتي جاهايي از نمايش فكر مي‌كردم كه همه اين داستان‌ها در ذهنش رخ مي‌دهد. يعني با شخصيتي كه از خودش ارايه مي‌دهد به اين فكر مي‌افتي كه او يك‌بار شوهر نگين درخشان را ديده و فكر كرده كه عاشقش هست و خودش را رقيب عشقي او مي‌داند.

ادبي: يعني واقعيت نداشته است؟ نه اين طوري نيست. چون دارد به خاطر اين عشق بازجويي مي‌شود. اما واقعا يك جاهايي اين قدر اين ذهنيت‌هاي او با واقعيت همراه مي‌شود كه تو فكر مي‌كني كه شايد واقعيت نداشته باشد. شايد حتي به اين فكر كني كه وحيد وجود نداشته است. براي من دردناك جايي است كه او اينها را نجات مي‌دهد و هيچ كدام او را نمي‌شناسند. شايد تا آخر عمرش هم كسي متوجه نشود كه اين دختر، وحيد و نگين را نجات داده است.

‌اين دو نفر با يك جمله‌اي كه باران در جايي از نمايش مي‌گويد كه مادرم با پدرم كه بازجويش بوده ازدواج كرده، به هم مرتبط مي‌شوند. يعني دو اپيزود به هم مي‌رسند.

بهاره رهنما: يك نكته جالب؛ آقايي روي صفحه اينترنتي ما نوشته بود اين جنس عشقي كه نسيم نقشش را بازي مي‌كند خيلي قشنگ است اما در قصه‌ها اتفاق مي‌افتد. من برايش نوشتم كه تو شايد مردي اين حس را نداري. البته اين نكته را هم بگويم كه خودت مي‌داني كه من اصلا فمنيست نيستم، اين نمايش زنانه مي‌بيند.

‌نمايش«اين تابستان فراموشت مي‌كنم» اصلا نمايش فمنيستي نيست. يعني حس‌هاي زنانه دارد.

رهنما: براي همين هم آقايان هم نمايش ما را دوست داشتند. همان جا نوشته بودم تنها چيزي كه مختص خانم‌ها در اين نمايش است جنس عشق است و جنس عشق اين دو در زن ايراني به چشم مي‌خورد كه از جايي نسبت به كسي كه دوستش دارد حس مادرانه پيدا مي‌كند و خوش است با رفتن طرفش.

‌اتفاقا در اپيزود اول همذات‌پنداري بيشتري كردم چون عشقش زنانه‌تر بود.

رهنما: شايد به اين دليل كه آدم امروزي‌تر بود. اما ما نويسنده‌هايمان را به اين دليل مرد انتخاب كرده بوديم كه تلفيق شود.
‌اتفاقا سوالي كه براي خود من پيش آمده همين است كه نويسندگان اين نمايش مرد هستند و نمايش خيلي زنانه است. بعضي از آن‌هاي نمايش خيلي زنانه است. مثل آن صحنه‌اي كه باران مي‌گويد دارم فراموشت مي‌كنم و مي‌خندد و يك دفعه صداي اسكايپ آشفته‌اش مي‌كند.

بهاره رهنما: من نه مدل هستم نه محمدرضا گلزار!

شبنم فرشادجو: گاهي وقت‌ها فكر مي‌كنيم كه فراموش كرديم. اما پنج سال بعد اگر بوي عطر كسي را مي‌فهميم يادش مي‌افتيم. بو، آهنگ و صدا اينها چيزهايي است كه خانم‌ها را به ياد عشق‌هاي قديمي‌شان مي‌اندازد.

رهنما: فكر مي‌كنم و به گمانم اگر قرار است فراجنسيتي فكر كنيم مي‌توانيم با هم تبادل فرهنگي و احساسي داشته باشيم. اما من فضاي زنانه را بيشتر مي‌شناسم و براي همين در داستان‌هايم هميشه متهم به فمنيست شدن نيستم و اين فضاي زنانه به قدری چیره است كه مثلا «رامبد جوان» به من مي‌گفت كه خودم نسبت به نوشته‌هاي زنانه خيلي سمپات نيستم اما به عنوان يك مرد اين حس را داشتم كه نكند من كار بدي كردم. اين حس‌هاي زنانه تلنگر به مردها مي‌زند. خيلي از آقاياني كه كار را مي‌بينند مي‌گويند بدون هيچ شباهتي به زندگي مادرمان به ياد مادرمان افتاديم. خيلي خوشحالم كه هم نويسنده‌هاي كار و هم بازيگرانم هم در نهايت كمكي كه از آدم‌هاي اطرافم گرفتم و دراماتوژي خودم، اين اثر را آن طرف خط جنسيت برده است.

‌نقطه قوت اين نمايش جدا از متن و كارگرداني فكر مي‌كنم بازي بازيگران است. يعني هم خانم ادبي و هم خانم فرشادجو به عنوان دو بازيگر شناخته شده تئاتر توانستند اين همذات‌پنداري را براي مخاطب به وجود مي‌آورند. در اپيزود اول شايد چون امروزي‌تر و متعلق به نسل خودمان هست شايد اين همذات‌پنداري بيشتر باشد. خود من به عنوان مخاطب خيلي خودم را جاي باران قرار دادم.

رهنما: وقتي اين تابستان فراموش مي‌كنم را با نمايش سجاد افشاريان مقايسه مي‌كنم، آن كار كارگردان‌محور است. يعني متن را كه مي‌خواندم به خودم مي‌گفتم كه اين كار چطور مي‌تواند روي صحنه برود؟ حتي يك‌بار به شبنم گفتم خيلي متن بدي است اما به خاطر اينكه سال‌ها روي متن كار كرده حاضر شدم بازي كنم. اما نمايش در كارگرداني درآمد و كار خوبي هم شد. اما در مورد كار خودم اعتراف مي‌كنم كه اين كار، كار بازي نويسنده و بعد كارگردان است. يعني در وهله اول بازي خوب بازيگران و بعد متني كه نويسندگان اين نمايش نوشتند و داستان‌هاي خودم و بعد تنها كار مهمي كه در بخش كارگرداني داشتم اين بود كه چون بازي بازيگرانم را دوست داشتم آنچه نوشته‌ام را خواستم بازي كنند. يعني به عنوان بازيگر از آنها نخواستم كه به فلان سبك بازي كنند. خودشان اينجا هستند و مي‌توانند درباره اين صحبت كنند.

بهاره رهنما: من نه مدل هستم نه محمدرضا گلزار!

‌در مورد هر دو نفر هم فكر مي‌كنم كه خيلي با بازي‌هاي خودشان تفاوت دارد. يعني حداقل بازي‌هايي كه من از خانم ادبي ديدم خيلي متفاوت از اين بازي است. هميشه نقش‌هاي سنگين را بازي مي‌كردند.

فرشادجو: هر دوي ما سعي كرديم گونه‌اي ديگر بازي كنيم. يعني دقيقا برعكس روال بازي خودمان نقش‌ها را انتخاب كرديم.
رهنما: شايد تنها نقطه مثبت كارگرداني من بازي گرفتن از دو بازيگرم در دو نقش متفاوت از خودشان بود. خيلي‌ها وقتي متن را مي‌خواندند به من مي‌گفتند كه بازيگران را جابه‌جا كنم. يعني شبنم نقشي كه نسيم بازي كرد را بازي كند و نسيم به جاي شبنم.

‌اين انتخاب شما بود يا بازيگران؟

فرشادجو: من خودم انتخاب كردم كه در نقش باران بازي كنم.

رهنما: از روز اول به همين تركيب فكر كرده بودم. البته يك اپيزود ديگر بود كه بين آن و اين يكي گفتم كه كدام يكي را انتخاب مي‌كنيد؟ اما در نهايت بين اين دو اپيزود انتخابم همين بود. همان اپيزودي كه حذف شد و من به تو و نسيم گفتم كه كدام يكي را انتخاب مي‌كنيد؟

فرشادجو: تو به من گفتي من تو را قرمز مي‌بينم.

رهنما: درست است. اما درباره انتخاب اين دو اپيزود همين بود. يك اپيزود ديگري بود كه حالا راجع به آن حرف مي‌زنيم و حذف شد؛ وقتي بچه‌ها خواندند مي‌توانستند آن را هم بازي كنند. مثلا من به شبنم گفتم بين اولي و اين، يكي را انتخاب كن. آن اپيزود وسط را مردد بودم كه خودم بازي كنم يا بچه‌ها. ما اصلا يك سه‌گانه به جشنواره ارايه كرديم كه همان جا هم قبول نشد. جالب اينجاست آدم به شكل كلي متهم به اين است كه وقتي يك آدم معروف كاري را روي صحنه مي‌برد مشكلي ندارد. اما ما واقعا اگر يك نامه اداري بخواهيم بنويسيم براي يك تخفيف ساده بايد شش نفر آن را امضا كنند.

چون من بهاره رهنما هستم حساسيت بيشتري دارند. اگر فردي معروف نبودم مسير كوتاه‌تر بود. اين اتفاق از ابتداي تصويب متن و حتي در جشنواره هم افتاد. گفتم كه در جشنواره يك‌بار كار رد شد. روز قبلش با رييس هيات داوران تماس گرفتم گفتم ما را از دور رقابتي خارج كند. اما كلا ما را از جشنواره حذف كردند. بعد از جشنواره كساني كه كار را ديده بودند گفتند كه اجراي عمومي بگيريد. ما متن را به سالن‌هاي مختلف داديم. قبل از جشنواره هم متني مقدماتي داده بودم كه جوابي نگرفتم. كساني كه در جشنواره ديده بودند به من توصيه كردند كه كار را كمي كوتاه‌تر كنيم تا سرعت انتقال مفاهيمي كه در آن هست سريع‌تر شود. اپيزود وسط را هم من به ناچاري بازي مي‌كردم.

بهاره رهنما: من نه مدل هستم نه محمدرضا گلزار!

چون نمي‌توانم هم بازي كنم و هم كارگرداني. قرار بود خانم نونهالي در اين نقش بازي كند. ايشان قبول هم كردند اما همزمان با كار آقاي كياني شد. به همين دليل مجبور شدم خودم بازي كنم. بعد از جشنواره اولين كاري كه كردم اين بود كه تصميم گرفتم بازي نكنم و فقط كارگرداني كنم. ديدم كه نمي‌توانم وقت بگذارم و با يك بازيگر جديد اين اپيزود را تمرين كنم. از روز اول هم قبل از حذف آن اپيزود فكر مي‌كردم اين دو بخش با هم يك قرابتي دارد. در اتودهاي اوليه كه مي‌زدم فكر مي‌كردم كه بايد به طريقي اين دو اپيزود را در كنار هم قرار دهيم.

‌در اپيزود اول داستان بسته شروع مي‌شود و كم‌كم گسترش پيدا مي‌كند. از جايي شروع مي‌كند كه او از عشق از دست رفته‌اش صحبت مي‌كند و حس تنهايي بعد به جايي مي‌رسد كه مي‌بيني اين الان يك زندگي كاملا خوب را دارد. اما در دومي داستان گسترده است و بعد جمع مي‌شود تا جايي كه متوجه مي‌شوي از ابتدا در حال پنهان كردن موضوع در بازجويي است.

ادبي: از اول متوجه شدي كه اين بازجويي است؟ چون من اشاره‌اي به اين نمي‌كنم.

‌من تقريبا در جمله دومي كه مي‌گويد متوجه بازجويي بودن موضوع شدم.

فرشادجو: به نظر من هم معلوم است كه بازجويي است.

‌اپيزود دوم كاملا مشخص است كه چه اتفاقي افتاده يعني شخصيت اصلا پنهان‌كاري نمي‌كند. اين اتفاق در بازي مي‌افتد يا در متن هم چنين پيشنهادي به شما شده بود؟

فرشادجو: به نظر من كه به متن مربوطه. متن پله پله جلو مي‌رود. نقش من از صفر شروع مي‌شود و به يك مي‌رسد.
‌در انتقال حس هم متن مي‌گويد؟ اولي كه صحبت مي‌كند خيلي عاشقانه صحبت مي‌كند. اما بعد وقتي جايي كه مي‌گويد شوهر و بچه دارم انگار حس افت مي‌كند.

فرشادجو: نه اين را خودم تعريف مي‌كنم. يعني يك اوج دارد و يك فرود. البته يك بخشي هم به متن مربوط است.

رهنما: فكر مي‌كنم يك كمي هم ميزانسن كمك كرده است. يادم هست در مورد شبنم سعي كرديم ميزانسني انتخاب كنيم كه كم‌كم به حس رهايي برسد كه نمي‌خواهد با آن فرد مواجه شود. اما كلا در متن قسمت اول و دوم هم در دراماتوژي و هم در نوشتن نويسنده‌ها حواسشان بود و من از آنها خواستم كه شگفت‌زدگي تماشاچي اين باشد كه تصويري كه از اين زن‌ها در ذهنش هست در ابتدا يك شكل باشد و در انتها شخصيت ديگري باشد.

فرشادجو: تماشاچي حدس نمي‌زند كه اين ممكن است در انتها بگويد كه من زندگي خوبي دارم و همه چيز خوب است. حتي شايد فكر كند كه اين در لپ‌تاپ را مي‌بندد و با عشق اولش فرار مي‌كند.

رهنما: يادم هست روي حس شبنم براي لحظه‌اي كه قصد دارد در لپ‌تاپ را ببندد خيلي كار كرديم. يعني زماني كه اسكايپ زنگ مي‌خورد چه برخوردي داشته باشد. اتفاقي كه افتاد با اينكه هم شبنم و هم نسيم از دوستان خوب من هستند به‌خصوص شبنم، تاكيد من بر اين بود كه دو تا بازيگر صرفا تئاتري و قوي به صحنه بياورم. در صورتي كه زماني كه به دنبال اسپانسر براي اين نمايش بودم خيلي‌ها مي‌گفتند كه فلان بازيگر چهره را بياوريد.

بهاره رهنما: من نه مدل هستم نه محمدرضا گلزار!

مثلا براي خارج از كشور اسپانسر مي‌گويد كه اين بازيگر را بياورد. اما من گفتم كه به هيچ‌وجه حاضر نيستم كه بازيگرانم را تغيير بدهم. حتي سراغ صداي «هديه تهراني» رفتيم. هديه در جايگاه خودش بود. ما احتياج به يك سوپر استار داشتيم كه چند دقيقه بازي كند. ما در اتود اول به اندازه يك فلاش بك نگين درخشان را روي صحنه مي‌بينيم. وقتي قرار شد صدا باشد دنبال صدايي بوديم كه تداعي ذهني كند. اصلا دنبال فروش نبوديم. اما اين دو نفر سال‌هاست بازيگر تئاتر هستند و قدرت تحليل‌شان بالا بود خيلي به من كمك كردند.

‌موضوع همين است كه هر دوي بازيگران اين نمايش بازيگراني هستند كه به صورت مداوم روي صحنه هستند. يعني كمتر در حوزه‌هاي ديگر بازي كرده‌اند. اما كار شما هم اسپانسر دارد و هم توانسته تماشاچي را به خانه هنرمندان بكشاند.

فرشادجو: كمتر كسي ما را مي‌شناسد. مي‌آيند مي‌گويند بازيگر اپيزود اول و بازيگر دوم. نمي‌دانند من شبنم هستم يا نسيم؟! تماشاگري كه براي ديدن اين كار مي‌آيد خيلي آشنا نيست.

رهنما: ما داريم بدعتي مي‌گذاريم و آن هم اين است كه بعد از بيست و سه چهار سال كار در عرصه كار هنري با كساني آشنا شدم كه مي‌توانند سرمايه‌گذاري كنند. خيلي آدم‌هاي فرهنگ دوستي هم هستند. ما به ۱۰ نفر مراجعه كرديم و سه، چهارنفر آمدند و سرمايه‌گذاري كردند. اينها را با بودجه‌هاي خيلي كم و نه بالا درگير نمايش كرديم. هم براي اينكه كمك بگيريم از آدم‌هايي كه از لحاظ تجاري آدم‌هاي موفق و كارآفرين‌هاي جوان هستند. به همه اينها تاكيد كردم كه من دو بازيگر تئاتري دارم و خودم هم بازي نمي‌كنم شما حاضريد سرمايه‌گذاري كنيد؟ توانستيم اسپانسر پيدا كنيم.

البته با سختي خيلي زياد. اگر ما در خانه هنرمندان برای اجرا نمي‌رفتيم و جاي ديگري مي‌رفتيم اين اسپانسرها را مي‌برديم. آنها تئاتر شهر را مي‌شناختند و مي‌گفتند كه به يك سالن بزرگ‌تر برويم. اما كار سختي بود. اما دنبال اين قضيه هستم كه تئاتري راه بيندازم كه هرچند به اندازه سينما درآمد ندارد اما با گروه كوچك كاري راحت‌تر انجام دهيم. مثلا اگر بازيگر تئاتري كه با سقف دستمزد پنج‌‌ميليون، ۳۰ شب روي صحنه مي‌رود، اين شش‌ميليون را در سه ماه نگيرد. اين را قبل از اينكه كار به نيمه برسد بگيرد. يا عوامل پشت صحنه كه دستمزدهاي خيلي كمي هم دارند. مگر فكر مي‌كني پول تئاتر چقدر است؟ مي‌بيني كه كسي پشت صحنه هست كه از ۴۰ شب اجرا يك ‌ميليون مي‌گيرد مثل عكاس و دستيار. خوب اينها كار مي‌كنند و بعد پول‌شان را گيشه بدهد اگر به هنرهاي نمايشي برود تا به دستشان برسد چند ماه طول مي‌كشد. ما اين كمك را گرفتيم و اين ادعا را داريم كه توجه بخش خصوصي را به سمت تئاتر جلب مي‌كنيم. اين اولين كارمان است و گروه‌مان هم اسمش اين تابستان است و قرار است با حضور همين بچه‌ها كارهاي ديگري هم انجام دهيم. ما خيلي نمي‌توانيم كه در تئاتر خصوصي فعاليت كنيم. مسوولان هم اجازه نمي‌دهند. براي همين با اسپانسرها كلي صحبت كرديم.

‌اين كار تيزر تلويزيوني هم دارد؟

رهنما: براي تيزر تلويزيوني و بيلبوردها نامه‌نگاري‌هاي زيادي كردم. نمي‌گويم گرفتن بيلبوردها در اينكه من بهاره رهنما بودم موثر نبود. اما كسي نمي‌بيند كه من آدمي هستم كه بيست و سه چهارسال دارم در عرصه هنري فعاليت مي‌كنم. اما من هم مدل نيستم يا «محمدرضا گلزار» نيستم كه محبوبيتي مثل ايشان داشته باشم. بنابراين اگر تلويزيون اين همكاري را با ما داشت؛ يا مديرهاي شهرداري آمدند و همراه شدند از تصويري بود كه در همه اين سال‌ها سعي كرده بودم از خودم ارايه بدهم. از تمام دوستي‌هايم كمك گرفتم. اما فكر مي‌كنم اينكه اين كار درباره عشق بود خيلي كمك كرد به موفقيتش.

تلويزيون ۱۰نوبت تيزر مجاني به ما داد. من فقط نامه نوشتم گفتم كه يك خانم هستم و اين كار را بدون سرمايه روي صحنه بردم. در مورد بيلبوردها هم از يك شركت تخصصي كمك گرفتيم. از دور اين‌طور به نظر مي‌رسد كه ما براي اين تئاتر ۱۰۰‌ميليون خرج كرديم كه در حالت عادي ممكن است ۲۰‌ميليون بفروشد. اما اين طوري نيست همه ما دويديم تا اين كار به صحنه بيايد. من سر اين كار متوجه شدم كه هستند آدم‌هايي كه در تجارت موفق هستند و دوست دارند كه سرمايه‌گذاري كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شکیبا

      بهاره عاششششقتم

      پاسخ ها

      • حامد

        من 25 سالمه و مجردم وقتی حرف ها و تصاویر این وب سایت رو دیدم اصلا باورم نمیشه برای آدمهایی با این سن و سال عشق هنوز هم مهم باشه

      • بدون نام

        مگه چند سالشه ؟! همچین میگه این سن و سال انگار طرف پاش لب گوره !!!

    • امیر حسام

      آخه خانم رهنمای عزیز؛ مگه گلزار محبوبه؟؟؟؟؟!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پ نه پ !تو لابود محبوبی.....

      • بانو

        من به عنوان یه دختر با حسام موافقم

    • بدون نام

      مدل نیستی ولی به خاطر سلامتی خوت هم که شده یه کم رژیم بگیر

      پاسخ ها

      • ملیکا

        - - - این یه موضوع شخصیه به خودشون مربوطه مهم بازیشه که خوبه

      • ساینا

        موافقم ولی به نظرم ادمای چاق هم باید وجود داشته باشن این که خیلی بامزه است
        (چجور توافقی بود)

      • سی سی

        ملیکا جان ! کاملا باهات موافقم!

      • شکیبا

        نه تپوله خوشگله!

      • ملیکا

        ممنون سی سی جون

      • اب زرشک

        ba inke topole vali khoshgele

      • محمد

        اوا ؛ ملیکا... سی سی... وای مامانم اینا!!!

      • marzieh

        اتفتقا تپلیش بامزست
        هم خوشگله هم بازیش معرکست
        مخصوصا تو سنپترزبرگ که مهشر بازی کرده
        همه نقشی رو عالی بازی میکنه
        دوسش دارم

      • سیما

        منم نظرم همینه فکر کنم باید یه 60-70 کیلویی کم کنه تا بشه در مورد مدل شدنشون بحث بشه

      • امپراطور

        من با نظر ملیکا ، ساینا ، سی سی ، شکیبا ، مرضیه و سیما کاملا موافقم

      • ساینا

        ناگفته نماند این خانوم هم دوران که مثل مدلها بودن داشتن در فیلم افعی میتونید ببینید

      • سحر

        اقای امپراطور یا خانم امپراطور کس دیگه نبود باهاش موافق باشی خوب یکی رو بگو شامل بقه هم میشه !!!!!!

      • maryam Ronaldo

        be kasi marboot nemishe ke ye nafar doos dare chagh bashe ya laghar...adam behtare ye meghdar ba fekr sohbat kone

      • جعفر.

        مریم رونالدو . درسته میگی به کسی مربوط نیست ولی توصیه مثبت و سازنده فکر عاقلانه ای است یا اینکه بگیم به کسی مربوط نیست . منم توصیه میکنم لاغر بشه واسه سلامتی اش . نه واسه مدل شدنش

    • کیمیا

      من خیلی دوسشون دارم خوب بازی میکنن.

      پاسخ ها

      • مینا

        اره بازیگر خوبیه بهاره رهنما تازه شوهرم باحال بازی میکنه .

    • ترانه

      از گلزار متنفرم، یک بازی خوب در کارنامه اش نداره

      پاسخ ها

      • الی

        صد در صد باهات موافقم ترانه جون

      • شکیبا

        با اون خنده ی مسخرش
        یکی در میون میخنده

      • شکیبا

        +++++++

      • بدون نام

        يكي در ميونو خوب اومدي

      • ازاده

        كاملا موافقم با اون خنده مسخرش اهه اههه اههه

      • محیا

        اههههههههههههه
        خیلی نچسبه
        اه
        یخ
        تفلون
        هووووق
        ...
        ...

      • سحر

        واقعا+++++++++++

      • بدون نام

        اینا همش از حسادته خجالت بکشید ... تو ایران هر کی نقش دیوانه و معتادو بازی کنه بازیگر خوبیه . . .

      • maryam Ronaldo

        HESADAAAAAAT?? akhe be chie oon hesadat konim? adam bad nis ghabl az inke harf bezane ye kam fekr kone nashenas....ama bache ha lotfan shoma ham ziad tohin nakonid ! bikhial..

      • محمد 2

        باباااااااااااااااااااااا بيخياااااااااااااااااال

      • vandy

        hameye baziash mesle hame . hanoz farghe dorbine filmbardario ba axasi nemidone.
        modele khobie vali bazigare khobi nist

      • زهرا

        منم باهات موافقم اما بازیه بوتیکش خوب بود

      • محمد

        faghattt kami khosh ghiyafast hamin vagarne bazish sefreee

      • شهره

        منم با نظر بچه ها موافقم.ولی اینا از حسادت نیست شاید از هرس این باشه که الکی پولدار و معروف شده باشه واینا حقش نیست واقعا

      • نسرين

        هرانسان با هر چه در ظاهرهست زيباس مهم زيبايي باطنه ك قضاوتش برعهده ما نيست

      • nashenas

        حرف زیادی نزن آتش بس رو تو بازی کردی

    • عسل

      بهاره جان حتما سعي مي كنم تاترت رو ببينم

    • شادی

      خانوم رهنما شما به مراتب از آقای گلزار محبوب تر هستید اصلا یه چیزی رو بدونید که شما یه هنرپیشه واقعی هستید اما ایشون کلی اگرها دنبالشونه که اصلا با شما قابل قیاس نیستن می بوسمتون شادی

      پاسخ ها

      • آزاده

        حيف نيست خودت رو با گلزار چنش مقايسه كردي

      • نسرين

        سلام. با شادي َازاده و عاطفه موافقتم. آفرين

      • نیو فولدر

        اره اره جان بهاره

      • vandy

        shadi zadi be hadaf

    • عاطفه

      من از بازی روان وزیبای خانم رهنما لذت میبرم /واقعا یکی از بازیگران طنزموفق ایران هستند امیدوارم در عرصه کارگردانی هم موفق باشند/

      پاسخ ها

      • alireza

        عاطفه خانوم فکر کنم شما فیلم ایشون رو ندیدید

    • رضا

      شما واقعا یه خانوم هستین و همه دوستتون دارن

      پاسخ ها

      • قلی

        منظور؟؟؟؟؟؟/

      • maryam Ronaldo

        خوب شدگفتی آقا رضا وملت رو آگاه کردی...تا امروز ملت ایشونا '' آقا ''فرض میکردن

      • سوگند

        گل گفتی ( مریم رونالدو ) جان حرف دله منو زدی

      • vandy

        reza mikhasti chio beresoni ba in harf?

      • maryam

        خوب که چی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

    • malus

      یه سوأل برام پیش اومده:از هرکی شنیدم از گلزار خوشش نیومده پس چطور انقدر محبوبه و فیلماش فروش میره؟فکر کنم فقط دختربچه ها دوسش دارند.ها ها ها

      پاسخ ها

      • ناشناس

        سخت در اشتباهی!!!من یه دختر بچم که از گلزار متنفرم همه ی همسن و سالای خودمم همین طور!!!!بعدشم ایشون که معروف نیست

      • vandy

        ki mige marof nist?

      • امیتیس

        از سر حسودی همه حرفی نزن

      • سوگی

        نخیر هیچم اینطور نیس من یه کلاس ششمیم {12سال} وعاشق گلزارهم هستم حتی بچه که بودم روزی 100 بار فیلمای گلزارو میدیدم وگرنه خوابم نمیبرد

    • محمدجعفری

      خانم رهنما با سلام وخسته نباشید شما همیشه منو یا ماه رمضان می اندازید امیدوارم درتمام مراحل زندگی موفق باشید ضمنا شما محبوب تر از آقای گلزار هستید شما خیلی صمیمی هستید با تشکر محمدجعفری قم

    • محمد

      من عاشق گلزارهستم.ادم باکلاس وباشخصیته.کارگردانها براش سروکله میشکنن.هردستمزدی بخوادمیدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی سلیقه

      • شکیبا

        من عاشق اون منفی هام
        هنرمندی که خودشو از مردم قایم میکنه هنرمند نیست

      • آزي

        با شخصيت كه نيست پولداره و شخصيت خرديده وگرنه نداره خودش بعدشم از نعمت چهره الهي برخورداره كه لياقتشو نداره و كارگردانها هم به فكر پول در اوردن هستند نه به فكر مردم

      • شیما

        قیافه ای هم نداره:صورتشو برنز میکنه،دستاش رنگ خودشه!!!!!!!!!قدشم خیلی کوتاهه.شهاب حسینی که خیلی بهتره؛هم خوش تیپه هم بازیش عالیه هم با شخصیته هم آدم خوبیه هم با جنبس هم خونواده داره؛ترشیده هم نیست.این گلزار که بازی هم بلد نیست؛با40سال سن فکر میکنه خیلی"پسر "باحال و خوش تیپیه.تو فیلما حرف میزنه آدم فکر میکنه داره از رو برگه روخونی میکنه؛فکر کنم همون طور که دوست عزیزمون گفت فقط دختر"بچه راهنمایی ها"دوستش دارن.دیگه دوره گلزار گذشته؛خز شده دیگه.

      • مریم

        کی گفته کارگردانا هر دستمزدی که میخواد میدن؟

      • محمد 2

        واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي محمد درا اين دخترااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اينقد با گلزار لج هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هرچند كه حقيقت چيز ديگري ست...!هه

    • سمیرا

      خوبه اسم آقای گلزار تو این مصاحبه بود که دوستان یه موضوعی واسه بحث کردن داشته باشند!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موضوع بحث خانم رهنماست گلزار تو حاشیه است.

    • محسن

      اينقد از دوتاشون بدم مياد كه خدا ميدونه و بس.

      پاسخ ها

      • زهرا

        دل به دل بلوتوث

      • سوگی

        برو بابا !!!!! بس اصلا واسه چی اومدی بهاره رهنما رو سرچ کردی؟

    • سعیده

      خیلی بازیشون عالیه فقط امیدوارم سر از اون ور آب در نیارن

      پاسخ ها

      • امیر

        سعیده جان ؛ مگه خبر داری که دوتائیشون با هم رفتن دریا که سر از اونور آب در نیارن؟؟؟ها ....
        آها بابا منظورت رو یه ذره فهمیدم ، بابا گلزار که الان اونور آب داره "ساخت ایران" رو کار میکنه.

    • آسیه

      عاشق شما هستم.....

    • هلنا

      كي گفته؟ به نطرمن كه توفيلم سام وونرگس خ خوب بازي كرد

    • مریم

      من نمیدونم چرا سر رهنما و گلزار دعواست-باز به جای گلزار یه هنرپیشه ی واقعی می زاشتند که آدم حداقل یه کم تو شک بیفته-
      رهنما هم بازیش بهتره و هم شخصیت داره!!!!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        والا به خدا!!!گل گفتی مریم جون

    • ملیکا

      اره با اینکه تپل هستن قیافشون ملوسه و قشنگه!
      ولی خب درباره ی گلزار بیچاره هم این همه بد نگین بابا!
      حالا خیلی هم بد نیست!
      ولی خانم رهنما دوست دارم!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • maryam Ronaldo

        be nazare man ham golzar kheyli khoob nis vali oonghadra bad ham nist...AAAli nis vali az kheyli haye dige ham behtare..bi ensafi nashe..bat movafegham MELIKA

      • بدون نام

        من تاحالا با خودم فکر میکردم یعنی کسی هم پیدا میشه از این هنرمند بی هنر خوشش بیاد؟

    • ستاره

      ملیکا جون چرا از گلزار دفاع می کنی؟
      خانوم رهنما به این خوبی. اینقد بانمکه خصوصا با اون خنده های بامزه اش. خیلی دوست داشتنیه. اما گلزار چی؟ تو همۀ بازیهاش فقط با خانوما لج می کنه و دوست داره حرف حرف خودش باشه.

      پاسخ ها

      • shabnam

        خودت داری میگی تو همه ی"بازیهاش"

      • maryam Ronaldo

        Aferiiiin shabnam...adam bayad manteghi harf bazane

      • محمد 2

        اهااااااااااااااااااااااا.پس بگو دخترا واسه ي با گلزار لج اند.

      • سوگی

        خخخخخخخییییییییللللییییی ححححسسسسوددددددییییییییییی

    • بدون نام

      از صدای گلزار چندشم میاد

      پاسخ ها

      • سوگی

        چون از حسودی داری میترکی

    • عسل

      با این که تپل هستید ولی بامزه اید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلآهم با مزه نیست خیلی هم گوش تلخ وچاق بد قیافه است الکی بهش انگیزه زندگی ندید

    • neda

      بابا اصلا قابل قیاس نیستن ! هه هه هه ! خنده داره که این خانوم با اون بازیه کلیشه ای خودشو با سوپراستار سینمای ایران مقایسه کرده ! بهتون قول میدم این چن تا تعریفیم که ازش شده کار خودشه بسکه این زن عقده خودبزرگ بینی داره ! عه همه فیلمارو خراب کرده ! چقدرم سر خودش معطله!

      پاسخ ها

      • lili

        chendeshi

      • marzieh

        اصلا با نظرت موافق نیستم
        کاملا روان و عالی بازی میکنه
        این گلزاره که فکر میکنه از دماغ فیل افتاده

      • nafise

        واقعابی ادبیnedaجون

      • بدون نام

        کی گفته گلزار سوپر استاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        اون مال قبلا بود که سطح فرهنگ هم پایین تر بود اونموقع؛الآن سوپر استار حامد بهداد یا شهاب حسینین.الآن مردم به بازی نگاه میکنن.

      • maryam Ronaldo

        bi adab,bi mantegh,zaher negar

      • مریم

        چه طور تونستی همچین چیزی بنویسی!!!من هر چی فکر میکنم این نطر بیخود به ذهنم نمیرسه!!!اصلا باهات موافق نیستم

      • زهرا

        نداجون حرفتو پس بگیر

      • بانو

        مشکلت اینه که هنر بازیگری رو با افه بازیگری اشتباه گرفتی ندا خانم

      • سوگی

        عقده خود بزرگ بینی که هیچی داره میترکه از حسودی مگه عکساشو ندیدی ؟

    • Elin

      neda 2ros nis injuri harf bzani.nazare har kaC qable ehtram.vali adam y bayane dg dashte bashe bhtare azizam.

    • كيميا

      خانوم رهنما واقعا دوستون دارم در ضمن بازي خانم رهنما عاليه واقعا از اقاي گلزار بهتر و دوست داشتني تره و در ضمن خانوم رهنما در فيلم زنان ونوسي مردان مريخي واقعا ناز بودين و اميدوارم به ارزوي گرفتن نوبل ادبيات برسين با ارزوي موفقيتو سلامتي پريا جون دوستون دارم

    • لورا

      سلام ، من خانم رهنما رو خیلی دو.ست دارم به خصوص نوشته هاشونو.
      فکر میکنم بهتره همه ما یاد بگیریم که احترام گذاشتن و توهین نکردن ابتدایی ترین گام ادب و روابط اجتماعی می باشد. ندا جان حداقل این مطلب رو در نظر داشتی خانم رهنما چند سال از تو بزرگتر، چون معلوم شما یه نوجوان موفقی یا یه جوان حول و حوش 20 سال.
      تفاوت نظر حق همه است اما نه توهین

      پاسخ ها

      • سوگی

        خوب که چی ؟

    • سیما

      حالا چرا با گلزار خودتو بهاره جون مقایسه کردی نه همجنسین نه هم وزن حداقل با یه خانم مقایسه میکردی

      پاسخ ها

      • زهرا

        سیما جون عزیزم تو و امثال تو از چی گلزار خوشتون اومده که انقدر سنگشو به سینه میزنین؟
        لطفا جوابمو بده.من یه تار موی خانوم رهنمارو با صد تا مثل گلزار عوض نمیکنم
        حالا نظره دیگه

    • بدون نام

      بخدا خسته شدم از این همه انسان توخالی. کاروزندگی ندارند افتادن دنبال همین پسره که بهش می گن گلزار ، یا این خانمه هنرپیشه که فامیلش رهنما می باشد. یا بقیه هنر مندان دیگه بابا اینهمه مشغله فکر،این همه مشکل گیر دادن به چندتا هنرپیشه وهی سوپر استار ، سوپر استارمی گن اون ها هم مثل ببخشید .......... کیف می کنند. بخدا اگر شما را توی خیابان ببیند به گونه ایی افی می آیند که انگر تمام کره زمین به وجود آونها می چرخد وبقیه...وخودشون هم از ............... بگذریم اینقدر هم سخت نگریم خدا وکیلی بعضی هاشون هم آنقدر خوبن که حد ندارد مثل آن مردبزرگ وخوب آقای محمد علی کشاورز که تمام هنرمندان امریکا،اروپا وهندی ............... را می ارزد البته مشایخی ، انتزامی ، ژاله الو و............. بقیه عزیزان لطفادر ارزیابیهاتون همش خوشکلی را دخالت ندین چیزهایی دیگری هم هست که با هاش بشه هنرمندان را ارزیابی کرد

      پاسخ ها

      • sima

        جانم .... ژاله کی؟..... الو..... الو ..... نکنه منظورت علو ه..... بعدشم کاملا باهات موافقم این جدید مدیدا خوشایند نیستن چون به نظرم شخصیت اصلیشون وزندگی واقعیشون نرمال نیست ولی قدیمیاطلا میمونن اینا بدلی جعلی وقلابی اصلا متزلزل و بی ثباتن به دل نمی شینن نمیدونم چرا

      • بدون نام

        پس تو چرا راجع بهشون مطلب می خونی؟

      • بدون نام

        کشاورز هم نون به نرخ روز خوره

    • بدون نام

      یکی به این غضنفر بگه حس زنانه با فمینیسم تناقضی نداره
      آخه چقدر بی سوادی و بی دانشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حال کردین هیچکس بهش مثبتو منفی نداده؛یه نفر که راجع به متن نظر داده؟!

      • maryam Ronaldo

        kheyli bi mazze hasti..yani labod to ba savadi?????????????heee

      • بدون نام

        این جا یه مشت تینیجر ریختند و این چیزها حالیشون نمیشه عزیزم !

    • sara

      به نظر من بهاره رهنما خیلی بهتر از محمدرضا گلزاره اخه گلزار خیلی مصنوعی بازی میکنه وقتی هم که داره فیلم بازی میکنه واسه هرکاری که میخواد انجام بده حس میگیره . یاوقتی از خونش میاد بیرون فک میکنه دیگه الان همه ی دنیا رو انگشت اون میچرخه . فک کنم یادش رفته که همه انسانیم هممونم از نظر ارزش با هم برابریم و اون هیچ فرقی بایک مهندس یا حتی یک کارگر ساده نداره ....
      امیدوارم که اینا رو یادش بیاد
      راستی قصد توهین به کارگرارو نداشتم فقط مثال زدم

    • mahtab

      بچه ها قدرت بیان و بازی خوب شرط بازیگری که هر دو دارن از همه مهمتر هردو بازیگر طرفدار خودشو داره همه انسانها با گریم زشت و زیبا می شن مهم اینه که بتونه من و تو رو جذب کنه که این دو عزیز موفق شدن /خانم رهنما با تمام وجود براتون ارزوی سلامتی و موفقیت می کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گلزار با پول موفق بدون اون پشه هم نيست

      • بانو

        یه دور دیگه فیلم های آقای گلزار رو ببیند و یک دونه از این قدرت بیان و بازی خوب رو که گفتین مثال بزنین. چون من هر چی فکر کردم چیزی به ذهنم نیومد!!!

    • سپیده

      خانم رهنما زن فوق العاده با کلاس ومهربانی هستند خیلی هم زیبا بازی می کنند آقای گلزار هم خیلی خوب تو فیلم سام ونرگس درخشیدند ولی دیگه توتلوزیون دیگه کم پیدامیشن جدیده فیلمی ماندگار نداشتند ولی کلا بازیگر محبوب وخوبی هستند.

    • مهديه

      با اون بازي لوس و مسخرش حالم بد مي شه تو يه فيلمي مي بينمش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كدومشون رو ميگي؟؟

      • بدون نام

        امتیاز مثبت به ناشناس نظر داده.

    • mahsa

      okey

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی؟

      • بدون نام

        ?ok

    • زهره

      محمد رضا گلزار خیلی خوبه من عاشقشم این بهاره رهنما ست که هیچی نمی ارزه

      پاسخ ها

      • maryam Ronaldo

        manteghi bash

      • ناشناس

        عزیز گلزار عروسی کرده کجای کاری عاشغ

      • بدون نام

        boro baba

      • محمد 2

        ايييييييييييول ناشناس اولي جوابت خييييييييلي قشنگ بود.عروسي كرده هه هه هه

      • زهرا

        ایشالا به هم برسین په پای هم فسیل شین
        آخه شما از چی این مرده خوشتون اوده

      • بدون نام

        ایول زهره! بابا دمت گرمدختر

      • سوگند

        اقا یا خانوم نا شناس که میگی گلزار عروسی کرده مگه ازدواج بازیگرا همیشگیه ؟ بعدشم من هم 12 سالمه یعنی نمیتونم عاشقش باشم?

      • سوگی

        یعنی رقیب عشقی منی ؟

    • نفس

      سلام بازیشون خیلی طبیعی ودرضمن خیلی عالی

    • شیرین

      گلزار فقط به خاطر قیافشه که معروف شده ،بازی خانم رهنمام خیلی معمولیه

    • درسا

      الهی نفسه بهاره ... واقعا خیلی خوب و طبیعی بازی میکنه . منظور غیر طبیعی نیست ...

      پاسخ ها

      • مهديه

        بروبابا با اون هيكل گندش و لوس بازي هاي ش انگار دوسالشه

      • امیتیس

        دقیقا مهدیه جان

    • آسیه

      خانوم رهنما دوستتون دارم....خیلی خوش اخلاق هستین و پر انرژی....

    • گیلاس

      خانم رهنما من هر وقت شما رو میبینم به هیکل خودم امیدوار میشم خیلی حال کردم که تو فیلم زنان ونوسی گفتین جذابیت زن به این چیزا نیست. کلا ازتون خوشم میاد جذابیتی که فیلم ها با وجود شما پیدا میکنند در گلزار وجود ندارد شما شاد و زیبا هستید و به فیلم هاتون رنگ و رو میدین . نوشته هاتونم دوست دارم .خیلی با احساس و خوشگل مثل خود خودمی.

    • marjan

      bahare jan man jedan az ghiafe shoma khosham miad vali age ye meghdar laghar konin kheyli maloos mishin chon chehreye khobi darin hhhhhhheeyyyyyyffffeeeeeee vali be aghaye golzar nemishe goft bazigar dokhtar bacheha faghat ashegheshan

      پاسخ ها

      • maryam Ronaldo

        in mozoo be shoma marboot nemishe kamelan shakhsi hast

    • azadeh

      خانم رهنما من عاشق اون شخصیتونم شما دارای قلب بزرگی هستید به نظرم گلزار اصلا بازی خوبی نداره با مردم نمیتونم ارتباط بر قرار کند آدمارا از بالا نگاه میکنه این همه بازیگر توانا داریم گلزار چی داره که فکر میکنه اسمش سر در هر سینمای باشد اون فیلم پر فروش میشه با اون بازی مصنوعی

    • marjan

      man delam nayomad ino nanevisam shoma dar film sakhte iran va santpeterzborg vaghan toooooop bazi kardin man kasiro nadidam bege baziton bade kheyli ba namak hastin man yeki az fan haton hastam

    • abood

      بهاره جون خودش خیلی خوشگله خودش بهتر از خودش گلزار بازی بلد میکنه

      پاسخ ها

      • مائده

        چی میگی شما؟!
        یکی پاش رو سیمه انگار..!!!

      • jasem

        مائده چرا به پسر عاموم اینجوری میگی خب راست میگه بهاره خودش خوشگله بهتر هم بازی بلده خودت برو ایران شناسی یاد بگیر به عربها توهین نکن فهمیدی چی برات نوشتم

    • abood

      خودت مائده چی داری میگی خودت نمی فهمی با عبود درست حرف بزن

    • حسین

      گلزار یدونس . بهاره رهنما هم خیلی عالیه .

      اما سبک کار و جنسیت و استایل و ........

      ربطی بهم نداره که بخوایم مقایسشون بکنیم .

      پاسخ ها

      • سوگی

        دقیقا گلزار یه دونس واسه نمونس

    • alex

      bahare jon ziadi film didi fekr kardi ki hasti

    • بدون نام

      بهاره رو دوسش دارم پر انرژیه حالا چاق یا لاغر مهم اخلاقه و بازیشه که فوق العادست

    • اتیه

      گلزار هم خوشگله و هم لبخند قشنگی داره خیلی هم خوب بازی میکنه .
      حسودا

      پاسخ ها

      • زهرا

        به پای هم سنگ بشکنین الهیییی

      • سوگی

        الهی کور و کچل و کر وعاجز بشه هر کی نمیتونه ببینه
        {قابل توجه اونایی که میگن دختربچه ها ی راهنمایی از گلزار نفرت دارن لطفا از قول همه نگید}

    • مرتضی

      بهاره رهنما مثل فرشته هاست

      مهم تر از بازیگری اخلاق است.هربازیگری که خوش اخلاق و روراست باشه همه دوستش دارن.همه انسان ها در اصل دریک ردیف قرار می گیرند سوپراستار کسیه که خوش اخلاق باشه
      بهاره رهنما مثل فرشته هاست
      و شهاب حسینی خیلی فوق العاده است.
      هموتون خوبین

    • مرتضی

      بهاره رهنما مثل فرشته هاست

      مهم تر از بازیگری اخلاق است.هربازیگری که خوش اخلاق و روراست باشه همه دوستش دارن.همه انسان ها در اصل دریک ردیف قرار می گیرند سوپراستار کسیه که خوش اخلاق باشه
      بهاره رهنما مثل فرشته هاست
      و شهاب حسینی خیلی فوق العاده است.
      هموتون خوبین

      پاسخ ها

      • ا

        ای شیطون بلا

    • naghmeh

      بهاره جون عاشقتم .خیلی ماهی.خانمی.در مجموع تو این دنیای ناپاکی شما انسان واقعی هستید.من مطمئنم که خدا از خلقت شما افتخار میکنه.می خوام بیشتر باهاتون در ارتباط باشم البته اگه ممکنه.دوستتون دارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای شیطون بلا

      • f

        ای وای از دست شما ها

      • محمد 2

        اين دنياي ناپاکی رو خوب اومدي ي ي ي ي

    • بدون نام

      چه خودشو تحویل گرفته . کی گفته مدلی ؟ به چی مینازی خانم بهاره؟

      پاسخ ها

      • سوگند

        خانوم بهاره هم میتونه به خودش بنازه و هم میتونه مدلینگ بشه.تا کور شود هر ان که نتوان دید.
        عاشقتم بهاره جون.

      • زهرا

        به خوشگلیش،به بازیش،به محبوبیتش که منم بهش مینازم چون خیلی عزیزه

    • مینا

      من هم نه چیزی تو بازیهای گلزار دیدم نه جذابیتی در قیافه اش اما خانم رهنما عالیه

    • hiva

      خانم رهنما خييييييييييلييييييييييييييي دوست دارم.
      بازيت بيست بيسته .. خيلي هم بامزه اي.. تقريبا همه ي کاراتو دوس دارم ايشالله مث هميشه موفق باشي.

      پاسخ ها

      • alireza

        فکرکنم شما ازاون دسته دخترهای راهنمایی هستین ها ها ها ها ها

    • سميه

      من و تمام خانوادم واقعاً دوست داريم و از بازيت لذت مي برم گلزار هم همچين آش دهن سوزي نيست ي بچه ... که خيلي از جونا دوسش دارن.
      انشاا... هر جا که هستي و هر کاري که مي کني با هر کسي موفققققققققققققققققققققققق باشي عزيزم.

    • صالح

      حاضرم قسم بخورم همه تون اگه از نزدیک گلزارو ببینینش بیهوش میشین ... گربه دستش به مرغ نمیرسه میگه بو میده

      پاسخ ها

      • sara

        برو اول ادبیاتت رو درست کن بعد نظر بده

      • محمد 2

        أره صالح .حرف منم همينه .دستشون به گلزار نميييييييييييييييييييرسه كه اينطوري ميگن ورنه ...

    • منصوره

      خانم رهنماشمایکی ازبهترین بازیگران مطرح کشورهستیدکه بادیدن شمابه یک ارامش خاصی میرسم.هرکسی درجایگاه خودش به نوعی متفاوت ازدیگری درذهن اطرافیان تاثیر گذار خواهدبود.باارزوی موفقیت هرچه بیشتربرای شماواقای گلزار.

    • Sina

      گلزار هم خوش تیپه هم هنرمند قابلیه . خانم رهنما هم به اندازه کافی محبوب هستند.متاسفانه این خصلت ما ایرونی هاست که سعی میکنیم با سرکوفت زدن به یکی دیگری رو ببریم بالا... آخه چه ربطی داره گلزار به رهنما !!!! هر کدوم به جای خود ...

    • hiva

      نوچ آقاي عليرضا شما خيلي به خودتون زحمت ندين و فك نكنين چون همون يه دونه سلول خاكستري مغزتونم از دست ميدين ها ها ها ها ها !!! :))

    • ستا

      به نظرمن گلزار بهترینه کورشود هرانکس که نتوان دید

    • یاسمین

      من عاشق بهاره و شوهر نویسنده شو خود روی گل محمدرضا گلزارم فقط محمدرضا نسبت در فیلم ه ساخت ایران نسبت به اتش بس خیلی چاق شده بود محمد رضا جون تو رو خدا رژیم بگیر

    • bahar

      بازي خانوم رهنما عاليه شما هم انقدر باهم بحث نكنيد.

    • شراره

      با نظر سينا موافقم راست مي گه هر كسي جايه خودش چه ديلي داره كه اين دو نفرو بخوايم با هم مقايسه كنيم،راستي حميد گودرزي رو از ياد نبريم بازيگرخوبه دوست داشتنيه،

    • بدون نام

      گلزار اصلا بازی قابل اعتنایی نداره.

    • ًپوريا

      خوشم مياد خودت ميدوني كه گلزار محبوب ترين بازيگر ايرانه...

      پاسخ ها

      • رسول

        مسخره ترین بازیگر سینمای ایران=گلزار

    • marmar فاران

      من 53 کیلو میخوام باربی شم که واسه مدلین برم بد باوزن 30000 کیلویش میخواد مدل شه

      پاسخ ها

      • سوگی

        دقیقا موافقم ولی بنظرم باوزن 3000000000000 کیلویی میخواد مدل بشه

    • mahla

      salam.be nazare man ham aghaye golzar adame mahshari hastan o khub bazi mikonan ham khanume rahnama har ki ham ke golzaro doost nadare bi salighast va mitune filmasho nabine.mibine o enteghad mikone pas adame ahmaghie ke filmasho mibine a az golzar bad mige

    • نگار

      باور کنید همه ی دخترای راهنمایی گلزارو دوست ندارن .....یکیش خودم از گلزار متنفرم...

      پاسخ ها

      • محمد 2

        واقعا؟

      • سوگی

        ولی من که عاشقشم در ضمن کلاس ششم هستم

    • سوني

      من با نگار جون موافقم من دانشجوام از گلزار متنفرم

    • زهرا

      من خیلی خانوم رهنمارو دوست دارم خیلی عزیزن بازیشونم دوس دارم

    • یاسمین

      به نظرم خیلی خوبه که مدل چاق هم وجود داشته باشه اعتماد به نفس خیلی ها میره بالا و استفاده از اعمال جراحی هم کمتر میشه.البته لاغری واسه سلامتی بهتره اما نمیشه وجود آدم های چاق روهم انکار کرد و فقط و فقط زیبایی رو در لاغری دونست.
      من که بهاره رهنما رو خیلی دوست دارم.به نظرم بازیگر متفاوتیه.

    • محمد 2

      ببين چقد دخترررررررررررررررر اومده تو اين صفحه هه هه هه اونوقت ميگن گلزار اينطوري اونطوري!!!!!!!!!!! هه هه هه.بگذريم عشق است حامد بهداد و امين حيايي و بس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دعوا سر چیه اون وقت تو چی میگی! اگه دخترا نبودن که الان صفحه تاریک بود! از بس نورانین صفحه رو روشن کردن.آره جونم

      • بدون نام

        تو چی میگی ناشناس!!!!!!!!!!!!!!واااااااااااااااييييييي اگه دخترا نبودن كه خيييييييييييييييييييلي عالي ميشد

      • بدون نام

        تو چی میگی جوجه ماشینی! اگه دخترا و زنا نبودن که شما الان اینجا تشریف نداشتین! فهمیدی یا بازم توضیح بدم

      • محمد 2

        توضیح بده

    • mahsa

      bacheha bavar konid ba in harfaye ma ne golzar narahat mishe o dg bazi nemikune v ne gharare khanum rahnama babate tarifamon ma ro ye karei bokone har bazzigari khososiyate o khobi khodesho dare pas asan vel konid.

    • هوشنگ اشرفی

      خانم رهنما خیلی گلی دوستت داریم ایشالله موفق باشی

    • زهرا

      خانوما آقایون گلزار دوست به پای هم سنگ بشکنین الهییییی

      پاسخ ها

      • سوگی

        boro baba

    • آنی

      شنیدین که میگن گربه دستش به گوشت نمیرسه چی میگی؟ حالا شماها درمورد گلزار اینطوری هستین :یک نگاه هم به خودتون بندازید

    • لیلا

      هر کدومشون 1 جورن. ما هم به گلزار احتیاج اریم هم خانم رهنما. اما ملیکا جان وقتی کسی هنرپیشه می شه دیگه هیکلش 1 موضوع کاملا شخصی نیست..

    • زهرا

      فکر کنم بعضی ها با مجید خراطها نسبتی دارن که عشق تشدیدنو همش اییییییینجووووورررررریییییییییی پیام میدن

    • mehrdad

      agha golzar zeshto bad,shoma hame khub,fek konam harchi dokhtar torshidas inja rikhte unvaght az herso hesadateshun umadan migan pif pif golzar bade,tu khabam hamchin pesari nemibinin.

      پاسخ ها

      • الی

        من یه دختر 32 ساله مجردم . از همونایی که امثال شما بهشون می گن ترشیده و خب درونتون رو با این نوع کلام نشون میدین پس فقط براتون متاسفم. خواستم بگم اینجا فقط نظرات رو خوندم و به این فکر کردم که چرا حتی یک نفر حرف اساسی و کارشناسی درباره بازی این دو بازیگر نمی زنه و همه می گن من خوشم میاد پس خوبه . یا من بدم میاد پس بدترینه .... این اسمش تحلیل بازیگری نیست ... اگر کسی واقعا می خواد نظر کاربردی بده طبق اصول بازیگری و تحلیل نقش بازی این دو نفر مورد بحث رو با هم مقایسه کنه . نه این که بگه من می گم خوبه پس دوست داشتنی هم هست و برعکس... درباره شما هم باید بگم اگر مودب تر صحبت کنید شخصیت و نوع تربیت خودتون رو نشون دادید . ممنون.

      • زهرا

        حرفی که میخوای بزنیرو اول مزه مزه کن بعد بزن به قول الی جون تو درونتو با این حرفا نشون دادی. ما حسود نیستیم صد تا پسر سرتر از گلزار هستن تازه هم هرکس داره نظر شخصی خودشو میگه.حسودم خودتی

    • زهرا

      مثل اینکه بعضی ها فامیل مجید خراطهان عشق تشدیدن اییییییییییینجووووووووووورررررررررریییییییییی پیام میدن

    • qwerty

      اونایی که بدش میگید حالا کنارتون نشسته بود همینجوری میگفتید اونم ادمه حالا یه مشکلاتی هم داره من به شخصه ازش خوشم نمیاد ولی بعضیا شورش رو در اوردن واسشم ارزوی موفقیت میکنم

    • الی

      جناب آقای mehrdad من یه دختر 32 ساله مجردم . از همونایی که امثال شما بهشون می گن ترشیده و خب درونتون رو با این نوع کلام نشون میدین پس فقط براتون متاسفم. خواستم بگم اینجا فقط نظرات رو خوندم و به این فکر کردم که چرا حتی یک نفر حرف اساسی و کارشناسی درباره بازی این دو بازیگر نمی زنه و همه می گن من خوشم میاد پس خوبه . یا من بدم میاد پس بدترینه .... این اسمش تحلیل بازیگری نیست ... اگر کسی واقعا می خواد نظر کاربردی بده طبق اصول بازیگری و تحلیل نقش بازی این دو نفر مورد بحث رو با هم مقایسه کنه . نه این که بگه من می گم خوبه پس دوست داشتنی هم هست و برعکس... درباره شما هم باید بگم اگر مودب تر صحبت کنید شخصیت و نوع تربیت خودتون رو نشون دادید . ممنون.

      پاسخ ها

      • qwerty

        حق با شماست اصلا لحنش درست نیست واسه همه خواهرهای ایرانیم ارزوی خوشبختی رو دارم

    • ستار

      حرف الی به دلم نشست.خیلی هاشون نظراشون اذیت کننده است این ها بدن علی ضیا هم بد پس کی خوبه لابد...

      پاسخ ها

      • ناشناس

        به نظرم علی ضیا لباساش خوشگله

    • ساناز

      (مریم رونالد)فکر میکنی خیلی زبون داری نه؟

      پاسخ ها

      • نازی

        منم با نظرت موافقم....

    • سوگی

      من یک دختر نوجوانم ولی با این حال بازم میدونم که بهاره با پارتی بازی توی همه فیلما نقش داشته وگرنه کسی بازیگر چاق نمیخواد
      و درضمن گلزار معروف ترین وخوش قیا فه ترین بازیگر ایرانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون دیگه...نوجوونی عزیزم.بذار یکم بزرگتر شی بهت میگم

      • سوگی

        تا اونموقع کی مرده کی زنده خوب همین الان بگو

      • بدون نام

        این همه بازیگر مرد چاق ریخته تو سینما و تلویزیون . چطور اونها رو نمی بینید ؟ نگاه ابزاری به زن !

    • امیتیس

      به نظر من رضا جان بسیار پسر خوبی اندو کسی هم حق ندارد که شخصیت ایشون زیر سوال ببره

      پاسخ ها

      • مهرداد

        مگه پسر خاله ته که این طوری حرف میزنی؟

    • پونه

      در زیبایی آقای گلزار شکی نیست..ودر هنر بازیگری ایشون هم....
      خانم بهاره رهنما با توجه به کارهای هنریشون هم محبوبن...
      اما قیاس این دو بازیگر با هم از لحاظ سطح و تکنیک بازیگری مطلبی جداکانه س...
      آقای گلزار نشون داده که از تکنیک وخلاقیت بیشتری برخورداره و تنوع کاراکترهایی که ایشون ایفای نقش کرده بیشتر و تاثیر گذارتر بوده ولی خانم بهاره رهنما در همه کاراکتر ها همان رنگ وبوی نخستین اثر رو به همراه داره وبه عبارت دیگه دائم تکرار شده..
      ضمن آرزوی سلامت و توفیق برای هردو بازیگر محبوب کشورمان به عنوان یک دوستدار از خانم بهاره رهنما میخوام که برای سلامتی خودش هم شده رژیم لاغری بگیره این به زیبایی ش و سلامتش کمک میکنه...

    • سوگی

      بهاره برای مدل شدن باید 500کیلو کم کنه
      ولی گلزار معروف5کیلو هم کم کنه ،بارربیه :-):-):-)

      پاسخ ها

      • ناشناس

        با نظرت موافقم

      • بدون نام

        مگه مدله که بخواد باربی بشه ؟!

    • neda

      واه واه مرتيكه فقط به واسطه قيافش معروف شده خودش برنزه ميكنه ادم خودش باشه بهتره اصلا هنر بازيگري نداره

    • ستایش

      خانمممم رهنما شماتوی شام ایرانی خیلی مصنوعییی نشون میدادی الکی بود گریت مگه نه قبل ازاین

    • سوگی

      کرده که کرده،برنزه کردن همه میدونن که مده
      سوپر استار سینما اگه از مد پیروی نکنه هم از چشم میفته هم مردم خیلی
      به مد اهمیت نمیدن
      بهتر از بهاره رهنماست که اصلا نمیدونه مد چه شکلی نوشته میشه
      درضمن گلزار بدون گریم هم خود جنتل منه!،مخصوصا اگر موهاش بلند باشه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        افریین برنزه مده ..... . عزیزم عصبانی نشو متاسفانه نمیدونن اما گلزار همین جوریش خوشگله.

      • بدون نام

        گلزار که پیرمرده . جدیدا چروک شده ! دوره اش گذشته .

    • مینا

      در هر حال بعضی بازیگرای خوبی که داشتیم رفتن از ایران حالا گیر ندید به اینام که اینام برن دیگه هیچی ............................... خیلیم خانم رهنما قشنگ بازی میکنه خیلیم با حاله. گلزارم یه بازیگره حالا چه خوب چه بد.

    • ناشناس

      آقا محمد اصلا بد نیست که بیشتر دخترا میان این جا تازه منم از گلزار خوشم نمیاد برامم مهم نیست که دستم بهش برسه یا نه اصلا میخوام صد ساله سیاه نرسه.... .

    • مونا

      سلام بعضی از دوستان چقدر دلشون میسوزه اخه تا کی میخوایید به گلزار حسادت کنید

    • المیرا

      خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چاقییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • محمدجواد

      نظرتو با حال نوشتی المیرا ولی بهش میاد.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میبینی به خدا....الان اگه من مث اون چاق بودم نمیشد نگام کرد.
        ولی جدای از این بحثا چه قدر خوب بود اگه همیشه همه خانوما حجابشون کامل بود.تو عکسا ببینید چقدر قشنگه

    • Raha

      منم با نظرتون موافقم ........ .......
      اگه همیشه همه خانوما حجابشون کامل بود...........

    • marjan

      bahare joooooooooooooun asheghetam takiiiiiiiiiiiiiii

    • neda

      بره از حامد بهداد كمي فن بازيگري ياد بگيره

      پاسخ ها

      • سوگی

        تود دیگه نمیخواد اظهار نظر بکنی

      • مهرداد

        مامانت بهت یادت نداده که به نظر دیگران احترام بذاری ؟ خانم سوگی

    • shady

      ببخشيد خانم رهنما حالا كي گفته شما مدليد يا گلزار؟؟؟

    • زهره لسان

      چقدر حرافی میکنید درس و زندگی ندارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت چی که اومدی همشو خوندی!

    • باران

      سلام واااااااااااا بلا به دور بهاره جون گلزار چه......
      به نظر من اشکال نداره کسی با پارتی بازی بازیگر بشه ولی نباید حداقل یه استعدادی ادم داشته باشه یا نه
      کلاس گذاشتن که نشد استعداد همه ی بازی هاش یه شکلن خدایی یه فیلم بازی کرده که واقعا با معنی باشه در ضمن کسی که از یکی دیگه انتقاد میکنه معنیش این نیست که بهش حسودی می کنه

    • شیوا

      من شخصا بهاره رهنما رو خیلی دوسش دارم خیلی مهربونه اما گلزار فقط قیافه داره من که ازش خوشم نمیاد

    • ایدا

      زیباترین بازیگر بهاره هست من خیلی دوستش دارم

    • زهرا

      کاش آدما مثل شما بودن خانم رهنما
      آدم ها فقط آدمن ولی آدم نیستن/
      هیـــچ کــــــس شبیه حرفهایـــش نـیـسـت.
      شما خیلی آروم هستین.
      دوستتون دارم

    • نـفــــــس

      این همه حسادت ولج ولجبازی با اقای گلزار بخاطر چیه؟؟؟
      من که سر در نمیارم

    • علی

      بابا ول کنین این حرفارو برین دنبال زندگیتون بازیگرایی مثل پرویز پرستویی و فاطمه معتمداریا رو ول کردین چسبیدین به این دوتا لوس

    • سیا

      این خانمها نمیتونن ببینن که یه مرد ازشون خوش قیافه تره به این گلزار بدبخت گیر دادن البته اینم بگم منم از گلزار خصوصا از بازیش بدم میاد.خانم رهنما هم لوس بازیاشو بزاره کنار بهتر میشه.............................

    • شهاب

      به قول داریوش ارجمند الان کسانی بازیگر شدن که یا دماغ سربالا دارن یا لبهای بوتاکس شده. کجان اون هنرمندایی که علی حاتمی تو شاهکارهاش ازشون استفاده می کرد . به نظر من سیرهنر سینمای ما رو به افول است . البته وضعیت کارگردانیمون به لطف آقایان کیارستمی-بیضایی - فرهادی و ... سطحشا حفظ کرده . تو بازیگرا هم هستن هنوز آدمایی مثل لیلا حاتمی - حیایی (از این شریفی نیا یه کم دوری می کرد )- شهاب حسینی - عرب نیا و .. که آبرو داری میکنن

    • هانيه

      منم اومدم يه عرض اندامي كرده باشم!!! xD

    • رویا

      ععجب

    • ناشناس

      در مورد انسانها انقدر بد داوری نکنید

    • مهدی

      شکی نیست که بخشی از هنر برای سرگرمیه و اینجاست که گلزار ها و تام کروز ها رو میشه در نظر گرفت اما جایی که صحبت از هنر بازیگریه من ترجیح میدم اسم داستین هافمن و خسرو شکیبایی رو ببرم نه تام کروز و محمد رضا گلزار

    • بنده خدا

      یاد بگیرید انتقاد درست کنید نه اینکه توهین کنید هرکی یه شخصیتی داره به خودتون توهین کنن ناراحت نمیشید؟؟؟؟؟

    • سوگی

      از قدیم گفتند دوست اونه که بگردونه دشمن اونه که بخندونه

    • سوگی

      رهنما بدون 7 قلم ارایش مثل روحی میمونه که وقتی میبینیش از شدت چاقیش فقط میخوای فرار کنی

    • سوگی

      اقا یا خانوم ناشناس که گفتی گلزار ازدواج کرده مگه ازدواج بازیگرا همیشگیه ؟بعدشم من یه کلاس ششمیم (12 ساله) که عاشق گلزار هستم حالا چون من نسبت به گلزار کوچیکم یا خودش ازدواج کرده نمیتونم عاشقش باشم؟ درضمن به خواطر این ازش خوشم میاد چون خیلی خیلی خیلی خوشتیبه مخصوصا اگر موهاش بلند باشه و تو بازیاش هم بهنظر من خیلی قشنگ کار میکنه مثل اتش بس که واقعا شاهکاره الانم تنها ارزوم اینکه یه دفعه از نزدیک ببینمش اینم یه حرف حسابی

    • سوگی

      مدیر سایت کامنت منو بذار.

    • سوگی

      بهاره با بارتی بازی اومده بازیگر شده و برای این حرفم هم دلیل دارم 1 اینکه مادرش شوهرش برادرشوهرش جاریش و چند تا فامیل دور و نزدیک داره که هم بازیگرند هم تو صدا و سیما کار میکنند و2 اینکه رهنما قبل از بازیگریش خخخخیییییییلللللللللللللللللیییییییی بولدار بوده و با کلی رشوه دادن تو فیلما بازی کرده
      اکه حرف منو قبول ندارین به تمام فیلمایی که بازی کرده و تمام کارکنان فیلم اللخصوص نویسنده و کارگردان دقت کنید تا ببینید با بارتی بازی بازیگر شده یا نه
      در ضمن اگر میگین حسودم لطفا دلیل هم بیارین

    • مليكا2

      من خودم عاشق بهاره جونم به حرفاي بعضيا هم كاري ندارم الگو من خانم رهنما ودهقان هست
      واگر هم كسي درموردشون ازروي حسادت چيزي بگن بي جواب نميمونن خانوم سوگند
      بازيگرا همشون محترمن
      درضمن شما اگر تو اين دوره زمونه پول نداشته باشي هیچی نميشي پس بهتره حرف بي خود نزنيد

    • ناشناس

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • زهرا

      گلزار نون لوس بازیش و صورتش میخوره خانم رهنما نون دلش و هنرش زنده باد رهنما

    • تارا

      من که فقط عاشق شهاب حسینینم به اینام کاری ندارم

    • hooomi

      اگر مصاحبه بهاره رهنما رو بخونید در مورد وطنش میگید صد رحمت به اون گلزار خز

    • shaniyan

      میدونم ربطی ندار ه ولی میگم هر چیزیو که بیش تر از همه می خوای 3بار تکرار کن بعد نوشته ی زیرو بخون بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولا قوة الا بالله العلی العظیم امین این پیامو به 9 نفر بفرست ارزوت بر اور ده می شه پاک کنی یا نفر ستی ممکنه براورده نشه الان ساعتو نگاه کن دقیقا نه دقیقه ی بعد یهاتفاقی می افته که خوشحالت می کنه خدا ببخشه که حرکه های دعارو نذاشتم

    • عرفان

      به خودش ربط داره

    • DIPLOMAT

      از پیامای مثبتی که این موج میزنه معلومه بهاره رهنما خودشو خونواده‌اش پیاما رو گذاشتن!!!!!! متاسفم واسه‌اش!!!!

    • سحر

      بابا همه بازیگرا عتیقه ن...

    • مهدی

      من عاشق رهنما هستم خیلی خوشگه
      ولی هرجی باشه گلزار هم بندهی خداست اون هم به اندازهی خودش خوبه هرکسی به اندازهی خودش زیبا و خوشگلی و حتی پول و حتی هیکل داره

    • محدثه

      آقای گلزار در حیطه ی خودشون هم معروف و کار بلدن الان شما با محبوبیت اونا چی کار دارین آخه ميدونين که محبوب چرا خودتونو بالا میگیریم و میگین آخه اونا محبوب شما اگه خودتون محبوبیت دوس دارین برین عین گلزار محبوب شین
      قضاوت نکیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج