۲۶۴۹۷۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رکوردشکنی بازی جدید Call Of Duty

این‌بار نیز نسخه سوم Black Ops توانست در تنها سه روز از لحاظ فروش رکوردشکنی کرده و ۵۵۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.

وب‌سایت فارنت: سری بازی‌های Call of Duty : Black Ops با شکستن رکوردهای جدید غریبه نیست و هر بار که عنوانی جدید از این بازی پرطرفدار روانه بازار می‌شود شاهد شکست رکورد‌های مختلفی هستیم، این‌بار نیز نسخه سوم Black Ops توانست در تنها سه روز از لحاظ فروش رکوردشکنی کرده و ۵۵۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.

رکوردشکنی بازی جدید Call Of Duty

این رکورد جدید باعث شد شرکت Activision Blizzard‌ به عنوان سازنده این بازی بیشترین فروش اولیه یکی از عناوین خود را در سال جاری میلادی تجربه کند، جالب است بدانید فیلم Jurassic World که از عناوین پر خرج هالیوودی به حساب می‌آید نتوانسته در فروش اولیه به این رکورد دست پیدا کند.

بنا به گفته واحد Activision Publishing که یکی از زیر مجموعه‌های شرکت Activision Blizzard به حساب می‌آید نسخه سوم این بازی پرطرفدار توانست در روزهای اولیه فروشی بی‌سابقه داشته باشد و هیچ‌کدام از فیلم‌ها و آلبوم‌های موسیقی منتشر شده در سال جاری نتوانسته‌اند به این اندازه فروش در چند روز اول داشته باشند. شاید باور نکنید اما سری بازی‌های Call Of Duty در دهه جاری توانسته بیشتر از ۱۰ میلیارد دلار فروش داشته باشد!

شرکت Treyarch استودیو، وظیفه ساخت این عنوان پرطرفدار را بر عهده دارد و Black Ops III به غیر از رکورد فروش در روزهای اولیه توانست رکورد ۷۵ میلیون ساعت بازی را تنها در سه روز ابتدایی انتشار این عنوان از آن خود کند.

همان‌گونه که اشاره شد این بازی در روزهای اولیه از فیلم‌های پر خرج هالیوود نیز فروش بیشتری داشته است اما این نکته را باید در نظر داشت که قیمت نسخه جدید این بازی ۶۰ دلار است در صورتی که بلیط سینما بسیار کمتر از این مبلغ است. ذکر این نکته نیز لازم است که نسخه دوم این بازی که سه سال پیش معرفی شد، توانست در ۲۴ ساعت اولیه ۵۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.

بازی Black Ops III بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز رکورد جدیدی را در روز اولیه فروش از آن خود کرد. کنسول‌ ایکس‌باکس وان نتوانست آن‌طور که باید و شاید بازار را از آن خود کند و به همین دلیل شرکت اکتیویژن نسخه جدید Black Ops III را ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن ۴ ساخته است و سپس نسخه‌های ایکس‌باکس و ان و کامپیوترهای خانگی را از روی این نسخه پرداخت کرده است.

طرفداران Call of Duty به خوبی خاطرشان هست که نقشه‌ها و محتوای اضافی این سری بازی‌ها ابتدا برای کنسول مایکروسافت منتشر می‌شود اما این‌بار پلی‌استیشن ۴ توانست در این زمینه نیز از ایکس‌باکس وان پیشی بگیرد. گیمرها و منتقدین بر این باورند که پلی‌استیشن ۴ بهترین کنسول برای بازی کردن Call Of Duty است.

این آمار و ارقام از رشد بسیار زیاد بازی‌های کامپیوتری در چند دهه گذشته حکایت دارد و با توجه به ظهور هدست‌های مجازی و محبوبیت بازی‌های موبایل انتظار می‌رود این بازار با سرعت بیشتری به سودآوری خود ادامه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج