جاباما
۲۶۳۸۹۶
۱ نظر
۵۰۲۲
۱ نظر
۵۰۲۲
پ

بيشترين استفاده را از فضای كابينت‌ها ببرید

شايد اگر ۲۰ سال پيش بود ماجرا خيلي اهميتي نداشت. هرچقدر از وسيله‌ها را كه مي‌شد در كابينت مي‌گذاشتيم و باقي را هم روي تخت و كنار ديوار آشپزخانه رديف مي‌كرديم.

مجله منزل - زهره ترابی: شايد اگر ۲۰ سال پيش بود ماجرا خيلي اهميتي نداشت. هرچقدر از وسيله‌ها را كه مي‌شد در كابينت مي‌گذاشتيم و باقي را هم روي تخت و كنار ديوار آشپزخانه رديف مي‌كرديم. ‌مهمان هم اگر سر مي‌رسيد در آشپزخانه را مي‌بستيم و خلاص.

بيشترين استفاده را از فضای كابينت‌ها ببرید

اما اين روزها كه ديوارها برداشته شده و همه آشپزخانه‌ها اوپن است، نمي‌شود سرسري با قضيه برخورد كرد. حالا مرتب بودن آشپزخانه و تميز بودن هال در يك رده قرار مي‌گيرند. در چنين شرايطي كابينت‌ها و نحوه استفاده از آنها به اندازه نوع چيدمان مبل‌هاي پذيرايي اهميت دارد.

كابينتي كه مربوط به قابلمه‌هاست هميشه جزو نامرتب‌ترين‌ها است؛ مخصوصا اگر سرويس ماهيتابه و قابلمه زيادي در خانه داشته باشيد. ايده‌هايي مثل اين باعث مي‌شود تا جلوي ‌مهمان‌ها از باز كردن در كابينت‌ها پشيمان نشويد.

بيشترين استفاده را از فضای كابينت‌ها ببرید


بعضي از كابينت‌ها عميق‌اند و به سختي مي‌شود به انتهاي آنها دسترسي داشت. قسمت عقبي اين‌جور كابينت‌ها به خاطر دور بودن‌شان معمولا آشفته و بلا استفاده است. سبدهاي ريلي كه اين روزها در بازار زياد است مي‌تواند آن فضاي انتهايي را براي‌تان زنده كند.

بيشترين استفاده را از فضای كابينت‌ها ببرید


ظرف‎هاي پيركس، شيشه‌اي و كريستال قد و قواره متفاوتي دارند و هرکدام ساز خودش را مي‌زند. اگر اهل بوفه و دكور نباشيد احتمالا براي جا دادنشان در كابينت به مشكل برخورده‌ايد. براي رسيدن به چنين تصويري يا بايد سبدهاي مخصوص كابينت را بخريد يا از آبچكان‌هاي قديمي استفاده كنيد.

بيشترين استفاده را از فضای كابينت‌ها ببرید


فضاهاي بسيار باريكي در گوشه و كنار آشپزخانه وجود دارد كه در نگاه اول شايد پرت به نظر برسد اما اگر قرار است خودتان كابينت‌هاي‌تان را سفارش بدهيد اين فضاها را دريابيد و از آن بهترين استفاده را ببريد. گول ظاهر كوچك اين مدل كابينت‌ها را نخوريد؛ وسايلي كه آنها در خودشان جا مي‌دهند خيلي بيشتر از اين حرف‌هاست.

بيشترين استفاده را از فضای كابينت‌ها ببرید


با صرف هزينه بسيار پايين و كمي وقت گذاشتن مي‌شود درهاي كابينت را هم وارد بازي كرد. درهاي قابلمه، چاقوهاي آشپزخانه، ملاقه‌ها، دستكش و حوله‌هاي آشپزخانه را مي‌شود به قسمت داخلي در آويزان كرد.

بيشترين استفاده را از فضای كابينت‌ها ببرید


اگر آشپزخانه‎تان كوچك است و خودتان قرار است كابينت‌هاي‌تان را سفارش بدهيد بهتر است يك فضاي اضافه زير آنها در نظر بگيريد. اين كشوهاي كوچك خيلي به چشم نمي‌آيند اما كمك بزرگي به خلوت شدن بقيه كابينت‌ها مي‌كنند.

بيشترين استفاده را از فضای كابينت‌ها ببرید


اگر فضاي آشپزخانه‌تان كوچك است و البته عادت به استفاده از ميز داريد مي‌توانيد ميزي شبيه اين را تهيه كنيد. خوبي اين ميزها اين است كه هم جاي كمي را اشغال مي‌كنند و هم به عنوان كابينت مي‌شود از آن استفاده كرد.

بيشترين استفاده را از فضای كابينت‌ها ببرید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      بسيار عالي با ارزوي موفقيت براي شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج