۲۶۶۰۷۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

مایکروسافت به جنگ با گوگل رفت!

غول نرم افزاری جهان ، مایکرسافت هم با عرضه سرویس ترجمه خود موسوم به Microsoft Translator ، به جنگ مترجم گوگل رفته است.

وب‌سایت گجت نیوز: این روزها کمتر کسی را می شناسیم که با سرویس ترجمه گوگل یا همان Google Translate آشنایی نداشته باشد.سرویسی قدرتمند که افراد بسیاری در سراسر جهان در حال توسعه و بهبود آن می باشند.حالا غول نرم افزاری جهان ، مایکرسافت هم با عرضه سرویس ترجمه خود موسوم به Microsoft Translator ، به جنگ مترجم گوگل رفته است.

مایکروسافت به جنگ با گوگل رفت!

Microsoft Translator همین حالا از طریق استور ویندوز ۱۰ در دسترس کاربران قرار گرفته است و طبق گفته طراحان، روی همه دستگاه های ویندوزی کار خواهد کرد.

به کمک این برنامه در حال حاضر می توان متون را به ۵۰ زبان مختلف ترجمه کرد، از ترجمه صوتی برای ۱۸ زبان مختلف استفاده کرد و حتی سرویس ترجمه تصاویر نیز در آن در نظر گرفته شده تا اگر معنی نوشته های روی یک تصویر را تابلو را نمی دانید بتوانید به راحتی آن را به زبانی دیگر مشاهده کنید. این قابلیت در حال حاضر برای ۱۹ زبان مختلف فعال شده و و عملکرد آن تقریبا آنی است.

از دیگر قابلیت های جالب سرویس ترجمه مایکروسافت نیز می توان به پشتیبانی از تلفظ صوتی در زبان های انگلیسی، فرانسوی، پرتغالی و اسپانیایی اشاره کرد. البته این برنامه در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و مایکروسافت اعلام کرده آن را برای سازگاری کامل با ویندوز ۱۰ و فرمت universal آن بازنویسی کرده است. البته هنوز پشتیبانی از زبان فارسی به این برنامه اضافه نشده اما با در نظر داشتن توجه مایکروسافت به کاربران فارسی زبان و اضافه کردن تقویم شمسی به ویندوز ۱۰ می توان انتظار داشت در آینده ای نزدیک زبان فارسی نیز به مجموعه زبان های تحت پشتیبانی آن اضافه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج