۲۶۱۶۷۰
۲ نظر
۵۰۵۶
۲ نظر
۵۰۵۶
پ

پیشنهادهای غیراخلاقی که به هالیوودی ها دادند

در گزارش ویژه به سراغ بازیگران زن هالیوودی رفته ایم که در مصاحبه هایی اعلام کرده اند در آغاز دوران فعالیتشان به عنوان بازیگر، پیشنهادات غیراخلاقی به آنها داده شده بود تا پس از انجام آن نقش های مهمتری در اختیارشان قرار بگیرد. بیایید نگاهی به این لیست بیندازیم.

وب سایت مووی مگ - میثم کریمی: به تازگی صدف طاهریان در مصاحبه ای عنوان کرده که برخی از سینماگران ایرانی به او پیشنهاد رابطه به منظور ارتقاء جایگاه بازیگری اش داده اند.

پس از این اظهار نظر فقیه سلطانی نیز گفته های صدف طاهریان را تایید کرد تا بار دیگر بحث اتفاقات پشت صحنه سینمای ایران بر سر زبانها بیفتد.

به این بهانه، اینبار در گزارش ویژه به سراغ بازیگران زن هالیوودی رفته ایم که در مصاحبه هایی اعلام کرده اند در آغاز دوران فعالیتشان به عنوان بازیگر، پیشنهادات غیراخلاقی به آنها داده شده بود تا پس از انجام آن نقش های مهمتری در اختیارشان قرار بگیرد. بیایید نگاهی به این لیست بیندازیم:

مگان فاکس (Megan Fox ) : بازیگر سری فیلمهای « ترنسفورمرز » در سال ۲۰۰۹ در مصاحبه ای با British GQ گفته که موارد پیشنهادات غیر اخلاقی زیادی را دریافت کرده است.

فاکس گفت : « این خیلی ناراحت کننده هست. بعضی از این افراد بسیار مشهور هستند و تو پیش خودت فکر میکنی که خیلی جالب هست که بتونی با اونها صحبت کنی و ملاقاتشون کنی.

اما این باورکردنی نیست که زمانیکه نزد آنها می روید متوجه می شوید که این افراد اصلا نمی خواستند شما رو ملاقات کنند بلکه خواسته های دیگری دارند! فاکس این اظهار نظر را درباره کارگردان های مشهور هالیوود مطرح کرده بود.

پیشنهادهای غیراخلاقی که به هالیوودی ها دادند


لیزا رینا (Lisa Rinna ) : وی در مصاحبه ای که در سال 2010 با سایت Popeater انجام داد، اعلام کرد که به او پیشنهاد رابطه در ازای یک نقش خوب در سریال داده شده است.

رینا گفته که در سن 24 سالگی یک نقش بسیار موفق تلویزیونی را تنها به این خاطر از دست داده که به پیشنهاد رابطه تهیه کننده پاسخ منفی داده است.

وی همچنین اعلام کرد که در سالهای بعد مجددا این تهیه کننده را ملاقات کرده و به او گفته : « من همه آدمهای این شهر را می شناسم و چنانچه بشنوم دوباره قصد انجام کاری رو داری که یک زمانی می خواستی با من انجام بدی، آبرویت را می برم و چهره کثیفت رو عمومی میکنم! »

پیشنهادهای غیراخلاقی که به هالیوودی ها دادند


جوآن کالینز (Joan Collins ) : در دهه ی 60 میلادی جوآن کالینز برای بازی در نقش کلئوپاترا تست بازیگری داد و به او اعلام شد که گزینه اصلی برای گرفتن این نقش می باشد به شرط اینکه با رئیس استودیو رابطه ای داشته باشد! کالینز گفته که وی از این اقدام سرباز زده و به این ترتیب نقش به الیزابت تیلور رسیده است.

پیشنهادهای غیراخلاقی که به هالیوودی ها دادند


جنی مک کارتی (Jenny McCarthy) : وی در سال 1998 در مصاحبه ای ای با Movieline جزئیات کاملی از تجربه خود از بی اخلاقی در پشت صحنه را مطرح کرد. وی اعلام کرده که برای گذراندن تست بازیگری به دفتر استیون سیگال رفته بود و او آخرین نفری بود که باید تست بازیگری می داد.وی گفته : « به دفتر وارد شدم و سیگال از من خواست تا لباسم را از تنم خارج کنم زیرا نقشم در این فیلم نیز چنین لحظه ای دارد و او باید بتواند من را در این وضعیت ببیند!

جنی گفته که پس از این اتفاق با گریه این محل را ترک کرده است. با اینحال البته استیون سیگال تمام ادعاهای جنی مک کارتی را رد کرده است.

پیشنهادهای غیراخلاقی که به هالیوودی ها دادند


رایان فیلیپ (Ryan Phillippe) : پیشنهادات غیراخلاقی در پشت صحنه همیشه برای زنان نبوده و گاهی مردان هم قربانی این معضل شده اند.

رایان فیلیپ در سال 2010 در جریان یک مصاحبه بصورت سربسته اعلام کرد که خودش نیز تجربه ای مشابه آنچه که معمولا برای زنان در پشت صحنه رخ می دهد را تجربه کرده است اما از ارائه جزئیات درباره این رخداد خودداری کرد و تنها با کسانی که چنین اتفاقی برایشان رخ داده ابراز همدردی نمود.

پیشنهادهای غیراخلاقی که به هالیوودی ها دادند


تندی نیوتن (Thandie Newton ) : بازیگر فیلمهای « ماموریت غیرممکن » و « افسانه رایدیک » در سال 2013 در مصاحبه با سی ان ان فاش کرد زمانیکه نوجوان بوده، یک کارگردان از او خواسته تا بر روی صندلی بنشیند و حالت های مختلفی که مد نظر اوست را اجرا کند اما پس از مدتی متوجه شده که قصد او نه برای گرفتن تست بازیگری بلکه برای مقاصد غیراخلاقی بوده چراکه این کارگردان خواسته هایی را مطرح می کرد که معمولا بیماران جنسی درباره آن صحبت می کنند!

پیشنهادهای غیراخلاقی که به هالیوودی ها دادند


گویینت پالترو ( Gwyneth Paltrow ) : برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای فیلم « شکسپیر عاشق » در مصاحبه ای با مجله Elle در سال 2010 فاش کرد که او نیز تجربه تلخی از ارائه پیشنهادات غیراخلاقی در پشت صحنه دریافت کرده است.

پالترو اعلام کرد که یکی از اهالی پشت صحنه به وی پیشنهاد رابطه در ازای پیشرفت کاری داده و گویینت هم که شوک زده شده بود به سرعت آن محل را ترک کرده است.

پیشنهادهای غیراخلاقی که به هالیوودی ها دادند


شارلیز ترون (Charlize Theron ) : برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای فیلم « هیولا » نیز از جمله افرادی است که اعلام کرده تجربه ارائه پیشنهادات غیراخلاقی را داشته است.

ترون در سال 2009 در یک مصاحبه گفته در سن 19 سالگی زمانی که به تازگی از آفریقای جنوبی به هالیوود آمده بود، برای تست بازیگری در شب یک روز تعطیل، به خانه تهیه کننده ای رفته تا از او تست بازیگری گرفته شود!

ترون می گوید : « من پیش خودم احساس کردم که شاید در لس آنجلس این مسئله عادی هست! اما زمانی که به آنجا رفتم از من خواسته شد تا نوشیدنی الکلی مصرف کنم اما من گفتم : دختره رو عوضی گرفتی داداش! »

پیشنهادهای غیراخلاقی که به هالیوودی ها دادند


هلن میرن (Helen Mirren ) : هلن میرن در سال 2007 در یک برنامه تاک شوی انگلیسی گفت که تجربه سوء استفاده از وی در پشت صحنه توسط مایکل وینر را گذرانده است. وی عنوان کرد که وینر از او خواسته بود تا برای او بدن نمایی انجام دهد.

با اینحال وینر در پاسخ به این اظهار نظر در مصاحبه با گاردین آن را کاملا تکذیب کرد. وینر گفت : « هلن میرن بسیار محترم و بازیگر بزرگی است و منم یکی از طرفداران سرسختش هستم اما باید بگم که حافظه او خیلی خوب کار نمی کند و من هم هرگز از او سوء استفاده ای نکردم »

پیشنهادهای غیراخلاقی که به هالیوودی ها دادند


ترزا راسل (Theresa Russell ) : راسل نیز در سالهای گذشته در مصاحبه های متعدد گفته زمانی که در حال نقش آفرینی در نخستین فصل از سریال « The Last Tycoon » بوده، چندین بار از طرف تهیه کننده مشهور هالیوودی، سم سپیگل ، پیشنهاد رابطه غیراخلاقی دریافت کرده است.

پیشنهادهای غیراخلاقی که به هالیوودی ها دادند


ریتا مورنو (Rita Moreno ) : خواننده و بازیگر مشهور امریکایی در سال 2015 طی یک مصاحبه فاش کرد که سالها پیش، یکی از اعضای ارشد کمپانی 20th Century Fox به نام بادی اَدلر، بارها با او تماس می گرفته و از او درخواست رابطه ای غیراخلاقی می کرده است. مورنو گفته که هرگز به این پیشنهادات پاسخ مثبت نداده است.

پیشنهادهای غیراخلاقی که به هالیوودی ها دادند


مرلین مونرو (Marilyn Monroe ) : مرلین مونرو در طول دوران زندگی اش تجربیات فراوانی در ارتباط با دریافت پیشنهاد رابطه از طرف افراد پشت صحنه داشت اما برخلاف بسیاری از هنرمندان زن، خیلی برخوردی با این مسئله انجام نمی داد.

باربارا لیمینگ در کتاب بیوگرافی مرلین مونرو می گوید : « زمانی که مرلین در یک آخر هفته نزد هاوارد هاوکس رفت این کارگردان پس از دیدن او گفت که هیچ نکته ویژه ای در بازی او ندیده و حتی به او گفته که شبیه احمق ها به نظر می رسد! هاوکس حتی رغبتی به سوء استفاده از مرلین نداشت! »

پیشنهادهای غیراخلاقی که به هالیوودی ها دادند

با اینحال مرلین مونرو در سالهای بعد در اظهار نظرهای مختلفی که انجام داد، صراحتا از انکار پیشنهاداتی که در پشت صحنه به او می شد خودداری می کرد.

به نظر می رسد که زندگی تلخ مرلین مونرو در سالهای قبل از ورودش به سینما که طی آن بارها مورد سوء استفاده قرار گرفته بود، باعث بی اهمیت شدن این موضوع برایش گردیده بود. مونرو جمله بسیار مشهوری هم در این زمینه دارد که در این مقاله قابلیت انتشار ندارد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط هالیوودیا اینطوری نیستن...... تو ایران خودمون هم هست

    • بدون نام

      چطوره که پشت صحنه اشکال داره تو فیلم اشکال نداره؟!!!!! البته اونورو میگما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج