جاباما
۲۶۱۷۱۶
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

دکوری های چوبی برای تزئین منزل

چوب ها جذاب ترین مواد و مصالحی هستند که می توان از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد، آن ها حس خوب طراوت و نشاط طبیعت را مهمان دکوراسیون خانه ها می کنند و وجودشان به فضای داخلی خانه گرما و جذابیت خاصی می بخشند.

دکوری های چوبی برای تزئین منزل





وب سایت چیدانه: چوب ها جذاب ترین مواد و مصالحی هستند که می توان از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد، آن ها حس خوب طراوت و نشاط طبیعت را مهمان دکوراسیون خانه ها می کنند و وجودشان به فضای داخلی خانه گرما و جذابیت خاصی می بخشند.

۷ دکوری چوبی برای تزئین دکوراسیون منزل

دکوری های چوبی برای تزئین منزل

چوب ها را می توان به انواع و اقسام شکل های مختلف در خانه استفاده کرد، می توان آن ها را در قامت کفپوش هایی زیبا در کف خانه نشاند، یا می توان به آن ها ظاهری شبیه مبل های راحتی داد و آن ها را به عنوان مبلمان استفاده کرد، یا نه می توان آن ها را به صورت لوازم و وسایل دکوری در همه جای خانه استفاده کرد. چیدانه امروز می خواهد تعدادی لوازم دکوری به شما نشان دهد که یا از چوب ساخته شده اند یا از مشتقات آ ن.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


با این راهکارهای ضد حساسیت در منزل یک نفس راحت بکشید!

فصل هایی مانند پاییز و بهار در کنار همه ی زیبایی های افسون کننده شان، برای برخی از افراد چندان خوشایند نیستند. چون می دانند با رسیدن این فصل ها، عطسه ها، آبریزش ها و خارش های آزاردهنده ی گلو نیز فرا می رسند. بله، درست حدس زدید! منظورم دردسر بزرگ آلرژی و حساسیت است. اما این را نیز می دانیم هیچ چیز غیر ممکن نیست، جز غیرممکن. پس این دردسر هم راه حل هایی دارد.

دکوری های چوبی برای تزئین منزل

شما می توانید با یک برنامه ی مداوم منزل تان را از موادی که باعث ایجاد حساسیت می شوند، گرد و خاک و قارچ ها پاک کنید. تمیز کردن ریخت و پاش، مکان یابی نواحی مسئله دار و استفاده از مواد مشخص می تواند خانه ی شما را از گرده ها و مواد حساسیت زا حفظ کند. با خواندن این مطلب شما با بهترین روش های زدودن مواد حساسیت زا از تک تک اتاق های خانه تان آشنا می شوید. با چیدانه همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


جواهرفروشی گلستان، طراحی داخلی ساده و مدرن در زعفرانیه

طراحی های داخلی خاص همواره مورد های پر چالشی در معماری فضاهای داخلی محسوب می شوند، چالش هایی که اگر به خوبی در آن دقت کنیم به راه حل های ساده و در عین حال شگفت انگیز و خارق العاده خواهیم رسید.

دکوری های چوبی برای تزئین منزل

طراحی داخلی جواهر فروشی گلستان از دفتر معماری کارناکو یکی از همان طرح های چالش برانگیز و خاص است که توانسته رتبه دوم گروه تجاری هشتمین جایزه معماری داخلی ایران (۱۳۹۴) از آن خود کند، با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار این طراحی بی نظیر سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


موکت و تاثیر شگفت انگیز آن در دکوراسیون داخلی!

گذاشتن پا روی سرامیک های سرد، آن هم در یک صبح سرد بارانی، شاید بدترین تجربه ای باشد که می توان داشت، خب پوشیدن دمپایی شاید یک راهکار عملی خوب به نظر برسد، اما اگر مثل من ترجیح می دهید تا بافت های مختلف را حس کنید، مسلما به دنبال یک راه حل دیگر خواهید گشت، آن هم یک راه حل کاربردی.

دکوری های چوبی برای تزئین منزل

خب به نظرم رسید که چرا از موکت ها در سرتاسر خانه استفاده نکنیم؟ وقتی این موضوع را با مادرم در میان گذاشتم به من گفت با چند دلیل خوب من رو قانع کن تا کل خانه را موکت کنیم، به همین دلیل من هم تصمیم گرفتم تا دلایلم را در قالب یک مطلب در چیدانه ارائه کنم، اگر شما هم احتیاج به قانع شدن برای استفاده از موکت ها در دکوراسیون داخلی خانه تان دارید، پیشنهاد می کنم خواندن این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید و با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۸ ایده برای داشتن رو مبلی گرم با پتو!

پنجره را نبند... بگذار باد پاییز را با خودش بیاورد... عجب هوای خوشی است... سرد و دل چسب.... جان می دهد برای یک عصر دوست داشتنی... یک فنجان چای گرم... شاید هم یک لیوان شیر که گرم کرده ای با عسل... یک مبل راحتی.... و آن کتاب تازه که به امانت گرفته ای... و یک پتوی پشمی نرم، خوش آب و رنگ که گوشه ی مبل جا خوش کرده است... عجب خاصیتی دارد این پاییز.... سراسر لذت است و بس!

دکوری های چوبی برای تزئین منزل

امروز در چیدانه، به سراغ یکی از آن جزییات دل انگیز عصر پاییزی خواهیم رفت ، پتوی روی مبلی! با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج