جاباما
۲۶۳۹۸
۸۱ نظر
۵۲۰۶
۸۱ نظر
۵۲۰۶
پ

راهنمای كامل خرید ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی چند سالی است که به یاری خانم ها آمده و آن ها را از ظرف شستن راحت کرده است. این راحتی زمانی بیشتر احساس می شود که شما تعداد زیادی مهمان دارید و یک کوه ظرف در آشپزخانه و سینک ظرفشویی جمع شده و لذت بخش ترین کار این است که یک دستگاه به کمک شما بیاید و تمام ظرف ها را به بهترین شکل بشوید و خشک کند.

برترین ها: ماشین ظرفشویی چند سالی است که به یاری خانم ها آمده و آن ها را از ظرف شستن راحت کرده است. این راحتی زمانی بیشتر احساس می شود که شما تعداد زیادی مهمان دارید و یک کوه ظرف در آشپزخانه و سینک ظرفشویی جمع شده و لذت بخش ترین کار این است که یک دستگاه به کمک شما بیاید و تمام ظرف ها را به بهترین شکل بشوید و خشک کند.
اگر شما هم می خواهید از این تکنولوژی استفاده کنید، بهتر است قبل از خرید حتما این راهنما را مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری از ماشین ظرفشویی به دست بیاورید و بهترین یار آشپزخانه تان را انتخاب کنید.
تاریخچه ماشین ظرفشویی

اختراع ماشین ظرفشویی به سال ۱۸۸۶ برمیگردد. در آن سال یک خانم به نام "ژوزفین کوچران " که فردی ثروتمند نیز بود این وسیله را اختراع می کند . او با توجه به اینکه مهمانی های زیادی را برگزار می کرد کمبود این دستگاه را در محیط آشپزخانه حس کرد.و تصمیم گرفت چنین دستگاهی را اختراع کند.

طریقه شستشو در ماشین ظرفشویی

این دستگاه خودکار ظرف هایی که ما در آن می چینیم را با استفاده از پودر شوینده شسته و سپس آبکشی می کند. هنگامیکه ما برنامه لازم را به دستگاه میدهیم و دکمه روشن را می زنیم ماشین ظرفشویی خود به طور اتوماتیک شروع به کار می کند. در ابتدا پر آب می شود. سپس با کمک فواره و آب پاشی هایی با سرعت و فشار زیاد ظروف را می شوید و آب کثیف را تخلیه می کند. پس از آبکشی، با توجه به تنظیمات ما در شروع کار، هوای داخل ماشین ظرفشویی گرم می شود تا ظروف خشک شوند.
راهنمای كامل خرید ماشین ظرفشویی
انواع ماشین ظرفشویی

اگر تصمیم گرفتید این وسیله کاربردی را تهیه کنید باید بدانید مانند هر وسیله برقی دیگر، این وسیله نیز انواع و اقسام مختلفی دارد؛ البته به‌طور کلی ما با سه نوع ماشین ظرفشویی مواجه هستیم؛ ماشین ظرفشویی توکار، ماشین ظرفشویی رومیزی و ماشین ظرفشویی ایستاده. برای شروع با هم هر یک از این موارد را مرور می‌کنیم.

ماشین ظرفشویی توکار

بخش عمده‌ای از کسانی که ماشین‌های ظرفشویی توکار را انتخاب می‌کنند دنبال ایجاد تغییر در آشپزخانه و عقب نماندن از قافله داشتن آشپزخانه‌ای بسیار مدرن هستند. این مدل‌ها فضای بسیار کمتری را نسبت به مدل‌های مبله اشغال می‌کنند. به طور معمول ماشین ظرفشویی توکار را زیر سینک ظرفشویی، بین کابینت‌ها و زیر صفحه کابینت نصب می‌کنند.
راهنمای كامل خرید ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی رومیزی

این مدل روی کابینت و نزدیک سینک ظرفشویی در آشپزخانه قرار داده می‌شود و به‌راحتی امکان جابه‌جایی دارد. این مدل بیشتر مناسب یک خانواده کوچک است که زیاد اهل مهمانی دادن هم نیستند. مزیت این نوع ماشین ظرفشویی این است که سریع پر می‌شود و قیمتش هم از انواع ایستاده، ارزان‌تر است.
راهنمای كامل خرید ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی ایستاده

این مدل پرطرفدارترین انواع ماشین ظرفشویی در بازار است و بیشتر مناسب خانواده‌های پررفت‌وآمد یا آن دسته افرادی است که ترجیح می‌دهند ظرف‌های نشسته خود را از صبح تا شب داخل ماشین بگذارند و فقط یک‌بار در طول روز از آن استفاده کنند. هنگام خرید این ماشین‌ها، بهتر است انواعی را انتخاب کنید که قابلیت شست‌وشوی نصف ظرفیت را دارند. این بدان معناست که با پر کردن نصف ظرفیت ماشین، ظرف‌ها با مصرف آب و شوینده کمتری شسته خواهند شد.
راهنمای كامل خرید ماشین ظرفشویی
برند ماشین ظرفشویی مهم است؟

قبلا هم توصیه کرده ایم برای وسایلی که قرار است یک عمر برای ما کار کنند حتما از برندهای شناخته شده استفاده کنید، باید بگوییم در خرید ماشین ظرفشویی هم برند حرف اول و آخر را می زند. اگر شما از برند ایرانی یا خارجی خرید کنید که خیلی روی بورس نیست و به قول معروف جواب پس نداده است، چطور می توانید خرید با اطمینانی داشته باشید. برای خرید ظرفشویی حتما یک برند مطمئن را در نظر بگیرید که سال هاست به تکنولوژی ساخت ظرفشویی دست پیدا کرده و بهترین های این وسیله را ساخته است.

آب را فیلتر می کند؟

مشکل ماندن لکه های آب روی ظروف مشکلی است که اغلب خانم های خانه دار از آن گلایه دارند. دلیل این مسئله آب های فیلتر نشده ای است که در خانه ها وجود دارد و کمی کیفیت شست و شوی ظرف ها را پایین می آورد. برای این که با این مشکل رو به رو نشوید زمانی که قصد خرید ظرفشویی دارید حتما از مسئله مطمئن شوید که محصول مورد نظرتان سیستم فیلترینگ آب دارد. این کار نه تنها لکه ها را از بین می برد بلکه باعث می شود چربی ها زودتر از روی ظروف پاک شوند و در نتیجه مواد شوینده کمتری مصرف شود. حتما به این نکته دقت کنید.

چند سبد دارد؟

تمام ظرف شویی ها دارای سبدهای مخصوص شست و شو هستند. بعضی ها جای چنگال و قاشق هستند و بقیه بشقاب و لیوان و ... زمانی که ظرف شویی تان را می خرید سبدهای آن را چک کنید تا مطمئن شوید برای هر وسیله ای که شما قرار است آن را در ظرف شویی تان بشویید ، سبدی تعبیه شده باشد. سبدها کمک زیادی در تفکیک ظروف می کنند و آن ها بهتر شسته می شوند. بهتر است ماشین ظرف شویی را انتخاب کنید که سبدهای داخل آن قابل حرکت دادن هستند. با این روش شما می توانید به هر شیوه ای که دوست دارید سبدهای تان را درون ماشین ظرف شویی بچینید.
راهنمای كامل خرید ماشین ظرفشویی

قابلمه ها را می شوید؟

یکی از قابلیت های برخی از ظرفشویی ها این است که آن ها می توانند حتی قابلمه های شما را هم بشویند. کاری که خیلی از خانم ها تمایلی به انجام دادن آن ندارند. اگر شما هم جزو همان دسته از خانم ها هستید حتما از این قابلیت مطمئن شوید و بعد خریدتان را نهایی کنید.

ضد عفونی می کند؟

بعضی از ماشین ظرفشویی ها تکنولوژی ضد عفونی کردن را ندارند و مصرف کنندگان مجبور هستند برای هر بار شست و شوی ظروف، مقداری ضد عفونی کننده داخل آن بریزند. اما ماشین ظرف شویی های جدید خودشان به این تکنولوژی مجهزه شده اند و کافیست شما زمان خرید به این قابلیت توجه کنید و بعد از آن در ظروف ضد عفونی شده غذا میل کنید.

پلاستیک یا استیل؟

مخزن های ظرفشویی به دو شکل ساخته می شوند. یکی پلاستیک و دیگری استیل. هر کدام از این ها مزایا و معایبی دارند اما به طور کلی بهتر است زمان خرید حتما ماشین ظرفشویی ای را انتخاب کنید که مخزن آن از جنس استیل است. استیل ها زنگ نمی زنند، چرک نمی شوند، آب نمی شوند و ماندگاری طولانی تری دارند که به شما این امکان را می دهد تا یک عمر بی دغدغه از ماشین ظرف شویی تان استفاده کنید بدون این که لازم باشد آن را به تعمیرکار بسپارید.
راهنمای كامل خرید ماشین ظرفشویی

بخار را کنترل می کند؟

بعضی از ماشین های ظرفشویی به سیستم از بین برنده بخار زیاد مجهز نیستند و همین مسئله باعث می شود زمانی که شما قصد دارید بعد از شست و شوی کامل در ظرفشویی تان را باز کنید بخار زیادی به سمت تان نشانه برود و دست تان را بسوزاند. یا این که بخار تبدیل به قطره های آب شود و روی ظرف های شسته شده شما ایجاد لکه کند. زمانی که قصد خرید دارید حتما از فروشنده بپرسید که ظرفشویی مورد نظر شما به این تکنولوژی مجهز است یا نه.

میوه ها را می شوید؟

ضد عفونی کردن میوه و شست و شوی درست آن روی سلامت شما تاثیر شگرفی دارد. جالب است بدانید تعدادی از ظرفشویی ها مجهز به سیستمی هستند که مخصوص شست و شوی میوه است. این سیستم روی کلید های ماشین ظرفشویی وجود دارد و کافیست با فشار دادن آن میوه های تان را با خیال راحت بشویید و از ضد عفونی شدن آن اطمینان حاصل کنید.

براق کننده دارد؟

یکی از جذاب ترین تکنولوژی هایی که سازندگان ماشین های ظرفشویی به این کالا اضافه کرده اند و حسابی هم مورد استقبال مردم قرار گرفته است، استفاده از سیستم براق کننده در ماشین ظرفشویی است. این سیستم به این شکل کار می کند، زمانی که ظروف شسته می شوند یک مایع براق کننده روی ظروف تمیز ریخته می شود تا تمیزی آن ها با براق شدن بیشتر به چشم بیاید. این مسئله باعث می شود ظروف شما سر میز شام و نهار حسابی بدرخشند و حس خوبی را منتقل کنند.
راهنمای كامل خرید ماشین ظرفشویی

ویژگی‌های ماشین‌های ظرفشویی جدید

شست‌وشو با بخار

این ماشین‌ها با قدرت بخار بالا و لکه‌بری خوبی که دارند، می‌توانند گزینه مناسبی برای افرادی باشند که به‌تازگی قصد خرید ظرفشویی دارند یا می‌خواهند مدل‌های قدیمی‌تر ماشین ظرفشویی‌شان را ارتقا دهند.
خیلی از افراد از اینکه باید ظرف‌ها را پیش از قرار دادن داخل ماشین آبکشی کنند، راضی نیستند. با تکنولوژی بخارشوی دیگر نیازی به شست‌وشوی اولیه ظروف پیش از قرار دادن درون ماشین ظرفشویی نیست. همچنین این سیستم، بازدهی و صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی بسیار بالایی را ارائه می‌کند.

برنامه‌های شست‌وشوی متنوع

دستگاه‌های جدید دارای برنامه‌های شست‌وشوی متنوعی مانند برنامه‌های شست‌وشوی مقدماتی، شست‌وشوی ظریف، نرمال و زیاد است که کمک شایانی به مصرف‌کننده می‌کند.
به طور مثال سیستم شست‌وشوی سریع روزانه برای شستن ظرف‌هایی که اصلا چرب نیستند؛ مانند ظرف میوه یا استکان‌های چای یا سیستم شست‌وشوی بدون پاک‌کننده و شوینده یا سیستم شست‌وشوی میوه.

قابلیت تنظیم ارتفاع سبد

قفسه‌های قابل تنظیم و متحرک همچنین وجود فضاهای دندانه‌دار ، کار با ماشین ظرفشویی را ساده‌تر ودلپذیرتر می‌کند. در مدل‌های جدید قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف یا لیوان‌های کوچک و بزرگ وجود دارد. همچنین بالاترین قفسه مختص چیدن قاشق و چنگال است که شیاربندی هم شده است؛ ضمنا در برخی از مدل‌ها قابلیت خارج کردن قفسه از ماشین برای افزایش فضای داخلی هم هست؛ حتی در موارد خاص می‌توان کل طبقه را خارج کرد.
راهنمای كامل خرید ماشین ظرفشویی

وجود سنسورهای ضروری

مدل‌هایی که قابلیت شناسایی میزان کثیفی ظروف و حجم ظروف داخل دستگاه را دارا هستند، بهترین گزینه برای انتخاب خانواده‌هاست؛ چون با استفاده از این موارد به طور اتوماتیک میزان انرژی دستگاه تنظیم شده و باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود؛ این در حالی است که علاوه بر این سنسورها برخی سازندگان برای کاهش هزینه ‌مصرف‌کنندگان، سیستمی با نام شست‌وشوی تاخیری را در تولیدات خود به کار گرفته‌اند؛ به گونه‌ای که ماشین ظرفشویی به طور اتوماتیک خارج از ساعات پیک مصرف برق (از یک بامداد تا ۱۱ صبح) روشن شده و شروع به کار می‌کند.

بدون سروصدا

بالاتر اشاره کردیم دستگاهی که دارای سیستم شست‌وشوی تاخیری باشد، خارج از ساعات پیک مصرف به طور اتوماتیک شروع به کار کرده و با مصرف کمترین انرژی، ظروف را می‌شوید؛ این در حالی است که معمولا ساعات خارج از پیک مصرف یا ساعات اولیه صبح یا نیمه شب تعیین شده است که اعضای خانواده مشغول استراحت هستند؛ از این رو دستگاه‌هایی که دارای عایق صوتی هستند بهترین گزینه برای انتخاب خواهند بود؛ چون ماشین ظرفشویی با توجه به نوع طراحی و کارکردش برای تامین فشار آب یا تخلیه و آبگیری سروصدای زیادی تولید می‌کند؛ بنابراین داشتن این امتیاز برای یک ماشین ظرفشویی ارزشمند است.
چقدر برای خرید ماشین ظرفشویی هزینه کنیم؟

اگر شما برای خرید ماشین ظرفشویی به بازار می روید، هزینه بیشتر برای خرید ظرفشویی، لزوما به معنای خرید بهترین ماشین ظرفشویی نیست. تعداد زیادی از ماشین ظرفشویی ها قیمت میانگینی دارند که بسیاری از آنها - نه همه اشان - تقریبا مشخصات و کاربردهای شان با ظرفشویی های گران قیمت یکی است. مثلا ، ما مدل معمولی یک برند لوکس را امتحان کردیم، که به خوبی بهترین مدل از برندی دیگر که قیمتش نصف برند لوکس بود، کارایی نداشت.

به طور کلی ما پی بردیم که قیمت گذاری ماشین های ظرف شویی تابعی از این اصول هستند: مدل های غیر تجملی را می توان کمتر از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید، مدل هایی که ویژگی های بیشتری دارند و عملکرد بهتری دارند قیمتشان بین ۱ میلون تا ۳ میلیون هزار تومان است، و شما می توانید برای خرید برندهای لوکس تر با ویژگی ها و مشخصات بیشتر و جدیدتر ۳ میلیون و بالاتر هزینه کنید.

در مورد گارانتی ماشین ظرفشویی ها هم مطمئن شوید که همه جزییات در گارانتی در نظر گرفته شده باشد، گارانتی اکثر ماشین ظرفشویی ها یک سال شامل قطعات و تعمیرات می شود. برخی از برندها هم گارانتی دو ساله ر ا در نظر می گیرند، حتی بعضی از کارخانجات هم مدت های طولانی تر مثلا سه تا پنج سال را برای ضمانت محصول خود در نظر می گیرند.

چگونه یک ماشین ظرفشویی بخریم؟

چه چیزی ماشین ظرفشویی را با ارزش می کند؟ شستن ظروف. هدف از خرید وسایل در خرید مهمترین عامل است. این عامل کمک می کند که مدلی را که عمل شستشو، آبکشی - مطابق اصول بهداشتی- را خوب انجام دهد، پیدا کنید. وقتی ماشین ظرفشویی های مختلف را بررسی کردید، یک چک لیست می تواند کمک کند. ماشین ظرفشویی های دارای چند بازوی آبپاش، دارای چرخه دمای بالا، دارای گرمکن آب داخلی و دارای قابلیت دفع مواد غذایی را پیشنهاد می کنیم. برچسب انرژی ماشین های ظرفشویی کمک می کند تا مخارج کارکرد وسیله را حذف کنید. مطمئن شوید گزینه های اضافی برایتان مفید هستند یا نه. مثل حالت آبکشی و غوطه وری ظروف در آب و داشتن قفسه های قابل تنظیم با ارتفاع ظروف.
راهنمای كامل خرید ماشین ظرفشویی

هنگام خرید به دنبال ماشین ظرفشویی هایی که دارای بیشترین بازوی آبپاش هستند بگردید. مدل های ارزان تر یک بازوی آبپاش دارند در حالیکه مدل های گران تر بیش از سه بازوی آبپاش دارند. نکته مهم دیگر این است که آبی که ظروف با آن شسته می شود واقعا داغ باشد. در حقیقت، برای تاثیر بیشتر مواد شوینده توصیه می شود دمای آب بیش از ۵۵ درجه سانتی گراد باشد و منابع دیگر توصیه می کنند که دمای آب بیش از ۷۰ درجه سانتی گراد باشد.

اگر به دنبال کاهش مصرف انرژی هستید مدلی را انتخاب کنید که سیستم شستشو با تاخیر داشته باشد و خودش به طور اتوماتیک در ساعاتی که پیک مصرف انرژی نیستند روشن شوند. البته ساکنین خانه در این ساعات در منزل حضور دارند، بنابراین برای اینکه آرامش آنها بهم نخورد ، مدل های عایق دار و کم صدا را انتخاب کنید.

قبل از اینکه برای خرید ماشین ظرفشویی اقدام کنید چند سوال از خود بپرسید:

چند بار در روز از ماشین ظرفشویی استفاده خواهید کرد؟

اگر شما می خواهید چند بار در روز از ماشین ظرفشویی استفاده کنید، مدلی را خریداری کنید که سیستم شستشوی سریع داشته باشد و ویژگی گرمایش حرارتی برای خشک کردن سریع ظروف را داشته باشد.

آیا شما علاقه مند به آشپزی و شیرینی پزی هستید یا معمولا زیاد مهمانی دارید؟

مدلی را انتخاب کنید که در آن قفسه ها قابل تنظیم باشند تا سینی های فر و سینی های پذیرایی در قفسات جا شوند.

در شرایط معمولی چقدر طول خواهد کشید تا ماشین ظرفشویی پر شود؟

اگر چند روز طول بکشد تا ظرف کافی برای تکمیل ظرفیت ماشین ظرفشویی جمع شود، بهتر است مدل هایی را که برنامه نیمه شور یا نیمه ظرفیت دارند را برای خرید انتخاب کنید.

اعضای خانواده شما زیاد هستند؟

اگر شما دارای خانواده بزرگ و پر جمعیتی هستید و دارای عروس و داماد و نوه هستید، انتخاب یک ماشین ظرفشویی با بالاترین ظرفیت را توصیه می کنیم. البته توجه کنید که قفسات قابل تنظیم و جای زیاد برای قرار دادن ظروف در ابعاد بزرگ کمک می کنند تا تعداد زیادی ظرف را به یکباره بشویید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راهنمایی تون کامل نبود. مثلاً از بوش که کامل ترین ماشین ظرفشویی است، حرفی نزده بودید که فقط با 6 ونیم لیتر آب ظروف را می شوید با 3 بازو، در مدلهای 12 و 14 نفره. پس از پاین شستشو هم ظروف را خشک نگه داشته و ظروف بوی مواد شستشو را به خود نمی گیرن.
      در صمن یک ذره صدا هم نداره.
      البته قیمتش یک کم بالاست.

    • برشنا یفتلی

      من میخواهم یک ماشین ظرف شوی بخرم الطفآ برایم نظر بدهید که از کدام کمپنی بخرم ابته من در افغانستان هستم

    • برشنا یفتلی

      من میخواهم یک ماشین ظرف شوی بخرم الطفآ برایم نظر بدهید که از کدام کمپنی بخرم ابته من در افغانستان هستم

    • arezoo

      به نظرم بیشتر توضیح بدین بهتره مرسی

    • بدون نام

      عالی بود

    • بهاره

      سلام،
      لطفا درباره ماشین ظرف شویی مدیا بیشتر توضیح بدهید

    • بدون نام

      نظر بدهيد ظرف شوي سامسونگ خوب است يا نه

    • برسام

      نام نبردن از برند بوش به شدت از اعتبار این نوشته کم کرد

    • بدون نام

      عالی بود

      به نظر شما، ال جی چه مزیتی بر سایر برنده داره؟؟؟؟

    • بدون نام

      سلام، به نظر شما ماشین ظرفشویی مارک آریستون خوبه ؟!!

    • ایرانی

      نمیدونم ولی من که اصلا خوشم نیومد...
      متاسفانه ما خودمون داریم خودمونو دست کم میگیریم...یک مارک ایرانی توی اینا نبود...واقعا خداییش شما کدومتون ایرانی مصرف کرده؟ شرکت اسنوا، موریس،پاکشوما همه ، ماشین های ظرفشویی تولید می کنن که واقعا اگه یکم تحقیق از خریداراش کنید می بینید چقدر راضین..ولی شما حتی به خودتون زحمت معرفی این محصولاتو به هم وطناتون ندادید...در صورتیکه کیفیت این مارکا توی ظرفشویی هم ردیف سامسونگ هست !!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • اهورا

        منم با نظر شما کاملا مواقم. الان دیگه واقعا به مرحله ای از خودکفایی رسیدیم که بشه اطمینان کرد به لئازم خانگی ایرانی . من خودم به همه وبسایت ها و مراکز خرید کالای ایرانی رو معرفی می کنم در این رابطه هم خوبه یه سری به سایت پاکشوما سنتر بزنید تا ببینید ایرانی چه کالاهایی می تواند تولید کند

    • حامد

      موندم چی بخرم

      پاسخ ها

      • زن ایرونی

        فقط بوش بخر

      • dorna

        دنبال جنس خوب با قیمت مناسب میگردی برو سراغ پاکشوما .این برند خیلی قدیمیه و امتحان خودشو پس داده.کلی اپشن های خوب هم داره که با برند های خارجی برابری می کنه .پشیمون نمیشی

    • محبوبه

      سلام
      اين ماشين ظرفشويي هايي كه نام برديد هيچكدام بدرد نميخوره
      اگه كسي ميخواد بهخره پيشنهاد ميكنم از برند بوش خريداري كنيد كه امتحان خودشو پس داده.
      اينايي كه شما نام برديد جزو بي كيفيت ترين و ارزون ترين ماشين ظرفشويي ها هستند.خيلي از خانواده هاي ايراني نميخوان هزينه هاي تعمير و تعويض ماشين ظرف شويي گريبان گيرشون بشه.
      نظر من اينه كه يه بار هزينه كن بهترين مارك رو بخر.
      من خودم بوش مدل sms88ti03 رو دارم و بسيار ازش راضيم.
      يكبار هزينه كنيد و بهترين رو بخريد.
      ايراني لايق بهترين هاست نه برند هاي بي كيفيت كره اي.
      موفق باشين

    • بدون نام

      سلام اتفاقا من قبلا الجی داشتم عالی بود دادمش به مامانم الان بوش خریدم 25 بهمن همین امسال سمتش نمیتونم برم برقرمیگیرتم نمایندگی کاراگستر با مدیریت بدرد نخورش جواب درست حسابی به آدم نمیدن نخرید

      پاسخ ها

      • ساناز

        سلام ببخشيد شما كدوم مدل بوش رو داريد كه برق ميگيره؟ سيم ارتش رو وصل كردين؟

    • خانم خونه دار

      برند بوش بهترین برند هستش .
      من مدل 86N72 دارم . فوق العاده ست و به همه پیشنهاد میکنم.....
      فقط بوش برای ماشین ظرفشویی

    • بدون نام

      سلام لطفا ماشین ظرف شویی سامسونگ کدوم مدلش خوبه

    • بدون نام

      سلام
      لطفا من رو در خرید ظرفشویی بوش راهنمایی کنید.
      اول اینکه حتما قابلیت شستشوی نصف داشته باشه و دوم اینکه تکنولوژی جدید باشه.
      ممنون.

    • سارا

      سلام و عرض ادب
      مادرم ماشین ظرفشویی ال جی داره و خیلی خوب هست . منم میهوام بخرم اما موندم ال جی بگیرم یا اسنوا . ال جی رو میدونم خوبه اما دلم میخواد کالای وطنی بگیرم اما چند بار هزینه کردن هم برام سخته . نمیدونم چی کار کنم ....

      پاسخ ها

      • هستی

        سلام بهترین کار اینه که ایرانی بخری. منم قرارهای برای مامانم ایرانی بگیرم. فقط بین دوو و پاکشوما موندم

    • سمیرا

      دوستان سلام. من میخوام ماشین ظرفشوئی بگیرم اما واقعا نمید ونم چی بگیرم لطفا منو راهنمائی کنید

      پاسخ ها

      • سارا

        ما کندی 13 نفره داریم باهاش قابلمه و ظرف های بزرگم می شوریم.تو این دوسال خیلی ازش راضی ایم. نه ظرفامونو خط انداخته و نه سفیدک انداخته رو ظرفا. کم مصرف و مقرون به صرفه هست. جدیدا دیدم تو سایت پاکشوما سنتر گذاشته با تخفیف حمل و نصبش هم رایگان.گزینه عالی ای هست برای خرید

    • بدون نام

      فقط جنس ایرانی

      پاسخ ها

      • فرناز

        موافقم . الان کندی برند معروف ایتالیایی لباسشویی و ظرفشوویی هاشو داده پاکشوما داره میزنه. من خودم ظرفشووی 13 نفره کندی رو خریدم.واقعا این قدر کیفیتش عالیه که آدم حض می کنه و آفرین به پاکشوما که یک برند ایتالیایی محصولاتش رو داده براش تولید کنه

      • راضیه

        من هم ظرفشویی ایرانی برند کرال دارم. الان چندین ماهه که دارم استفاده می کنم . تو مصرف آب فوق کم مصرفه و این منو خیلی خوشحال می کنه که آب رو دیگه برای شستشو هدر نمیدم. کارش تو شستشو عالیه ازش راضی ام. من از سایت پاکشوما سنتر خریدم رایگان آوردن دم خونه رایگان هم نصبش کردن. از این بهتر نمی شد.

    • سوسن

      سلام من حدود 10ساله ظرفشویی رومیزی موریس دارم ظرفهارو بسیار عالی وبدون خش میشوره وهمیشه از کلید سریع حدود 15دقیقه اون استفاده میکنم بطور متوسط روزی دوبار روشن میشه تاکنون هیچ هزینه‌ای بابت تعمیر ندادم فقط دوبار قفل درب عوض کردم فعلا ازش خسته شدم ومیخام سایز بزرگ 14نفره زیر کابینت بگیرم نمیدونم برند سامسونگ یا اسنوا بگیرم البته میدونم بوش خیلی خوبه ولی خیلی قیمتش بالاست لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • آویسا

        سلام اگر کره ای می خواهید بخرید ال جی بخرید من نزدیک به 12 سال الجی دارم ازکیفیت وخذمات گارانتی اش خیلی راضی هستم

    • نادر

      درود به همه دوستان،
      خب در اینکه بوش تکنولوژی آلمان هست و برتر شکی نیست،اما ساسونگ و ال جی هم در این روزها بشدت خودشون رو به روز کردن و بسیار با کیفیت شدن ولی بهتره که با همه این حرفا بیایم کالای وطنی بخریم،و از صنعت کشورمون که بدست جوونای همین کشور میچرخه احترام بذاریم،ممنون از همه شما

    • ماریا مقدم

      پدر و مادرم برای جهیزیه ام ماشین ظرفشویی جنرال ادمیرال گرفتند مدل دی جی 468 اس ولی من نمی دونم خوبه یا نه ؟ هر کی داره بگه لطفا

    • نايمه محمودب

      سلام من می خوام ماشین ظرف شویی اسنوا بخرم اگر کسی این مارک رو داره درباره کیفیتش لطفا من رو راهنمایی کنید.

      پاسخ ها

      • هومن

        من ماشین لباسشویی اسنوا دارم راضی نیستمسلام
        ممنون

      • رضا تهرانی

        اگه میخوای ایرانی بخری پاکشوما قابل اعتماد تره . لااقل امتحانشو پس داده. تو سایتشون پاکشوما سنتر برو چیزای خوبی پیدا میکنی تازه کلی تخفیف و امتیاز هم میدن

    • بدون نام

      سلام من ماشین ظرفشویی الگانس خریدم روی کارتنش زده چین برای همین میخوام پس بدم.تعریف بوش رو زیاد شنیدم

    • ناشناس

      لطفا بگین رومیزی ها میشه توش ظروف بزرگ شست قابلمه جا میشه؟ اگه نه کدوم مدل جاش واسه قابلمه بهتره و کیفیتش خوبه

    • ندا

      منم هم ماشین لباس شویی هم ظرف شوییم بوش هست واقعا راضیم عااااااااااالی

    • ماهان

      سلام من میخام. اسنوا بخرم تو رو خدا هر کس داره نظرشو بگه البته ظرف شویی

    • ماهان

      سلام دوستان من برای جهیزیه مجیک خریدم .کسی تا حالا استفاده کرده که راجب کیفیتش راهنماییم کنه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من مجیک دارم عالیه و راضیم مخصوصا به خاطر تایم کمی که برای شستشو داره عالیه،، شتتشوی نرمالش ۶۴ دقیقه و شستشوی قویش ۶۸ دقیقه است دنیای مهمونم که داشته باشم دو بار روشن کنم تمام ظرفها یعنی ظرفهای شام قابلمه ها استکانها و پیش دستی ها همه رو تو دو ساعت میشوره،،، بوش شستشوی معمولیش ۲ ساعت و ۵۰ دقیقست مامانم داره ولی اطلا استفاده نمیکنه

    • ماهون

      ماشین ظرفشوییم مجیکه. ولی یخچال فریزر دوقلو و لباسشوییم هایسنسه راجبشون هرکس اطلاع داره کمکم کنه .ممنون

      پاسخ ها

      • ادوين

        مجيك 8 نفره رو ميزي عاليه ..البته به شرطي كه كيفيت آب منطقه زندگيتون خوب باشه...املاح داشته باشه رو ظروف لك ميمونه...در غير اين صورت عاليه

    • Shirin

      طرفشويي ارچليك بسيار عاليه ،٧ سال كه ازش استفاده ميكنم تاحالا هم هيچ مشكلي نداشته

    • نگار

      سلام من میخوام یک ماشین ظرفشویی بخرم شماالجی وپیشنهادمیدهیدیابوش و

    • شکیبا

      من میخوام ظرفشویی زیرووات بخرم لطفا هرکی داره نظرشو بگه

      پاسخ ها

      • ریحانه

        عزیزم من زیرووات دارم شک نکن که بهترینه.مال من 16 نفرس و خیلی کم لرزش و کم صداست. الانم سایت پاکشوما سنتر داره مدلشو. از صبح جمع می کنم ظرفامو تا شب و یکبار روشنش میکنم. با کمترین میزان مصرف برق و آب هم ظرفامو میشوره. بهترینه بهترین. لنگه شو ندیدم.

      • ماهان

        زیرووات اصالتا مال ایتالیاست. برندیه که تو این سالها قوی کار کرده. اگه قصد خرید داری برو تو سایت پاکشوما سنتر جون تو جشنواره اس و تخفیف خوبی داده.

    • Zahra

      سلام از همتون می خوام سامسونگ نخرین نه یخچال نه ماشین ظرفشویی نه لباسشویی نه تلویریون و نه سینما خانگی.
      چون من ۵ ماه خریدم ماشین ظرفشویی خرابه هیچ کسیم پاسخگو نیست کلیم پول بابتشون پرداخت کردم.
      از هیچ کدوم از وسایل برقیا سامسونگ راضی نیستم،نیستم چون اصلا کیفیت نداره خدمات پس از فروشم ندارن ...

    • بدون نام

      من یکماهه یخچال سامسونگ خریدم نکنه بد باشه
      ماشین ظرفشویی ال جی افتضاحه از همون اول که خریدیم مشکل داشت کلللللی خرجش کردیم آخرشم موتورش سوخته باید یه نو بخریم

    • بدون نام؛

      اگه خارجی میخواین آاگ.

    • بدون نام؛

      اگه خارجی میخواین آاگ.

    • بدون نام؛

      اگه خارجی میخواین آاگ.

    • زهره

      سلام منم میخام امروز ماشین ظرفشویی بخرم واقعاا نمیدونم چ کنم 12 نفره میخام منم برنده زیرووات رو شنیدم خوبه از کسایی که چندین ساله پیش خریدن میشه کمک کنید که آیا سری جدیدش هم ب خوبیه قبلیاا هست؟؟و یا کلا چ برندی خوبه؟؟همه میگن بوش ولی نمی خوام اینقد هزینه کنم

      پاسخ ها

      • علیرضا

        زیرووات کلا برند خوبی هست جدیدا 16 نفره زده . حالت ضدعفونی کردن ظروف هم داره. به نظرم اینم خیلی خوب میتونه باشه

      • محمود

        زیرووات خوبه همه وسایلش الانم توی سایت ها جشنواره زمستونیه میتونید با تخفیف بیشتری بخرید

    • سمانه

      یعنی واقعا کسی تاحالا ماشین ظرفشویی اسنوا نخریده راجبش نظر بده؟؟؟
      ول کنید این خارجیارو همش بوش بوش بوش
      بگید اسنوا چطوره؟

    • نازی

      منم ایرانی دارم. منتها پاکشوما 14 نفره خداروشکر خیلی راضی ام.

      پاسخ ها

      • الهه

        کرال هم ایرانیه. منم راضی ام کارش حرف نداره.

    • محبوبه اسماعیلی

      سلام میخوام ببینم خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی پاکشوماخوب هست

    • بدون نام

      سلام.برند تکنوکیت کسی اطلاعات داره دربارش؟ ظرفشویی

    • بدون نام

      منم می خوام بخرم ،اما همش فکر می کنم با این مقدار کم اب ،شوینده روی ظرفها می مونه !!!!!

    • پرستو

      خاهر من ماشین ظرفشویی پاکشوما داره همه ظرفاش یه لایه سفید بسته روش.منم مجیک ۸نفره دارم تا حالا نصبش نکردم اگه کسی داره میشه راهنماییم کنه.میخام اگ خوب نیست عوضش کنم

    • بنی

      سلام
      من 6 سال ماشین ظرف شویی مجیک دارم
      واقعا عالی هستش
      مامانمم 10 ساله داره استفاده میکنه راضیه
      خیالتون راحت

    • بدون نام

      واقعا ممنونم که گفتین مرررسیییی

    • مامان آرمین

      سلام به همگی ، روز خوش،،،میخوام ماشین ظرفشویی بگیرم. قیمتش مهم نیست،12نفره میخوام،،،لطفا بگید ایرانی چه مارکی ؟خارجی چه مارکی از همه بهتره از همه لحاظ

    • مریم

      کسی میتونه رلهنماییم کنم چون میخوام ظر ف شور ا ای گ بخرم ایا خوبه یا نه و خدمات پس از فرو شش چطوره

    • مریم

      بین خرید طرفشور ا ای گ و بوش موندم کدومو انتخاب کنم خدمات پس از فروش برام مهمه لطفا نظر تون رو بگید

    • معصومه

      میخوام ماشین ظرفشویی جنووا چطوره؟ لطفا راهنمایی کنید.متشکرم.

    • ازیتا

      سلام به همگی.نظر شخصی من اینه که اولا ماشین ظرفشویی کوچیک نخرین پشیمون میشید ماشینی بخرین که قابلیت داشته باشه بتونید به اندازه ظروفتون روشن کنیددوما تحقیق کنید ازبین کالاهای ایرانی کدوم مارک بهتره تولید ملی باشه و قصد اشتغال زایی جونای بیکار ایرانیمون.ممنون

    • مهلا

      سلام من میخوام ماشین ظرف شویی بخرم نمیدونم موندم چه مارکی بخرم؟؟میدیا؟؟؟ شارپ؟؟؟؟ پاکشوما؟؟؟؟ یا سامسونگ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط وستل

      • بدون نام

        فقط بوش

    • فتانه

      من برا جهزیه ام بین ال جی و بوش موندم ،خودمم میخام همه لوازم آشپزخونه یه برند باشه،اگه تجربه دارین ممنون میشم کمکم کنین

      پاسخ ها

      • فرخ

        اصولا هر شركتي در يك يا چند زمينه از بقيه شركت ها قوي تره مثلا اگر يخچال شما از يك مارك باشه و شما راضي باشيد دليل نميشه ماشين لباسشويي همون مارك هم عالي باشه بنابراين نميشه مارك لوازم خانگي رو با هم ست كرد و باي. براي هر وسيله جدا تحقيق كنيد ببينيد كدام مارك براي لباسشويي يا كدام براي ظرفشويي يا كدام براي يخچال و ....بهتره

    • فاطمه

      با سلام
      من هم میخوام ماشین ظرفشویی رومیزی بگیرم میدیا چطوره ساخت کجاست؟ پاکشوما رومیزی اش خوبه؟ممنون از. راهنماییتون

    • علی مرادی

      سلام

    • بدون نام

      سلام و احترام.

      من به تازگی این ظرفشویی رو گرفتم از یه سایتی به نام ممتازکالا
      بسیار از کاراییش راضی هستم و خواستم تجربه خودم رو با شما به اشتراک بگذارم
      سری 512 دارای قابلیت کفشور میباشد همچنین دارای ظاهری شیک تر و دکمه های لمسی ست و در رنگ سیلور از بدنه تیتانیومی بسیار زیبا استفاده کرده
      بسیارم راضی هستم
      با تشکر

    • ب.م

      سلام
      خسته نباشید
      من دارم جهیزیه میخرم
      میخوام ماشین ظرفشویی بخرم بین برند دوو و کندی موندم
      لطفا هرکسی که هرکدوم ازاینارو داره راهنماییم کنه
      اصلا نمیدونم کدومشون و کدوم مدل بخرم.
      راهنماییم کنید لطفا یچیزی بخرم که تو این گرونیا دوباره خرجی نشه
      خیییلی ممنون

    • جهانی

      سلام من امروز ماشین ظرفشویی پاکشوما خریدم ام امیدوارم خوب باشه ، واقعا خرید کالای ایرانی واسه جوونای کشورم مهمه.

    • مائده

      سلام من می خوام ماشین ظرفشویی 13 نفره مدل D390 بخرم لمسی و اسمارت داره خواستم بدونم کسی داره راضیه واینکه لمسی خوبه یا دکمه دار؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج