جاباما
۲۶۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سلطه‌گري‌هاي مرد هوسران با فيلم‌هاي سياه

مرد هوسران با تصويربرداري از اقدامات سياه خود دختران فريب خورده را تحت سلطه خود قرار مي‌داد.

مرد هوسران با تصويربرداري از اقدامات سياه خود دختران فريب خورده را تحت سلطه خود قرار مي‌داد.


اين مرد با ادعاي اينكه همسرش را طلاق داده است نزد بستگان دختران جوان به خواستگاري مي‌رفت. ۳۰ فروردين ماه سال جاري دختر جواني به دادسراي شهرري رفت و پرده از اقدامات سياه خواستگار فريبكار برداشت. اين دختر به داديار شعبه ۶ شهرري گفت: ۳ سال پيش با «جواد» آشنا شدم، اين دوستي ادامه داشت تا اينكه از يكديگر جدا شديم و من با مرد ديگري ازدواج كردم و اين دوستي كودكانه به پايان رسيد.

۲سال از جواد خبر نداشتم تا اينكه بخاطر مشكلات خانوادگي از شوهرم جدا شدم. وقتي جواد از اين ماجرا باخبر شد با من تماس گرفت و گفت وي نيز مي‌خواهد از همسرش جدا شود و در حال انجام كارهاي دادگاه است. روزهاي نخست به تلفن‌ها و پيامك‌هايش پاسخ نمي‌دادم، ولي جواد با به يادآوردن خاطرات روزهاي دوران نوجواني‌مان دوباره اعتمادم را جلب كرد.

او را دوست داشتم و در سرم از وي يك بت ساخته بودم. جواد در جمع دوستان و آشنايان مرا به عنوان همسرش معرفي مي‌كرد و چندين‌بار براي خواستگاري نزد خانواده و بستگانم رفت. تصور مي‌كردم وي مرد روياهايم است. يك روز به بهانه گردش مرا به خانه‌اش برد و با تهديد دست و پايم را بست و از شكنجه‌هاي سياه عكس و فيلم تهيه كرد. خيلي گريه كردم، به پايش افتادم و التماسش كردم‌ ولي گوشش به اين حرف‌ها بدهكار نبود. هر روز تهديدم مي‌كرد اگر تسليم خواسته‌هاي وي نشوم فيلم‌ها و عكس‌ها را منتشر خواهد كرد.

جواد پسر شروري بود و با دختران زيادي ارتباط داشت ولي هرگز تصور نمي‌كردم همه اينها نقشه باشد تا مرا اسير و مطيع خود كند. نمي‌خواستم در اين شرايط باشم به همين خاطر تصميم گرفتم شكايت كنم. با ادعاهاي اين دختر در حالي كه تحقيقات براي افشاي زواياي پنهان پرونده ادامه داشت، چند شكايت مشابه پيش روي رييس شعبه ۶ دادياري دادسراي شهرري قرار گرفت. تحقيقات نشان مي‌داد پسر شرور با وجود داشتن همسر و بچه‌ يك ساله، دختران را فريب مي‌داده و به بهانه ازدواج آنان را با تهديد تحت نيت شيطاني خود قرار مي‌داده و از اين صحنه‌هاي سياه فيلمبرداري مي‌كرده است.

با اين سرنخ وقتي پسر جوان پيش روي داديار پرونده قرار گرفت، گفت: من هيچ‌وقت با اين دختران ارتباط نداشتم، آنها در زندگي من رخنه كرده بودند و مي‌خواستند من و همسرم را از يكديگر جدا كنند، ادعاهاي آنان واهي است چون جوان خوش‌تيپي بودم دوست داشتند با من دوست باشند، هرگز آنان را به خانه‌ام نبردم و فيلمي تهيه نكردم، تنها چند‌بار كه با يكديگر به فرحزاد رفته بوديم خودشان عكس و فيلم گرفتند. جواد در ادامه افزود: من در يك كارگاه ريخته‌گري كار مي‌كنم، از وقتي كه اين دختران در زندگي من پا گذاشتند، ارتباطم با همسرم كمرنگ شد تا جايي كه وي خانه را ترك كرد و به شهرستان رفت. من هيچ‌وقت آنان را تهديد نكردم، سال گذشته نيز بخاطر ادعاهاي اين دختران زندگي‌ام به هم ‌ريخت و به زندان افتادم. با ادعاهاي اين پسر جوان، داديار درپرونده متهم را براي فاش شدن ديگر جزييات پرونده راهي زندان كرد.

منبع: تابناک
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج