۲۶۲۸۳۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پایان ۶ سال زندگی زیر سایه مرگ

پرونده درگیری بین زن و شوهر جوان که باعث قتل مرد شده‌ بود، به رضایت اولیای‌دم انجامید و زن جوان بعد از شش سال توانست از چوبه‌ دار نجات یابد.

روزنامه شرق: پرونده درگیری بین زن و شوهر جوان که باعث قتل مرد شده‌ بود، به رضایت اولیای‌دم انجامید و زن جوان بعد از شش سال توانست از چوبه‌ دار نجات یابد.

فروردین سال ٨٨ از بیمارستانی در ورامین به مأموران خبر دادند مرد جوانی به نام پیام کشته‌ شده ‌است. پس از حضور مأموران در محل مشخص شد پیام بعد از وارد آمدن ضربه‌ای به بدنش دچار خونریزی شدید شده و توسط همسرش و چند مرد به بیمارستان انتقال یافته اما شدت خونریزی زیاد بوده و چون یکی از رگ‌های حیاتی بدنش قطع شده‌ بود، به همین دلیل پزشکان نتوانستند کاری برای او کنند.

وقتی تحقیق از افرادی که پیام را به بیمارستان برده ‌بودند شروع شد، پلیس دریافت عامل قتل همسر این مرد ‌است. همسر پیام به مأموران گفت: من و شوهرم مدت‌ها با هم درگیری داشتیم من می‌خواستم طلاق بگیرم و شوهرم راضی نمی‌شد به همین خاطر هم دعوا کردیم و وقتی به سمت من حمله کرد خیلی ترسیدم و او را با چاقو زدم. بعد از اعتراف این زن و پایان تحقیقات، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ٧٤ وقت دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد.

این زن در جلسه رسیدگی به پرونده‌اش یک‌ بار دیگر اتهام قتل را قبول کرد و گفت: چند سالی بود که با پیام زندگی می‌کردم ما زندگی خوبی داشتیم تا اینکه شوهرم بر اثر یک اتفاق پایش را از دست داد و خانه‌نشین شد. وضعیت ما خیلی بد شده ‌بود او بدرفتاری می‌کرد مرتب من را کتک می‌زد و همیشه در خانه تنش داشتیم به او گفتم من را طلاق بده می‌گفت باید به پای من بمانی. تصمیم گرفتم خودم بروم و طلاق بگیرم. اما پیام شناسنامه‌ام را برداشت و مخفی کرد.

روز حادثه هم سر این موضوع با هم درگیری داشتیم، به او گفتم با این کارهایت نمی‌توانی جلوی من را بگیری و باید طلاقم بدهی و من خودم اقدام می‌کنم. دوباره عصبانی شد و به سمت من حمله کرد. خیلی ترسیدم چون سابقه صدمه‌زدن به من را داشت. با عصبانیت به سمتم آمد و من هم یک چاقو از آشپزخانه برداشتم و به محض اینکه به سمت من آمد او را با ضربه چاقو زدم. وقتی خون از بدنش بیرون آمد، خیلی ترسیدم به راهرو رفتم و همسایه‌ها را خبر کردم و کمک خواستم، بعد هم او را به بیمارستان رساندیم.

این زن ادامه‌ داد: من نمی‌خواستم با پیام زندگی کنم اما نمی‌خواستم او را بکشم از شوهرم متنفر نبودم فقط نمی‌خواستم به زندگی آزاردهنده‌ای که داشتیم ادامه دهم. با توجه به درخواست اولیای‌ دم هیأت قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند و رأی صادره هم موردتأیید قرار گرفت اما مهر سال جاری وقتی متهم پای چوبه ‌دار رفته ‌بود، پدر و مادر مقتول تصمیم گرفتند اعلام گذشت کنند و این زن از پای چوبه ‌دار به زندگی برگشت.

چهارشنبه گذشته در جلسه رسیدگی به جنبه عمومی جرمی که زن جوان مرتکب شده‌ بود، زن جوان یک‌ بار دیگر اعلام کرد از کرده خودش پشیمان است و خواستار بخشش از سوی دادگاه نیز هست. او گفت: پدرم خانه‌اش و همه پس‌اندازش را داد تا بتواند رضایت اولیای ‌دم را بگیرد.

از شما خواهش می‌کنم من را آزاد کنید تا خانواده‌ام بیشتر از این در فشار نباشند. با پایان جلسه رسیدگی قضات زن جوان را به شش سال حبس محکوم کردند که با توجه به اینکه زن جوان شش سال در بازداشت بود، دستور آزادی زن جوان صادر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موه حضرت ادم

      آنها که میبخشند منتظر بخشش خداوند باشند وبدانند که خداوند بخشندگان راهم میآ مرزد وهم دوست دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج