۲۶۱۱۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاره چلسی: دوست دارم ببازیم!

یکی از بازیکنان تیم چلسی در صحبتی جنجالی که از طرف رسانه‌های معتبر پوشش یافت آرزوی شکست چلسی را زیر نظر مورینیو کرده است.

خبرگزاری ایسنا: یکی از بازیکنان تیم چلسی در صحبتی جنجالی که از طرف رسانه‌های معتبر پوشش یافت آرزوی شکست چلسی را زیر نظر مورینیو کرده است.

بحران در چلسی هفته به هفته بیشتر می‌شود و اخبار بدی راجع به این تیم لندنی به گوش می‌رسد. شاید وقتی مورینیو سال گذشته توانست تیمش را چند هفته زودتر قهرمان کند فکرش را نمی کرد به این وضعیت دچار شود. چلسی این فصل شش بازی از ۱۱ دیدار خود را با شکست پشت سر گذاشته که نشان دهنده عملکرد ضعیف این تیم است. مورینیو هیچ وقت این تعداد باخت را در لیگ نداشته است.

روزنامه سان انگلیس امروز خبری تعجب برانگیز را منتشر کرد که در رسانه‌های معتبر نظیر دیلی میل و حتی بی بی‌سی بازتاب داشته است. در این مصاحبه یکی از بازیکنان ترکیب ثابت چلسی که نمی‌خواسته نامش منتشر شود به انتقاد شدید از ژوزه مورینیو پرداخته و عنوان کرده است که مورینیو رابطه‌اش با یک سری از بازیکنان تیم که فصل گذشته ستاره بوده‌اند بد شده و در این فصل رابطه خیلی بدی در رختکن چلسی حکمفرماست.

این ستاره همچنین گفت که آرزو می کند چلسی با مورینیو آن قدر ببازد که این مربی برکنار شود. چرا که مورینیو رفتار خوبی را با او و چند بازیکن دیگر نداشته است.

گمانه‌زنی رسانه‌ها درباره اینکه چه بازیکنی این صحبت ها را به زبان آورده زیاد است ولی به نظر می‌رسد از بین هازارد، پدرو، فالکائو و یا فابرگاس که در بازی‌های اخیر نیمکت نشین بوده‌اند یکی چنین صحبتی را به زبان آورده است. چندی پیش نیز روزنامه میرر عنوان کرد بازیکنان چلسی از عمد شکست می‌خورند تا مربی‌شان برکنار شود.

چلسی باید چهارشنبه این هفته در لیگ قهرمانان دیناموکیف به میدان برود. دیداری که اهمیت زیادی برای مورینیو و هواداران چلسی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج