۲۶۶۶۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بیک‌زاده: آه گوسفندان مرا گرفته است!

مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: مظلومی مرا می‌خواست اما تصمیم گیرنده نبود. او حتی با خودم هم صحبت کرد، اما در نهایت مرا در فهرست مازاد قرار دادند.

خبرگزاری تسنیم: هاشم بیک‌زاده، با حضور در برنامه دوشنبه شب نود، در خصوص مسائل مختلف دوران حضور خود در تیم‌های استقلال، سپاهان، دلیل نماندنش در استقلال و پیوستنش به صبا و شانس مجدد بازگشت به تیم ملی صحبت کرد.

او گفت: اصالتی اردبیلی دارم و البته همه می‌گفتند شیرازی هستم و به من کاکو می‌گفتند. من تهران بزرگ شدم. از زمین خاکی شروع کردم و در بانک ملی زیر نظر علی دوستی‌مهر کارم را ادامه دادم. پس از آن در باشگاه کوثر و باز هم زیر نظر علی‌دوستی و کولی‌وند فوتبالم را ادامه دادم. در زمان سربازی به فجر رفتم و جا دارد از پیروانی تشکر کنم که به من بازی داد و در فوتبالم نقش داشت. متاسفانه اردبیل تیم لیگ برتری ندارد. این همه تیم این شهر و آن شهر فرستادند اما یک تیم به شهر ما ندادند.

وی درباره مصدومیتش اظهار داشت: متاسفانه بدشانسی می‌آورم و البته شاید خدا دوستم داشته و اتفاق بزرگتری برایم نیفتاده است. اکنون خوب شده‌ام و می‌توانم در روز جمعه به میدان بروم.

مدافع صبا درباره از دست دادن جام جهانی و جام ملت‌های استرالیا تصریح کرد: انگیزه زیادی داشتم و از آرزوهایم دور شدم. بعضی اوقات به ذهنم می‌رسد از فوتبال خداحافظی کنم.

بیک‌زاده درباره اتفاقاتی که بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ و ماجراهای کاریکاتور و شوخی‌های مجازی با او و مسی رخ داد، خاطرنشان کرد: من به چشم زدن و چشم خوردن خیلی اعتقاد دارم و شما چشمم زدید که نتوانستم به دلیل مصدومیت در جام جهانی و مقابل مسی حاضر شوم. شاید به خاطر خوش تیپی‌ام اینقدر چشم می‌خورم و مصدوم می‌شوم!

وی ادامه داد: در زمان اردوی برزیل من یک ماه زودتر از بچه‌های دیگر به برزیل رفته بودم. زمانی که برگشتم بچه‌ام به دنیا آمد و اگر می‌توانست حرف بزند با توجه به اینکه مرا ندیده بود حتما به من عمو می‌گفت! یک ماه زودتر به برزیل رفتم و با اینکه زبان انگلیسی‌ام فول است حسابی به دردسر افتاده بودم.

بیک‌زاده درباره گلی که به پرسپولیس در زمان حضورش در فجر زد گفت: من دو پا هستم و پای اصلی‌ام راست است. سال اول فوتبالم به فجر رفته بودم بازیکن‌مان مصدوم شده بود و پرسیدند چه کسی می‌تواند در پست او بازی کند که من دستم را بالا بردم و بازی با پرسپولیس هم گل زدم تا ره صد ساله را یک شبه طی کنم.

این بازیکن افزود: وقتی در زمان علی دایی به تیم ملی دعوت شدم همه انتقاد می‌کردند اما خوشحالم حالا نیز فرصتی شد تا دوباره در کنار این مربی باشم و امیدوارم موفق شوم. من یک روز با صبا تمرین کردم و بدنسازی هم نداشتم. این موضوع باعث شد تا به فرم ایده‌آلم نرسم.

بیک‌زاده در ادامه خاطراتی از حضورش در فجرسپاسی گفت: تیم خوبی داشتیم و با عملکردمان باعث شدیم علی پروین بعد از شکست برابر ما از کارش استعفا دهد. این تیم اگر دو سال دیگر در کنار هم بازی می‌کرد می توانست نتایج فوق العاده‌تری از خود بگذارد.

بازیکن تیم صبا اظهار داشت: من واقعا خیلی خوب بودم. کاشته زن خوبی بودم و حتی زمانی که دایی مرا به تیم ملی دعوت کرد وظیفه زدن ضربات ایستگاهی را داشتم. اگر مرا چشم نمی‌زنید باید بگویم رو به جلو خیلی بهتر بازی می‌کنم. مصدومیت‌هایم باعث شد تا به حقم نرسم. اگر شرایط بازی را داشتم الان حداقل ۸۰ بازی ملی داشتم.

وی درباره بازی با گوام گفت: شرایط با توجه به زمین گوام خیلی سخت است با این حال می‌توانیم با اختلاف سه گل گوام را شکست دهیم.

بیک‌زاده به نحسی برنامه نود برای میهمانان قبلی اشاره کرد و گفت: هر بازیکنی که در این برنامه حضور پیدا می‌کرد، مشکلی برایش پیش می‌آمد و البته من در زمان مصدومیتم به این برنامه آمدم و امیدوارم با حضورم در این برنامه شرایطم متفاوت شود.

هافبک پیشین استقلال در مورد اینکه چرا در یکی از فصل‌هایی که استقلال با قلعه نویی قهرمان شد، هر اتفاقی می‌افتاد تقصیرها را بر گردن او می‌انداختند، گفت: همان سالی که قهرمان شدیم این اتفاق افتاد. بعضی شب ها گریه می‌کردم. هجمه سختی علیه من بود آن هم در شرایطی که طبق آمار من بهترین بودم. باید از قلعه‌نویی و حمایت‌های او تشکر کنم. دوست ندارم دروغ بگویم و همه چیز را صادقانه می‌گویم. قلعه‌نویی درخواست مرا برای بازی نکردن رد کرد و گفت صدهزار نفر که هیچ اگر صدمیلیون نفر هم منتقد تو باشند من به تو اعتقاد دارم و به تو بازی می‌دهم. این اعتماد باعث شد در تیم ملی حاضر شوم و در سه بازی مهم تاریخ فوتبال ایران حضور پیدا کنم و در جام جهانی حاضر شدیم.

وی درباره دربی فصل گذشته و سرپیچی از دستور قلعه‌نویی برای حضور در زمین گفت: خدا شاهد است و نمی خواهم فردا زنده باشم اگر دروغ بگویم. دکتر شاهد است که نصفه شب او را صدا زدم و شرایط بازی را نداشتم. می‌ترسیدم وارد بازی شوم و اشتباهی کنم که مشکل بزرگتری پیش بیاید. من با بازی نکردنم به قلعه‌نویی در دربی بیشتر کمک کردم. خدا شاهد است و جا دارد بار دیگر از او عذرخواهی کنم اما مطمئن باشید به هیچ وجه قادر به حضور در زمین نبودم.

بیک‌زاده درباره دوران حضورش در سپاهان نیز گفت: بهترین دوران فوتبالی‌ام در سپاهان بود چون اصلا مصدوم نشدم. چهار قهرمانی‌ام در لیگ برتر از الطاف خدا بوده است. دو قهرمانی به همراه قلعه نویی، یک قهرمانی به همراه بوناچیچ و یک قهرمانی به همراه کرانچار از الطافی بود که خدا به من داشته و شکر می‌گویم.

مدافع تیم صبا افزود: با توجه به مصدومیت‌هایم خیلی قربانی می‌کنم و به نظرم آه گوسفندان مرا گرفته است. من همان هاشم بیک زاده‌ام و هیچ تغییری نکردم. شاید سنم بالا رفته باشد اما سعی می‌کنم با تمرین بیشتر بار دیگر به تیم ملی برگردم. همیشه مورد اعتماد کی‌روش بودم. برای دعوت مجدد به تیم ملی تلاشم را می‌کنم و امیدم به خداست.

وی درباره اختلافاتش در پایان فصل گذشته با هواداران استقلال اعلام کرد: آنها هواداران واقعی استقلال نبودند. ما وقتی‌هم می‌بردیم اما اسم فرد دیگری را صدا می زدند و بنر شخص دیگری را می‌آوردند. امیدوارم استقلال به همراه مظلومی هم موفق باشد.

بیک‌زاده درباره مشکلات استقلال در فصل گذشته گفت: نمی‌خواهم هواداران بگویند پولکی هستم اما آنقدر که جریمه‌ام کردند از یک دیه بیشتر شده است. من اگر آدم می‌کشتم دیه اش می‌شد ۹۰ میلیون اما جرایم من در استقلال ۵۵۰ میلیون تومان شد. امسال هم از این تیم یک میلیارد طلب داشتم اما به جای پرداخت آن پول برایم رضایتنامه گرفتند. مظلومی مرا می‌خواست اما تصمیم گیرنده نبود. او حتی با خودم هم صحبت کرد، مهدی رحمتی هم با من صحبت کرد. روز آخر برای امضای قرارداد رفتم اما در مرا لیست مازاد قرار دادند.

بیک‌زاده به ذکر خاطرات گذشته پرداخت و درباره ماجرای خرید ساعت از جواد نکونام، گفت: یک ساعت از نکونام خریدم و او هم مدام پیامک می‌داد که پولش را بدهم! هنوز کمی از پولش مانده است. نکونام پول دارد و نمی‌دانم دیگر پول این ساعت را برای چه می‌خواهد!

وی اضافه کرد: استقلال با من خوب رفتار نکرد و رفتارشان با من و امیرحسین صادقی که چندین سال در این تیم بودیم خوب نبود. از مظلومی تشکر می‌کنم و او را مقصر نمی‌دانم. زمانی که به باشگاه رفتم مظلومی گفت من به بازی تو اعتقاد دارم اما هوادارانی هستند که به من پیامک می‌دهند. من از او پرسیدم هواداران تیم از کجا شماره شما را دارند. وقتی برای امضای قرارداد رفتم به دلم بد افتاد و حتی جزو ۵ نفر گرانقیمت استقلال بودم اما احساس کردم اتفاقات فصل گذشته برایم تکرار می شود.

این بازیکن درباره حضورش در پرسپولیس و عکس یادگاری با حبیب کاشانی عنوان کرد: نمی‌دانم چرا رفتم. اول فوتبالم بود و پرسپولیس زودتر پیشنهاد داده بود و در ادامه با توجه به اینکه استقلالی بودم با پیشنهاد این تیم مسیرم را تغییر دادم و به این تیم رفتم و آبی‌پوش شدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج