۲۶۷۴۴۳
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

زیباترین لاک های پاییزی

رنگ‌هایی مثل سرخابی، نارنجی و. . . را فراموش كنید و به دنبال رنگ‌های خاصی بروید كه طراحان برای پاییز امسال به شما پیشنهاد می‌كنند.

مجله زندگی ایده آل: یكی از مهم‌ترین فاكتورهایی كه می‌تواند به شما در تغییر فضای فصلی كمك كند و تیپ شما را به یك ست پاییزی تغییر دهد، رنگ است. در اولین قدم باید به سراغ رنگ‌های پاییزی بروید. لاك شما هم از این قاعده مستثنا نیست. رنگ‌هایی مثل سرخابی، نارنجی و. . . را فراموش كنید و به دنبال رنگ‌های خاصی بروید كه طراحان برای پاییز امسال به شما پیشنهاد می‌كنند.

مناسب‌ترین نام برای این رنگ خاكی است؛ كرم رنگی كه تیرگی به خودش گرفته و مقداری خاكستری در خودش دارد. البته در تجزیه و تحلیل این رنگ مقداری یاسی هم وجود دارد ولی مهم‌ترین نكته این است که رنگی شیك و مناسب برای تمام موقعیت‌ها محسوب می‌شود.


زیباترین لاک های پاییزی


هرچند رنگ سال 2015 زرشكی بود اما آبی روشن هم محبوبیت زیادی داشت. در تابستان آبی آسمانی مد بود كه حالا جای خودش را به یك آسمان گرفته داده است. این رنگ تركیبی از آبی آسمانی و مقداری خاكستری است كه حالا تیرگی لازم برای روزهای سرد سال را دارد.

زیباترین لاک های پاییزی


رنگ زرشكی به عنوان رنگ سال در تمام فصول سال جاری حضوری فعال دارد و هر جا كم آوردید، می‌توانید از این رنگ برای به‌روز بودن‌تان مایه بگذارید؛ درکل یادتان باشد این رنگ همیشه برای موقعیت‌های رسمی و در كنار لباس‌های فاخر انتخاب خوبی به شمار می‌آید.

زیباترین لاک های پاییزی


سال 2015 را باید سال رنگ‌های ملایم معرفی كرد؛ حتی در تابستان كه معمولا رنگ‌های تند، بازار را تصاحب می‌كنند، امسال رنگ‌های ملایم مد بودند. در زمستان هم این جریان ادامه دارد و یك صورتی یخی می‌تواند به روز بودن شما را نشان دهد.

زیباترین لاک های پاییزی


پیش‌بینی ما براین است كه محبوب‌ترین رنگ زمستان امسال برای لاك زغالی خواهد بود. رنگی تیره اما شیك كه با حال و هوای زمستانی به خوبی هماهنگی دارد. این رنگ با در اكثر لباس‌های اسپرت و نیمه‌رسمی قابل ست کردن است.

زیباترین لاک های پاییزی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مین یانگ

      خیلی خوب بود استفاده کردم فقط طراحی ناخن هم کاشکی میذاشتین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج