۲۶۱۱۲۸
۳ نظر
۵۰۴۰
۳ نظر
۵۰۴۰
پ

راز چربی‌سوزی جاستین بیبر

جاستین بیبر حاشیه‌ساز حالا روزهایش را با ورزش كردن می‌گذراند و برای عضله ساختن از رژیم غذایی سالم كمك می‌گیرد.

راز چربی‌سوزی جاستین بیبر
مجله زندگی ایده آل - بهاره اسلامی: اگر ستاره موسیقی غرب در سال‌های نوجوانی دهه شصتی‌ها انریکه یا جرج مایکل بود، نوجوانان امروز رویای نشستن روی صندلی كنسرت جاستین بیبر را در سرشان می‌پرورانند. اغلب ما جاستین را با آهنگ‌های دلنشین و البته حاشیه‌سازی‌هایش می‌شناسیم و شاید شمایی كه گاهی به‌خاطر كج‌خلقی‌هایش خیال طرفداری كردن از او را از سرتان بیرون می‌كنید، ندانید كه زندگی جاستین جوان، آنقدرها هم كه برخی رسانه‌ها می‌گویند ناسالم نیست.

گرچه جاستین گاهی با یك اشتباه خودش را به تیتر یك رسانه‌های زرد تبدیل می‌كند اما همان رسانه‌ها هیچ‌وقت به ما نگفته‌اند این خواننده جوان بیشتر ساعات روزش را با تمرین‌های ورزشی می‌گذراند و این روزها بیشتر از هر زمانی برای انتخاب و حفظ یك رژیم غذایی سالم تلاش می‌كند. اگر شما هم دوست دارید مثل جاستین ظاهری لاغر اما ورزشكاری برای خودتان درست كنید، رازهای سلامتش را در این صفحه بخوانید. ما به شما می‌گوییم هنرمند محبوب‌تان چه می‌خورد و چطور زندگی می‌كند.

راز چربی‌سوزی جاستین بیبر

جاستین آرنولد نمی‌شود

حتی اگر جاستین بیبر تمام عمرش را در باشگاه‌های ورزشی صرف كند به آرنولد بدل نمی‌شود. از نظر بدنی، بیبر یك اكتومورف به شمار می‌آید. اكتومورف‌ها حتی اگر قدبلند باشند، لاغرند و حجم چربی و عضله بدن‌شان كم است. این ویژگی به علاوه داشتن شانه‌ها و باسن كوچك باعث می‌شود كه اكتومورف‌ها قدرت و توان عضلانی پایینی داشته باشند و آسان‌تر آسیب ببینند.

بیبر هم از این قاعده مستثنا نیست. او لاغر است و با وجود رژیم غذایی خاص و ورزش‌هایی كه هر روز انجام می‌دهد، ظاهری ظریف دارد. به همین دلیل جاستین نمی‌تواند رژیم غذایی پركالری و سنگینی را كه بدنسازها برای عضله‌سازی می‌گیرند انتخاب كند و مجبور است برای خورد و خوراكش اصول خاص‌تری را مورد توجه قرار دهد.

بدون چربی اضافه. . .

جاستین با كمك مربی بدنسازی و رژیم‌درمانگرش، توانسته حجم چربی بدنش را تا یك‌رقمی شدن پایین بیاورد و با عضلانی‌تر كردن بدنش تا آنجا كه برای یك اكتومورف مقدور است، هیكل سالم و ورزشكاری برای خود بسازد. می‌خواهید راز خوش‌تیپی او را بدانید و به یك جاستین بیبر تبدیل شوید؟ نیازی نیست صبح تا شب روی تردمیل بدوید و وزنه‌های سنگین‌ بردارید. از سال ۲۰۱۳ تا امروز، جاستین هر روز چهاروعده

۴۰ دقیقه‌ای ورزش می‌كند. انتخاب چنین شیوه‌ای برای اكتومورفی مثل بیبر كه بدنی ظریف دارند، منطقی است چراكه بدن اكتومورف‌ها زیر تمرین‌های سنگین بدنسازی تاب نمی‌آورد. پس اگر شما هم یكی از آنها هستید و ایده‌آل زیبایی اندام از نظرتان جاستین است، بیهوده همه روزتان را به ورزش‌های سنگینی كه می‌توانند شما را از پا دربیاورند، اختصاص ندهید.

بپر تا بیبر شی

حركات ورزشی كه او در وعده‌های ۴۰ دقیقه‌ای‌اش انجام می‌دهد، پیچیده و سنگین نیست. راز زیبایی اندام بیبر این است كه در تمرین‌های ورزشی‌اش، حركاتی را انتخاب می‌كند كه همزمان اعضای مختلف بدنش را درگیر می‌كنند. او برای هر قسمت از بدنش، سه تمرین را انجام می‌دهد و این تمرین‌ها را در چهار نوبت انجام می‌دهد؛ یعنی برای هر گروه عضلانی ۱۲بار تمرین انجام می‌دهد و با همین تكرار حركات، تاثیر آنها را بیشتر می‌كند.

ورزش‌های مورد علاقه بیبر، پلایومتریك (نوعی از تمرین‌های ورزشی بر پایه حركات سرعتی، قدرتی و بهبود عملكرد سامانه عصبی- عضلانی است كه برای افزایش كارایی در یك رشته ورزشی خاص انجام می‌شود) و ورزش‌های پرشی است.

راز چربی‌سوزی جاستین بیبر

راز چربی‌سوزی جاستین بیبر

گرچه تمرین‌های كوتاه اما مستمر ورزشی این هنرمند به سوختن چربی‌های مازاد بدنش كمك می‌كند اما بیبر در رژیم غذایی‌اش هم اصولی را رعایت می‌كند كه به فرآیند چربی‌سوزی كمك بیشتری كنند. نوشیدن آب و چای سبز فراوان چیزی است كه بیبر آن را به جزئی ثابت از زندگی‌اش تبدیل كرده است.

چای سبز، یك چربی‌سوز طبیعی است و سرشار از آنتی‌اكسیدان‌هایی است كه می‌تواند سلامت او را تضمین كنند. گذشته از این، در این نوشیدنی میزان زیادی كافئین خوب گنجانده شده كه انرژی بیبر برای انجام فعالیت‌هایش را بیشتر می‌كند. او به برنامه غذایی روزانه‌اش مقداری پروتئین هم اضافه می‌كند تا مطمئن شود عضلاتش همه چیزهایی كه برای رشد نیاز دارند را در اختیار گرفته‌اند.

زندگی با میان‌وعده‌ها

اگر شما هم مثل جاستین بیبر یك اكتومورف باشید، عضله ساختن برای‌تان كار آسانی نخواهد بود. اكتومورف‌ها به‌راحتی نمی‌توانند وزن‌شان را بالا ببرند به همین دلیل بیبر حواسش هست كه با تغذیه مناسب، انرژی بیشتری دریافت كرده و همه‌چیز را برای بالا رفتن وزنش فراهم كند.

جاستین بیبر رژیم غذایی سالمی دارد اما به‌خاطر اینكه برای انجام ورزش‌ها، تمرین‌ها و پرورش عضلاتش كالری لازم را دریافت كند، هر روز بین چهار تا شش وعده غذا می‌خورد و اگر روز پركار و پرجنب و جوشی داشته باشد، تعداد این وعده‌ها را بیشتر هم می‌كند.

او نظم غذایی‌اش را حفظ می‌كند و برای آسان شدن هضم غذا، سراغ وعده‌های كوچك با تعداد بیشتر می‌رود. همین افزایش تعداد وعده‌های غذایی به جای بالا بردن حجم غذا در یك وعده، باعث می‌شود بیبر در عضله‌سازی موفق‌تر از همتایانش شود و تاثیر انجام حركات ورزشی روی بدن و عضلاتش چندبرابر بیشتر دیده شود.

بازوسازی بی‌پودر و مكمل

بیشترین ابزاری كه در ورزش‌های بیبر به او كمك می‌كند‌، دمبل است. برای قوی كردن عضلات كمرش بیبر سراغ دمبل زدن به شیوه‌های مختلف می‌رود اما در میان همه تمرین‌هایی كه انجام می‌دهد، آن دسته از حركات را كه مربوط به سینه و بازو است بیشتر از همه حركات دوست دارد و به عضله‌سازی در این دو قسمت بدن بیشتر اهمیت می‌دهد.

تمرینات مربوط به سینه، مورد علاقه جاستین بیبر است. پرس سینه، هالتر، پرس شانه و دمبل از تمریناتی است كه او برای تقویت این ناحیه انجام می‌دهد.
تقویت عضلات بازو هم كاری است كه بیبر به آن علاقه دارد و روزی را كه قرار است روی تمرین‌های بازو كار كند «روز سرگرم‌كننده» می‌نامد. او با دمبل و كمك گرفتن از میز پرس، سعی می‌كند این عضله‌ها را تقویت كند.

راز چربی‌سوزی جاستین بیبر

سلام شب‌های بی‌هله‌هوله

بیبر كه تا چند سال پیش حاشیه‌ساز بود، این روزها برای انتخاب سبك زندگی سالم‌تری تلاش می‌كند. او نوشیدنی‌های ناسالم را كنار گذاشته، زیاد سراغ فست‌فود نمی‌رود و كلیپ‌هایی كه از علاقه‌مند شدنش به آشپزی خبر می‌دهد را در فضای مجازی منتشر می‌كند. جاستین بیبر آشپز اختصاصی خودش است. او خوب می‌داند برای سالم و آراسته ماندن چه چیزهایی را باید از برنامه پخت و پزش حذف كرده و چه مواد غذایی را باید به رژیم هر روزه‌اش وارد كند.

در تغذیه جاستین بیبر خبری از هله و‌هوله‌خواری آخر شب نیست و شاید به همین دلیل است كه می‌تواند از همه كارهایی كه در طول روز برای داشتن تناسب اندام انجام داده بهترین نتیجه را بگیرد. او اگر در انتهای شب هوس خوردن چیزی را كند، ترجیح می‌دهد گرسنگی و میلش به خوراكی خوردن را با مصرف پروتئین از بین ببرد.

بیبر عاشق پنیر كبابی است و در سال‌های گذشته هم یك استیك گوشت‌خور حرفه‌ای بوده اما این روزها سعی می‌كند وگان (گیاهخواران لبنیات خور) باشد و دور گوشت را خط بكشد و استیك‌هایی كه با سبزیجات درست شده‌اند را جانشین گوشت كند؛ البته غلات كامل و سبوس‌دار هم جزئی جدانشدنی از برنامه غذایی جاستین بیبر هستند كه به او در عضله‌سازی بیشتر كمك می‌كنند.

جاستین سبز می‌شود

علاقه جاستین بیبر به گیاهخواری یا بهتر بگوییم كم كردن سهم پروتئین‌های حیوانی و افزایش میزان غذاهای گیاهی در رژیمش، تنها در وعده‌های غذایی‌اش خود را نشان نمی‌دهد. او عاشق نوشیدنی‌های سبز است و حتی اغلب وقتی در خانه است هم آنها را سفارش می‌دهد و روزی نیست كه بدون نوشیدن آنها برای جاستین بیبر شب شود؛ البته او همیشه عاشق این نوشیدنی‌ها نبوده و اوایل تنها برای حفظ سلامتش سراغ آنها رفته است اما این روزها طعم نوشیدنی‌ها و اسموتی‌های سبز یكی از طعم‌های مورد علاقه جاستین بیبر است. بیبر میوه‌ها را هم از رژیم روزانه‌اش حذف نمی‌كند؛ البته او با مصرف آبمیوه میانه‌ای ندارد و ترجیح می‌دهد میوه‌های تازه را به جای عصاره‌شان مصرف كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AliRezA

      آباریکَلّا جاستین

    • مهسا

      اه تو دیگه عصابمو خورد میکنی بااون بااریکّلا گفتنت

    • الینا

      جاستین کراش منه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج