۲۶۷۵۵
۱۱۳ نظر
۵۶۱۳
۱۱۳ نظر
۵۶۱۳
پ

انتقاد تند مرجان محتشم از فساد در سینما

همانطور كه گفتم جايي براي كساني كه بخواهند با اعتقاد به خدا در عرصه ي سينما فعاليت سالم داشته باشند نيست و متاسفانه برعكس كساني كه تن به ارتباطات نامشروع مي دهند در اين عرصه بالا مي روند.

باشگاه خبرنگاران جوان: مرجان محتشم بازيگر سينما و تلويزيون درباره ابزار ماندگاري يك بازيگر در عرصه سينما اظهار داشت: بعد از ۸ سال سكوت مطلق در سينما ايران نظرم را درمورد ابزار ماندگاري در عرصه سينما كه متاسفانه ارتباطات برخي بازيگران با عوامل فيلم است مي دانم، البته فكر مي كنم سكوت ۸ ساله من پاسخ مناسبي به اين سوال است.

وي در ادامه گفت: كساني در سينماي ايران قدرت كاذب بدست آوردند كه لياقت ماندن در اين عرصه را نداشتند و برخي كه مردم دوستشان دارند از صحنه حذف مي شوند در واقع يكسري قرباني ماندگاري گروه ديگر مي شوند.

محتشم با بيان اينكه من نان موقعيتم را نخوردم افزود: من در اوج موقعيت كاري ام در مصاحبه هاي مكرر بيان كردم كه به صورت مداوم كار نخواهم كرد، به دليل اينكه به هر قيمتي حاضر نيستم در عرصه سينما باشم با اينكه عاشق كارم هستم.

انتقاد تند مرجان محتشم از فساد در سینما

محتشم تاكيد كرد: محبوبيت بين مردم چيزي نيست كه بتوان به راحتي آن را بدست آورد ولي متاسفانه برخي ستارگان به دليل ابزار شدن و ارتباطات غيراخلاقي كه باعث شرمندگي و تاسف است محبوب شدند كه به اعتقاد من اين محبوبيت نيست.

وي ادامه داد: چرا مرجان محتشم به عنوان يك بازيگر بدون حاشيه و كسي كه اكثريت مردم از هر قشر و تيپي اعم از جامعه مذهبي و يا جامعه مدرن و ... قبولش دارند و بايد به خاطر اعتقاد به خدا و نپذيرفتن يكسري روابط غيراخلاقي از جامعه هنر حذف شوند و انگ مغرور بودن را بخورد؟!

محشتم افزود: من از مرجان محتشم بودن ضربه خوردم زيرا براي من پارامتر هاي اخلاقي مهم تر از هر موضوع ديگري است حتي به قيمت ۸ سال سكوت و مدت ها جدايي از كاري كه دوستش داشته باشم و به خاطر اين دل آزردگي ها حاضر به ادامه فعاليت در عرصه سينما با اين وضعيت نيستم.

بازيگر سريال «پس از باران» ادامه داد: همانطور كه گفتم جايي براي كساني كه بخواهند با اعتقاد به خدا در عرصه ي سينما فعاليت سالم داشته باشند نيست و متاسفانه برعكس كساني كه تن به ارتباطات نامشروع مي دهند در اين عرصه بالا مي روند.

وي با بيان اينكه اين روزها با يك بيماري دست و پنجه نرم مي كند درباره شرايط بيمه خود گفت: من حتي در حال حاضر يك دفترچه بيمه هم ندارم و اكنون با اين شرايط گاهي از طريق طراحي داخلي ساختمان امرار معاش مي كنم و از طرفي حتي نوشته هاي من هم به دليل مرجان محتشم بودن چاپ نمي شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جوجو

      سینمای ایرانه دیگه!
      باید همی چیزمون به همه چیزمون بیاد
      ولی با همه این حرفا هنوز هم آدمای پاک تو این سینما هستند

    • رضا

      با سلام
      كجايند اون دوستاني كه ميگفتند بهه فلان هنرپيشه كه گشت ارشاد بهش گير داده چرا توهين ميكني اون كه كاري نكرده. خوب حالا اون دوستان عزيز چرا نظر نميدهند؟؟
      به قول مرجوم عبدالهي :
      ((((حقيقت واژه تلخي است....))))

      پاسخ ها

      • قناری

        چه ربطی داره !!!!! چقدر راحت با یک عکس یا یک خبر درباره اون خانم نظر میدید!!! اونم چی درباره عفت و پاکی و..... میدونید وقتی نظرتونو خوندم یاد کیا افتادم خوارج در زمان اما علی که فکر میکردند خودشون پاکتر از همه و ایده هاشون درستر از همه حتی درستتر از امیرالمومنین!!!! متاسفم!!

    • بدون نام

      بشین بابا. هر کی میبنه چند سالی هست کارش خوابیده میاد ابراز وجود میکنه من پاک ترینم. بقیه همه فاسد هستند. آره؟!!

      واقعا" مععلوم نیست ایشون روی چه چیزی در کارنامه ی بازیگریشون میندازن که اینطوری میان فعالیت نکردنشون رو توجیح میکنند. زشته خواهر جان.

      بانوی پاکدامن عرصه ی هنری. زشته! یه بار اون پرستو صالحی همچین چیزی گفت خز شد و از مد افتاد. خودش هم خجالت کشید 10 جور تبصره و این هست اون نیست براش در آورد. دیگه واقعا" بازیگری مانند شما در سطحی نیست که بخواد ابراز جود بکنه درباره ی سینما.

      بقول بهرام رادان:
      "آدم‌های کوچولویی که می‌خواهند دیده بشوند حرف از فساد در سینما را به میان می آورند که توجه‌ها را به سمت خودشان جلب کنند."

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای طرز فکرت واقعا متاسفم . ای کاش کمی منصف بودی ...

      • بدون نام

        این جمله بهرام رادان رو هم می نوشتی که گفته فساد جزیی از سینما هست مرید خان!

      • الهه

        چقدر نوع فهمیدنت منو یاده بچها انادخت آقای ناشناس چندسالته؟

      • 1001

        شما واقعا متوجه نمیشی یا خودتو به نا فهمی زدی؟

      • بدون نام

        به نظر من راست ميگه! تو خوب باش چيكار داري به بقيه

      • بدون نام

        از طرز حرف زدنت معلومه چقدر منطق حالیت میشه !!!

      • بدون نام

        تویی که هنوز حرف زدنت رو بلد نیستی اومدی از مرجان محتشم انتقاد کنی! مطمننا اگه خودت هم در عرصه سینما کار میکردی یکی از همون بی اخلاق هایی بودی که ایشان بصورت کلی در باره آنها و فساد آنها صحبت کرده است.
        تو یا اطلاعی از اوضاع سینما و بازیگران نداری یا خودت در این موضوع ذی نفع هستی . کسی منکر این نیست که در سینما آدم خوب و سالم هم کم نیست اما نسبت افرادی مشغول فساد هستند در این صنف بیشتر و شدیدتر از جاهای دیگه هست. به نوعی که بعضی از افرادحاضرند عطایش را به لقایش ببخشند. چیزی که قدرت درک آن از امثال جنابعالی خارج است.

    • بدون نام

      تا حالا کجا بودی؟چرا تا حالا چیزی نگفتی؟
      دنبال نقش می گردی؟

      پاسخ ها

      • ARTEMIS

        برای ادمایی که مثل شما حرف میزنند متاسفم
        واقااااااااااااااااا"

    • بدون نام

      بشین بابا. هر کی میبنه چند سالی هست کارش خوابیده میاد ابراز وجود میکنه من پاک ترینم. بقیه همه فاسد هستند. آره؟!!

      واقعا" مععلوم نیست ایشون روی چه چیزی در کارنامه ی بازیگریشون میندازن که اینطوری میان فعالیت نکردنشون رو توجیح میکنند. زشته خواهر جان.

      بانوی پاکدامن عرصه ی هنری. زشته! یه بار اون پرستو صالحی همچین چیزی گفت خز شد و از مد افتاد. خودش هم خجالت کشید 10 جور تبصره و این هست اون نیست براش در آورد. دیگه واقعا" بازیگری مانند شما در سطحی نیست که بخواد ابراز جود بکنه درباره ی سینما.

      بقول بهرام رادان:
      "آدم‌های کوچولویی که می‌خواهند دیده بشوند حرف از فساد در سینما را به میان می آورند که توجه‌ها را به سمت خودشان جلب کنند."

      پاسخ ها

      • علیرضا

        دمت گرم!گل گفتی!احسنت!به خدا اینایی که دم از دم از اخلاق میزنن به شدت تشنه بی اخلاقی اند!!(البته منظورم بعضی آقایون هست نه خانم محتشم عزیز)این افراد آبی نمی بینند و الا شناگران بسیار ماهرند!ب.... اگه در صنعت سینمای ما فساد هست مقصر جامعه بیمار ماست!با این همه پیشرفت تازه ما داریم به جایی میرسیم که خانم هامون رو کلاً خونه نشین کنیم و از تحصیل کردن در 77رشته محرومشون کنیم!! آخه مگه ماری کوری و هزاران خانم موفق دیگر گواه درستی برای ما نستند؟

      • مونا

        درود بر مرجان محتشم
        تو نمیشه نظر ندی اصلا بازی خانم مرجان محتشم را دیدی ؟ بهرام رادان بخاطر بازی عالی خانم محتشم در فیلم رز زرد که با هم همبازی بودند بهرام رادان بازی بلد نیست صداش هم جالب نیست ! خانم مرجان محتشم عالی بازی می کنند سریال ریحانه به نقش اسیه هم عالی بود درخشش بازی خانم محتشم در سریال پس از باران هنوز در خاطره هاست

    • بدون نام

      كار به جايي رسيده كه از اينايي كه خودشون زير سوال هستند ! در مورد پاكي سينما سينشونو سپر مي كنند و از تهمتي كه به اينها روا داشته شده داد و فغان برمي آورند و در نهايت نظري را ابراز مي كنند كه با نظر قريب به اتفاق هنرمندان پيشكسوت فاصله اي بس بعيد دارد پس با يك حساب سرانگشتي ميتوان فهميد كه چه كسي از سر دلسوزي وحقيقت سخن بر زبان مي راند درود خدا بر تمامي انسانهاي شجاع و دلسوز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرجان محتشم زیر سئوال است؟؟؟!!!
        در کدام نقش از ایشان جز متانت چیزی دیده شده است؟
        هنر پیشه ای که تا به حال هیچ حاشیه ای نداشته و در نقش هایش به خوبی ایفای نقش کرده از نظر شما زیر سئوال است؟
        ولی بعضی از هنر پیشه ها که تابلو هستند و حتی یه موقع هایی عکس و فیلم خلافشون هم تو اینترنت پیدا میشه همه آدم های سالم و اخلاقمندی هستند؟؟؟!!!

    • سحر

      باسلام واقعاً به ایران و ایرانی بودن خودم دارم امیدوار می شم جامعه بازیگرا هموشون کثیف هستند و با شنیدن این حرفا کمی دلگرم شدم که آدمای خوبی هم وجود دارند .
      شما خانم یا آقای ناشناس فکر کردی بهرام رادان کیه اون سردسته....تازه اون که کوچولو تر از همه، چند سالی که زیاد مخاطب نداره با اون صدایی که اصلنم قشنگ نیست خواننده شد تا یه کمی خودشو بیشتر مطرح کنه
      درود به مرجان و بازیگرانی مثل او ،همچین بازیگرانی باعث افتخار این مملکت هستند و متاسفم برای آدم هایی که عین ناشناس فکر میکنند با عقب ماندگی خودشون هی دم از فرهنگ می زنند متاسفم

      پاسخ ها

      • saeed

        حقت 1000000 تا مثبت بود . ولی اجبارا فقط یکی دادم.

      • بدون نام

        خانم عزیز حرف شما البته متین. اما لطفا جمع نبندید. همه شون یعنی چی؟ واقعا دلتون میاد به بعضی بازیگران و هنرمندان خیلی عزیز و دوست داشتنی (که اسم نمی برم ) بخواهیم بگیم...پناه بر خدا!!!

        احتمالا منظور شما چندین نفر از به اصطلاح بازیگران جدید و یکشبه بوده اند. خوب در اون مورد واقعا حرفی ندارم(یعنی خوب اطلاعی هم ندارم به قول یکی از استادهامون : انشاالله که همه بچه های خوبی هستند)

      • رضا

        با سلام
        واقعا خوشحالم يكي ديگه پيدا شد از اين سينماي ايران انتقاد كنه. من با نظر شما موافقم.

      • u3f

        عالی بود باهات 1000 در 100 موافقم ++ حقت بیشتر بود اما انگشتم خسته شد :دی

      • artemis

        موافقم سحر عزیز :دی

      • وصال

        ایول بابا گل گفتی دهنتو باید طلا گرفت

      • fahimeh

        سحر جان باید برای شما ابراز تاسف کرد.مگر شما خدایید که به راحتی دهنتونو باز میکنید راحت میگید فاسد.هنرمندن اونا.طرز زندگی طرز تفکرشون با ما فرق می کنه.اون ها هم تو خلوت مث ماها با پروردگارشون صحبت میکنن .تهمت خیلی گناه بزرگیه.تو هنر سینما عرصه ی سینما اختیاریه.میخوای بد بشی میشی میخوای پاک بمونی میمونی منتها باید از قبل هویت خودتو شناخته باشی.منم در آینده میخوام هنرپیشه بشم.عیبه؟میخوام هنرمند این جامعه م بشم بده؟

      • رضا

        مرسی خانم اخه بهرام ......اینها نون تیپ شان ونفوذ باباهاشون می خورند

    • رضا

      سلام من حرفهای خانم محتشم رو تایید می کنم چرا که یکی از دوستان دقیقا چنین چیزهایی رو (فساد در سینما)با چشم خود دیده چرا این بازیگران سرشان را مثل کبک کردن تو برف و فکر می کنند دیده نمی شن.

      پاسخ ها

      • artemis

        موافقم راست میگه دیگههههههههه!!!!!!!!!

    • هیچکس

      بازیگر تاپی نبود واسه همینم کمرنگ شد
      یه ذره منطق آخه!

      حالا تو پس از باران بازیش ای بد نبود ولی یه نگاهی به بقیه کاراش بندازه بعد ابراز وجود کنه
      به قول امیر جعفری فساد رو که نباید جار زد!!
      انشالله که بیماریشونم بهبود پیدا کنه...والا...

      پاسخ ها

      • artemis

        شما هم کمی منطقی باشید بد نیست من کار خانومه محتشم رو کم دیدم ولی به نظرم کار ایشون خیلی بهتر از کسان دیگر بوده

      • وصال

        هه

    • سیمین

      راست میگن درود به مرجان ومرجانهای ایرانی این پسره چیه بهرام رادان قیافش شبیه این گربه ی همسایمون هست

      پاسخ ها

      • ابول

        ایول خوب اومدی D:

    • بدون نام

      این خانم تا اونجا که من به یاد دارم شخصیت مثبت و بدون حاشیه ای داشته همیشه. حالا در باره بازیگریشون بحث نمیکنم. اما اگر حتی یک در صد از حرف هاشون درست باشه...

    • مرجان محتشم

      لطفا پشت سرم نحرفید من راااااااااااااااااضی نیسم.

      پاسخ ها

      • P.P

        VAGHEAN MOHTASHAMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    • baran

      چقدر حرف می زنید بازیگرها ارزش ندارن که دربارشون حرف بزنید

    • امير

      سحر و رضا ؛ يه عالمه +...آفرين.
      خورشيد پشت ابر نميمونه.اونم تو اين دوره زمونه كه همچي سريع لو ميره.
      خانم محتشم؛آفرين به تو.
      .
      كسي كه به اسم مرجان محتشم كامنت گذاشتي؛كارت درست نيست...خودت باش.اينجوري قشنگ تري.

    • رضا

      برملا و آشكار كردن گناه اشخاص از آن گناه بيشتر است.

      پاسخ ها

      • زهرا

        آقا رضا ایشون نام فرد خاصی را نبردند

      • بدون نام

        وقتی نتیجه گناهشون رو با این فیلم های بد اخلاق و ضد اخلاق آشکارا روی پرده میارن که دیگه نیازی به برملا کردن نیست. کاملا عیان است

    • امير

      رضا جان؛ حالا ديگه تند نرو.
      اگر شخصي ادعايي به نيك بودن نداشت؛حرف شما درست.نبايد در حال او تجسس كرد.. و در صورتي گناهه كه اون شخص (يا اشخاص) در نگاه ديگران جاي شك و شبهه نداشته باشه.
      اما..
      وقتي كس (يا كسايي) اصرار به دروغ پردازي و فريفتن ديگران دارن بايد براي دفاع از اشخاصي كه واقعن درست كردار هستن؛دست اونارو برملا كرد... و الا سنگ رو سنگ كه بند نميشه!

    • حسین

      مشکل از اتاق فکر سینماست نه از بازیگر .

      پرستو صالحی خز شد ؟ چون خودش یکی از حاشیه های سینماست .. اما مرجان محتشم و حتی شوهرش از پس از باران به چن تا کار کردن ؟ انقد زیبایی داره که مثل خانم پروتز و بوتاکس بیاد رو پنجه هاش وایسه بگه منم خوشگلم و معروف .

    • بدون نام

      فساد یا برعکس پاکدامنی همه جا هست چه سینما چه سازمان دیگه من خودم شاغلم تو ادارمون می بینم چه ادمهای سالم و ناسالمی کنار هم کار میکنن نمیشه گفت تو سینما ادم سالم نیس یا همشون فاسدن

      پاسخ ها

      • DarvishMorad

        ازناشناسها نام بردم منظورشمایکی نیستید.میبینم شماروشنتربیان فرمودید...مویدباشید...یاعلی مدد.

    • DarvishMorad

      حرافیهای زیادی راخوندم.متاسفم برای بعضیهاکه شرم ازخداندارند.حیاهم خوب چیزیه.عیوب خودتان رانمی بینیدامابرای این وآن عیب میتراشیدمولاعلی ع میفرماید:غیبت نشانه ی آدم منافق(دورو)است.دشمن ترین خلق نزد خداوند.شخص غیبت کننده است.
      خانم مرجان محتشم درعرصه ی سینماحضور داشته ومسایلی راکه اظهارداشته اندبه حتم دیده اند.بنابرین شما(ناشناسها)لازم نیست غیبت کنید.زیرا:غیبت کننده.مروت ندارد. (فرمایش دیگریست ازمولاعلی ع)درنتیجه ازبی مروتهایی همچون شمابیش ازین انتظاری نمیشودداشت...حیاکنیدوازخدابترسیدبنابه وظیفه :امربه معروف ونهی ازمنکرمیکنم.بلکه انسانیت ازیادتان نرود...یاعلی مدد.

    • Parvaneh

      من هم با نظر شما موافقم در ايران همه كار فقط با بارتي بازي واقعا متاسفم ...

    • رضا26

      دانشگاه ما رشته هنرهای نمایشی داشت.90 درصد دانشجوهاش از نظر اخلاقی کاملا مشکل داشتن.دختر و پسر.الان چندتایی از فارغ التحصیلاشو داخل فیلمای سینما و تلویزیون می بینم.با اون چیزای که به شخصه خود من ازشون دیدم حرفای خانوم محتشم زیاد دور از حقیقت نیست.اما قبول دارم که داخل هر قشری آدم سالم و خدا ترس هم هست.

      پاسخ ها

      • الهام

        میشه بفرمایید که به شخصه ازشون چی دیدید که نتیجه گیری کردید ؟

      • بدون نام

        کاملا با شما موافقم. من هم در دانشگاه اصلا جرات نمی کردم نزدیک دانشکده شون بشم. بس که جو بد و ناجوری داره

    • علیرضا

      من با حرفهای خانوم محتشم موافقم چون این حرفو چندین بار شنیدم و از خانوم محتشم درخواست دارم اگر این کار باعث از دست دادن ایمان به خداست حتما این حرفه کنار بگذارند. چون دیا فانیست وهمه روزی باید جواب اعمال خود را بدهیم اتاگر کسی مخالف با این بحثه کافر به دین خداست خانم محتشم چه بسیار ستارگانی در عرصه سینما که الان در این دنیا نیستن و فقط اعمالشان را با خود برده اند.

    • حسن

      در تمام دنیا اول روابط حاکم بعد لیاقت .یک رئیس وقتی به افراد دیگر اجاره کار کردن میدهد که موقعیت خودش به عنوان رئیس به خطر نیفته و یا اینکه منافعش حفظ بشه و کسی که برای رئیس حطرناک باشه بر کتار میشه

    • فاطمه

      با نظر خانم محتشم کاملا موافقم. کل سینمای ایران رو فساد گرفته و اصلا جای انکار نداره. حالا یه سری آدمای ... این اتهام رو به خانم محتشم برمیگردونن یا کم کاری ایشون رو به رخ میکشن اصلا درست نیست و ضمن اینکه با این حرفاشون نمیتونن حقیقت به این روشنی رو کتمان کنن. درود بر تمامی بازیگران با عفت.

    • mina

      خانم محتشم دوست دارم
      حرفات کاملا درسته

      پاسخ ها

      • غلام

        با نظر خانم محتشم کاملا موافق هستم

    • رسول

      مگه اینم بازیگره؟ تا حالا ندیده بودمش.

      پاسخ ها

      • وصال

        تو بگیر بخواب بابا اصلا تلویزیون دارین تو خونتون

      • roya

        پس به سنت قد نمی ده

    • وصال

      حرف خانم محتشم تا حدود زیادی درسته ولی نباید به بقیه بازیگرانی که خوبن توهیت بشه!!!!!!!!!!!!!!

    • محمد

      دوستان چرا با حقیقتی که خانم محتشم میگه مخالفید جز این که فساد سینمای ما رو گرفته باشه هم هست ایا غیر از این است که مهناز افشار که عنوان بهترین بازیگر زن سینمای ایران اسلامی رو یدک میکشه اون جور بی حجاب و مزخرف هست تو جامعه و اگه اونایی که ازشون دفاع میکنن باید بگم اگه تو خیابون دیدتون هیچم حسابتون نمیکنه محتشم حقیقت رو گفت

      پاسخ ها

      • الهام

        برادر عزیز واقعا این که کسی بی حجاب باشه یا دیگران رو هیچی حساب نکنه ملاکی برای تهمت اخلاقی است ؟؟؟ اونم چنین تهمتی ؟؟!!!!!! به جای احساساتی شدن و توهین های بی پایه و مصداق های هیجانی ، منطقی و درست بحث کنیم بهتر نیست ؟ سوال بعدی اینه که طبق کدوم آمار و منبع خانم مهناز افشار عنوان " بهترین بازیگر سینمای ایران " رو یدک می کشه ؟!!!!!!!!!!!!!! این دیگه از اون حرف ها بود ها .... ایشون بازیگر خوبی شده اند به مرور ... اما بهترین .... شک دارم

    • الهام

      10 ساله که در زمینه فیلمنامه نویسی فعالیت دارم . متاسفانه حرف ایشون خیلی مصداق داره و من به چشم خود دیده ام . حتی گاه به خاطر این جور برخورد ها مجبور به خانه نشینی شده ام .

      پاسخ ها

      • الهام

        این نظر من بود ولی جالبه که نظر من در انتها اما و ولی ... هم داشت . یعنی من توضیحات دیگه ای هم داده بودم . جالبه که اونها رو حذف کردید !!!!!!!! سلیقه شما تشخیص داد که ادامه حرف من رو حذف کنید . واقعا که ؟!!!!

      • roya

        الهام جان یواش یواش به این کار مجله عادت می کنی گرچه توهین اما خوب دیگه.اگر یه دونه از نظرات تورو سانسور کرد، توهمه نظراتی که من تا حالا دادم یا چاپ نشده یا نصفه نیمه بوده،پس به خودت امیدوار باش

      • الهام

        آخه رویا جان موضوع اینه که من درسته که اول حرف خانم محتشم رو تا حدی تایید کرده بودم ولی در ادامه گفته بودم و الان هم می گم که این اوضاع واقعا ربطی به سینمای صرف نداره .. در خیلی از مشاغل یا بهتره بگم کلا تو محیط های کاری در هر حرفه و رشته ای آدم های بی اخلاق و بداخلاق پیدا می شن . من اتفاقا دوستان زیادی از حرفه های مختلف دارم که همگی کم یا زیاد با چنین پیشنهادهایی روبرو بودن . تنها یک نفر از اطرافیانم رو می شناسم که هرگز تو زندگیش حتی یک پیشنهاد غیر اخلاقی نداشته و اونم دوستمه که بعد از لیسانس خونه نشین شد!!!! خب معلومه که هر کس با آدم ها برخورد کنه رفتارهای مختلف می بینه . اگر طیف این آدمهای اطراف متفاوت تر باشن و ادعاهای روشنفکریشون بیشتر باشه برخوردها زننده تر هم می شه .... پس بیخود سینما و محیطش رو محکوم نکنیم . مشکل از افراد این جامعه است که متاسفانه مدتیه که بی آرمان و سطحی شدن و لذت جویی و بهره وری صرف شده هدفشون ....

    • محمدرضا

      خانم محتشم ، الان که دارم نظرم رو تایپ می کنم در حال اشک ریختنم. درود بر تو . درود بر شرف و ایمانت.
      امیدوارم خدا تو را به بالترین درجات دنیوی و اخروی برساند.
      فاطمه زهرا(س) پشت و پناهت

    • التیام درد

      درود بر خانم محتشم.
      آیا این شخصیتها می خواهند درد و نیاز جامعه را بازگو کنند.
      نه اینها فقط می خواهنند خودشان را نشان بدهند.

    • ali

      یه حرف میزنم نه توش نیارین ها قید اسلامی رو از آخر سینما و تلویزیون بر دارید برید هر کار میخواید بکنید اصلا اسم سینما رو بذارید زایشگاه مثل دانشگاه

    • roya

      ناشناس دوباره زدی اون کانال ها.حرفش درست چون خودم دیدم.من بواسطه دوستایی که توسینما داشتم هر از گاهی تو جمع و لوکیشن و این چیزا بودم،بهم پیشنهاد بازی شد به خاطر همین قبل از اینکه بخوام قبول کنم گفتم بیشتر تو جمع باشم که یه شناخت نسبی داشته باشم،اما اوضاع بدتر از اونی بود که فکرش رو می کنی پس خودم رو کلا از جمع سینمایی ها کشیدم بیرون و گرنه منم اگر واسه خودم چهارچوب نداشتم می تونستم یکی بشم که همه به هم نشون بدن.اما به چه قیمتی؟بعدشم فکر کردی بهرام رادانی که بواسطه قیافه اومد تو این کار خیلی شاخ؟نه عزیزم اینقدر سطحی به مسائل نگاه نکن.

    • anahita

      بسه دیگه مسخره شو در آوردید انقد چرت و پرت نگید وضعیت سینمامون افتضاحه چرا دیگه دارید انکارش میکنید 4 تا برنامه ماهواره دیدی حالا واسه ما آروغ روشن فکری میزنی جمع کنید فرهنگ و طرز فکرتونو درست کنید ک با این طرز فکربیشتر از این وضعیت سینمای ایران زیر سوال نره!!!
      متاسفم واست با این طرز فکره عقب افتاده است

      پاسخ ها

      • roya

        دوستم الان اینارو با کی بودی اینقدر خشن؟

    • زن شناس

      اگر موها خوشکل و قیافه آنچنانی داشتی فلک جلو دارت نبودزنان مومنه و با شرم اینطور هوار نمی زنندیک چیزیت میشه

    • عادل

      فساد در همه جا و همه قشری هست ولی در سینما چون در کانون توجه قرار داره پر رنگ تره...

      پاسخ ها

      • آرسو

        منم با نظر شما موافقم.
        در اقشار مختلف جامعه رویت میشه این مساله.
        اما اغلب در خفا.

    • سعید

      این نتیجه حذف ادمهای صاحب فکر و اصول در سینماست وقتی فیلم ادمهایی مثل عیاری توقیف میشه چه انتظاری باید داشت یه ادم فرصت طلب و نون به نرخ روز خور میشه همه کاره

    • بدون نام

      کاملا با خانم محتشم موافقم. تا حالا توجه کردید هر چی خانم زیباست وارد سینما می شه؟
      تا حالا توجه کردید چرا خانم شریف نیا دختر محمدرضا شریف نیا که یه مافیا شده تو سینما باید این همه بهش بازی برسه ولی خانم محتشم که سریال پس از بارانش بسیار گل کرد نابود بشه؟
      شما که از چیزی خبر ندارید به ایشان توهین نکنید لطفا

      پاسخ ها

      • الناز

        شریفی نیا که بد بخت خیلی خوبه

      • شناسا

        عکس های بدون حجاب خانم شریف نیا در خارج و گل کردن ایشون در سینما و تلویزیون خود شاهدی بر این ادعای خانم محتشم است

    • مصطفی

      باید بگم که هر چقدر برای بعضی ها خوشایند نیست ولی این حقیقت داره چون دستی در این رشته دارم و همسرم به خاطر عدم پذیرش یکی از این پیشنهادهای وقیحانه کار بازیگری رو بوسید و کنار گذاشت.

      پاسخ ها

      • الناز

        مرگ من چه کاره ای

    • الناز

      جمع کنین این اراجیف سینما ایران چشه مگه خیلی هم عالیه هر کی عرضه داشته باشه خودشو میکشه بالا چرا از سینما میگین همین دانشگا ها که اگه با به میل استادا نباشی میندازن ادمو به خود ادم نه به حرفه شغل

    • pari

      با خانم محتشم موافقم چون براي خودم اتفاق افتاده.

    • مرجان محتشم

      غلط کردم بسه دیگه :(((((((((

    • داوود

      با سلام
      با احترام به نظرات دوستان با کمی فرا نگری میشه به این نکته پی برد که گسترش فساد اخلاقی الان نزدیک به یک دهه است نه تنها در سینما بلکه در اکثر عرصه ها ظهور پیدا کرده و باز باعث تاسف بیشتر اینه که ما ایرانیها در اینگونه مسایل که بعضا باعث عدم پیشرفت کشور هم میشه جزء ممالک پیشرفته دنیا محسوب میشیم !!!

    • شکیبا

      ب قران ب پنج تن قسم حرفای این و سلحشور عین واقعیته ب خدا

    • kobra

      سلام
      من یه دانش اموز دبیرستانی هستم حتی تو مدرسه ی ما هم ادمای فاسدی هستن ولی قضیه ی سینما و بازیگزی فرق می کنه بازیگرا پیام هایی مثل پاکی وتعهد و ارمان گرایی و اخلاق و.... رو برامون تجلی می کنن پس مبلغ یک پیام خودش حق بی احترامی به اون پیام رو نداره وگرنه سینماو هنرمند چه معنی می دن.

    • vision

      سلام
      اگه خانم محتشم این حرفها رو زده 100% یه چیزهایی دیده . اینها یا حقیقته یا واقیعت.... دوستان ماها خودمون داریم می بینیم که واقیعته . کسای که فکرشم نمی کنیم دارن این فساد ترویج میدن مخصوصا توی بازیگرای خانم . بهتره که چاره ایی داشته باشیم چه بخواهیم چه نخواهیم اینجا ایران

    • علیرضا

      با سلام
      ما ایرانی ها هروقت کم میاریم و کسی بهمون محل نمیذاره،رو میاریم به تهمت زدن!!که من اگه الان کارم خوب نیس به خاطر بی استعدادی و بی .... خودم نیس!به این خاطره که من میخوام آدم پاک و خوبی بمونم ولی اگه بخوام کار کنم ممکنه پنچر شم!!بابا بس کنین دنیا رفت و ما هنوز درگیر این حرفای مفتیم

    • nashenas

      nazaraye hamatouno khondam bacheha zood ghezavat nakonid shayad in khanom dorost bege az koja midonid.

    • کوروش

      ازاین حرفها میزنید که ادمهایی مثل فرج سلحشور به خودش اجازه بده همچین جسارت هایی بکنه

    • ناشناس

      وقتی کم بیاری باید چرندبگی مثلا میخواد خودشو با کی مقایسه کنه

    • فرزاد فراشبندی

      خانم محتشم زندگی کردن در جامعه خراب و پاک ماندن هنر است که شما این هنر را دارید. اقتصاد کشور ما ، فوتبال ، و سینما هر سه اینها بیمار هستند و در مان هم ندارد شجاع کسی است که بتواند در این خرابی سالم بماند

    • فاطی گلی

      زنده بادخانوم محتشم

    • علی

      باحرفهای خانم محتشم موافقم دعامیکنم زودترسلامتیشون روبدست بیارن

    • سارا

      منم با حرفاتون موافقم خانم محتشم چون خودم هم از نزدیک هم دیدم و هم از هنرپیشه های زیادی شنیدم فقط میتونم بگم متاسفم واینکه افرین بر شما که اصل وجودتون رو به از منجلابی به ظاهر زیبا حفظ کردین با ارزوی سلامتی برای شما

    • خاله ریزه

      باران جان گل گفتی بازیگران ارزش ندارن اصلا درموردشون حرف بزنیم چه برسه به مقدارش...!

    • ببر سیستان

      بدبختانه تو سینمای کشورمون این جریانها هست میدونم که تمومی نداره / پس مرجان خانم کلاهتو محکم بگیر که دزد نبره/

    • ساری

      سلام نازنینان هم وطنهای خوب
      دنیا زود گذره به هم دیگر رحم کنیم و برای لقمه نانی پای روی هم نگذاریم و تا آنجا که می توانیم از حق خودمان و دیگران دفاع کنیم و حتما گذشت هم داشته باشیم وامر به معروف ونهی منکر را نیز انجام دهیم تا همه عاقبت به خیر شویم انشاءالله

    • صدای شیعه

      دلایل فساد در سینما ساختار فرسوده و غلط ان است باید بگم سینما هم مثل فوتبال ما ارائه میشه دلال بازی توش حرف اولو میزنه اما قبول ندارم که هنرمندای سینما علت این فسادن اتفاقا هنرمندای مطرح و محبوب انسانهای پاک و شریفی اند اما این تازه واردا

    • ایرانی

      واقعا از این اینکه این همه فساد تو سینمای ما هست متاسفم وهیچ کسی نمی تونه اونو انکار کنه چون دربارش خیلی شنیدیم ومتاسفانه بعضی از این بازیگرای ما خیلی کثیفند منم با خانم محتشم موافقم واینکه تا حالا حاشیه ای نداشته وبازیگر با حیایی هستش از خدا می خوام زودتر حاشون خوب بشه ما همه دوستت داریم خانم محتشم عزیز

    • عباس

      من هم با تو دوست عزيز و خانم محتشم موافقم متاسفانه فساد در سينم غوغا ميکنه ولي عده اي نميدونم چرا نميخوان اينو قبول کنن گر چه قبولم کنن فرقي نميکنه

    • نعمت

      زنده باد سلحشور.

    • میلاد

      زنده باد سینما ایران همیشه در قلب ما هست

    • عباس

      تو راست ميگي

    • لیلا

      خانم محتشم کار درستی نیست چون به حاشیه رفتی کل جامعه سینما رو ببری زیر سوال....
      یعنی همه اهالی سینما فاسدن؟؟؟؟؟؟
      انصافم خوب چیزیه.
      گناه تهمت و بهتان خیلی بالاتره ها ...

    • سمیرا

      با اون چیزاییکه تواین جامعه دارم می بینم با نظر محتشم صددرصد موافقم .او راس میگه.رااااااس.

    • زهرا

      خانم کوچیک خوشگلم ازته قلب دوست دارم خانم مرجان محتشم تا ابد شهربانوی منی

    • باران

      درود بر شرف این بانوی ایرانی...
      واقعا در سینمای ایران فساد داره بیداد میکنه...
      هم مالی...هم اخلاقی...
      درضمن اگه این خانوم قصدابراز وجود داشت,8سال سکوت نمیکرد,متأسفم که بعضیا همه چیز رو به بازی و مسخره میگیرند...واقعا در رگهای این خانوم خون یک آریایی اصیل جریان داره...چون آریایی ها پاکند...

    • بدون نام

      خانم مرجان محتشم!
      من به وجودافرادی مثل شما افتخار فراوان می کنم

    • بدون نام

      وقتی که میخواهین نظر بدین واقعا نظر بدین نکه باهم کل کل کنید

    • الی

      ای بابا
      خود مرجان محتشم تکذیب کرده و گفته من این حرف ها رو نزدم
      اونوقت نمیدونم چرا این سایت ها دنبال جنجال میگردن!!

    • خراسانی

      آهاااای ! کسایی که می گن این خانوم به خاطر نداشتن فعالیت فساد سینما رو بهانه می کنه باید بگم براتون متاسفم من خودم سینما خوندم و واقعا دیدم که این سیستم، سیستم کثیفیه فقط کافیه فلان کارگردان یا فلان تهیه کننده یه دختر خوشکل بازیگر به تورش بخوره اونوقته که در ازای دادن کار خوب بهش پیشنهاداتی می دن حق با خانوم محتشمه... چهره ی معصوم و دوست داشتنی ایشون می ارزه به صد تا سحر قریشی و الهه حصاری و نیوشا ضیغمی و ... که اصلا بازی بلد نیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج