۲۶۱۸۸
۲ نظر
۵۰۱۸
۲ نظر
۵۰۱۸
پ

سیگار کشیدن، خوردن و آشامیدن جریمه دارد

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با هشدار به رانندگان متخلف از آغاز طرح ويژه برخورد با استعمال دخانيات، خوردن و آشاميدن و پرتاب كردن هرگونه ضايعات از داخل خودرو از امروز خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با هشدار به رانندگان متخلف از آغاز طرح ويژه برخورد با استعمال دخانيات، خوردن و آشاميدن و پرتاب كردن هرگونه ضايعات از داخل خودرو از امروز خبر داد.

سردار حسين رحيمي با اشاره به ماده ۱۸۰ قانون آيين‌نامه راهنمايي و رانندگي گفت: بر اين اساس رانندگان حق ندارند ضمن رانندگي، دخانيات استعمال كنند يا خوراكي يا آ‌شاميدني ميل كنند و استفاده از هرگونه وسايل و تجهيزات مانند تلفن همراه كه موجب انحراف ذهني و رفتاري راننده شود، ممنوع است.

وي عدم مشاهده به موقع خطر، عدم امكان عكس‌العمل به موقع و فوري از سوي راننده‌، افزايش احتمال تصادفات، حواس‌‌پرتي راننده، آلودگي محيط زيست و بدآموزي براي فرزندان را از جمله پيامدهاي عدم رعايت اين بند از قانون عنوان و تصريح كرد: متاسفانه موضوع خوردن و آشاميدن، سيگار كشيدن و پرتاب كردن زباله و اشيا حين رانندگي براي برخي رانندگان به عادت تبديل شده است.

رييس پليس راهور تهران با اشاره به بررسي‌هاي پليس راهنمايي و رانندگي در اين خصوص گفت: بر اين اساس طرح ويژه برخورد با استعمال دخانيات، خوردن و آشاميدن و پرتاب كردن هرگونه ضايعات از داخل خودرو از روز شنبه (امروز) در سطح پايتخت به‌طور جدي اجرا مي‌شود.

رييس پليس راهور تهران با اشاره به اينكه عدم توجه به جلو با ۲۷ درصد، عدم رعايت حق تقدم ۱۷ درصد و تغيير مسير ناگهاني با ۱۰ درصد مهم‌ترين علل وقوع تصادفات در تهران است افزود: به اين‌ ترتيب بايد گفت توجه نكردن به جلو بيشترين علت تامه تصادفات بوده كه مهم‌ترين عوامل آن، صحبت با تلفن همراه، استعمال دخانيات، خوردن و آشاميدن و... بوده است و بر اين اساس از چندي پيش برخورد با استفاده‌كنندگان از تلفن همراه و ارسال‌كنندگان پيامك حين رانندگي آغاز شده است كه از روز شنبه (امروز) نيز برخورد با استعمال دخانيات، خوردن و آشاميدن و پرتاب كردن هرگونه ضايعات از داخل خودرو در دستور كار ماموران پليس راهور پايتخت قرار مي‌گيرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میهن دوست

      کسی که قوانین راهنمایی و رانندگی را نادیده بگیرد در اصل جان خود را نادیده گرفته است

    • شکیبا

      دستشون درد نکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج