جاباما
۲۶۲۱۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زولا: آرزویم هدایت تیم چلسی است

سرمربی دژاگه و اسطوره سابق آبی‌های لندن در مصاحبه‌ای اظهار داشت آرزوی هدایت تیم چلسی را دارد.

خبرگزاری فارس: جیان‌فرانکو زولا ستاره سابق چلسی که اکنون مربی تیم العربی قطر است در مصاحبه‌اش اظهار داشت که آرزویش هدایت تیم سابقش است.

تیم العربی قطر که در این فصل اشکان دژاگه هافبک توانمند کشورمان را در اختیار دارد با زولا نتایج خوبی را گرفته و اکنون با گذشت ۷ هفته از لیگ ستارگان با ۱۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

مهاجم ایتالیایی که از سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۳ برای آبی‌های لندن بازی کرده است، در این مدت ۲۲۹ بازی به میدان رفته و توانسته ۵۹ گل رای تیمش به ثمر برساند، در مصاحبه‌اش گفت: آرزویم این است که روزی هدایت تیم چلسی را به دست بگیرم البته این را هم می‌دانم که در پیشه مربی‌گری باید پیشرفت کنم تا بتوانم این وظیفه را بر عهده بگیرم. حضور من در تیم العربی قطر به این آرزو جامه عمل خواهد پوشاند تا بتوانم خودم را نشان دهم.

سرمربی دژاگه در این وضعیت بحرانی که چلسی به همراه آقای خاص دارد از مورینیو حمایت کرد و گفت: مورینیو بدون شک توانایی بازگرداندن تیم چلسی به شرایط آرمانی را دارد. تنها ۱۱ هفته از لیگ جزیره گذشته و ۱۴ امتیاز با منچستر سیتی صدرنشین فاصله دارد که قابل جبران است.

سرمربی سابق وست‌هام در این رابطه افزود: تیم چلسی توانایی بازگشت را دارد زیرا می‌تواند امشب مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا خودش را نشان دهد تا از بحران خارج شود و در دو دیدار آینده در لیگ بتواند پیروز میدان باشد دیگر این بحران به پایان خواهد رسید. البته در این نتایج ضعیف تنها مورینیو مقصر نیست بلکه به نظرم دو مهاجم کلیدی این تیم هازارد و کاستا افت شدیدی داشتند و خط دفاعی هم مانند گذشته خوب عمل نمی‌کنند این‌ها دست به دست هم دادند تا این وضعیت برای چلسی درست شود.

زولا که از زمان برعهده گرفتن هدایت تیم العربی نشاط و شادابی را به سکوهای هواداران بازگرداننده است و آرزوی قهرمانی در لیگ ستارگان را بعد از ۱۹۹۷ دوباره نزد هواداران زنده کرده است، وی در این رابطه گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم تا تیمم به بهترین شکل ممکن عمل کند و نتایج رضایت‌بخشی را کسب کند.آغاز فصل را خوب شروع کردیم و مطمئن باشید در آینده وضعیت تیم بهتر هم خواهد شد.

ستاره سابق چلسی که سابقه هم‌بازی شدن با مارادونا اسطوره آرژانتینی را در تیم ناپولی را داشته است و توانسته به همراه او قهرمان سری‌آ ایتالیا در سال ۱۹۸۹-۱۹۹۰ شود درباره همبازی سابق گفت: به نظرم مقایسه مارادونا و مسی درست نیست زیرا هر دو آنها استثنایی هستند و به دو عصر مختلف متعلق هستند. من فوتبال را با نگاه کردن به بازی‌های مارادونا آموختم او معلم من است. مارادونا در زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد به همین خاطر نمی‌توان او را با مسی مقایسه کرد. مسی در شرایط بسیار خوب رشد کرد و در آنجا بازی می‌کند. اکنون سبک بازی فوتبال فرق کرده است و بازی‌ها دسته جمعی شده است و هر مدافعی به یک بازیکن تمرکز دارد. به نظر من اگر مارادونا اکنون بازی می‌کرد می‌توانست گل‌های بیشتری را به ثمر برساند.

زولا در پایان از شرایط قطر برای میزبانی جام‌جانی ۲۰۲۲ گفت: به نظرم جام‌جهانی در قطر یک جام‌جهانی منحصر به فرد خواهد بود. من هر روز در قطر پیشرفت‌هایی در این زمینه می‌بینم که زبان از گفتنش قاصر است. مردم اینجا شوق عجیبی به فوتبال دارند. به نظرم در چند سال آینده یک نسل خوب از فوتبالیست‌ها در اینجا ظهور می‌کند. و معتقد هستم در ۴ یا ۵ سال آینده کشور قطر به یک مکان استثنایی برای فوتبال تبدیل می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج